En om on topic te blijven, ja, ik schaf meestal online goedkope ddvd's (meestal met Nederlandse ondertiteling) aan om dat ze vaak deel uitmaken van een interessante aanbieding
quote:En dan is het in dit topic de bedoeling dat je dan ook zegt waar je ze koopt en wat de aanbieding is.
Op zaterdag 17 augustus 2002 05:23 schreef De_Schaduw het volgende:
En om on topic te blijven, ja, ik schaf meestal online goedkope ddvd's (meestal met Nederlandse ondertiteling) aan om dat ze vaak deel uitmaken van een interessante aanbieding![]()
quote:Bij play.com en dan die aanbiedingen die titels hebben voor £6.99, £7.49, £7.99, £8.99 en £9.99. cd-wow af en toe voor diverse prijzen en ook weleens in Nederland bij Ro-Disc voor diverse prijzen. En allemaal meestal Warner, Columbia en Universal dvd's.
Op zaterdag 17 augustus 2002 07:54 schreef misterDre het volgende:[..]
En dan is het in dit topic de bedoeling dat je dan ook zegt waar je ze koopt en wat de aanbieding is.
Tevreden?
quote:Nu wel
Op zaterdag 17 augustus 2002 09:11 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Bij play.com en dan die aanbiedingen die titels hebben voor £6.99, £7.49, £7.99, £8.99 en £9.99. cd-wow af en toe voor diverse prijzen en ook weleens in Nederland bij Ro-Disc voor diverse prijzen. En allemaal meestal Warner, Columbia en Universal dvd's.
Tevreden?
En om even off-topic te gaan: Hoe zie je of weet je dat er stukken beeld aan de randen weggeknipt zijn (zoals bij die nl. versies)???
quote:Als het beeld formaat 4:3 of 1.33:1 is dan is het full screen. De bioscoop versie van de film is altijd widescreen en dan met verhoudingen als 1.85:1 en 2.35:1. Natuurlijk zijn ook er ook weer uitzonderingen, maar dit is wel de manier om het te kijken. Dus gewoon de beeldverhoudingen bekijken die op de hoes staat.
Op zaterdag 17 augustus 2002 10:57 schreef habermas het volgende:
Gister bij de FRS Once Were Warriors gekocht, E. 8,99. Topfilm!En om even off-topic te gaan: Hoe zie je of weet je dat er stukken beeld aan de randen weggeknipt zijn (zoals bij die nl. versies)???
Aspect ratio
1.85:1
Maand augustus, bij http://www.buydvdnow.nl/ alle dvd's 10 euro per stuk...
Zitten hele leuke titels tussen....
Kijk zelf maar...
quote:WTF!!! Shrek en Seven SE voor 10,- p/stuk?????
Op maandag 19 augustus 2002 10:00 schreef wjlaak01 het volgende:
hey luitjes, na een week zonder inet op het werk gezeten te hebben, toch nog een leuke voor jullie...Maand augustus, bij http://www.buydvdnow.nl/ alle dvd's 10 euro per stuk...
Kijk zelf maar...
*Mikey bestelt gelijk*
quote:Is die zaak trouwens wel een beetje legit? Niet dat ik straks bij het uitpakken met drie aardappels in een kartonnen doos opgescheept zit?
Op maandag 19 augustus 2002 10:00 schreef wjlaak01 het volgende:
hey luitjes, na een week zonder inet op het werk gezeten te hebben, toch nog een leuke voor jullie...Maand augustus, bij http://www.buydvdnow.nl/ alle dvd's 10 euro per stuk...
Kijk zelf maar...
quote:Weet het eigenlijk niet, maar ik zag de link bij www.elcheapo.nl dus hij zal wel legit zijn. Alhoewel de moeder site, die legity of zo iets, die is under construction, dus ik wacht wel af...
Op maandag 19 augustus 2002 10:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Is die zaak trouwens wel een beetje legit? Niet dat ik straks bij het uitpakken met drie aardappels in een kartonnen doos opgescheept zit?
Staat trouwens ook nergens waar je aan kunt geven hoe je moet betalen.... zal dus wel een acceptgiro zijn ofzow..
Ach ik heb 2 dvd's besteld, en ik zie wel...
BTW, iemand de info van the patriot gelezen???? WTF??? dacht dat dat die film was met mel gibson.. :S
quote:Ze sturen onder rembours.
Op maandag 19 augustus 2002 11:34 schreef wjlaak01 het volgende:[..]
Weet het eigenlijk niet, maar ik zag de link bij www.elcheapo.nl dus hij zal wel legit zijn. Alhoewel de moeder site, die legity of zo iets, die is under construction, dus ik wacht wel af...
Staat trouwens ook nergens waar je aan kunt geven hoe je moet betalen.... zal dus wel een acceptgiro zijn ofzow..
Ach ik heb 2 dvd's besteld, en ik zie wel...
BTW, iemand de info van the patriot gelezen???? WTF??? dacht dat dat die film was met mel gibson.. :S
quote:Ik weet niet welke MM je hebt, maar in Rotterdam op het Binnenwegplein hadden ze er zaterdag nog minstens 100! (overigens 1 eurocent duurder dan die in het Alexandrium, ¤17.00 dus).
Op vrijdag 16 augustus 2002 19:35 schreef Bazooka-Eend het volgende:
Voor LOTR moest je snel zijn, van de week was die eerst op maar ik heb heb later toch nog kunnen kopen.
quote:Hier hebben meerdere mensen besteld en dan vorige week al, dus ff afwachten en dan weet je of het betrouwbaar is.
Op maandag 19 augustus 2002 11:50 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ze sturen onder rembours.
Ik heb trouwens geen bevestigingsbericht gekregen van m'n bestelling. Ik heb ze daarover gemaild en ik zie wel wat er uit komt.
quote:Ik ben benieuwd. Hebben anderen wel ontvangstberichten gehad e.d. ?
Op maandag 19 augustus 2002 12:20 schreef Tweek het volgende:[..]
Hier hebben meerdere mensen besteld en dan vorige week al, dus ff afwachten en dan weet je of het betrouwbaar is.
quote:Stomme ik vergeet ik helemaal de link te plaatsen waar ik het over had. http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=10206
Op maandag 19 augustus 2002 13:55 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ik ben benieuwd. Hebben anderen wel ontvangstberichten gehad e.d. ?
quote:Voor zover ik op die link lees, zijn waarschijnlijk de meeste dvd's al uitverkocht, en niemand heeft een bevestigingsmailtje ontvangen, wel komen er mailtjes binnen dat de dvd's uitverkocht zijn.....
Op maandag 19 augustus 2002 13:57 schreef Tweek het volgende:[..]
Stomme ik vergeet ik helemaal de link te plaatsen waar ik het over had. http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=10206
Mocht er hier iemand willen bestellen oid, telefoonnummers staan ook in de link.... thnx 2 tweek
Helaas zijn de door u bestelde filmen (Schrek en tombraider) al uitverkocht.
Onze excusses voor het ongemak
E-Tility
&*%%$*
Denk niet dat ik er teveel van moet verwachten en gewoon maar m'n collega Shrek moet laten halen bij de Makro
quote:Tsss, ik vind 17,85 euro toch wel een beetje aan de prijzige kant
Op maandag 19 augustus 2002 14:48 schreef MikeyMo het volgende:
Echt professioneel komen ze niet over. Die hele site werkt niet zo lekker op niet-windowsplatforms.
Verder werkt het bestelformulier via mail??? (kreeg zo'n error)
Mensen lopen te klagen over de bevestigingsmails e.d.Denk niet dat ik er teveel van moet verwachten en gewoon maar m'n collega Shrek moet laten halen bij de Makro
quote:Persoonlijk vinnik 17,85 voor Shrek een schijntje vergeleken bij de prijzen van de Media Markt (24,95), VanLeest (29,99) en Free Record Shop (31,50)
Op dinsdag 20 augustus 2002 10:08 schreef wjlaak01 het volgende:[..]
Tsss, ik vind 17,85 euro toch wel een beetje aan de prijzige kant
Is Ocean's Eleven nog een beetje goed btw?
quote:Als je de prijzen vergelijkt, is hij bij de makro wel goedkoop, maar zelfs dan vind ik hem nog aan de prijzige kant... (ben een echte koopjesjager, dus ik zal hem heus nog wel ergens voor een mooie prijs binnenslepen
Op dinsdag 20 augustus 2002 10:19 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Persoonlijk vinnik 17,85 voor Shrek een schijntje vergeleken bij de prijzen van de Media Markt (24,95), VanLeest (29,99) en Free Record Shop (31,50)
Is Ocean's Eleven nog een beetje goed btw?
Ocean's eleven is een vette film... goeie acteurs, en hij krijgt bij imdb een 7,6
Na enkele dagen kreeg ik een mailtje dat de dvd's weer voorradig zouden zijn, en degene die er intresse in had, moest maar reageren, en dat heb ik gedaan (vorige week dinsdag)
Kreeg ik gisteren een briefje van de ptt in huis, dat er eenpakketje voor mij was, van etlity...
Dus mooi, snel en lekker... tombraider en shrek + verzendkosten voor 22,50 euro...
quote:Ik heb vandaag ook Shrek opgehaald bij het postkantoor
Op woensdag 28 augustus 2002 13:00 schreef wjlaak01 het volgende:
nadat ik het berichtje van etilty (of zoiets binnen had gekregen had ik gelijk een mailtje terug gestuurd, met het antwoord "als de dvd's op zijn, wil ik wel wachten tot ze er weer zijn, en ze dan alsnog voor de mooie prijs afnemen.)Na enkele dagen kreeg ik een mailtje dat de dvd's weer voorradig zouden zijn, en degene die er intresse in had, moest maar reageren, en dat heb ik gedaan (vorige week dinsdag)
Kreeg ik gisteren een briefje van de ptt in huis, dat er eenpakketje voor mij was, van etlity...
Dus mooi, snel en lekker... tombraider en shrek + verzendkosten voor 22,50 euro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |