Elke keer als ik jou zie posten moet ik weer denken aan dat filmpje van je ouders.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:48 schreef Skaai het volgende:
Facebook linkje?
Daarna geven we antwoorden
linkje?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:52 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten moet ik weer denken aan dat filmpje van je ouders.
DIE BOOOOM, HIJ MAAKT ME KAPOTTTT AAAAARRRGHHH.
doe maar niet, dat wordt niet in dank afgenomen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:48 schreef Skaai het volgende:
Facebook linkje?
Daarna geven we antwoorden
Het was een aflevering in dat burenruzieprogramma met die vrouw van Froger en die excuusneger.quote:
Trouwen heeft alleen de waarde die beide partners er aan geven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:58 schreef Chimpa het volgende:
Ik twijfel gewoon of dingen als ''huwelijk'' nog hetzelfde betekend als eerst als het al zo makkelijk gaat om vreemd te gaan. Ze is 100% zeker getrouwd en haar redenen maken me niet zoveel uit eigenlijk. Heeft trouwen nog wel enig waarde?
Welke boom?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:52 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten moet ik weer denken aan dat filmpje van je ouders.
DIE BOOOOM, HIJ MAAKT ME KAPOTTTT AAAAARRRGHHH.
Je hebt gelijk, al vind ik het wel raar. Trouwen zou in zijn algemeen ''eeuwig trouw'' moeten betekenen, daarom heet het ook trouwen maar tegenwoordig kan je er zelf een waarde aan geven..quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:59 schreef Goliath_82 het volgende:
[..]
Trouwen heeft alleen de waarde die beide partners er aan geven.
1 BOOM? 1 BOOM? HET WAREN ER 4 JA!quote:
Leuk idee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:11 schreef Mishu het volgende:
Post op dr Facebook: was lekker schatje, tot de volgende keerwink wink
Hebben die er gewoon schijt aan gehad?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef Andiamo het volgende:
Ik mag TS nou al. Dachten 2 van mijn beste vrienden er toen ook maar zo over...
Niet iedereen die getrouwd is gaat vreemd natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:58 schreef Chimpa het volgende:
Ik twijfel gewoon of dingen als ''huwelijk'' nog hetzelfde betekend als eerst als het al zo makkelijk gaat om vreemd te gaan. Ze is 100% zeker getrouwd en haar redenen maken me niet zoveel uit eigenlijk. Heeft trouwen nog wel enig waarde?
Mee eens, mijn zorg niet en voel me zeker niet verantwoordelijk voor. Maar blijf het gewoon raar vinden en mijn beeld van ''trouwen'' word niet positiever op terwijl ik toch altijd in geloofd heb.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit, het is toch verder niet jouw probleem?
Jups, kwam er na de scheiding achter.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:25 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Hebben die er gewoon schijt aan gehad?
Jouw probleemquote:
Je druk maken om zaken die er niet toe doen is een groter 'probleem'.quote:
Moeten jullie weten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zie het niet als een probleem, maar als een "grens" die ik, net als de TS, gewoon niet overschrijd. (principes enzo)
Ik denk dat dit ook wel meevalt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef Chimpa het volgende:
Nou heb ik veel meegemaakt, (...)
Ik ben serieus heel verward nu
Dit dus...quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:39 schreef Esenes het volgende:
Aan zo'n wijf wil je toch geen aandacht meer besteden..
Wat is je probleem TS.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:12 schreef Silenus het volgende:
Er is getongd, met een vrouw, die getrouwd is. met een Fransman.
Ik zie alleen maar mooie dingen.
Precies, dat is het enige wat ik met dit topic bedoelde. Die hele Fransoos kan me niks schelen, maar had zoiets nog nooit meegemaakt. Maar de merendeel van de reacties ook hier doen alsof het compleet normaal is en voel me door sommige reacties redelijk "aangevallen" dus laat maar zitten, geen fijne plek om het te bespreken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zie het niet als een probleem, maar als een "grens" die ik, net als de TS, gewoon niet overschrijd. (principes enzo)
Stel je niet zo aan, je bent er blij mee:quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Precies, dat is het enige wat ik met dit topic bedoelde. Die hele Fransoos kan me niks schelen, maar had zoiets nog nooit meegemaakt. Maar de merendeel van de reacties ook hier doen alsof het compleet normaal is en voel me door sommige reacties redelijk "aangevallen" dus laat maar zitten, geen fijne plek om het te bespreken.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:21 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Ja op Miradorou stond ik met haar als je dat wat zegt!
Er is geen reden om je aangevallen te voelen, want ze hebben zelf aangegeven dat ze er toch niets van snappen en dat is hun probleemquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Precies, dat is het enige wat ik met dit topic bedoelde. Die hele Fransoos kan me niks schelen, maar had zoiets nog nooit meegemaakt. Maar de merendeel van de reacties ook hier doen alsof het compleet normaal is en voel me door sommige reacties redelijk "aangevallen" dus laat maar zitten, geen fijne plek om het te bespreken.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef Strani het volgende:
Eer aan jezelf houden en contract verbreken lijkt mij het verstandigst.
Ja, vrouwen hebben ook seksuele behoeften, gek he?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:04 schreef Chimpa het volgende:
Er zijn geen problemen, heb al gemeld er klaar mee te zijn. Ik vind het zelf ook niet erg, het is mijn zorg ook niet.
Maar vind het gewoon raar dat als getrouwde vrouw zo maar ene student zoent, dat het huwelijk tegenwoordig niet meer zoveel voorstelt en merendeel van de reacties hier bevestigen dat spijtig genoeg.
Dat je vreemd gaat ok, maar eerst zoenen om vervolgens te melden dat je getrouwd ben om te voorkomen dat ik niet afhaak vind ik erg ver gaan.
Ze ziet haar man slechts een week niet. Lijkt me een erg hoge behoefte dan als je na een week zonder je man al sex moet hebben met een ander.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, vrouwen hebben ook seksuele behoeften, gek he?
Horreur!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:05 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Ze ziet haar man slechts een week niet. Lijkt me een erg hoge behoefte dan als je na een week zonder je man al sex moet hebben met een ander.
Je moet niet doen vanwege 1 ervaring alsof iedere getrouwde vrouw (of man) er maar op los neukt. Het zal best gebeuren maar niet iedereen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:04 schreef Chimpa het volgende:
Er zijn geen problemen, heb al gemeld er klaar mee te zijn. Ik vind het zelf ook niet erg, het is mijn zorg ook niet.
Maar vind het gewoon raar dat als getrouwde vrouw zo maar ene student zoent, dat het huwelijk tegenwoordig niet meer zoveel voorstelt en merendeel van de reacties hier bevestigen dat spijtig genoeg.
Dat je vreemd gaat ok, maar eerst zoenen om vervolgens te melden dat je getrouwd ben om te voorkomen dat ik niet afhaak vind ik erg ver gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |