nou eh, nu 4 x 5,33 uur + 4,5 overuur ofzo, dus dat is bijna 25 uur.. komt netto op ongeveer 7 euro per uur..quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
En hoeveel uur werk je per maand voor 175 euro?
Voor 10 uur per week (43 uur per maand) verdien ik 246 euro, dus je zit in verhouding nog aardig goed..quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou eh, nu 4 x 5,33 uur + 4,5 overuur ofzo, dus dat is bijna 25 uur.. komt netto op ongeveer 7 euro per uur..
Dat zou inderdaad beter moeten..quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou eh, nu 4 x 5,33 uur + 4,5 overuur ofzo, dus dat is bijna 25 uur.. komt netto op ongeveer 7 euro per uur..
Jij bent zeker de grappigste thuisquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef Deezertje het volgende:
Ik snap echt niet waarom er nog op woensdag en vrijdag wordt bezorgd. Het is dat het moet volgens de wet, maar anders kan je die dagen gewoon samenvoegen bij de dinsdag of donderdag (en daarmee voorkomen dat je een hoop mensen moet ontslaan omdat je dan drie 'extra' drukke dagen hebt. (of wat vroeger eigenlijk een 'normale' dag was...)
Mijn idee. Ik moet nu op de daldagen soms wel 3 ochtendwijken lopen, omdat ik anders niet aan m'n uren kom. Terwijl het regelmatig voorkomt (zeker op vrijdag) dan zo'n daldag helemaal niet zo heel rustig is. Dan zit er weer een mailing tussen (van de Postcodeloterij ofzo), en heb je toch weer voor ieder huis post. En of je nu met 1 brief naar een deur loopt of met 2 schelt nauwelijks tijd. Je bent wel wat eerder klaar (omdat je bij minder post niet zo vaak hoeft te herladen), maar het scheelt (in ieder geval op vrijdag) echt geen drie kwartier tot een uur per wijk, zoals ze hier becijferd hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef V__L_N het volgende:
Ik ben er meer voor dat ze die achterlijke piekdagen terug draaien. Gewoon elke dag een wijkje van 2.45 uur. Veel lekkerder dan de ene dag <2 uur en de andere dag 3.30> .
Ik vind het vooral niks dat op woensdag, vrijdag ik gewoon maar kleine 2 uurtjes werk heb. Maar daar moet ik dan wel tot 1 uur op wachten. Heel me dag naar de vaantjes voor eigenlijk een nul verdienste. Doe dan tenminste je best om die wijken eerder uit te leveren. Maar dat kunnen ze dan niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik moet nu op de daldagen soms wel 3 ochtendwijken lopen, omdat ik anders niet aan m'n uren kom. Terwijl het regelmatig voorkomt (zeker op vrijdag) dan zo'n daldag helemaal niet zo heel rustig is. Dan zit er weer een mailing tussen (van de Postcodeloterij ofzo), en heb je toch weer voor ieder huis post. En of je nu met 1 brief naar een deur loopt of met 2 schelt nauwelijks tijd. Je bent wel wat eerder klaar (omdat je bij minder post niet zo vaak hoeft te herladen), maar het scheelt (in ieder geval op vrijdag) echt geen drie kwartier tot een uur per wijk, zoals ze hier becijferd hebben.
Ik begrijp best dat tzt dat DiDoZa best een goed systeem zal zijn, maar met de huidige posthoeveelheden (en vergeet het hah niet) werkt het voor geen meter. Nu, met het zomerdal in aantocht, is het nog wel te doen, maar als het in september weer flink aantrekt, gaat het gegarandeerd mis. De piekdagen worden dan te zwaar, die pbz's sjouwen zich dan het zuur, en de voorbereiders krijgen het nooit op tijd af. Dat gaat ze weer een hoop geld kosten want (a) wachtende pbz's die die uren natuurlijk wel uitbetaald willen zien en (b) boetes van het autobedrijf, omdat ritten niet op de afgesproken tijd gereden kunnen worden.
Kan ook in de loop van de dag hoor, is bij mij ook niet altijd 's ochtends al bijgeschreven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:15 schreef Selestha het volgende:
Nog steeds niets binnen (ING); zal morgen wel komen dan..
Ik denk dat het morgen komt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:15 schreef Selestha het volgende:
Nog steeds niets binnen (ING); zal morgen wel komen dan..
Alleen je overuren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:44 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een vraag mbt salaris. Per 4 juni ben in onder contract van PostNL, betekend dit dat ik dan pas mijn salaris van juni in juli krijg uitbetaald? Althans, dat haal ik uit die kolom in de OP.
ahh okee. Dank je. Dan krijg ik gewoon betaald deze maand.quote:
Nope ik kan er ook niets op bekijken, het werkte eerst prima en nu zou opeens mijn systeem/browser niet compatible zijn. Dat ligt dus echt aan hun en niet aan mij. Waar ik ook inlog krijg ik die melding trouwens; het ligt dus kennelijk aan iedereen zijn pc behalve die van PostNL zelfquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ahh okee. Dank je. Dan krijg ik gewoon betaald deze maand.
En mijnpostnl.nl werkt niet
Bij mij werkt het wel, overigens. Wel alleen in IE, bij Chrome krijg ik foutmeldingen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:17 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nope ik kan er ook niets op bekijken, het werkte eerst prima en nu zou opeens mijn systeem/browser niet compatible zijn. Dat ligt dus echt aan hun en niet aan mij. Waar ik ook inlog krijg ik die melding trouwens; het ligt dus kennelijk aan iedereen zijn pc behalve die van PostNL zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |