quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Subtiele manier? Gewoon zeggen waar het op staat.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef arachide. het volgende:
Jij was dat make over meisje![]()
OMG, dat is gewoon helemaal goed gekomen. Op de manieren na dan.
Ik zou het contact permanent verbreken als ik jou was.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef Governo het volgende:
Sinds 2 maanden heb ik een vriend. Allemaal leuk enzo. Maar hij heeft niet echt fatsoenlijke manieren. Ik woon nog thuis en als hij bij mij thuis is zegt hij nooit hoi of doei tegen mijn ouders. Ook was hij laatst bij ons blijven slapen en dan kan er nog geen dank je wel vanaf. Hij gaat er vanuit dat ik zijn brood smeer etc.
Misschien dat een deel hiervan komt omdat hij enig kind is?
Hoe kan ik hem op een subtiele manier duidelijk maken dat dit niet de normale gang van zaken is?
Al lang vrijgezel?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:16 schreef Strani het volgende:
Dat heeft toch niets te maken met enigkind zijn lijkt me? Zelfs kinderen zonder broers of zussen zeggen meestal netjes gedag en dankjewel.
Ik zou hem trouwens direct dumpen. Is misschien rigoreus maar hij klinkt als een klootzak en dat wordt alleen maar erger zodra hij je echt voor lief begint te nemen.
Zes jaar getrouwd, dank je wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Al lang vrijgezel?
Laat ik dan maar iets heel onconventioneels roepen: zeg tegen hem dat het niet zo netjes is. Wellicht is hij zich van geen kwaad bewust.
Toe maarquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:44 schreef Strani het volgende:
Het joch zegt geen gedag noch dank je wel tegen mensen waar hij mag logeren, verwacht dat anderen wel even z'n boterham regelen.. dat is niet 'niet netjes' meer. Dan ben je gewoon een klein teringlijertje.
Als ik de vader van TS was, was hij allang niet meer welkom geweest.
Waarom? Ik ben wat harder als het om asociaal gedrag gaat misschien. Is dat kleinzielig?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:43 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Toe maar
Evengoed vind ik je reactie enorm kleinzielig. Laat staan voor een volwassen man.
Ik ken drie mensen in mijn familie die enig kind waren en die zijn ehm.."asocialer" dan de andere familieledenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:16 schreef Strani het volgende:
Dat heeft toch niets te maken met enigkind zijn lijkt me? Zelfs kinderen zonder broers of zussen zeggen meestal netjes gedag en dankjewel.
Onzin.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:44 schreef Strani het volgende:
Het joch zegt geen gedag noch dank je wel tegen mensen waar hij mag logeren, verwacht dat anderen wel even z'n boterham regelen.. dat is niet 'niet netjes' meer. Dan ben je gewoon een klein teringlijertje.
Als ik de vader van TS was, was hij allang niet meer welkom geweest.
Doe ik ook, vrouwentaakje.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef Governo het volgende:
Hij gaat er vanuit dat ik zijn brood smeer etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |