en vacansoleil die er ook vandaag drie zag uitvallenquote:
Zijn dat de enige 2 die buiten de tijd zijn aangekomen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:19 schreef Szura het volgende:
Petacchi, Krivtsov buiten de tijd.
Gesink stapt niet meer op morgen.
2011: 31quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:37 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Is er ergens overzicht met totaal uitvallers over de laatste jaren?
"Zwak dat ze niet doorfietsen na een klein valpartijtje!1111!!"quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:38 schreef crv het volgende:
Als die Rabo's nou meteen waren gestopt na die valpartij, hoe had men dan gereageerd ?
idd of men is lyrisch dat ze in de eerste week zo goedvooraan zaten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Zwak dat ze niet doorfietsen na een klein valpartijtje!1111!!"
Zoiets. Het is immers toch NOOIT goed.
Aan hoeveel zitten we nu, 30?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:52 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
2011: 31
2010: 28
2009: 24 (180 renners aan de start)
2008: 35 (180 renners aan de start)
2007: 48 (maar inclusief ruim 2 ploegen wegens doping)
32.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Aan hoeveel zitten we nu, 30?
Gelukkig geen ploegentijdrit meer op het rittenschemaquote:
Een ploegentijdrit mag dan ook alleen in het eerste derde deel van een ronde gereden worden. Dus in een grote ronde mag dat tot en met etappe 7.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig geen ploegentijdrit meer op het rittenschema
De enige Hollander in koers zit er nog gewoon in.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blinken wij Hollanders toch ergens in uit.
Koen de Kort komt uit Gouda.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
De enige Hollander in koers zit er nog gewoon in.
Langeveld.
Langeveld is de buurman van de buren van mijn schoonoudersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
De enige Hollander in koers zit er nog gewoon in.
Langeveld.
inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:14 schreef JC14 het volgende:
Schitterend gesprekje met Tankink.Goede gast.
Op Wikipedia zie ik dat hij inderdaad geboren is in Gouda en vervolgens opgegroeid in Liempde. Ik heb altijd gedacht dat hij geboren en getogen in Liempde was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Geboren in Gouda, las ik net. Maar eerlijk gezegd weet ik niet waar hij opgroeide.
Hij reed toch een minuutje of 3/4 achter de groep Cavendish? Ik weet niet of dit na de eerste of na de tweede klim was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:50 schreef wimderon het volgende:
Veelers zou toch wel gemakkelijk teruggekomen zijn in het peloton als hij er niet was uitgestapt?
Oh. Lekker scherp.quote:
Brett Lancaster ook, dus 6 in totaal vandaag.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:20 schreef Gitank2 het volgende:
Veel opgaves dus.
Sylvain Chavanel
Giovanni Berneaudeau
Vincent Jerome
Kenny van Hummel
Yauheni Hutarovich
Ook nog vergeten inderdaad!quote:Op maandag 16 juli 2012 18:06 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Brett Lancaster ook, dus 6 in totaal vandaag.
En dan moeten er nog twee zware bergetappes komen. Na donderdag zal iedereen wel uitrijden.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:53 schreef BlaZ het volgende:
42 uitvallers al , wow dat is even geleden.
Met name de valpartijen in etappe 6 hebben nogal wat slachtoffers gekost
Het gaat meer om de tijdslimietquote:Op maandag 16 juli 2012 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Het leek vandaag zo'n simpele etappe maar alle renners die al niet lekker zaten vandaag er gewoon uit. Denk dat er vanaf nu weinig uitvallers meer zullen komen (uitgezonderd valpartijen).
Dan had Titi Voeckler de tour gewonnen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het gaat meer om de tijdslimiet
Had het peloton 5minuten gewacht was het helemaal buiten tijd gekomen.
Leuk voor de Fransen, en fijn voor Herbert zodat hij overzicht niet zo snel kwijt raaktquote:Op maandag 16 juli 2012 20:09 schreef Gitank2 het volgende:
Was een mooie top drie geweest
01 Voeckler
02 Fedrigo + 19' 15"
03 Vande Velde +24' 48"
Bron sporza.bequote:wo 18/07/2012 - 18:21 Voor Jan Ghyselinck was de koninginnenrit een ware marteltocht. Onze landgenoot kwam vier seconden buiten tijd aan, maar wordt toch nog opgevist. "Door een foute beweging van een motard reed ik een andere straat in."
Bij zijn eerste reactie na de aankomst dacht de Cofidis-Belg nog dat hij zijn biezen mocht pakken. Tot een official hem zei: "C'est bon."
"Ik verloor in de afdaling minstens twintig seconden omdat een motard een foute beweging deed en ik daardoor een andere straat inreed. Het is een opluchting dat ik opgevist word", zegt Ghyselinck.
"Ik had een slechte dag vandaag. Het was warm en ik reed constant in het rood. Ik weet niet of ik voldoende kan recupereren voor de volgende rit. Als ik die overleef, haal ik wel Parijs en dat is toch altijd de bedoeling geweest."
kan eigenlijk niet he.. waar leg je de grens? Hij was gewoon te laat = naar huisquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef Gitank2 het volgende:
Ghyselinck door het oog van de naald, maar nu nog de rit van morgen..
[..]
Bron sporza.be
Als hij niet verkeerde straat in was gestuurd had hij het waarschijnlijk wel gehaald.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kan eigenlijk niet he.. waar leg je de grens? Hij was gewoon te laat = naar huis
De regel is dat je kan worden opgevist als je de tijdslimiet niet hebt gehaald door externe factoren. Dit lijkt me een perfect voorbeeld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kan eigenlijk niet he.. waar leg je de grens? Hij was gewoon te laat = naar huis
Jakkes..quote:Een ongeluk op de Col des Ares zette echter een streep door de kansen van de Deen. Een renner die voor Sorensen reed gooide een krant in het voorwiel van de renner van Saxo Bank-Tinkoff Bank. Bij een poging om de krant uit zijn voorwiel te halen kwam de hand van Sorensen in het wiel, waardoor hij veel bloed verloor. Het vlees van twee vingers is helemaal afgescheurd en Sorensen zal in het ziekenhuis van Toulouse geopereerd worden. Het is nog niet zeker of hij morgen van start kan gaan.
Ook heel z'n been en voet zaten onder het bloed. En gewoon doorrijdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:04 schreef Gitank2 het volgende:
Dat zag er ook lelijk uit inderdaad, heel zijn hand en stuur onder het bloed..
Met zijn vingers tussen de spaken of zijn tandwiel gekomen? ala Zarrabeitia
[..]
Jakkes..![]()
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Froome kon gewoon de tour winnen met 5' voorsprong
En slechts 4 minuten verliezen op Froome/Wiggins.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook heel z'n been en voet zaten onder het bloed. En gewoon doorrijden
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |