quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was vandaag in Scheveningen he. Even over de boulevard gewandeld.
Je kan meer Amsterdamzooi krijgen in Scheveningen dan in heel Amsterdam!!_!
Ik zat vanmiddag met mn voetjes in het warme zand op veilige afstand van het koude waterquote:
Ik wil zondag naar Parkpop!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zondag voor het eerst sinds tijden weer eens richting Bloemendaal
Nee, wie gaat er nou vrijwillig naar Den Haagquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil zondag naar Parkpop!
Niemand wil mee
Scheveningenzooi scoort niet zo goed bij de Duitsers. Het schijnt ze weg te geven, ofzo...quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was vandaag in Scheveningen he. Even over de boulevard gewandeld.
Je kan meer Amsterdamzooi krijgen in Scheveningen dan in heel Amsterdam!!_!
Ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, wie gaat er nou vrijwillig naar Den Haag
Ik prik nog liever mijn ogen eruitquote:
Ik hou van Scheveningenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag met mn voetjes in het warme zand op veilige afstand van het koude water
Den Haagquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, wie gaat er nou vrijwillig naar Den Haag
Ik was er vorig jaar, veel te drukquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil zondag naar Parkpop!
Niemand wil mee
Dat is onverwachts!!quote:
Wat is er op Bloemendaal dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik prik nog liever mijn ogen eruit
Een strandquote:
What?quote:
Nederlandse vriend die eerst een wereldreis gemaakt heeft, daarna in Bolivia, Medellin en Santa Marta heeft gewoond en nu in Bogota woont. Onze gemeenschappelijke vriend komt over 2 weken op bezoek (mijn beste maat).quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is onverwachts!!
Meer details graag!
Oh dat is toch leuk johquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlandse vriend die eerst een wereldreis gemaakt heeft, daarna in Bolivia, Medellin en Santa Marta heeft gewoond en nu in Bogota woont. Onze gemeenschappelijke vriend komt over 2 weken op bezoek (mijn beste maat).
Ja RIP aan de nabestaandequote:
Dat had ik gisteren verwacht toen hardstylemeisje bleef slapen, maar die meid is zo onervaren als wat...quote:
Mag ik je trouwens feliciteren, reintegratiecoach?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |