pvvquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:35 schreef Pulu het volgende:
Zeiken over het volkslied meezingen gebeurde nog in de jaren '70 toen bijvoorbeeld Van Hanegem en vele andere niet meezongen, maar tegenwoordig zo'n issue....rara hoe kan dat?
Wat een non-argument ditquote:
qftquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat een non-argument ditAls je zo gaat redeneren zouden ze niet eens in dit elftal 'horen' te voetballen.
ja belachelijk tochquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Jij vind het jammer, ik niet. Daar gaat heel mijn topic over. Ik snap best dat hun dat niet willen doen (Ibrahim,Gregory,Robin,Nigel,Willems enzo) besef ook dat het voor hun vast heel ongemakkelijk is.
Boxer Badr Hari doet ook alleen maar mee met het Marokkaanse volkslied bij internationale wedstrijden terwijl hij toch Nederland ''vertegenwoordigt''.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef HilaryBanks het volgende:
Of jullie komen een paar hersencellen tekort of jullie zijn gewoon heel erg narrow-minded. ‘’Als je trots bent op je land, zing je toch uit volle borst mee?’’ NEWSFLASH: Het is hun land niet.
Wat interesseert het jou of ik Engelse woorden er tussen door gooi of niet. Zo hebben we allemaal onze eigen trademark, HÉ.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom moet jij steeds Engelse woorden door jouw reacties gooien ts? Dekt de Nederlandse taal de lading niet of zo?
Staat een beetje mutserig.
Misschien, misschien niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:40 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
Ts heeft een 'kleurtje'![]()
Dat telt niet, toen speelden ze maar met zes spelers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef Pulu het volgende:
Voor al die lijers die lopen te zeiken...
Hoeveel spelers zingen er hiermee? Oh ja en toen waren ze vrij 'homogeen' qua samenstelling....denk niet dat ze trots zijn dat voor het Nederlands elftal uitkomen...
Ja maar dat waren de grote ZES!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat telt niet, toen speelden ze maar met zes spelers.
Misschien stonden er wel vijf negers naast en heeft de NOS dat altijd verborgen gehouden.quote:
Dit, ja.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar de mannen die op het EK staan, die kunnen toch trots zijn dat ze hun land mogen vertegenwoordigen? Als vertegenwoordiger van een land mag je dan best mee zingen, ook al heb je er niks voor hoeven doen.
Of gaat jouw redenering verder en kunnen we net zo goed het hele EK, WK, en alle internationale toernooien waar landen tegen elkaar strijden opheffen?
Het is "hè", niet "hé", dom varken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wat interesseert het jou of ik Engelse woorden er tussen door gooi of niet. Zo hebben we allemaal onze eigen trademark, HÉ.
Dat is geen trademark, dat is stoerdoenerij van voornamelijk mensen die in het dagelijks leven zelden Engels hoeven te praten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wat interesseert het jou of ik Engelse woorden er tussen door gooi of niet. Zo hebben we allemaal onze eigen trademark, HÉ.
Beetje flauw, maar niets voor hoeven doen? Ik wist niet dat iedereen in Nederlands elftal kon spelen...waar kan ik me opgeven?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar de mannen die op het EK staan, die kunnen toch trots zijn dat ze hun land mogen vertegenwoordigen? Als vertegenwoordiger van een land mag je dan best mee zingen, ook al heb je er niks voor hoeven doen.
Of gaat jouw redenering verder en kunnen we net zo goed het hele EK, WK, en alle internationale toernooien waar landen tegen elkaar strijden opheffen?
Die linkse staatstelevisie ook!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien stonden er wel vijf negers naast en heeft de NOS dat altijd verborgen gehouden.
Ook tijdens het spel. Telkens als er een neger aan bal was snel een shot van de keeper of van het publiek.
Verder doe ik ook niet veel aan nationalisme. Bij voetbal wel. Dan mag het ook, vind ik. Het is een stuk onschuldiger dan oorlog voeren nietwaar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:42 schreef Nikmans het volgende:
Nationalisme in welke vorm dan ookAlsof het JOUW verdienste is dat je in een bepaald land geboren bent, volslagen achterlijke tokkies
Deze man.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:42 schreef Nikmans het volgende:
Nationalisme in welke vorm dan ookAlsof het JOUW verdienste is dat je in een bepaald land geboren bent, volslagen achterlijke tokkies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |