Dat weerhoudt mij er totaal niet van om mensen verontwaardigd toe te spreken hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:
Quoten uit vorige topic lukt even niet...maar er zitten hier toch zoveel mensen die niet daten...
(altijd wel grappig om te zien hoeveel viewers dit topic heeft)
Hoe bedoel je?!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat weerhoudt mij er totaal niet van om mensen verontwaardigd toe te spreken hoor
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat weerhoudt mij er totaal niet van om mensen verontwaardigd toe te spreken hoor
quote:
RP! Lekker groot en overzichtelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:56 schreef Hawkeye het volgende:
Wat zijn nu (volgens de experts in dit topic) de beste datingsites?
Mijn ervaringen tot nu toe;
Relatieplanet; té groot en onoverzichtelijk. Veel nutteloze reacties (zonder foto, etc...)
Badoo; werkelijk overspoeld met nepprofielen.
Pepper; nog maar net ingeschreven; leuk concept maar je kan bijvoorbeeld niet zelf zoeken. Afwachten dus maar... net als;
Paiq; weinig ervaring mee nog.
Ik heb goede ervaringen met E-matching. Maar je kan weinig als gratis lid, dat is het nadeel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:56 schreef Hawkeye het volgende:
Wat zijn nu (volgens de experts in dit topic) de beste datingsites?
Mijn ervaringen tot nu toe;
Relatieplanet; té groot en onoverzichtelijk. Veel nutteloze reacties (zonder foto, etc...)
Badoo; werkelijk overspoeld met nepprofielen.
Pepper; nog maar net ingeschreven; leuk concept maar je kan bijvoorbeeld niet zelf zoeken. Afwachten dus maar... net als;
Paiq; weinig ervaring mee nog.
Kan dat bij RP niet (meer)?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:46 schreef Silenus het volgende:
Je kan in ieder geval nog berichten terugsturen als je word benaderd, een groot voordeel ten opzichte van relatieplanet.
Dan heb ik me vergistquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heeft dat zelfs nooit gekund.
Je hebt gelijk, zal het aanpassen... Maar "knettergek" zal het juiste woord zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef Silenus het volgende:
Ik ken de term 'koekoek' niet. Verliefd of knettergek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |