you no buy things?quote:
Heb al converses gefaild vandaagquote:
Oh ja is ook zoquote:
quote:
quote:
ze zijn denk ik niet gemaakt om aan te trekkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]zou alleen niet weten wanneer ik ze aan zou moeten
Wat dacht je van ........quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]zou alleen niet weten wanneer ik ze aan zou moeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat dacht je van ........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga ze ook niet kopen vindt ze alleen gaaf
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb je bij ING een girorekeningnummer?
Er rijdt er nog een rond, inderdaad ook met bel. Maar deze neemt Alkmaar over.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Horrorijscoman![]()
Bij ons hebben ze geen kek muziekje, daar hebben ze een bel
Je kunt toch gratis reizen, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zitten ergens in het oosten van het land.
Goeden idee welquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt toch gratis reizen, ik zie het probleem niet
Wees blij, dit een kwartier onder je raam is niet chill.quote:
Ik had maandag een spoedbestelling gedaan. Die zou donderdag binnen moeten zijn. Donderdag krijgen we een mail dat de folder lay-out niet klopt. Ik ben al vanaf donderdag bezig om nu te achterhalen wat er volgens hun niet klopt. Donderdag en vrijdag gemaild. Maandag kwam ik niet door de lijn heen. Gisteren zou ik teruggebeld worden en vandaag werd de verbinding verbrokenquote:
Misschien de afloop?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had maandag een spoedbestelling gedaan. Die zou donderdag binnen moeten zijn. Donderdag krijgen we een mail dat de folder lay-out niet klopt. Ik ben al vanaf donderdag bezig om nu te achterhalen wat er volgens hun niet klopt. Donderdag en vrijdag gemaild. Maandag kwam ik niet door de lijn heen. Gisteren zou ik teruggebeld worden en vandaag werd de verbinding verbroken.
Dus ik ga maar weer eens mailen.
Nee het heeft te maken met de soort vouw in de folder. Zigzag of wikkel. Volgens hun hebben we de verkeerde. Maar de vorige hebben we precies zo gedaan en die was wel goedquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee het heeft te maken met de soort vouw in de folder. Zigzag of wikkel. Volgens hun hebben we de verkeerde. Maar de vorige hebben we precies zo gedaan en die was wel goed
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee het heeft te maken met de soort vouw in de folder. Zigzag of wikkel. Volgens hun hebben we de verkeerde. Maar de vorige hebben we precies zo gedaan en die was wel goed
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef RenRen- het volgende:
Er zit nog een magische toblerone in mijn la
Zara, vero moda etc?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haat brede schouders![]()
Vooral als je bij van die typische maat m = voor schriele scharminkels winkels gaat winkelen.
Nieuw systeemquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n nagellak past niet meer in m'n huidige systeem
quote:
Whaddup?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil zo graag iets kapotgooien ofzo!!
Watsup?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil zo graag iets kapotgooien ofzo!!
Ja precies.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef Mss het volgende:
Wat indelen en dergelijke ben ik ook een structuurautist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOW.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zucht. Ik moest voor school 2 opdrachten uitvoeren met een kind die ik niet op mijn huidge stage kon uitvoeren. Dus ik had geregeld dat ik dat kon doen op het kinderdagverblijf waar ik het eerste jaar stage heb gelopen. Allemaal prima, dat had ik gedaan, verslagen ingeleverd op school, goede cijfers terug, prima dus. Met ouders had ik afgesproken dat zij ook de verslagen zouden krijgen. Nou moest dit sowieso via het kinderdagverblijf want ik had geen contactgegevens van hun. Het heeft even geduurd voor ik het verslag stuurde, want druk en school gaf aan dat ik nog iets toe moest voegen voordat het naar ouders en kdv mocht. Uiteindelijk gemaild, kreeg ik een boze mail van het kdv dat ik me niet aan de afspraak met ouders gehouden had want die zouden het verslag krijgen voordat school het kreeg. Teruggemaild dat we naar mijn idee iets anders hadden afgesproken, nou ok, kreeg ik een excuus van het kdv. Met de vraag of ik alsnog het verslag naar ouders wou sturen op hun emailadres. Dat heb ik gedaan. Krijg ik opeens een superboze mail van het kdv (dus blijkbaar durven ouderes mij niet zelf terug te mailen ofzo) dat ik niet zorgvuldig om ben gegaan met informatie en dat er leugens in mijn verslag staan en dat ze contactgegevens van mijn coach op school willen. Dus ik teruggemaild dat ik het jammer vond dat zij het ze hebben ervaren, en of we niet eerst met elkaar in gesprek konden gaan. En dat als we er samen niet uit kwamen school atijd nog ingeschakeld kon. Dat mailtje terug heb ik vorige week dinsdag gestuurd. Word ik vandaag gebeld door school, dat het kdv hun gebeld heeft maar dat ze graag eerst mijn kant van het verhaal willen horen. Daar zijn ze dan ook wel de enige mee. ***kdv wat niet met mij kan/wil communiceren, elke keer dingen aanneemt zonder nar mijn verhaal te vragen en die school inschakelt. Nu moet ik morgen naar school om hierover in gesprek te gaan, terwijl ik vrijdagmiddag ook nog een toets in moet leveren. Ik heb hier toch helemaal geen tijd of energie voor!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
LANG verhaal.WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wel wat die 'leugens' zijn dan?![]()
LANG verhaal.De fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
LANG verhaal.Volgende keer een paar entertjes ertussenin jonge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat een kut-situatie.
Heb je 1 en ander op papier staan? Communicatie via mail enzo, ook voor het mis ging? Zo ja, uitprinten en meenemen, sta je sterk en valt er weinig meer te praten morgen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Geeeen idee! Ik weet echt niet waar ze het over hebben. In het mailtje staat dat ik mijn bronnen moet controleren als ik dingen gebruik. Zij zijn mijn bron!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WTF?
Weet je wel wat die 'leugens' zijn dan?
Lege regels bedoel je?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgende keer een paar entertjes ertussenin jonge!
Maar wat een kut-situatie.
Heb je 1 en ander op papier staan? Communicatie via mail enzo, ook voor het mis ging? Zo ja, uitprinten en meenemen, sta je sterk en valt er weinig meer te praten morgen
Precies. Alles wat je hebt alvast onder elkaar zetten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geeeen idee! Ik weet echt niet waar ze het over hebben. In het mailtje staat dat ik mijn bronnen moet controleren als ik dingen gebruik. Zij zijn mijn bron!!!
[..]
Lege regels bedoel je?
Ik heb heel veel per telefoon ed besproken, dus heb weinig in de mail staan. En ik heb geen printer.
Maar ga wat ik heb idd even onder elkaar zetten, en samen met de originele verslagen op een usb-stick meenemen. Maar BAH, ik heb hier zo geen zin in, of tijd voor!
Niet raar toch want dit is echt een kutsituatiequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
En nou zit ik hier te janken, want dat doe ik wanneer ik boos ben en/of in de stress zit.
Ja, maar dit is dus het kdv! Dat is waar ik zo ontzettend boos van word. Ze nemen feilloos alles van ouders aan zonder iets bij mij na te vragen en geven me geeneens de kans om iets uit leggen ofzo. Ik snap dat ze tegenover ouders het altijd met hen eens moeten zijn, maar dat ze los van ouders gewoon ook niet eens een klein beetje aan mijn kant staan doet echt pijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Precies. Alles wat je hebt alvast onder elkaar zetten.
Ouders zijn een hele vreemde diersoort, die kunnen er een hele vreemde logica op na houden
Ik heb ook honger, maar zo ontzettend geen zin om te eten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet raar toch want dit is echt een kutsituatie
PMWers bij een kdv zijn ook een vreemde diersoortquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, maar dit is dus het kdv! Dat is waar ik zo ontzettend boos van word. Ze nemen feilloos alles van ouders aan zonder iets bij mij na te vragen en geven me geeneens de kans om iets uit leggen ofzo. Ik snap dat ze tegenover ouders het altijd met hen eens moeten zijn, maar dat ze los van ouders gewoon ook niet eens een klein beetje aan mijn kant staan doet echt pijn.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
PMWers bij een kdv zijn ook een vreemde diersoort![]()
Omdat ik zo'n gigantische jankerd ben! En ik wil m'n moeder bellen, maar dat gaat niet zo.quote:
Het gaat sneller als je nu even jankt meis, dan kan je straks verder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n gigantische jankerd ben! En ik wil m'n moeder bellen, maar dat gaat niet zo.
Bovendien moet ik straks dus keihard knallen voor die toets, want morgen moet ik ook nog naar Amersfoort om een contract te tekenen. Al ga ik denk ik bellen of dat niet anders kan, want die toets moet vrijdag om 12 uur ingeleverd...
Dat doe ik ws toch wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gaat sneller als je nu even jankt meis, dan kan je straks verder.
Janken is goed voor je.![]()
Anders blijf je er zo in hangen.
Die is lekker!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat doe ik ws toch wel.
Maar ik heb lekker wel kokos-choco-cake van de AH.
Comfort food!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of zullen we even beautyblogs bashen?
Weet ik niet zo goed... Ga er iig even over nadenken!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die is lekker!
Helpt het om even alles op papier te zetten? Even al die woede eruit gooien.
Dan is het er uit en voorkom je vooral dat je dingen er morgen op school uitgooit...
Ja doe eens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of zullen we even beautyblogs bashen?
Masja krijgt een bureau van 700 euro kadoquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik niet zo goed... Ga er iig even over nadenken!
[..]
Ja doe eens.
Nee, waar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hebben jullie het nieuwe Lynderella drama al meegekregen?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://lynnderella-lynnderella.blogspot.nl/quote:
twitter:DollishCake twitterde op woensdag 20-06-2012 om 11:35:06Ik ben volgens de duiters hier een domme nederlander omdat ik me benen om hoog wil.hebben on dat me geopereerde knie mega dik is reageer retweet
traceface philes?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://lynnderella-lynnderella.blogspot.nl/
Laatste twee posts. En op Llarowe d'r facebook. En dat mens van de traceface philes heeft al d'r Lynderella's verkocht,
Ja, ik wilde ze maar nu hoef ik ze dus echt niet meer hequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Is een beautyblog die een beetje vriendinnetjes was met llarowe en lynnderella. Nu dus niet meer.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
traceface philes?
Rest ga ik even bekijken
Ik wou ze toch al niet echt en nu zou ik ze nog niet willen als ik ervoor betaald werd. Wat een verwaand mens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ze maar nu hoef ik ze dus echt niet meer he
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speciaal voor Bambitwitter:DollishCake twitterde op woensdag 20-06-2012 om 11:35:06Ik ben volgens de duiters hier een domme nederlander omdat ik me benen om hoog wil.hebben on dat me geopereerde knie mega dik is reageer retweet
Oh gratis mogen ze alles sturenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wou ze toch al niet echt en nu zou ik ze nog niet willen als ik ervoor betaald werd. Wat een verwaand mens.
Mjah... Goed punt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh gratis mogen ze alles sturen
Ik las dit. De helft van mijn Ikeameubels zijn tweedehands.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb hier vrijwel alles 2ehands en alles wat niet 2ehands is komt van de Ikea![]()
Toch was ik voor de verhuizing zo'n 1500 euro kwijt.. Terwijl ik hooguit 100 euro aan meubels heb uitgegeven...
Verhuizen is gewoon teringduur
Ja, dat vind ik ook zo jammer. Negeer d'r dan lekker ofzo, maar iedereen springt er meteen op.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja negatieve aandacht is ook aandacht. En die krijgt ze nu wel best veel, dus
OMG NEEM ZE MEE NAAR DE MEET IK WIL ZIENquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog steeds een pakje holo-peuken
IK WILDE ZE NET OP EBAY GAAN ZETTEN JONGE!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG NEEM ZE MEE NAAR DE MEET IK WIL ZIEN
Mijne is vol en nog in de verpakking... BN HTF!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb hier nog een leeg pakje holo peuken
OMG IK WIL EM OM MIJN GEWONE PEUKEN IN TE BEWARENquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb hier nog een leeg pakje holo peuken
Kinderdagverblijf.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG IK WIL EM OM MIJN GEWONE PEUKEN IN TE BEWAREN![]()
Ok that just sounds sad
En bambi (sorry nu pas helemaal teruggelezen): wat een klote situatie zeg.. En jij kunt kdv(kvd... k... ik heb geen idee waar het voor staat) niet zelf terugbellen oid?
Straks gewoon even alles opschrijven en morgen meenemenHeb je alles wat beter op een rijtje
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het vorige topic en Fiets z'n fimo-faal maken mij aan het lachen.
Zijn meer ingemaakte groente toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we dit in Nederland? Het is geen piccalilly toch?
Ja of ze willen de confrontatie niet aan... En gaan daarom dus achterbaks praten met school oidquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kinderdagverblijf.
Nouja, dat zou wel kunnen, maar blijkbaar willen ze echt niet weten wat ik ervan vind ofzo. Want mijn mail is dus ook gewoon keihard genegeerd.
LANG verhaal.Heb je alles naar eer en geweten gedaan? Dan hoef je je nergens zorgen om te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is kut dat ze je zo behandelen bij dat kdv maar daar hoef je na dit alles geen moment meer bij stil te staan.
Kusje der op en leren voor die toets. pwn die vragen en zet het hem op een zuipen dit weekend.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Geen idee, die gast gebruikt het voor zijn bigmacsausquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn meer ingemaakte groente toch?
Ik dacht dat m'n ouders het altijd zo beschreven. Maar die kennen het van hun tripje Canada in het jaar nul.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee, die gast gebruikt het voor zijn bigmacsaus
Ik vind het zo raar. Ja maar ik ga morgen in gesprek met school he. En school dan vervolgens weer met het kdv.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja of ze willen de confrontatie niet aan... En gaan daarom dus achterbaks praten met school oidHmmm naja het is afwachten natuurlijk... Ik hoop dat jullie er morgen gewoon uitkomen
Thehe fiets-vermaak![]()
Het enige wat ik beter had kunnen doen was sneller dat verslag mailen. Maar dat lijkt me niet van grote invloed, aangezien het om de inhoud van het verslag gaat, niet om wanneer ik het verzonden heb. Voor de rest heb ik het zo goed gedaan als dat ik naar mijn weten kon.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je alles naar eer en geweten gedaan? Dan hoef je je nergens zorgen om te maken.
Het is kut dat ze je zo behandelen bij dat kdv maar daar hoef je na dit alles geen moment meer bij stil te staan.
Kusje der op en leren voor die toets. pwn die vragen en zet het hem op een zuipen dit weekend.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:55 schreef Mss het volgende:
Volgend weekend gaan we je platknuffelen bambi!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:55 schreef Mss het volgende:
Volgend weekend gaan we je platknuffelen bambi!
Oeh octopussperma dingesenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet mango en mijn tong tintelt, wat is deze![]()
* SpaceInvaders eet vrolijk door
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]OMG je bent een tweede masja
Maar hoezo?quote:
Mensje uit zo'n nagellakfb heeft een suuuupergrote fles die ze nooit in d'r eentje op gaat maken. Dus heeft ze een leeg nagellakflesje ermee gevuld en dat naar me opgestuurd.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mensje uit zo'n nagellakfb heeft een suuuupergrote fles die ze nooit in d'r eentje op gaat maken. Dus heeft ze een leeg nagellakflesje ermee gevuld en dat naar me opgestuurd.
Blue cross? Die heb ik ook een fles staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mensje uit zo'n nagellakfb heeft een suuuupergrote fles die ze nooit in d'r eentje op gaat maken. Dus heeft ze een leeg nagellakflesje ermee gevuld en dat naar me opgestuurd.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blue cross? Die heb ik ook een fles staan
Die spiralen? Gewoon een knot maken en op de plek waar je normaal zo'n speldje zet zo'n ding draaien. Ik heb ze ook binnen, vind ze wel chil!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Oh en schaar ik heb de haarclipdingetjes binnen!! Ik heb geen idee wat ik er mee moetDus die pak ik vlg week ook mee en dan moet jij het mij leren
![]()
![]()
Ja kijk daar zie je al iets verkeerd: Ik steek mijn haar nooit op. Ik heb dus ook geen idee waar ik 'normaal' die speldjes zou stekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Die spiralen? Gewoon een knot maken en op de plek waar je normaal zo'n speldje zet zo'n ding draaien. Ik heb ze ook binnen, vind ze wel chil!
pehehe falende Priemquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja kijk daar zie je al iets verkeerd: Ik steek mijn haar nooit op. Ik heb dus ook geen idee waar ik 'normaal' die speldjes zou steken![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Maar dan moet je ook wel touperen toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef Mss het volgende:
Ik kan alleen nog steeds niet mijn pony naar achter zetten in zo'n boogje. Dat het iets omhoog staat. Het zakt altijd in en ik krijg die speldjes er nooit goed in. Wie kan dat wel?
T lukt mij wel met moeite, t helpt als je haar al een beetje vettig isquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef Mss het volgende:
Ik kan alleen nog steeds niet mijn pony naar achter zetten in zo'n boogje. Dat het iets omhoog staat. Het zakt altijd in en ik krijg die speldjes er nooit goed in. Wie kan dat wel?
Behoorlijkquote:
Als je een knot in je haar draait, daar waar je haar ophoudt. En als je lagen hebt eventueel ook op de plek waar een eerdere laag ophoudt. Daar waar losse stukken zitten dusquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja kijk daar zie je al iets verkeerd: Ik steek mijn haar nooit op. Ik heb dus ook geen idee waar ik 'normaal' die speldjes zou steken![]()
![]()
![]()
Ja? Dat zou een hoop verklaren. Maar ik wee ook niet hoe je dat noemt, dus ik zou ook niet weten hoe je het zou moeten opzoeken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Maar dan moet je ook wel touperen toch?
Als je nou eerste een staart maakt en daar omheen een knot draait?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BehoorlijkHeb het daarnet geprobeerd.. Knot maken... 4 van die dingen er in draaien... Ik laat los.. Boem alles naar beneden
Euh... tjah
Daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
Als jullie het mij volgende week gewoon eens tonen........
Oeh thxquote:
Dan is het een kwestie van de knot wat minder strak draaien denk ik. Of niet eens draaien maar gewoon op een rommelige manier er omheen vouwen en dan op bepaalde punten je 'staart haar' een je 'hoofd haar' vast te maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh thxHeb je ook een vb hoe je het 'los' opsteekt? Want dit is nog behoorlijk strak (ga ik straks eens proberen
![]()
)
Even kieken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Push-up kuif?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor zo'n kuif aan de voorkant heb ik ook die dingen van ebay, daar blijft het goed mee zitten![]()
Ik heb een heel sneu kuifje, maar dat past wel bij de rest van m'n sneue haar
nee, gewoon een soort speldje, maar daarmee blijft het beter vast zitten en je ziet het speldje niet zitten.quote:
Ik spuit er ook nog een halve bus hairspray in hoor anders blijft het niet zitten, maar het helpt echt als je haar wat vettig isquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:51 schreef Mss het volgende:
Thanks Swarte! Ja, het filmpje is wel ongeveer het idee. Alleen een kleinere kuif en minder rommelig. Als ik het doe zoals op jouw foto's zakt het bij mij in. Het klapt naar de zijkant.
Ja die heb ik dus ook ! Weet ook niet hoe dat werktquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
nee, gewoon een soort speldje, maar daarmee blijft het beter vast zitten en je ziet het speldje niet zitten.
stttttttt ik help jequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus ook ! Weet ook niet hoe dat werkt
Dusssss jij moet me helpen volgende week.. moet moet moet![]()
mehehequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus ook ! Weet ook niet hoe dat werkt
Dusssss jij moet me helpen volgende week.. moet moet moet![]()
Leuk!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en knot met banana-clip:
[ afbeelding ]
I like
* PriemGirl kalmeert wat................quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
stttttttt ik help je
*wiegt Priem*
Ja tofquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en knot met banana-clip:
[ afbeelding ]
I like
nom nom zelfgemaakte appeltaart met stukjes peerquote:
Schaar heb jij dun haar? bij mij blijven ze nooit zittenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vooral omdat je met beide blind knotten kan maken. Ik haal ze er namelijk altijd uit als ik in de auto zit, dan kan ik tenminste m'n hoofd normaal tegen de hoofdsteun aan leggen
Heul dun en heul weinigquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Schaar heb jij dun haar? bij mij blijven ze nooit zitten
Die ken ik ja, kan je bij de Claire's halen. Of op ebay, veul goedkoperquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:03 schreef princess-a het volgende:
Mss: ik heb een hulpstukje daarvoor, dat leg je op je hoofd, duw je tegen je haar aan, plukje dat omhoog moet leg je er overheen en voila! Kom alleen even niet op de naam
Ik heb dik haar en krijg mijn haar nooit allemaal in zo'n dingquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heul dun en heul weinig.
Ik heb er een stuk of 5 gehad die inderdaad uit m'n haar zakten. Het is even zoeken naar een goede. Op ebay staat de lengte er vaak bij, dan neem ik een korte. Als ik er alleen een staart mee maak heeft m'n haar wel de neiging om eruit te kruipen.
Wat ik doe is het om m'n haar heen doen in een staart, dan dicht, dan draai ik de staart er omheen. Laatste plukje van m'n staart zet ik dan nog even vast in de klem.
Duidelijk? Nee?
Je hebt ze ook rond, met een groter gat in het midden. Dan lijkt hij alleen niet meer op een banaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb dik haar en krijg mijn haar nooit allemaal in zo'n ding
een sinaasappelquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt ze ook rond, met een groter gat in het midden. Dan lijkt hij alleen niet meer op een banaan
Ja zoietsquote:
Wil je een beetje van mijn haarquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar ik heb dus altijd het tegenovergestelde probleem
Voor bij Wim's halsbandquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG SCHOENVETERS MET LICHTJES ERIN
[ afbeelding ]
Die spiralers? Dan moet je er gewoon meer gebruiken. Ik heb ook redelijk dik haar maar kan een knot met 4 maken. Ik heb dan alleen niet zo veel haar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ooo hmmm... dan zou het ook kunnen dat mijn haar te dik is voor die dingetjesIk heb veuuulll en dik haar namelijk
Naja kijken volgende week wel; zo duur waren ze toch niet
Die is nog niet binnengekomenquote:
Dafuq is dat? en waar is het goed voor?quote:
Een onderbroek met een touwtje met parels van buik tot rugquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dafuq is dat? en waar is het goed voor?
geilquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een onderbroek met een touwtje met parels van buik tot rug
Ik ben er nu ook heul benieuwd naarquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben op zoek naar dat ding waarmee je je pony hoog naar achter kan zetten, maar weinig succesvol.
Heeft er ook wel wat mee te maken dat ik geen idee heb hoe die haarstijl heet, zowel in het Engels als in het Nederlands
kun je je daar niks bij indenken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dafuq is dat? en waar is het goed voor?
Bumpit?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben op zoek naar dat ding waarmee je je pony hoog naar achter kan zetten, maar weinig succesvol.
Heeft er ook wel wat mee te maken dat ik geen idee heb hoe die haarstijl heet, zowel in het Engels als in het Nederlands
jawel maar ik verbaas me dat sommige mensen dat ook echt aan doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je je daar niks bij indenken?
O wacht..quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:42 schreef Mss het volgende:
Ik zie bumpit alleen voor de achterkant van je haar.
Ik was uitetenquote:
Dat heb ik met verse ananasquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet mango en mijn tong tintelt, wat is deze![]()
* SpaceInvaders eet vrolijk door
Alleen daarom al kopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek wat een geil wijf het komt bezorgen!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn oma was vroeger ook heel klein en smal en schijnbaar heb ik alsnog kleinere vingers terwijl ik alweer vier jaar ouder ben dan mijn oma toen ze de ring kreeg
吴 曼 迪
Die zie je als je het pakketje aanneemtquote:
Dit wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die zie je als je het pakketje aanneemt
Voor ¤1,72 wil ik het wel proberenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier zitten kleintjes bij Mss:
http://www.ebay.nl/itm/Di(...)fa17e7#ht_4603wt_982
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef megamandy het volgende:
Net dus uiteten geweest met pap, mam, opa en oma. Daarna nog koffie gedronken bij opa en oma en toen heb ik een ring gekregen
Die heeft mijn oma gekregen van opa toen ze 18 jaar was. Alleen is de ring mij een beetje te groot (zie spoiler)Maar naast de winkel waar ik werk ligt toch een goudsmid, dus morgen maar even vragen hoeveel het kost om de ring te vermaken.
Ahhhh wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn oma was vroeger ook heel klein en smal en schijnbaar heb ik alsnog kleinere vingers terwijl ik alweer vier jaar ouder ben dan mijn oma toen ze de ring kreegIk was; voor het verkleinen van mijn verlovingsring; 30 euro kwijt
Even om een idee te geven
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Net dus uiteten geweest met pap, mam, opa en oma. Daarna nog koffie gedronken bij opa en oma en toen heb ik een ring gekregen
Die heeft mijn oma gekregen van opa toen ze 18 jaar was. Alleen is de ring mij een beetje te groot (zie spoiler)Maar naast de winkel waar ik werk ligt toch een goudsmid, dus morgen maar even vragen hoeveel het kost om de ring te vermaken.
D'aaaw wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn oma was vroeger ook heel klein en smal en schijnbaar heb ik alsnog kleinere vingers terwijl ik alweer vier jaar ouder ben dan mijn oma toen ze de ring kreeg
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Goeienquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:49 schreef Mss het volgende:
Maar ik ga wel een klacht indienen als zij het niet komt bezorgen!
posten in eht topic Mensen op klacht.nl #3quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:49 schreef Mss het volgende:
Maar ik ga wel een klacht indienen als zij het niet komt bezorgen!
Heb je ook een foto van de voorkant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn oma was vroeger ook heel klein en smal en schijnbaar heb ik alsnog kleinere vingers terwijl ik alweer vier jaar ouder ben dan mijn oma toen ze de ring kreegSchnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Aah ja dankje want ik had al geen idee wat ik ervoor zou moeten betalenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhh wat liefIk was; voor het verkleinen van mijn verlovingsring; 30 euro kwijt
Even om een idee te geven
Ik zal het proberen te makenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van de voorkant?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg gisteren trouwens een mailtje van een of ander persoon die via de polishaholic facebook aan mijn emailadres kon komen of ik 3 oude LE lakjes kon vinden. Dus ik zeg nee, ik kan alleen aan huidige LE's komen. Zegt ze, oh kun je een lijst sturen van welke en waar ben jij naar op zoek.
Eh 1. zoek het lekker zelf uit en 2. nergens? Ik zei niet eens dat ik wilde swappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef megamandy het volgende:
Duizend foto's moeten maken omdat mijn linkerhand steeds triltheb hier de ring om mijn middelvinger want dat zit het beste op dit moment.
PrettehhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien ben je beroemd in die wereld dat je zo goed swaptquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg gisteren trouwens een mailtje van een of ander persoon die via de polishaholic facebook aan mijn emailadres kon komen of ik 3 oude LE lakjes kon vinden. Dus ik zeg nee, ik kan alleen aan huidige LE's komen. Zegt ze, oh kun je een lijst sturen van welke en waar ben jij naar op zoek.
Eh 1. zoek het lekker zelf uit en 2. nergens? Ik zei niet eens dat ik wilde swappen?
Duizend foto's moeten maken omdat mijn linkerhand steeds triltheb hier de ring om mijn middelvinger want dat zit het beste op dit moment.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien ben je beroemd in die wereld dat je zo goed swapt
Is dat rozenkwarts?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook echt blij meePaars
moooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Wat mooooooooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent toch ook een swap slet? je post ieder topic wel dat je wacht op een pakketjuhquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Was dat niet steeds hetzelfde pakketje?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je bent toch ook een swap slet? je post ieder topic wel dat je wacht op een pakketjuh
Ik wacht nog steeds op hetzelfde pakketjes als de topics tot 2/3 weken terugquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je bent toch ook een swap slet? je post ieder topic wel dat je wacht op een pakketjuh
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op hetzelfde pakketjes als de topics tot 2/3 weken terug
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dat niet steeds hetzelfde pakketje?
owquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op hetzelfde pakketjes als de topics tot 2/3 weken terug
Geen ideequote:
Ja amethist is veel paarser, rozenkwarts is lichter. Ik heb geen idee wat het dan moet zijn though. Ik spaarde vroeger stenen, vandaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen ideemaar het is in ieder geval te licht voor een amethist maar verder ben ik niet zo goed thuis in al die namen
Maar een rozenkwarts is denk ik iets lichter als ik het goed herinner.
Misschien kan de juwelier je meer vertellen als je toch gaat kijken of hij hem kleiner kan maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen ideemaar het is in ieder geval te licht voor een amethist maar verder ben ik niet zo goed thuis in al die namen
Maar een rozenkwarts is denk ik iets lichter als ik het goed herinner.
Kan toch best een rozenkwarts zijn, als ik hem onder een lamp houd(?) neigt het toch meer richting roze.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja amethist is veel paarser, rozenkwarts is lichter. Ik heb geen idee wat het dan moet zijn though. Ik spaarde vroeger stenen, vandaar
Ik houdquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kan toch best een rozenkwarts zijn, als ik hem onder een lamp houd(?) neigt het toch meer richting roze.
Nicequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, en cameraatje gekocht.
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat dat een prima meesleepdingetje zijn.
Uhm. Geen idee. Hij viel in m'n prijsklasse, hield fijn vast en maakt volgens mij best geinige foto's.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nice
Is dat die van de reclame van IK BEN SNELLER DAN HET LICHT maar dan anders?
Is dat niet de N1? Of toch de coolpix, hmmquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nice
Is dat die van de reclame van IK BEN SNELLER DAN HET LICHT maar dan anders?
Aha, en ik hou is dan alleen van houden van? Ik ben daar echt slecht inquote:
Ik baalde echt toen die reclame kwamquote:
Zo flauw altijd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik baalde echt toen die reclame kwamIk had vlak daarvoor de Olympus Pen gekocht, want ik wilde wel een toestel met betere foto's maar niet het grote formaat van een spiegelreflex. En dat was toen alleen de Olympus.
Heb ik die eindelijk gekocht na een jaar, komt de Nikon en de Sony ook opeens met zulke camera's op de marktAls ik dus even gewacht had, had ik ze tenminste kunnen vergelijken voordat ik er eentje kocht.
Is bij jouw dialect houden in 'houden van' anders dan houd in 'houden vast'? Wat grappig, bij mij niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aha, en ik hou is dan alleen van houden van? Ik ben daar echt slecht invooral omdat het in het Limburgs gewoon verschillende woorden zijn
Ja nu begin ik te twijfelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Is bij jouw dialect houden in 'houden van' anders dan houd in 'houden vast'? Wat grappig, bij mij niet.
Ik weet niet wat jij precies praat, maar in het Maastrichts bijvoorbeeld is het geloof ik ook hetzelfdequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja nu begin ik te twijfelenvolgens mij zit ik in mijn hoofd gewoon met de ik- en jij-vorm te kloten en is het wel hetzelfde. Ik faal gewoon keihard.
Ik gok dat dit je gewoon in de war brengtquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja nu begin ik te twijfelenvolgens mij zit ik in mijn hoofd gewoon met de ik- en jij-vorm te kloten en is het wel hetzelfde. Ik faal gewoon keihard.
Nee ik praat totaal anders dan Maastrichtsquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij precies praat, maar in het Maastrichts bijvoorbeeld is het geloof ik ook hetzelfde.
Aaah dankjequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gok dat dit je gewoon in de war brengt
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/hou-houd
Mag beiden dus.
Kemissies doon, toen ik net in Maastricht kwam te wonen dacht ik écht van wtf is dat. En zo heb ik meer van dat soort momenten gehad.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik praat totaal anders dan MaastrichtsDie hebben soms woorden, dan vraag ik thuis wat het betekend want mijn ma kent meerdere Maastrichtse woorden van haar oma.
Zoals "kemissies doen". Ik dacht dat het iets van afspreken was, blijken het gewoon de boodschappen te zijn
Maar ik zat net met "ich hou van dich" en "hilse dat ff vas". Maar dan heb je gewoon verschil tussen de ik- en jij-vorm. Heeft dus niets met de woorden te maken want in dezelfde vorm is het toch hetzelfde.
En jij de m&m'squote:Op woensdag 20 juni 2012 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
mevrouw had de nagellakjes ook weer snel gevonden
Ze weet gewoon goed prioriteiten te stellen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
mevrouw had de nagellakjes ook weer snel gevonden
Ik zie het ook al helemaal voor mequote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze weet gewoon goed prioriteiten te stellen!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zie het ook al helemaal voor mebinnen komen, de ene loopt naar de nagellak en de andere duikt de tas in voor de M&M's
Ja, zo gaat dat welquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zie het ook al helemaal voor mebinnen komen, de ene loopt naar de nagellak en de andere duikt de tas in voor de M&M's
Ja die se bij hilse staat dan voor je inderdaad. Maar ik typ dat altijd in smsjes enzo vast aan elkaar. Want als je dat uitspreekt zit het ook vastquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Kemissies doon, toen ik net in Maastricht kwam te wonen dacht ik écht van wtf is dat. En zo heb ik meer van dat soort momenten gehad.
In mijn dialect gebruik ik 'halden' voor 'houden', bij beide manieren. Maar 'hilse/helse' gebruik ik ook wel eens, maar ik denk meer dat dat een variant is op 'halse' wat gewoon 'hald se' in het kort is.
errr ... jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |