Nee, dat klopt niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JAA En veel souveniersEn verjaardagskado voor Fietso
[..]
studie > stop > studie 5 jaar doen TAH 3000 euro boete
En masters tellen apart.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet.
Studie: vier jaar: niets aan de hand. +1 jaar niets aan de hand. + nog 1 jaar = + 3000 euro.
Ja, maar als ik begin met een opleiding en ik stop na een jaar heb ik mijn standaard 1 jaar al verpest, right? Anders kun je toch 100 keer het eerste jaar doen van een opleiding?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wat er staat voor de studie +1 he, dat verschilt dus per opleiding.
dafaqquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]twitter:Manicuretafel twitterde op woensdag 20-06-2012 om 13:27:19@maschaa Wij stellen graag een beauty/manicuretafel voor je beschikbaar! Voor alle modellen: http://t.co/Ka5AnwQ4 http://t.co/kbPN4rI9 reageer retweet
Nee, dat klopt. Daarom zei ik ook dat je dan alles echt nominaal moet doen, wil je onder de boete uitkomen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar als ik begin met een opleiding en ik stop na een jaar heb ik mijn standaard 1 jaar al verpest, right? Anders kun je toch 100 keer het eerste jaar doen van een opleiding?
idd, elke studie is apart.quote:
Nope, dat telt er allemaal bij. Mijn HBO jaren tellen er ook bij.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd, elke studie is apart.
Een opleiding doen en stoppen na een jaar kost je alleen 1 jaar stufi. (wat je moet terugbetalen, tenzij je voor 1 februari stopt)
Fout. Dat jaar telt gewoon mee. Voorbeeldje van m'n zus: heeft tig jaar terug pabo gedaan, maar dat jaar telt gewoon mee voor een eventuele nieuwe opleiding.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd, elke studie is apart.
Een opleiding doen en stoppen na een jaar kost je alleen 1 jaar stufi. (wat je moet terugbetalen, tenzij je voor 1 februari stopt)
Nee, elke studie is apart. Je bent 1 jaar van je 10 jaar stufi kwijt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar als ik begin met een opleiding en ik stop na een jaar heb ik mijn standaard 1 jaar al verpest, right? Anders kun je toch 100 keer het eerste jaar doen van een opleiding?
Ohaiquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef RenRen- het volgende:
Pff, nu ben ik ook bijna 27, en als ik blijf zitten bijna 28 als ik klaar ben met studeren. Dat klinkt ook wel erg....
Tien jaar stufi?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, elke studie is apart. Je bent 1 jaar van je 10 jaar stufi kwijt.
Ik was 26 toen ik afgestudeerde en ik was bij lange na niet de oudste daarquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef RenRen- het volgende:
Pff, nu ben ik ook bijna 27, en als ik blijf zitten bijna 28 als ik klaar ben met studeren. Dat klinkt ook wel erg....
Gewoon.. zo... hier heb je tafel.. want jij bent hip ende populair....quote:
Nope, klopt niet! Anders had ik nu ook geen probleem gehadquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, ik ben 1 jaar van mijn 5 jaar HBO kwijt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat klinkt dat erg, ik wou nog voor mijn 30e kinderen, maar ik denk dat ik dat moet verschuiven naar voor mijn 35equote:
Ja datquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon.. zo... hier heb je tafel.. want jij bent hip ende populair....
Goh wat een zware baan heeft ze toch
Dit is echt het punt waar ik kan zeggen: "Godverdomme ik ben jaloers".quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon.. zo... hier heb je tafel.. want jij bent hip ende populair....
Goh wat een zware baan heeft ze toch
je hebt 10 jaar recht op stufi.quote:
Weet je het zeker Mirjam, ik bedoel als jij liever mee rijdt wegens goedkoper wil ik ook wel met de treinquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Mirjam het volgende:
oh, de meerij-optie mag naar earebarre hoor!
ik kijk wel hoe of wat tegen die tijd
ja hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Weet je het zeker Mirjam, ik bedoel als jij liever mee rijdt wegens goedkoper wil ik ook wel met de trein
Nope.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt 10 jaar recht op stufi.
Hm nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt 10 jaar recht op stufi.
lekker kroelen met mirjam en fietsquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jullie kunnen ook nog allebei mee he?
Zal alleen dus wel knus zijn
verkeerde keuze. Leeftijd heeft er niets mee te maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Echt ik snap al die termijnen enzulks niet... Is dat omdat jullie dan later met de studie beginnen? Of omdat je eerst verkeerde studiekeuzes hebt gedaan?
Ja exactlyquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit is echt het punt waar ik kan zeggen: "Godverdomme ik ben jaloers".!
hallon ik heb geen slanke billen, heb best wat ruimte nodigquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jullie kunnen ook nog allebei mee he?
Zal alleen dus wel knus zijn
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm nee.
Je hebt recht op 5 jaar MBO stufi, en 5 jaar hbo OF uni stufi
Ja, nu ik het zo typte dacht ik ook: dafuqquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
nee, ik ben 1 jaar van mijn 5 jaar HBO kwijt.
[..]
Wat klinkt dat erg, ik wou nog voor mijn 30e kinderen, maar ik denk dat ik dat moet verschuiven naar voor mijn 35e!!
En alle nagellak van OPI en Essie en China Glazequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja exactly
IK WIL OOHOOK.. geef mij tafel
Behalve dat je maar tot 32 jaar stufi krijgtquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
verkeerde keuze. Leeftijd heeft er niets mee te maken.
Hehehe. In mijn geval is het verkeerde keuze, niet meewerkende gezondheid en luiheid.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Echt ik snap al die termijnen enzulks niet... Is dat omdat jullie dan later met de studie beginnen? Of omdat je eerst verkeerde studiekeuzes hebt gedaan?
Opleidingen zijn kud.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, nu ik het zo typte dacht ik ook: dafuq
Ik wil het zo vroeg mogelijk zodat ik nog zo fit en blij en leuk mogelijk benquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wou ook altijd voor mijn 30ste kids maar dat zie k nu niet gebeuren
Ik vraag het me gewoon oprecht af... Ik ken het gewoon niet... En snap het dus ook maar halfquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
verkeerde keuze. Leeftijd heeft er niets mee te maken.
En 5 keer in een jaar naar curacao en en en en.....quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En alle nagellak van OPI en Essie en China GlazeEn tafels en geld en een personal trainer om dun te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |