Volgens mij komen de meeste kinderen van die ouders daar voor hun 12e sowieso niet onder begeleiding buiten.quote:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:15 schreef Chai het volgende:
Volgens mij komen de meeste kinderen van die ouders daar voor hun 12e sowieso niet onder begeleiding buiten.
Hippe ouders, toch. Die heus wel een eigen leven hebben nog steeds.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:01 schreef Little_Dolls het volgende:
Het woord "kids"...![]()
Wat is er met "kinderen" gebeurd? Bestaat dat niet meer of zo?
Ow fuck... ik heb mijn dochter gisteren zonder begeleiding laten skaten buitenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij komen de meeste kinderen van die ouders daar voor hun 12e sowieso niet onder begeleiding buiten.
Nu mag je blij zijn als ze nog leeft.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow fuck... ik heb mijn dochter gisteren zonder begeleiding laten skaten buiten![]()
ze is pas zeven... wat nu
OH FUCK, WE'VE BEEN SPOTTED BY OUD!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow fuck... ik heb mijn dochter gisteren zonder begeleiding laten skaten buiten![]()
ze is pas zeven... wat nu
En wat als jullie een gangbang organiseren? Of doen jullie dat gewoon thuis?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:45 schreef erodome het volgende:
Ik vond het niet zo'n verandering, maar ik had al honden, dus ik moest al dingen regelen als ik een nachtje weg wilde blijven.
Daarbij heb ik nooit behoefte gehad aan elke weekend dik feesten, zo af en toe natuurlijk wel, maar ook voordat ik een kind had ging ik naar pretparken, dierentuinen, strandwandelingen e.d.
Vind het heerlijk dat alles te delen met mijn kind, nu is hij 12, gaat hij lekker crossen met zijn vader. Super toch?
Hij mag trouwens wel een paar uurtjes alleen thuis blijven, maar een nacht, nee dat zou ik niet doen.
Als ik naar de paarden ga blijft hij nog weleens thuis, soms gaat hij wel mee, maar heel vaak.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En wat als jullie een gangbang organiseren? Of doen jullie dat gewoon thuis?
Wij organiseren nooit een gangbang, we gaan wel heel soms naar een feestje toe, geen gangbang, maar wel groepseks somsquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En wat als jullie een gangbang organiseren? Of doen jullie dat gewoon thuis?
Ja, waarom niet? Deden mijn ouders ook wel. Hoewel ze dan wel een afspraak met de buren hadden dat we daar terecht konden als er iets mis was. En dat is altijd goed gegaan. En dat dat kind van je buren zo doet komt mijns inziens doordat zijn ouders hem absoluut geen gevoel voor verantwoordelijkheid gegeven hebben door hem waarschijnlijk veel te veel als een baby te behandelen. Ik ging voor het eerst alleen op vakantie toen ik 14 was (naar een pen-vriendin in Zweden). En dat kon omdat mijn ouders vertrouwen in mij hadden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:52 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]![]()
Dat meen je niet serieus.
12 is daar écht veel te jong voor. Vanaf 16, misschien.
De oudste van onze buren is 13, en is laatst overdag van 11 tot 17 alleen thuis geweest. Bij toeval kwamen wij daar eens binnen. En dat kon dus echt niet: TV keihard aan, internetten, nog geen glas drinken of boterham gemaakt, ... en dat is een heel normale 13-jarige VMBO-HAVO-brugklasser.
En dan een 12-jarige een nacht (!) alleen laten??
Dat was ook niet mijn hoofddoel toen ik 18 was. Dus laat staan dat het mijn hoofddoel is nu ik de 40 begin te naderen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef mirannie het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de leeftijden van de mensen die hier zo anti kind zijn. En of zij serieus denken dat ze rond hun 30ste/40ste nog steeds als hoofddoel uitgaan zullen hebben.
Schattebout, jij bent meer OUD dan ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
OH FUCK, WE'VE BEEN SPOTTED BY OUD!
Vanwaar die vraag? Jij vond het toch ook zinnig en ontopic genoeg om even te etaleren dat jullie heus nog wel een spannend stel zijn, incluis guitige knipoog?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Wij organiseren nooit een gangbang, we gaan wel heel soms naar een feestje toe, geen gangbang, maar wel groepseks soms
Dat gebeurd enkel als zoonlief zin heeft om bij opa en oma te logeren en opa en oma daar ook zin in hebben. Dat is vaak zat zo, dus wij komen niets tekort op uitgaansgebied.
Maar vond je het verder een zinnige en ontopic opmerking?
Tja als je vraagt kan je krijgen. De knipoog is er om te laten zien dat dat niet geheel serieus is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag? Jij vond het toch ook zinnig en ontopic genoeg om even te etaleren dat jullie heus nog wel een spannend stel zijn, incluis guitige knipoog?
mijn opmerking was gewoon for the lulz (no pun intended).quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja als je vraagt kan je krijgen. De knipoog is er om te laten zien dat dat niet geheel serieus is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2012 12:05:25 ]
In je eentje ja? Wat voor bedrijf dan? Ik moet nog steeds helpen als ik thuis ben en er een koe moet bevallen die hulp nodig heeft, in je eentje kom je bijna handen tekort.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:36 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Jesus man, toen ik 13 was gingen mijn ouders gewoon weg en deed ik het hele bedrijf (boerderij), wat een gestress hier om een kind van 13 de hele dag alleen te laten. Toen ik 16 was gingen mijn ouders gewoon 2 weken op vakantie en deed ik 2 weken het bedrijf.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mijn opmerking was gewoon for the lulz (no pun intended).Sorry nielsch, ik ben soms wat overgevoelig daarop, dat komt omdat ik kind en verder seksleven graag gescheiden hou, maar dat zou jouw probleem niet moeten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
Varkens. Daar kun je de meeste dingen wel in je eentje af, maar mijn vader heeft een maatschap met mijn oom, waar de koeien staan, dus ik kon altijd bellen voor hulp. Maar de varkens regelde ik eigenlijk altijd zelf.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
In je eentje ja? Wat voor bedrijf dan? Ik moet nog steeds helpen als ik thuis ben en er een koe moet bevallen die hulp nodig heeft, in je eentje kom je bijna handen tekort.
Tja, ligt eraan wat voor ouder je bent geweest, hè?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh je doelt op al die bejaarden die wegkwijnen in bejaardentehuizen wetende dat er kinderen en kleinkinderen zijn die zelden of nooit de moeite nemen om te komen?
Dan kun je volgens mij beter geen kinderen hebben
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:52 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]![]()
Dat meen je niet serieus.
12 is daar écht veel te jong voor. Vanaf 16, misschien.
De oudste van onze buren is 13, en is laatst overdag van 11 tot 17 alleen thuis geweest. Bij toeval kwamen wij daar eens binnen. En dat kon dus echt niet: TV keihard aan, internetten, nog geen glas drinken of boterham gemaakt, ... en dat is een heel normale 13-jarige VMBO-HAVO-brugklasser.
En dan een 12-jarige een nacht (!) alleen laten??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |