nou eh, nu 4 x 5,33 uur + 4,5 overuur ofzo, dus dat is bijna 25 uur.. komt netto op ongeveer 7 euro per uur..quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
En hoeveel uur werk je per maand voor 175 euro?
Voor 10 uur per week (43 uur per maand) verdien ik 246 euro, dus je zit in verhouding nog aardig goed..quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou eh, nu 4 x 5,33 uur + 4,5 overuur ofzo, dus dat is bijna 25 uur.. komt netto op ongeveer 7 euro per uur..
Dat zou inderdaad beter moeten..quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou eh, nu 4 x 5,33 uur + 4,5 overuur ofzo, dus dat is bijna 25 uur.. komt netto op ongeveer 7 euro per uur..
Jij bent zeker de grappigste thuisquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef Deezertje het volgende:
Ik snap echt niet waarom er nog op woensdag en vrijdag wordt bezorgd. Het is dat het moet volgens de wet, maar anders kan je die dagen gewoon samenvoegen bij de dinsdag of donderdag (en daarmee voorkomen dat je een hoop mensen moet ontslaan omdat je dan drie 'extra' drukke dagen hebt. (of wat vroeger eigenlijk een 'normale' dag was...)
Mijn idee. Ik moet nu op de daldagen soms wel 3 ochtendwijken lopen, omdat ik anders niet aan m'n uren kom. Terwijl het regelmatig voorkomt (zeker op vrijdag) dan zo'n daldag helemaal niet zo heel rustig is. Dan zit er weer een mailing tussen (van de Postcodeloterij ofzo), en heb je toch weer voor ieder huis post. En of je nu met 1 brief naar een deur loopt of met 2 schelt nauwelijks tijd. Je bent wel wat eerder klaar (omdat je bij minder post niet zo vaak hoeft te herladen), maar het scheelt (in ieder geval op vrijdag) echt geen drie kwartier tot een uur per wijk, zoals ze hier becijferd hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef V__L_N het volgende:
Ik ben er meer voor dat ze die achterlijke piekdagen terug draaien. Gewoon elke dag een wijkje van 2.45 uur. Veel lekkerder dan de ene dag <2 uur en de andere dag 3.30> .
Ik vind het vooral niks dat op woensdag, vrijdag ik gewoon maar kleine 2 uurtjes werk heb. Maar daar moet ik dan wel tot 1 uur op wachten. Heel me dag naar de vaantjes voor eigenlijk een nul verdienste. Doe dan tenminste je best om die wijken eerder uit te leveren. Maar dat kunnen ze dan niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik moet nu op de daldagen soms wel 3 ochtendwijken lopen, omdat ik anders niet aan m'n uren kom. Terwijl het regelmatig voorkomt (zeker op vrijdag) dan zo'n daldag helemaal niet zo heel rustig is. Dan zit er weer een mailing tussen (van de Postcodeloterij ofzo), en heb je toch weer voor ieder huis post. En of je nu met 1 brief naar een deur loopt of met 2 schelt nauwelijks tijd. Je bent wel wat eerder klaar (omdat je bij minder post niet zo vaak hoeft te herladen), maar het scheelt (in ieder geval op vrijdag) echt geen drie kwartier tot een uur per wijk, zoals ze hier becijferd hebben.
Ik begrijp best dat tzt dat DiDoZa best een goed systeem zal zijn, maar met de huidige posthoeveelheden (en vergeet het hah niet) werkt het voor geen meter. Nu, met het zomerdal in aantocht, is het nog wel te doen, maar als het in september weer flink aantrekt, gaat het gegarandeerd mis. De piekdagen worden dan te zwaar, die pbz's sjouwen zich dan het zuur, en de voorbereiders krijgen het nooit op tijd af. Dat gaat ze weer een hoop geld kosten want (a) wachtende pbz's die die uren natuurlijk wel uitbetaald willen zien en (b) boetes van het autobedrijf, omdat ritten niet op de afgesproken tijd gereden kunnen worden.
Kan ook in de loop van de dag hoor, is bij mij ook niet altijd 's ochtends al bijgeschreven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:15 schreef Selestha het volgende:
Nog steeds niets binnen (ING); zal morgen wel komen dan..
Ik denk dat het morgen komt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:15 schreef Selestha het volgende:
Nog steeds niets binnen (ING); zal morgen wel komen dan..
Alleen je overuren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:44 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een vraag mbt salaris. Per 4 juni ben in onder contract van PostNL, betekend dit dat ik dan pas mijn salaris van juni in juli krijg uitbetaald? Althans, dat haal ik uit die kolom in de OP.
ahh okee. Dank je. Dan krijg ik gewoon betaald deze maand.quote:
Nope ik kan er ook niets op bekijken, het werkte eerst prima en nu zou opeens mijn systeem/browser niet compatible zijn. Dat ligt dus echt aan hun en niet aan mij. Waar ik ook inlog krijg ik die melding trouwens; het ligt dus kennelijk aan iedereen zijn pc behalve die van PostNL zelfquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ahh okee. Dank je. Dan krijg ik gewoon betaald deze maand.
En mijnpostnl.nl werkt niet
Bij mij werkt het wel, overigens. Wel alleen in IE, bij Chrome krijg ik foutmeldingen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:17 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nope ik kan er ook niets op bekijken, het werkte eerst prima en nu zou opeens mijn systeem/browser niet compatible zijn. Dat ligt dus echt aan hun en niet aan mij. Waar ik ook inlog krijg ik die melding trouwens; het ligt dus kennelijk aan iedereen zijn pc behalve die van PostNL zelf
In IE werkt het bij mij en mn moeder ook nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel, overigens. Wel alleen in IE, bij Chrome krijg ik foutmeldingen.
Het is gewoon een wazig systeem.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef Selestha het volgende:
[..]
In IE werkt het bij mij en mn moeder ook niet
En ik gebruik echt geen exotisch besturingssysteem, gewoon windows vista. Mn moeder ook.
EN bij mij nog geen salarisspecificatie :| wel die van maart april en mei echt....Ben benieuwd hoeveel het isquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:25 schreef KatrienDuck het volgende:
Bij mij werkt mijnpostnl.nl voor de verandering nu eens wél! Salarisspecificatie van juni staat er al op, maar er staat nog niets op mijn rekening, zal morgen wel komen!
Ja, dat moest niet mogen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
loonstrookje ziet er goed uit, alleen jammer dat de fiscus er een hap uit neemt
Ja hoor, hier ook! Dikke doekoes dit keer, had veel extra uren gewerkt!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Yes! De doekoes zijn binnen!
Dat is wel een hoop meer! Ik heb een contract voor 9 uur en werk gemiddeld 11 tot 12 uur per week. Maar ik had afgelopen maand ook op veel niet-piekdagen gewerkt en dat tikt lekker aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik kijk naar mijn contract (4 uur) en naar wat ik sowieso standaard werk: 14 uur en af en toe loop ik ook nog doordeweeks een wijk.
Dan werk ik minimaal 4x zoveel als wat er in mijn contract staat
Altijd hetzelfde gezeur, maar dat is niets nieuws hoor! Toen ik eind 2000 begon bij het toenmalige PTT Post moest ik ook een half jaar achter een kerstbonus aangaan die ik zou krijgen, van 100 gulden toen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:08 schreef Herfstblad het volgende:
Hier klopt het salaris helaas niet. Kan ik daar weer achteraan.
Totnutoe klopte het bij mij altijd wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gezeur, maar dat is niets nieuws hoor! Toen ik eind 2000 begon bij het toenmalige PTT Post moest ik ook een half jaar achter een kerstbonus aangaan die ik zou krijgen, van 100 gulden toen...Uiteindelijk kreeg ik die dan geloof ik niet, maar wel een stuk of tien meeruren.
Ik ben wel zeker drie tot zeven keer (ik weet het niet eens meer precies) achter mijn uren aan moeten gaan die niet klopten. Irritant is dat ja!
Ik moet er iedere maand wel een paar keer achteraan. Hier leggen ze wekelijks uitdraaien van Harmony op de depots, dus kan je gelijk checken of je uren kloppen. In 50% van de weken zit er bij mij een fout in, en in 80% van de gevallen is het een fout in mijn nadeel. En dan praat ik niet over een kwartiertje te weinig, maar echt over uren. Maar als ik dan een mailtje naar mijn TC stuur (dat is overigens niet degene die de uren boekt: dat is meestal de VIM-mer, maar soms een zaterdagwerker), dan wordt het altijd zonder pardon meteen gecorrigeerd. Dat dan weer wel. Dus uiteindelijk krijg ik altijd waar ik recht op heb, het is alleen jammer dat het niet vanzelf goed gaat. En dan zijn er nog genoeg mensen die die uitdraaien nooit controleren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gezeur, maar dat is niets nieuws hoor! Toen ik eind 2000 begon bij het toenmalige PTT Post moest ik ook een half jaar achter een kerstbonus aangaan die ik zou krijgen, van 100 gulden toen...Uiteindelijk kreeg ik die dan geloof ik niet, maar wel een stuk of tien meeruren.
Ik ben wel zeker drie tot zeven keer (ik weet het niet eens meer precies) achter mijn uren aan moeten gaan die niet klopten. Irritant is dat ja!
Zo eentje ben ik..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En dan zijn er nog genoeg mensen die die uitdraaien nooit controleren.
ik zou het toch maar doen. Ik deed het vroeger ook niet, maar ben blij dat ik het nu wel doequote:
Mag ik je dan namens de aandeelhouders hartelijk bedanken dat jij op jaarbasis honderden euro's doneert aan het winstpotje?quote:
Ja oké de verwachting is dat ik vanaf september toch wegga.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zou het toch maar doen. Ik deed het vroeger ook niet, maar ben blij dat ik het nu wel doe
Extra reden juist om het de laatste maanden dan nog even extra goed te checken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oké de verwachting is dat ik vanaf september toch wegga.
Niemand?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:44 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een vraag mbt salaris. Per 4 juni ben in onder contract van PostNL, betekend dit dat ik dan pas mijn salaris van juni in juli krijg uitbetaald? Althans, dat haal ik uit die kolom in de OP.
het gaat soms niet om een lullige tien minuten, maar om hele diensten ...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oké de verwachting is dat ik vanaf september toch wegga.
Er was al een antwoord op deze vraag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:59 schreef PGL het volgende:
[..]
Niemand?
Doen jullie het als vast werk of als bijbaantje?
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_post_achter__.htmlquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:53 schreef gridjuh het volgende:
Las op telegraaf dat er weer ergens een postbode was die post achter hield...
Zo'n 45 zakken had hij thuis staan, maar kan hem ff niet terug vinden, mobiel wel maar op internet niet....
Dank je wel!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_post_achter__.html
Woerden dus
Op het bedrijf waar ik werkte kwam vorig jaar ineens een postbode binnenwandelen en legt zo'n stapeltje post neer bij de receptie en overhandigd zo'n los a4tje aan de receptioniste. Hij bleef echt zo verwachtingsvol staan, dus zij meteen dan maar even lezen wat er op stond. Bleek dus ook dat de gebruikelijke postbode sinds juli e.e.a. had achtergehouden (was ergens in oktober of november toen ie langs kwam) dus die receptioniste echt zo van: oh nou das niet zo netjes van 'm. Dat was dus het ingangetje waarop die postbode had gewacht, hij begon meteen heel smaakvol te vertellen dat ie het eigenlijk niet mocht vertellen (iets te enthousiast) maar dat de voorgaande postbode zelfmoord had geprobeerd te plegen (met opknoop gebaar erbij) en dat ze daarna die post bij m thuis hadden gevonden. Volgens mij vond ie het echt een briljant verhaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:01 schreef KatrienDuck het volgende:
De oudste post was van augustus 2011, dus hij heeft zo af en toe wat achter gehouden. Waarschijnlijk had hij dan geen zin meer!
Is reeds beantwoord en salaris is ook al gestortquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:59 schreef PGL het volgende:
[..]
Niemand?
Onze Lieve Heer heeft vreemde kostgangersquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:23 schreef Herfstblad het volgende:
Ik snap niet waarom je post achter zou houden. Pakketjes en tijdschriften zijn dan nog begrijpelijk (niet dat ik dat ooit zou doen, maar dat zou ik iets meer snappen).
Ik snap ook niet, waarom zulke mensen die post dan bij hen thuis in zakken laten staan. Ze zijn kennelijk bang om het weg te gooien, maar bezorgen het ook niet? Dan zit er toch psychisch iets niet goed? (Niet dat weggooien goed is hoor, maar als je er toch schijt aan hebt, doe je dat toch zodat men het niet bij je thuis vindt? )quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:23 schreef Herfstblad het volgende:
Ik snap niet waarom je post achter zou houden. Pakketjes en tijdschriften zijn dan nog begrijpelijk (niet dat ik dat ooit zou doen, maar dat zou ik iets meer snappen).
Bijbaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:59 schreef PGL het volgende:
[..]
Niemand?
Klopt, dan is er mentaal iets mis met die persoon. Ik ga geen waarde oordeel geven, een ieder kan namelijk in een crisis komen. Maar zeg het dan gewoon, ga het niet verbergen, verbranden oid's. De bedrijfsrecherche komt er toch wel achter.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 07:13 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik snap ook niet, waarom zulke mensen die post dan bij hen thuis in zakken laten staan. Ze zijn kennelijk bang om het weg te gooien, maar bezorgen het ook niet? Dan zit er toch psychisch iets niet goed? (Niet dat weggooien goed is hoor, maar als je er toch schijt aan hebt, doe je dat toch zodat men het niet bij je thuis vindt? )
Over heen gekeken danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Er was al een antwoord op deze vraag.
Ik doe het als bijbaantje.
Het is bij ons meerdere keren voorgekomen. Het waren allemaal mensen met weinig inkomen waar vaak aan gevraagd werd om 1 of 2,of zelfs 3 extra kanten weg te lopen. Als ze nee zeiden werd er op hun in gepraat en deden ze het toch.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef Dennehy het volgende:
Wat moet iemand met 45 zakken post? Ik begrijp het niet, is hij te lui om te bezorgen of wil hij het echt zelf houden ofzo.
wait wut? Die post is versnipperd? Wat idioot!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:54 schreef Troeta het volgende:
[..]
Het is bij ons meerdere keren voorgekomen. Het waren allemaal mensen met weinig inkomen waar vaak aan gevraagd werd om 1 of 2,of zelfs 3 extra kanten weg te lopen. Als ze nee zeiden werd er op hun in gepraat en deden ze het toch.
Soms was het koud en waren ze al uren bezig, of kwamen ze te laat op hun andere werk en stopten ze dus eerder, vaak met de intentie om dat laatste bundeltje een andere dag te bezorgen.
Dat kwam er vaak niet van en zo stapelt de post zich op in hun huis. Er word niks gemerkt en zo word het steeds verleidelijker om maar een extra wijkje te lopen om van het gezeur af te zijn en dat extraatje te verdienen.
Een postbode plus of een teamcoach weet inmiddels heus wel dat dit voorkomt tegenwoordig, maar dat maakt ze niks uit, als de post maar weg is op kantoor en de cijfers kloppen.
De post die gevonden is, daar kwam niks over in het nieuws, want het is stil gehouden en versnipperd.
Ze hebben iemand opdracht gegeven om alles door de papierversnipperaar te duwen of wat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:54 schreef Troeta het volgende:
[..]
Het is bij ons meerdere keren voorgekomen. Het waren allemaal mensen met weinig inkomen waar vaak aan gevraagd werd om 1 of 2,of zelfs 3 extra kanten weg te lopen. Als ze nee zeiden werd er op hun in gepraat en deden ze het toch.
Soms was het koud en waren ze al uren bezig, of kwamen ze te laat op hun andere werk en stopten ze dus eerder, vaak met de intentie om dat laatste bundeltje een andere dag te bezorgen.
Dat kwam er vaak niet van en zo stapelt de post zich op in hun huis. Er word niks gemerkt en zo word het steeds verleidelijker om maar een extra wijkje te lopen om van het gezeur af te zijn en dat extraatje te verdienen.
Een postbode plus of een teamcoach weet inmiddels heus wel dat dit voorkomt tegenwoordig, maar dat maakt ze niks uit, als de post maar weg is op kantoor en de cijfers kloppen.
De post die gevonden is, daar kwam niks over in het nieuws, want het is stil gehouden en versnipperd.
was wel een zaterdagmedewerker, dus het was dan niet van een hele week maar alleen wat er op zaterdag aan HAH is. Meestal weinig bijzonders dusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:26 schreef Dennehy het volgende:
Hoe kan het dat ze pas na een half jaar erachter komen dat iemand geen HaH bezorgt? Hier wordt weleens gebeld als iemand "pas" 1-2 keer geen HaH krijgt, bijvoorbeeld.
Raar allemaal hoor.
Toen de AH hier een maandje of wat geleden van dinsdag naar zaterdag ging ben ik in mn wijk door heel veel mensen er op aangesproken dat ik het niet bezorgd had, en door sommige mensen zelfs bedreigdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:26 schreef Dennehy het volgende:
Hoe kan het dat ze pas na een half jaar erachter komen dat iemand geen HaH bezorgt? Hier wordt weleens gebeld als iemand "pas" 1-2 keer geen HaH krijgt, bijvoorbeeld.
Raar allemaal hoor.
Ja, bevalt prima. Ik zit alleen in de voorbereiding en werk op di, do en za. Heb een contract voor 9 uur, maar het komt vaak neer op gemiddeld zo'n 12 u. Geeft niet, levert alleen maar extra centjes op!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:44 schreef PGL het volgende:
[..]
Over heen gekeken dan
Bevalt dat? Ze hebben hier een vacature voor postvoorbereider op dinsdag, donderdag en zaterdag ochtend en bezorger op de zelfde dagen 's middags.
Allebei zou mooi zijn.
hoeveel uren ben je beschrikbaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:42 schreef das_phantom het volgende:
Iemand nog een goede tip voor de selectievragen voor Postvoorbereider? Wat kan ik verwachten?
Het is heus geen gesprek voor een management functie ofzo. Toen ik nog werkte bij Post NL hoefde ik alleen een sorteertestje te maken, en ik was eigenlijk al aangenomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:42 schreef das_phantom het volgende:
Iemand nog een goede tip voor de selectievragen voor Postvoorbereider? Wat kan ik verwachten?
vastquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:59 schreef PGL het volgende:
[..]
Niemand?
Ik kreeg voor sollicitatie is voorbereider en bezorger dit soort vragen:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:42 schreef das_phantom het volgende:
Heb je een fiets?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:42 schreef das_phantom het volgende:
Wow, zoveel vragen? Bij mij was het niet veel meer dan ´wanneer kun je beginnen?´quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:02 schreef sushine het volgende:
[..]
Ik kreeg voor sollicitatie is voorbereider en bezorger dit soort vragen:
-Kun je goed samenwerken?
-Kun je goed alleen werken?
-Als iets niet lukt laat je dan anderen je werk over nemen en jezelf overschaduwen?
-Ben je een doorzetter?
Nee, die 12 miljoen moest naar de hardwerkende topquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vandaag papieren loonstrookje gehad. Maar in juni wordt toch altijd de winstuitkering betaald? Er zat nu niets bij. En volgens mij hebben we vorig jaar echt wel flinke winst gemaakt. Of heeft die Peter Bakker alles meegegraaid, met Koorstra in z'n kielzog?
Er was nog wel meer, dit was het enige wat ik zo snel nog kon bedenken :pquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:24 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Wow, zoveel vragen? Bij mij was het niet veel meer dan ´wanneer kun je beginnen?´
Edit: en of ik een fiets had, idd.
Ja, zoiets zag ik ook voorbij komen. En ook ik heb daar niet zo aandachtig naar gekekenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:54 schreef KatrienDuck het volgende:
Wij kregen daar gister een "Prikbordnieuws" over in de mail van onze TC. Heb het maar half gelezenIets over dat er nog geen beslissing was genomen over de winstuitkering of zo...
ik de tweede keer ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nooit een sollicitatiegesprek gehad
Samenwerken als voorbereider of bezorger? >95% van het werk is zelfstandig. Als PostNL alles gaat invoeren wat hip is dan is het wachten op competentiegericht werken óp de CVL's en als bezorgerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:02 schreef sushine het volgende:
[..]
Ik kreeg voor sollicitatie is voorbereider en bezorger dit soort vragen:
-Kun je goed samenwerken?
-Kun je goed alleen werken?
-Als iets niet lukt laat je dan anderen je werk over nemen en jezelf overschaduwen?
-Ben je een doorzetter?
daar mag wel een extra uitkering voor zaterdagwerkers bij komen, omdat we al jaren via een verlopen CAO werkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:25 schreef HetBrabandertje het volgende:
Er is nog geen akkoord met de vakbonden over de winstuitkering, zo is te lezen op Mijn PostNL. Voorstel van PostNL was 1,5% over 2011.
Inderdaad, wij hebben zelfs klachten gehad omdat het "te gezellig" was op het depot... Tjah, je moet er toch wat van maken met zn allen he?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:25 schreef HetBrabandertje het volgende:
Er is nog geen akkoord met de vakbonden over de winstuitkering, zo is te lezen op Mijn PostNL. Voorstel van PostNL was 1,5% over 2011.
[..]
Samenwerken als voorbereider of bezorger? >95% van het werk is zelfstandig. Als PostNL alles gaat invoeren wat hip is dan is het wachten op competentiegericht werken óp de CVL's en als bezorger
Wat voor depo hebben jullie dan. Ik kan met geen mogelijkheid iets gezelligs bedenken aan een garagebox vol lege tassen. Een kar met post en wat vergeten elastiekjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:43 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Inderdaad, wij hebben zelfs klachten gehad omdat het "te gezellig" was op het depot... Tjah, je moet er toch wat van maken met zn allen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |