you no buy things?quote:
Heb al converses gefaild vandaagquote:
Oh ja is ook zoquote:
quote:
quote:
ze zijn denk ik niet gemaakt om aan te trekkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]zou alleen niet weten wanneer ik ze aan zou moeten
Wat dacht je van ........quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]zou alleen niet weten wanneer ik ze aan zou moeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat dacht je van ........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga ze ook niet kopen vindt ze alleen gaaf
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb je bij ING een girorekeningnummer?
Er rijdt er nog een rond, inderdaad ook met bel. Maar deze neemt Alkmaar over.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Horrorijscoman![]()
Bij ons hebben ze geen kek muziekje, daar hebben ze een bel
Je kunt toch gratis reizen, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zitten ergens in het oosten van het land.
Goeden idee welquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt toch gratis reizen, ik zie het probleem niet
Wees blij, dit een kwartier onder je raam is niet chill.quote:
Ik had maandag een spoedbestelling gedaan. Die zou donderdag binnen moeten zijn. Donderdag krijgen we een mail dat de folder lay-out niet klopt. Ik ben al vanaf donderdag bezig om nu te achterhalen wat er volgens hun niet klopt. Donderdag en vrijdag gemaild. Maandag kwam ik niet door de lijn heen. Gisteren zou ik teruggebeld worden en vandaag werd de verbinding verbrokenquote:
Misschien de afloop?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had maandag een spoedbestelling gedaan. Die zou donderdag binnen moeten zijn. Donderdag krijgen we een mail dat de folder lay-out niet klopt. Ik ben al vanaf donderdag bezig om nu te achterhalen wat er volgens hun niet klopt. Donderdag en vrijdag gemaild. Maandag kwam ik niet door de lijn heen. Gisteren zou ik teruggebeld worden en vandaag werd de verbinding verbroken.
Dus ik ga maar weer eens mailen.
Nee het heeft te maken met de soort vouw in de folder. Zigzag of wikkel. Volgens hun hebben we de verkeerde. Maar de vorige hebben we precies zo gedaan en die was wel goedquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee het heeft te maken met de soort vouw in de folder. Zigzag of wikkel. Volgens hun hebben we de verkeerde. Maar de vorige hebben we precies zo gedaan en die was wel goed
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee het heeft te maken met de soort vouw in de folder. Zigzag of wikkel. Volgens hun hebben we de verkeerde. Maar de vorige hebben we precies zo gedaan en die was wel goed
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef RenRen- het volgende:
Er zit nog een magische toblerone in mijn la
Zara, vero moda etc?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haat brede schouders![]()
Vooral als je bij van die typische maat m = voor schriele scharminkels winkels gaat winkelen.
Nieuw systeemquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n nagellak past niet meer in m'n huidige systeem
quote:
Whaddup?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil zo graag iets kapotgooien ofzo!!
Watsup?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil zo graag iets kapotgooien ofzo!!
Ja precies.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef Mss het volgende:
Wat indelen en dergelijke ben ik ook een structuurautist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOW.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zucht. Ik moest voor school 2 opdrachten uitvoeren met een kind die ik niet op mijn huidge stage kon uitvoeren. Dus ik had geregeld dat ik dat kon doen op het kinderdagverblijf waar ik het eerste jaar stage heb gelopen. Allemaal prima, dat had ik gedaan, verslagen ingeleverd op school, goede cijfers terug, prima dus. Met ouders had ik afgesproken dat zij ook de verslagen zouden krijgen. Nou moest dit sowieso via het kinderdagverblijf want ik had geen contactgegevens van hun. Het heeft even geduurd voor ik het verslag stuurde, want druk en school gaf aan dat ik nog iets toe moest voegen voordat het naar ouders en kdv mocht. Uiteindelijk gemaild, kreeg ik een boze mail van het kdv dat ik me niet aan de afspraak met ouders gehouden had want die zouden het verslag krijgen voordat school het kreeg. Teruggemaild dat we naar mijn idee iets anders hadden afgesproken, nou ok, kreeg ik een excuus van het kdv. Met de vraag of ik alsnog het verslag naar ouders wou sturen op hun emailadres. Dat heb ik gedaan. Krijg ik opeens een superboze mail van het kdv (dus blijkbaar durven ouderes mij niet zelf terug te mailen ofzo) dat ik niet zorgvuldig om ben gegaan met informatie en dat er leugens in mijn verslag staan en dat ze contactgegevens van mijn coach op school willen. Dus ik teruggemaild dat ik het jammer vond dat zij het ze hebben ervaren, en of we niet eerst met elkaar in gesprek konden gaan. En dat als we er samen niet uit kwamen school atijd nog ingeschakeld kon. Dat mailtje terug heb ik vorige week dinsdag gestuurd. Word ik vandaag gebeld door school, dat het kdv hun gebeld heeft maar dat ze graag eerst mijn kant van het verhaal willen horen. Daar zijn ze dan ook wel de enige mee. ***kdv wat niet met mij kan/wil communiceren, elke keer dingen aanneemt zonder nar mijn verhaal te vragen en die school inschakelt. Nu moet ik morgen naar school om hierover in gesprek te gaan, terwijl ik vrijdagmiddag ook nog een toets in moet leveren. Ik heb hier toch helemaal geen tijd of energie voor!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
LANG verhaal.WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wel wat die 'leugens' zijn dan?![]()
LANG verhaal.De fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
LANG verhaal.Volgende keer een paar entertjes ertussenin jonge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat een kut-situatie.
Heb je 1 en ander op papier staan? Communicatie via mail enzo, ook voor het mis ging? Zo ja, uitprinten en meenemen, sta je sterk en valt er weinig meer te praten morgen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Geeeen idee! Ik weet echt niet waar ze het over hebben. In het mailtje staat dat ik mijn bronnen moet controleren als ik dingen gebruik. Zij zijn mijn bron!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WTF?
Weet je wel wat die 'leugens' zijn dan?
Lege regels bedoel je?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgende keer een paar entertjes ertussenin jonge!
Maar wat een kut-situatie.
Heb je 1 en ander op papier staan? Communicatie via mail enzo, ook voor het mis ging? Zo ja, uitprinten en meenemen, sta je sterk en valt er weinig meer te praten morgen
Precies. Alles wat je hebt alvast onder elkaar zetten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geeeen idee! Ik weet echt niet waar ze het over hebben. In het mailtje staat dat ik mijn bronnen moet controleren als ik dingen gebruik. Zij zijn mijn bron!!!
[..]
Lege regels bedoel je?
Ik heb heel veel per telefoon ed besproken, dus heb weinig in de mail staan. En ik heb geen printer.
Maar ga wat ik heb idd even onder elkaar zetten, en samen met de originele verslagen op een usb-stick meenemen. Maar BAH, ik heb hier zo geen zin in, of tijd voor!
Niet raar toch want dit is echt een kutsituatiequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
En nou zit ik hier te janken, want dat doe ik wanneer ik boos ben en/of in de stress zit.
Ja, maar dit is dus het kdv! Dat is waar ik zo ontzettend boos van word. Ze nemen feilloos alles van ouders aan zonder iets bij mij na te vragen en geven me geeneens de kans om iets uit leggen ofzo. Ik snap dat ze tegenover ouders het altijd met hen eens moeten zijn, maar dat ze los van ouders gewoon ook niet eens een klein beetje aan mijn kant staan doet echt pijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Precies. Alles wat je hebt alvast onder elkaar zetten.
Ouders zijn een hele vreemde diersoort, die kunnen er een hele vreemde logica op na houden
Ik heb ook honger, maar zo ontzettend geen zin om te eten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet raar toch want dit is echt een kutsituatie
PMWers bij een kdv zijn ook een vreemde diersoortquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, maar dit is dus het kdv! Dat is waar ik zo ontzettend boos van word. Ze nemen feilloos alles van ouders aan zonder iets bij mij na te vragen en geven me geeneens de kans om iets uit leggen ofzo. Ik snap dat ze tegenover ouders het altijd met hen eens moeten zijn, maar dat ze los van ouders gewoon ook niet eens een klein beetje aan mijn kant staan doet echt pijn.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
PMWers bij een kdv zijn ook een vreemde diersoort![]()
Omdat ik zo'n gigantische jankerd ben! En ik wil m'n moeder bellen, maar dat gaat niet zo.quote:
Het gaat sneller als je nu even jankt meis, dan kan je straks verder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n gigantische jankerd ben! En ik wil m'n moeder bellen, maar dat gaat niet zo.
Bovendien moet ik straks dus keihard knallen voor die toets, want morgen moet ik ook nog naar Amersfoort om een contract te tekenen. Al ga ik denk ik bellen of dat niet anders kan, want die toets moet vrijdag om 12 uur ingeleverd...
Dat doe ik ws toch wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gaat sneller als je nu even jankt meis, dan kan je straks verder.
Janken is goed voor je.![]()
Anders blijf je er zo in hangen.
Die is lekker!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat doe ik ws toch wel.
Maar ik heb lekker wel kokos-choco-cake van de AH.
Comfort food!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of zullen we even beautyblogs bashen?
Weet ik niet zo goed... Ga er iig even over nadenken!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die is lekker!
Helpt het om even alles op papier te zetten? Even al die woede eruit gooien.
Dan is het er uit en voorkom je vooral dat je dingen er morgen op school uitgooit...
Ja doe eens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of zullen we even beautyblogs bashen?
Masja krijgt een bureau van 700 euro kadoquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik niet zo goed... Ga er iig even over nadenken!
[..]
Ja doe eens.
Nee, waar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hebben jullie het nieuwe Lynderella drama al meegekregen?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://lynnderella-lynnderella.blogspot.nl/quote:
twitter:DollishCake twitterde op woensdag 20-06-2012 om 11:35:06Ik ben volgens de duiters hier een domme nederlander omdat ik me benen om hoog wil.hebben on dat me geopereerde knie mega dik is reageer retweet
traceface philes?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://lynnderella-lynnderella.blogspot.nl/
Laatste twee posts. En op Llarowe d'r facebook. En dat mens van de traceface philes heeft al d'r Lynderella's verkocht,
Ja, ik wilde ze maar nu hoef ik ze dus echt niet meer hequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Is een beautyblog die een beetje vriendinnetjes was met llarowe en lynnderella. Nu dus niet meer.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
traceface philes?
Rest ga ik even bekijken
Ik wou ze toch al niet echt en nu zou ik ze nog niet willen als ik ervoor betaald werd. Wat een verwaand mens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ze maar nu hoef ik ze dus echt niet meer he
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speciaal voor Bambitwitter:DollishCake twitterde op woensdag 20-06-2012 om 11:35:06Ik ben volgens de duiters hier een domme nederlander omdat ik me benen om hoog wil.hebben on dat me geopereerde knie mega dik is reageer retweet
Oh gratis mogen ze alles sturenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wou ze toch al niet echt en nu zou ik ze nog niet willen als ik ervoor betaald werd. Wat een verwaand mens.
Mjah... Goed punt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh gratis mogen ze alles sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |