Die plasser denken we er zelf wel bijquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En daar is Thomas best wel pissed om :-) Schreef overigens niets over een plasser, alleen over de was.
Extelle vs Gulle Gullit als TTquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:59 schreef Ole het volgende:
Straks maar eens een mooie OP maken als ik thuis ben. Suggesties welkom!
6 of (als ze zwanger is) 7 toch al?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:58 schreef MightyMightyM het volgende:
als er geen kinderen bij betrokken waren (misschien nu wel 4!) zou dit echt om te smullen zijn allemaal..
Dat was een grap? Toch? Hij heeft toch niet echt achter de vuilcontainer gezeten? Toch?quote:
6 van Ruud, en één van die bokser.quote:
indien Extelle zwanger inderdaad 8quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan tel je alle kids van Ruud mee? Want dan zou ik 8 zeggen (inclusief Badrbaby)?
Wel humor dat hij golf op de TV aan heeft staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef Muis006 het volgende:
Is wtf eigenlijk een legitieme bron?
Want Ruud is aan het stofzuigen, dat u het even weet.
Wat kunnen mensen toch ook een puinhoop van hun leven maken hequote:
Dat zou inderdaad kunnen ..ik weet niet hoe oud de kinderen van Ruud en Yvonne zijn..Zijn eerste vrouw.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat kunnen mensen toch ook een puinhoop van hun leven maken he
Is Gullit eigenlijk al opa? Zou al wel zo'n beetje kunnen toch?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was een grap? Toch? Hij heeft toch niet echt achter de vuilcontainer gezeten? Toch?
quote:Naar eigen zeggen keek hij vanachter een vuilcontainer toe hoe Estelle aankwam op Schiphol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |