Gewoom omdat het kan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:46 schreef Silenus het volgende:
Je kan in ieder geval nog berichten terugsturen als je wordT benaderd, een groot voordeel ten opzichte van relatieplanet.
Klopt. En domme wijven blijven je met hartjes bestoken. En die blijven dat dan gewoon lekker volhouden. En die lopen daar veel rond.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewoom omdat het kan.
En bij RP kun je alleen een interesseberichtje terugsturen. Dat is een standaard berichtje waar je zelf niks aan kunt veranderen. Slimme mensen begrijpen dan dat je een gratis account hebt en sturen een emailadres zodat je kunt gaan mailen.
Ik moet altijd zo om jou gnuivenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Klopt. En domme wijven blijven je met hartjes bestoken. En die blijven dat dan gewoon lekker volhouden. En die lopen daar veel rond.
Rustig maar. Ik weet waar ik aan toe ben hoor, zeker geen kwestie van aan het lijntje gehouden worden. Ik heb geen reden om Perz te wantrouwenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik respect voor zijn tolerantie en geduld moet hebben, of hem een klap voor zn kop moet geven omdat hij dit pikt.
Tenzij ze een casual relationship hebben afgesproken natuurlijk. We hebben duidelijk meer details nodig!!
P!! Wat doe je!?
Jij wil haar meer dan zij jou wil?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:19 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik weet waar ik aan toe ben hoor, zeker geen kwestie van aan het lijntje gehouden worden. Ik heb geen reden om Perz te wantrouwen
Dat het nou niet precies gaat zoals jullie denken/verwachten, tsja
Valt volgens mij wel mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij wil haar meer dan zij jou wil?
Niet helemaal. Maar ik vond wel dat zij een teveel rustig-aan-modus innam. Toen ben ik die bewuste zaterdag niet op komen dagen en heb ik inderdaad gewipt met een ander.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:57 schreef Perzephone het volgende:
Dat je toen na 5 dates opeens over een ander heen moest... Was dat toen ook een jij wilde haar meer dan zij jou? Wat een misplaatste moraalridderij allemaal..
Je kunt het natuurlijk ook gewoon zeggen, als je dat vindt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Niet helemaal. Maar ik vond wel dat zij een teveel rustig-aan-modus innam. Toen ben ik die bewuste zaterdag niet op komen dagen en heb ik inderdaad gewipt met een ander.
En nog steeds datende met die ene inderdaad. Zie je, niet heel moeilijk allemaal.
Maar als jij-jullie geen antwoorden willen geven: op zich geen probleem. Maar het houdt de gemoederen bezig zoals je ziet.
Ben je gek? Gewoon snel een ander neuken. Maar dan wel terugkomen als ze er per ongeluk toch iets over gezegd heeft. Dat is tenminste stoerquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook gewoon zeggen, als je dat vindt.
Ik vind het gewoon zo'n misplaatst iets inderdaad, zo van; jij mij niet genoeg willen? Ok dan, ik doe een ander.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:12 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ben je gek? Gewoon snel een ander neuken. Maar dan wel terugkomen als ze er per ongeluk toch iets over gezegd heeft. Dat is tenminste stoer
Wij kunnen in ieder geval zeggen dat we echt alleen met elkaar 'bezig' zijn. Vind ik dan toch een stukje fijner. En zou er eerder op moraalridderen dat je zomaar andere mensen gaat neuken ipv praten..
Wat snap je niet?quote:
Ho stop. Ik had mijn twijfels voor die bewuste zaterdag al. Heb toen gewoon afgezegd en iets anders gedaan. Dat was neuken. Achteraf niet heel handig, maar geloof dat de uitkomst later niet veel zal afwijken van hoe het anders zou aflopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo'n misplaatst iets inderdaad, zo van; jij mij niet genoeg willen? Ok dan, ik doe een ander.
Voor mijn idee vind je dan iemand gewoon niet leuk genoeg anders zou je dat niet doen. En als dat het geval is kun je er maar beter van genieten
Maar goed, ieder het zijne
omdat ik dr pas 1 dag ''ken'' en ik zei : wil je wat gaan drinken en gelijk een 'ja' ( wel de indruk gegeven dat t een date was )quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley ()?
Toch veel plezier alvast!
Ok, het las gewoon anders. No biggie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ho stop. Ik had mijn twijfels voor die bewuste zaterdag al. Heb toen gewoon afgezegd en iets anders gedaan. Dat was neuken. Achteraf niet heel handig, maar geloof dat de uitkomst later niet veel zal afwijken van hoe het anders zou aflopen.
Jammer alleen van deze uitwijkmanoevre-post.
oh nee no issues; ik geef gewoon antwoord op de vragenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ok, het las gewoon anders. No biggie.
Het is wel een stuk duidelijker nuquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh nee no issues; ik geef gewoon antwoord op de vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |