Ok behalve huppel maja die heeft zoveel keus.quote:
Je staat bij mij achter alles wat tieten heeft. Alhoewel....nee, er zijn vast uitzonderingenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt omdat het subject mij meestal voor laat.
haha, right.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt omdat het subject mij meestal voor laat.
Waarom weet ik daar niks van dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ok behalve huppel maja die heeft zoveel keus.
Door de vele hunks zie je het lekkers niet meer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom weet ik daar niks van dan?
Dat is lastigquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Door de vele hunks zie je het lekkers niet meer?
Niemand te zien hierquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Door de vele hunks zie je het lekkers niet meer?
deze man ontgaat ook echt helemaal nietsquote:
quote:
Dan word ik spontaan lesbiquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
En als ik nu eens tussen de mannen gaat staan
quote:
Wat heb jij van me nodig?quote:
That's a damn lot!!quote:
Ik ben ook niet beschikbaarquote:
Dolly het schaap heeft ja gezegd?quote:
Huppel maakt je af manquote:
Daarover gesproken he.quote:
is ie emo?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarover gesproken he.
Dateding zn rug is eindelijk weer krasvrij
Geen idee ik spreek geen schaapsquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dolly het schaap heeft ja gezegd?
quote:
onzin wel, dus misschien begrijpen jullie elkaar welquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was vandaag in Scheveningen he. Even over de boulevard gewandeld.
Je kan meer Amsterdamzooi krijgen in Scheveningen dan in heel Amsterdam!!_!
Ik zat vanmiddag met mn voetjes in het warme zand op veilige afstand van het koude waterquote:
Ik wil zondag naar Parkpop!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zondag voor het eerst sinds tijden weer eens richting Bloemendaal
Nee, wie gaat er nou vrijwillig naar Den Haagquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil zondag naar Parkpop!
Niemand wil mee
Scheveningenzooi scoort niet zo goed bij de Duitsers. Het schijnt ze weg te geven, ofzo...quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was vandaag in Scheveningen he. Even over de boulevard gewandeld.
Je kan meer Amsterdamzooi krijgen in Scheveningen dan in heel Amsterdam!!_!
Ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, wie gaat er nou vrijwillig naar Den Haag
Ik prik nog liever mijn ogen eruitquote:
Ik hou van Scheveningenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag met mn voetjes in het warme zand op veilige afstand van het koude water
Den Haagquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, wie gaat er nou vrijwillig naar Den Haag
Ik was er vorig jaar, veel te drukquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand wil mee
Dat is onverwachts!!quote:
Wat is er op Bloemendaal dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik prik nog liever mijn ogen eruit
Een strandquote:
What?quote:
Nederlandse vriend die eerst een wereldreis gemaakt heeft, daarna in Bolivia, Medellin en Santa Marta heeft gewoond en nu in Bogota woont. Onze gemeenschappelijke vriend komt over 2 weken op bezoek (mijn beste maat).quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is onverwachts!!
Meer details graag!
Oh dat is toch leuk johquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlandse vriend die eerst een wereldreis gemaakt heeft, daarna in Bolivia, Medellin en Santa Marta heeft gewoond en nu in Bogota woont. Onze gemeenschappelijke vriend komt over 2 weken op bezoek (mijn beste maat).
Ja RIP aan de nabestaandequote:
Dat had ik gisteren verwacht toen hardstylemeisje bleef slapen, maar die meid is zo onervaren als wat...quote:
Mag ik je trouwens feliciteren, reintegratiecoach?quote:
Vast wel meer denk ikquote:
Iesh Gratiesch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand wil mee
Waar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie gaan komen
MAW je hebt 'm te lang niet gezien..quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarover gesproken he.
Dateding zn rug is eindelijk weer krasvrij
Ik wil worden opgezet en tentoongesteld zodat iedereen bij mij langs kan komen na mijn doodquote:
zal een lege en saaie bedoening worden danquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil worden opgezet en tentoongesteld zodat iedereen bij mij langs kan komen na mijn dood
Laten we ons allemaal opzetten, iedereen van het versiertopicquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil worden opgezet en tentoongesteld zodat iedereen bij mij langs kan komen na mijn dood
Ik wil bij worden gezet in een rariteitenkabinetquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zal een lege en saaie bedoening worden dan
Ja leuk hequote:
Wil je het voor mij samenvatten?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ben al een tijdje bezig met terug lezen
Snel mond op mond beademingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen kwamen er nabestaanden en toen ging het leven weer door.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, dezeDaardoor ga je niet weer leven of zo, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die gebruik je bij hartritme stoornissen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Of als je iemand gewoon niet zo lief vind.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daardoor ga je niet weer leven of zo, hoor. Die gebruik je bij hartritme stoornissen.
En ze Fok!te nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En toen kwamen er nabestaanden en toen ging het leven weer door.
Dan pak je die paddels het beste gewoon nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of als je iemand gewoon niet zo lief vind.
We hebben het over het topic Samzz, dit is figuurlijk bedoeld. We hebben het niet over mensen. Dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daardoor ga je niet weer leven of zo, hoor. Die gebruik je bij hartritme stoornissen.
Ik zag nog posts van rond 16:00... Dus dat was me al duidelijkquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of als je iemand gewoon niet zo lief vind.
Een taser?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb je deze voor
Heb er 1 gehadquote:
schokkendquote:
Uiteraard. Ga maar weer zitten, hoor en neem een chillpil. Anders hebben we die paddels straks op jou nodig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben het over het topic Samzz, dit is figuurlijk bedoeld. We hebben het niet over mensen. Dacht dat dat wel duidelijk was
Je hebt jezelf getasered?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb er 1 gehad
Shit is best nasty als je het op je krijgt
Heel erg pijnlijk zekerquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb er 1 gehad
Shit is best nasty als je het op je krijgt
Haha iddquote:
Doe es effe relaxed Samzz en ga geen ruzie lopen zoekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ga maar weer zitten, hoor en neem een chillpil. Anders hebben we die paddels straks op jou nodig.
Nee, 2 vrienden en ik gingen elkaar raken ermeequote:
Ik moest kotsen van de pijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel erg pijnlijk zeker
[..]
Haha idd
Serieus, neem een chillpil. Ik zoek geen ruzie, ik zeg alleen wat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe es effe relaxed Samzz en ga geen ruzie lopen zoeken
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, 2 vrienden en ik gingen elkaar raken ermee
[..]
Ik moest kotsen van de pijn
Waarom? Enig idee hoe gevaarlijk dat isquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, 2 vrienden en ik gingen elkaar raken ermee
[..]
Ik moest kotsen van de pijn
Ga dan geen mensen zitten uitlokken en uitmaken voor iets wat ze helemaal niet zijn. ok? bedankt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, neem een chillpil. Ik zoek geen ruzie, ik zeg alleen wat.
ook dat is niet tofquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]jeez
![]()
Dat klinkt als die ene keer dat ik nieuwsgierig was naar pepperspray![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]jeez
![]()
Dat klinkt als die ene keer dat ik nieuwsgierig was naar pepperspray![]()
![]()
Je gaat er niet dood aan hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Enig idee hoe gevaarlijk dat is
Toch wel door de schok kan je hart van slag raken. Voor een non lethal weapon is het toch vrij dodelijkquote:
Waar maak ik je voor uit dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga dan geen mensen zitten uitlokken en uitmaken voor iets wat ze helemaal niet zijn. ok? bedankt.
Als je door rood loopt kan je aangereden worden, wat is je puntquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel door de schok kan je hart van slag raken. Voor een non lethal weapon is het toch vrij dodelijk
Je kan er hartritmestoornissen van krijgen, reken maar dat dat dodelijk is.quote:
Oh die Koninginnedag kan ik me ook nog erg goed herinnerenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook dat is niet tof
Dat moest ik ooit happen bij een wedstrijd van Ajax en na een koninginnedag in Amsterdam toen met problemen met de NS
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ga maar weer zitten, hoor en neem een chillpil. Anders hebben we die paddels straks op jou nodig.
Voor de rest zoek je het zelf maar uit Sammzquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, neem een chillpil. Ik zoek geen ruzie, ik zeg alleen wat.
Ik leef toch nog, die andere 2 ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan er hartritmestoornissen van krijgen, reken maar dat dat dodelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |