Nee, nee, het is "onze koffie". Alles wat in "ons huis" staat is van "ons"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:37 schreef lipje het volgende:
[..]
SD baalt zeker dat je van zijn extra gebrande koffie weggegooit hebt
Nee is geen DE shit, is selecta automaat. Vandaag proberen of de mokka beter smaakt.
Ik koop de koffie altijd per pallet. Jeweetwel, om wakker te blijven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:45 schreef Duvel het volgende:
Wij kopen de koffie altijd per pond, niet per ons.
quote:
bij grens met de prusen zeker. Elke benzinepomp en winkel verkoopt daar koffie per palletquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik koop de koffie altijd per pallet. Jeweetwel, om wakker te blijven.
huis verkopen aan Tim, die het met een verse hypotheek overneemt zal wel te simpel gedacht zijn gok ik?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:00 schreef Anne het volgende:
De overname van de hypotheek is !%^@#$!%@# afgewezen. Zelfs als de ouders van Tim garant staan.![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!@!#@$%@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ooit vakantiewerk bij AutoBar gedaan als operator... Oftewel, gewoon die apparaten langs om ze te vullen en schoon te maken. Welliswaar saai werk, maar betaalde prima.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:37 schreef Duvel het volgende:
Hangt, volgens een vriend van mij, ook af van de afstelling. AutoBar vaak te zuinig of verkeerd afgesteld, of slecht onderhoud.
Hier lijkt het te doen, of ik werk hier al te lang om op te merken dat het goor is.
Denk dat je dan duurder uit bent vanwege overdrachtsbelastingen enzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
huis verkopen aan Tim, die het met een verse hypotheek overneemt zal wel te simpel gedacht zijn gok ik?
Bij ons gaat er gewoon koffie in, en er loopt iemand een deel van de dag alle automaten te servicen en te vullen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ooit vakantiewerk bij AutoBar gedaan als operator... Oftewel, gewoon die apparaten langs om ze te vullen en schoon te maken. Welliswaar saai werk, maar betaalde prima.
Heel veel grote bedrijven gebruiken oploskoffie op basis van een gewichtscontract, dat betekend dat ze per kopje xx cent afrekenen en dat, in dit geval Autobar, de inkopen regelt. Ook DE en de andere bedrijven hebben dit soort contracten.
Daarnaast heb je nog contracten waarbij de opdrachtgever gewoon alles betaald. Dat is simpel, wil men sterkere koffie, dan kan het apparaat gewoon sterker worden afgesteld.
Huis verkopen betekent hypotheek vroegtijdig inlossen, wat een hele hoge boete betekent (en dan hebben we het niet over duizenden euro's, maar tienduizenden euro's, gezien je het verschil moet betalen in de huidige rente en de rente waarmee wij de hypotheek hebben afgesloten; en zoals je misschien kunt begrijpen is de rente nu belachelijk laag).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
huis verkopen aan Tim, die het met een verse hypotheek overneemt zal wel te simpel gedacht zijn gok ik?
Ah, van die storingsgevoelige klotedingen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij ons gaat er gewoon koffie in, en er loopt iemand een deel van de dag alle automaten te servicen en te vullen.
Ex? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Beter duurder uit dan voor de helft eigenaar van het huis van je ex zijn me dunkt.
Da's mooi klote.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Huis verkopen betekent hypotheek vroegtijdig inlossen, wat een hele hoge boete betekent (en dan hebben we het niet over duizenden euro's, maar tienduizenden euro's, gezien je het verschil moet betalen in de huidige rente en de rente waarmee wij de hypotheek hebben afgesloten; en zoals je misschien kunt begrijpen is de rente nu belachelijk laag).
Mja, dacht ik al.... Hypotheken zijn sowieso bitches.. Collega van me moet elke maand 800 euro hypotheek betalen... heeft dus nog 88 euro per maand over voor zijn andere lastenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Huis verkopen betekent hypotheek vroegtijdig inlossen, wat een hele hoge boete betekent (en dan hebben we het niet over duizenden euro's, maar tienduizenden euro's, gezien je het verschil moet betalen in de huidige rente en de rente waarmee wij de hypotheek hebben afgesloten; en zoals je misschien kunt begrijpen is de rente nu belachelijk laag).
Dus ja, ietwat te simpel gedacht.
Jep. Volksbank.quote:
Dat weet je toch van tevorenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, dacht ik al.... Hypotheken zijn sowieso bitches.. Collega van me moet elke maand 800 euro hypotheek betalen... heeft dus nog 88 euro per maand over voor zijn andere lasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |