Nee, dat klopt niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JAA En veel souveniersEn verjaardagskado voor Fietso
[..]
studie > stop > studie 5 jaar doen TAH 3000 euro boete
En masters tellen apart.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet.
Studie: vier jaar: niets aan de hand. +1 jaar niets aan de hand. + nog 1 jaar = + 3000 euro.
Ja, maar als ik begin met een opleiding en ik stop na een jaar heb ik mijn standaard 1 jaar al verpest, right? Anders kun je toch 100 keer het eerste jaar doen van een opleiding?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wat er staat voor de studie +1 he, dat verschilt dus per opleiding.
dafaqquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]twitter:Manicuretafel twitterde op woensdag 20-06-2012 om 13:27:19@maschaa Wij stellen graag een beauty/manicuretafel voor je beschikbaar! Voor alle modellen: http://t.co/Ka5AnwQ4 http://t.co/kbPN4rI9 reageer retweet
Nee, dat klopt. Daarom zei ik ook dat je dan alles echt nominaal moet doen, wil je onder de boete uitkomen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar als ik begin met een opleiding en ik stop na een jaar heb ik mijn standaard 1 jaar al verpest, right? Anders kun je toch 100 keer het eerste jaar doen van een opleiding?
idd, elke studie is apart.quote:
Nope, dat telt er allemaal bij. Mijn HBO jaren tellen er ook bij.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd, elke studie is apart.
Een opleiding doen en stoppen na een jaar kost je alleen 1 jaar stufi. (wat je moet terugbetalen, tenzij je voor 1 februari stopt)
Fout. Dat jaar telt gewoon mee. Voorbeeldje van m'n zus: heeft tig jaar terug pabo gedaan, maar dat jaar telt gewoon mee voor een eventuele nieuwe opleiding.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd, elke studie is apart.
Een opleiding doen en stoppen na een jaar kost je alleen 1 jaar stufi. (wat je moet terugbetalen, tenzij je voor 1 februari stopt)
Nee, elke studie is apart. Je bent 1 jaar van je 10 jaar stufi kwijt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar als ik begin met een opleiding en ik stop na een jaar heb ik mijn standaard 1 jaar al verpest, right? Anders kun je toch 100 keer het eerste jaar doen van een opleiding?
Ohaiquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef RenRen- het volgende:
Pff, nu ben ik ook bijna 27, en als ik blijf zitten bijna 28 als ik klaar ben met studeren. Dat klinkt ook wel erg....
Tien jaar stufi?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, elke studie is apart. Je bent 1 jaar van je 10 jaar stufi kwijt.
Ik was 26 toen ik afgestudeerde en ik was bij lange na niet de oudste daarquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef RenRen- het volgende:
Pff, nu ben ik ook bijna 27, en als ik blijf zitten bijna 28 als ik klaar ben met studeren. Dat klinkt ook wel erg....
Gewoon.. zo... hier heb je tafel.. want jij bent hip ende populair....quote:
Nope, klopt niet! Anders had ik nu ook geen probleem gehadquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, ik ben 1 jaar van mijn 5 jaar HBO kwijt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat klinkt dat erg, ik wou nog voor mijn 30e kinderen, maar ik denk dat ik dat moet verschuiven naar voor mijn 35equote:
Ja datquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon.. zo... hier heb je tafel.. want jij bent hip ende populair....
Goh wat een zware baan heeft ze toch
Dit is echt het punt waar ik kan zeggen: "Godverdomme ik ben jaloers".quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon.. zo... hier heb je tafel.. want jij bent hip ende populair....
Goh wat een zware baan heeft ze toch
je hebt 10 jaar recht op stufi.quote:
Weet je het zeker Mirjam, ik bedoel als jij liever mee rijdt wegens goedkoper wil ik ook wel met de treinquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Mirjam het volgende:
oh, de meerij-optie mag naar earebarre hoor!
ik kijk wel hoe of wat tegen die tijd
ja hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Weet je het zeker Mirjam, ik bedoel als jij liever mee rijdt wegens goedkoper wil ik ook wel met de trein
Nope.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt 10 jaar recht op stufi.
Hm nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt 10 jaar recht op stufi.
lekker kroelen met mirjam en fietsquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jullie kunnen ook nog allebei mee he?
Zal alleen dus wel knus zijn
verkeerde keuze. Leeftijd heeft er niets mee te maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Echt ik snap al die termijnen enzulks niet... Is dat omdat jullie dan later met de studie beginnen? Of omdat je eerst verkeerde studiekeuzes hebt gedaan?
Ja exactlyquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit is echt het punt waar ik kan zeggen: "Godverdomme ik ben jaloers".!
hallon ik heb geen slanke billen, heb best wat ruimte nodigquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jullie kunnen ook nog allebei mee he?
Zal alleen dus wel knus zijn
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm nee.
Je hebt recht op 5 jaar MBO stufi, en 5 jaar hbo OF uni stufi
Ja, nu ik het zo typte dacht ik ook: dafuqquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
nee, ik ben 1 jaar van mijn 5 jaar HBO kwijt.
[..]
Wat klinkt dat erg, ik wou nog voor mijn 30e kinderen, maar ik denk dat ik dat moet verschuiven naar voor mijn 35e!!
En alle nagellak van OPI en Essie en China Glazequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja exactly
IK WIL OOHOOK.. geef mij tafel
Behalve dat je maar tot 32 jaar stufi krijgtquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
verkeerde keuze. Leeftijd heeft er niets mee te maken.
Hehehe. In mijn geval is het verkeerde keuze, niet meewerkende gezondheid en luiheid.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Echt ik snap al die termijnen enzulks niet... Is dat omdat jullie dan later met de studie beginnen? Of omdat je eerst verkeerde studiekeuzes hebt gedaan?
Opleidingen zijn kud.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, nu ik het zo typte dacht ik ook: dafuq
Ik wil het zo vroeg mogelijk zodat ik nog zo fit en blij en leuk mogelijk benquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wou ook altijd voor mijn 30ste kids maar dat zie k nu niet gebeuren
Ik vraag het me gewoon oprecht af... Ik ken het gewoon niet... En snap het dus ook maar halfquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
verkeerde keuze. Leeftijd heeft er niets mee te maken.
En 5 keer in een jaar naar curacao en en en en.....quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En alle nagellak van OPI en Essie en China GlazeEn tafels en geld en een personal trainer om dun te worden
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hallon ik heb geen slanke billen, heb best wat ruimte nodig
Omdat ik dom ben ende verkeerde dingen heb gedaan en 100x gestopt benquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
same here, zeker met mijn lichaamquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil het zo vroeg mogelijk zodat ik nog zo fit en blij en leuk mogelijk ben
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En 5 keer in een jaar naar curacao en en en en.....
Wat op zich nog wel meevalt, toch? Betaal je veel voor de Open Universiteit? /noobquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef megamandy het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld ook 2 jaar hbo op de teller. Maar omdat ik via de Open Universiteit studeer telt dat dan weer niet mee omdat ik nu ook geen stufi krijg. Wel moet ik proberen binnen 10 jaar mijn diploma te halen, anders moet ik die twee jaar stuf etc. terug betalen.
En dat allemaal omdat je een paar foto's maakt van de nagels die je niet zelf gezet hebt en filmpjes maakt van alles wat je koopt dankzij het geld van je blogquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En 5 keer in een jaar naar curacao en en en en.....
Doe eens niet zo neerbuigend tegen mijn vriendin ja !!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben ende verkeerde dingen heb gedaan en 100x gestopt ben![]()
Ja, dat zekerquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
same here, zeker met mijn lichaam
Vaste baan ga ik toch niet krijgen. Want. Kunstenaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef megamandy het volgende:
Ik wilde ook voor mijn 30e, maar wel als ik een vaste baan had.
Denk dat ik dat ook maar moet veranderen
dat is toch samen 10quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm nee.
Je hebt recht op 5 jaar MBO stufi, en 5 jaar hbo OF uni stufi
You are shlweetquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe eens niet zo neerbuigend tegen mijn vriendin ja !!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar da's niet standaard.quote:
Ja, maar nee. Zoals jij het stelt komt het neer op: "Als je 1 jaar HBO doet heb je nog 9 jaar stufi, dus mag je nog 9 jaar studeren", en dat is dus niet zoquote:
Mja is toch wel een som geld van die twee jaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Wat op zich nog wel meevalt, toch? Betaal je veel voor de Open Universiteit? /noob
Kut, daar ben ik de mist in gegaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
+1
Plus een vriendin met een goede baan
Dat scheelt wel, ik heb een vriend die in de verkeerde sector wil gaan werkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
+1
Ik ben op zoek naar een rijke vent.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
+1
Succes!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:32 schreef Lindytje het volgende:
GOed, ik ga naar de uni om wat documentjes uit te printen om te leren voor mijn her van morgen![]()
Wel veel geld, maar minder dan na 4 jaar stoppen zonder diploma, wat nogal duh is. Oh dat is wel nicequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja is toch wel een som geld van die twee jaar
Maar de OU is best goedkoop. En omdat ik minder dan 110% van het minimumloon verdien krijg ik ook nog eens 50% korting
check, behalve het baantje voor mij danquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een rijke vent.
Mag hij het huis betalen en dan kan ik een of ander tof, maar slecht betaald, baantje scoren.
Genoeg geluld over wat studeren kost, nu het ook nog doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:32 schreef Lindytje het volgende:
GOed, ik ga naar de uni om wat documentjes uit te printen om te leren voor mijn her van morgen![]()
Ja en in het geld wat ik per module betaal zitten ook alle boeken bij. Hoef eigenlijk niets zelf te kopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel veel geld, maar minder dan na 4 jaar stoppen zonder diploma, wat nogal duh is. Oh dat is wel nice
Da's wel fijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en in het geld wat ik per module betaal zitten ook alle boeken bij. Hoef eigenlijk niets zelf te kopen.
dat wordt eerder een operatie alsquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik ook nietdan zitten we wel goed vast voor den bochten enzulks
OMFG awesome, dan wil k ook meequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat wordt eerder een operatie als [ afbeelding ]
Maar niet onmogelijk !! Ik zie een uitdagingquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
MET MIJN NAVIGATIEquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij bovenop , kun je mooi richting aangeven
Meet een spanband vast maken op het dakquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij bovenop , kun je mooi richting aangeven
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MET MIJN NAVIGATIE!!!!!!
We komen in friesland uit denk ik
ook leukquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MET MIJN NAVIGATIE!!!!!!
We komen in friesland uit denk ik
ik weeg 160 kilo en ben 2 meter 40 lang.quote:
Ik ben de enige met garantie op front-seat!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weeg 160 kilo en ben 2 meter 40 lang.
+4,5 bagagequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ok, mag jij in het middenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Shotgun!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben de enige met garantie op front-seat!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben de enige met garantie op front-seat!
Thehehehequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
okay
EEEH WE MOESTEN 30 MINUTEN GELEDEN LINKSAF IPV RECHTS!
precies, en smeagol durft niet achterin.quote:
Is wel garpigquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
anders gaan ze me aanranden.
'je voudrais une pilske!!'quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehehe
"Ze spreken Frans in Eindhoven.... toch????"
Ï have an image
Frodo wil op de grondquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
precies, en smeagol durft niet achterin.
Bestaat msn nog???quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:37 schreef RenRen- het volgende:
MSN KRIJG EEN ZIEKTE. IK WIL JE NIEUWE VERSIE NIET, IK WIL ME GEWOON AANMELDEN
zeg dat maar tegen mn penorquote:
Dan verdoven we hem van tevorenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
precies, en smeagol durft niet achterin.
Penor > Is wel garpig, echt waarquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen mn penor
Ik kan niet meer op de goede msn '(quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen mn penor
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan verdoven we hem van tevoren
lekker rustig vanavondquote:
Met van die vuurwerk-pilletjes waar ze stoned van wordenquote:
Vijf meende ik te lezen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
hoeveel mensen gaan er nu in schaars auto? Ben te lui om terug te lezen
15, 1 meer of minderquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
quote:
5?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
Tussen de 3 en 5quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
een stuk of 20... maar ik kan er 50 naast zitten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
HONDERD MILJOEN MILJARDquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
jezusquote:
Thehehe was vroeger ook mijn hoofd-cif-communicatiemiddelquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn hoofd-fiets-communicatiemiddel!
Owjah...quote:
Ik heb mijn eigen hoekje, met dat stuur en die pedalen enzo. Daar mag niemand komenquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jonge, met 50 mensen in de auto, kost de benzine 50 cent per persoon ofzo![]()
Ik misschien, maar dat weet ik morgenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Wie dan? Schaar, fiets, dico, mirjam, ...
ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
En auievaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
jij niet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik niet
fiets wel, en zijnn cavia's ook
Die heb ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:42 schreef Mss het volgende:
Je kunt ook vast nog wel iemand op de trekhaar pleuren!
trekharenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:42 schreef Mss het volgende:
Je kunt ook vast nog wel iemand op de trekhaar pleuren!
serieus schaar auievaar?quote:
auievaardbeistruiszwart!quote:
quote:
Dat past toch helemaal allemaal niet meer in mijn sigquote:
ftfy, mijn Peugeot is niet kut!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
ooievaar, dico en mirjam op de achterbank van een kutpeugotje, dat wil ik wel zien trouwens
En ik was er toen niet dus ik heb die ook nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ, krijgen we weer zo'n mooi PMding met allemaal info over de meet?
Want ik ben bang dat ik die vorige niet meer kan vinden
Peheheheh. ik wil eik nametags op de meet... alleen maar zodat we er 10 op jou kunnen plakken met al je bijnamenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
Dat past toch helemaal allemaal niet meer in mijn sig
velen eten en drankquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ik was er toen niet dus ik heb die ook niet
En wat moet ik van eten of snoep meenemen?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe was vroeger ook mijn hoofd-cif-communicatiemiddelEn nu ben ik al 3 jaar niet meer aangemeld... ongeveer
ik heb mijn nametag van de vorigen meet nogquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheheh. ik wil eik nametags op de meet... alleen maar zodat we er 10 op jou kunnen plakken met al je bijnamen![]()
en je aan mijn tetten kunt zitten? omdat je ze allemaal niet goed kunt lezen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheheh. ik wil eik nametags op de meet... alleen maar zodat we er 10 op jou kunnen plakken met al je bijnamen![]()
die had ik de vorige keer gemaaktquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK HAD DIE KUTUI TOENquote:
IK STEM VOOR NAMETAGS.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die had ik de vorige keer gemaakt
DIE HEEFT ZE NOG STEEDS TROLOLOLquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef Mss het volgende:
Ieuwl ja. En lindy toch met haar schimmelschaduw?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DIE HEEFT ZE NOG STEEDS ALWEER TROLOLOL
ik noem zoiets een 'rondbektang' een variatie op de punttangquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik vind het ook wel fijn, maar ik doe ook niet zo veel anders achter mijn laptop.
fiets, hoe heet zo'n tang met hele dunne puntjes om dingen om te buiten en kun je die meenemen?
Hm, de punten moeten heel ieniemienie zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik noem zoiets een 'rondbektang' een variatie op de punttang
why D:quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, de punten moeten heel ieniemienie zijn
Hoe denk je dat die oorbellen aan het hangertje komen? niet door luchtquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
oorbels van fimo? en daar heb je een tang bij nodig?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
haakjes aan maken!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
maar die troep is toch zacht?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die oorbellen aan het hangertje komen? niet door lucht
die word hard in den ovenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar die troep is toch zacht?
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ongebakken wel, maar dan plet je er niet een oorbel-ding aan vast, het zijn hangertjes, dus dan heb je een staafje met oogje nodig, en het oorbel-ding. Dat oogje moet ik openbuigenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dat moet dan door een haakje?quote:
lees de post van Ren maar even boven mijquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dat moet dan door een haakje?
sorry dat ik niet zoals jullie allemaal de fimo-academie heb gedaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Tweede wereld in een paar dagen ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er gaat een wereld voor Fiets open
Wat was de vorige wereld?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tweede wereld in een paar dagen ook
hoe verzinnen ze hetquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ongebakken wel, maar dan plet je er niet een oorbel-ding aan vast, het zijn hangertjes, dus dan heb je een staafje met oogje nodig, en het oorbel-ding. Dat oogje moet ik openbuigen
het gaat er om dat je ergens haakjes aan moet bevestigen, dat snap je toch wel?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sorry dat ik niet zoals jullie allemaal de fimo-academie heb gedaan.
Kijk, stel die doodskoppen zijn de fimo. Dan moet dat alsnog in een ringetje vastgemaakt worden. Zie je dat op het plaatje?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sorry dat ik niet zoals jullie allemaal de fimo-academie heb gedaan.
Een pincet om een ijzeren staafje tot een mooi rondje te buigen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe verzinnen ze hetik zou een pincept gebruiken dan
er werd niets gezegd over haakjes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat er om dat je ergens haakjes aan moet bevestigen, dat snap je toch wel?
metalmannen met lang haar en een 4 dagen baardjequote:
Welquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er werd niets gezegd over haakjes.
DAAR GING HET OVERquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er werd niets gezegd over haakjes.
waar komt dat staafje nou weer vandaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een pincet om een ijzeren staafje tot een mooi rondje te buigen?
het ging om een oogjequote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waar komt dat staafje nou weer vandaan.
ja, ik denk het ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fiets is troll aan het spelen denk ik
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waar komt dat staafje nou weer vandaan.
secondelijmquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe hang jij doorgaans een oorbel / piercing ergens in? Montagekit?
ehm niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe hang jij doorgaans een oorbel / piercing ergens in? Montagekit?
Welk !!quote:
maar je verbeelding gaat ook niet ver genoeg om je daar iets bij voor te stellen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ehm niet.zal je gek vinden.
Dan hebben we een verassing voor de meetquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jezus, ik ga liever mee winkelen dan dat ik een fimo middag moet bijwonen met wijven zulks als jullie
dat zou wel episch zijn op de meetquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welk !!
Ik vanmorgen bijnaMaar doe het niet... dezelfde als skjoe en schaar...
35 euro maar.... maar nee.... en nu kan het niet meer want mijn maat is weg
ik ben bloed serieusquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fiets is troll aan het spelen denk ik
dezen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welk !!
Awwww...quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welk !!
ik he, als simpele man, zou lelleke oorbellen pakken, de troep d'r af knippen en die in die fimo drukken en klaar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je verbeelding gaat ook niet ver genoeg om je daar iets bij voor te stellen?
de stof bedoel je?quote:
Leukquote:
Ook leukquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
dezen!
http://www.vd.nl/dames/ju(...)NL%2F%24s%3D32918853
Oeh tof!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
dezen!
http://www.vd.nl/dames/ju(...)NL%2F%24s%3D32918853
Niet zo leukquote:
wie gaan we in de fik steken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan hebben we een verassing voor de meet
quote:
I'm confusedquote:
ik ga er niet meer op in.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik he, als simpele man, zou lelleke oorbellen pakken, de troep d'r af knippen en die in die fimo drukken en klaar.
Ooh gaan we funkelen? Dan is het helemaal leuk, had eigenlijk een fimomiddag in gedachten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie gaan we in de fik steken?
Ik vind hem echt te tof maar ik ben te lam om naar de shop te gaan in het centrumquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zou wel episch zijn op de meet
welk jurkje is dat dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind hem echt te tof maar ik ben te lam om naar de shop te gaan in het centrum
Zeker in de zomer, niet zo plakkerigquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is alleen de bovenkant en dat zit fijn vind ik
moet ik ook nog gaan oplettenquote:
ik ben serieusquote:
die past dan gelukkig niet bij mijn figuurquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.stepswebshop.nl/product/1393/chayenne_dress.aspx
Hij is toch in maat 34? Of is dat te klein voor jou.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zweet me helemaal dood in polyester zooi anders, topje zat nog redelijk los dus dat kon wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeker in de zomer, niet zo plakkerig
Ik heb 36. 34 worden mijn weinigen lovehandels helemaal kapot gedruktquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij is toch in maat 34? Of is dat te klein voor jou.
niet doen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
Kut nu wil ik em alsnog.. nu ik em weer zie.
Ja goffer *klikt weg*
Priem doe normaal
Jij hebt toch ongeveer dezelfde maten als ik?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb 36. 34 worden mijn weinigen lovehandels helemaal kapot gedrukt
En normaal heb je ook 36?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ongeveer dezelfde maten als ik?
Ik heb een 34 van dat jurkje
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ongeveer dezelfde maten als ik?
Ik heb een 34 van dat jurkje
Ik heb soms 34 en soms 36quote:
Ah... ik heb heuuulll zelden 34; meestal 36quote:
heb je al op bestellen geramdquote:
oeh die zijn leukquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schoenen
[ afbeelding ]
Goeden matigen trilfoto![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
Serieus.. ik ben net spees als het om iets kopen gaat
Sorry speesI lurf joe
![]()
Hoe duur was ie toen je hem kochte?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij hangt trouwens met het kaartje er nog aan in de kast hier
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij hangt trouwens met het kaartje er nog aan in de kast hier
35 euro, ik ga toch heul geen 60 euro voor een jurkje dat ik 2 dagen per jaar aankan betalen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe duur was ie toen je hem kochte?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
O Priem, ik kan je helpen. Hij zit bij mij in de omvang wel strak, zie in de database dat jij een grotere omvang hebt dan ik, dus dan zou ik de gok voor 34 toch niet nemen...
Trutquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze vind ik ook leuk
[ afbeelding ]
En Priem, die hebben ze alleen nog maar in jouw maat!
erg leuk!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schoenen
[ afbeelding ]
Niet mijn dingquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schoenen
[ afbeelding ]
Ja dat.. pcies datquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar moet wegklikken
eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet mijn ding
[..]
Ja dat.. pcies dat
Nee ik rij niet langs de stepsI be strong
![]()
Het is een mentale strugglequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |