SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
weenogniequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
leeell zemmel, welke factie ga je in ps2?
TR is snel, ik hou van hit and runquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
leeell zemmel, welke factie ga je in ps2?
ga TR meesterrasquote:
denk het wel ja.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Furdinand het volgende:
Hallonog 1 keer naar school voor toetsen en dan heb ik vakantie
3 wekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Furdinand het volgende:
Hallonog 1 keer naar school voor toetsen en dan heb ik vakantie
Stop een hemaworst in zijn anus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mocht een kwartier eerder weg.Omdat een zemmel gisteren zei dat ik maar een kwartier pauze kreeg ipv halfuur.
Oh klappen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mocht een kwartier eerder weg.Omdat een zemmel gisteren zei dat ik maar een kwartier pauze kreeg ipv halfuur.
sigwaardigquote:
Oh, ja, goed idee. Met koekjes en wijn enzo. Als vervanging van de strandmeet die toch niet komt, vanwege slecht weer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vind ik leuk. Dit roept om een housewarming.
feestje wei hoorquote:
Niet voordat appel en ik elke kamer ingewijd hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vind ik leuk. Dit roept om een housewarming.
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Niet voordat appel en ik elke kamer ingewijd hebben.
welk? Ik heb trek als de netenquote:
ouwerslootquote:
in rijnsburg zeker, ken het nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:49 schreef leeell het volgende:
[..]
ouwersloot
6 dagen in de week tot 00:00 open en top snackbar
nog nooit gehoord van rijnsburgquote:
quote:
proleet, echte mannen zaten op visser t.hooftquote:
rijnsburg of leidenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
proleet, echte mannen zaten op visser t.hooft
ik ga dit doorgevenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zo net even rijst met wortels gegeten. Waarom? Omdat ik honger had.
niet denken, weten, snapquote:
Wel een studio, maar niet die die ik laatst heb bekeken, toch een andere.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
coooool, toch de studio geworden ja?
rijnsburgquote:
Wanneer langs Katwijk dan?quote:
wajo ik hossel niks gewoon gezellig praten en drinken op strand jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
swa ga niet mijn chimi hosselen dan moet ik je djoeken ofso dan he
das smerig niggerquote:
laten we het hopenquote:
de smaak of de kraam op de wurft?quote:
Dat kloptquote:
balen, niet echt herkenbaar, weet niet echt meer wanneer ik voor het laatst heb gedroomdquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze zaten me achterna. en daarna in een andere droom werd ik lastiggevallen.steeds wakker worden omdat ik niet verder wilde dromen hierover
uiteindelijk wel normale droom
ik ga altijd naar Krijn Verdoes, krijg je tantoeveel mang, niet te geloven, moet je wel in een bakje vragenquote:
beterquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
balen, niet echt herkenbaar, weet niet echt meer wanneer ik voor het laatst heb gedroomd
Nee man, kk vet ijsquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga altijd naar Krijn Verdoes, krijg je tantoeveel mang, niet te geloven, moet je wel in een bakje vragen
gewoon over mij dromenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beterik slaap beter als ik niet droom, en dat heb ik helaas niet vaak
mang je weegt 30 kiloquote:
mijn goddelijke wil ik daarom ook zo houdenquote:
jouw goddelijke wat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:27 schreef leeell het volgende:
[..]
mijn goddelijke wil ik daarom ook zo houden
lichaamquote:
quote:
ik klap batties voor ontbijtquote:
wist wel dat je homo-neigingen had, ik bel gelijk cosmoquote:
alexquote:
quote:
jij niet ielquote:
live zijn ze ook echtquote:
dat geloof ik best, wie nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hey leell ik heb zin om te daten met jou.
wat een viespeuk, we pakken 'mquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik maar internet heb vrind
Er staart een jongeman mij aan omggg
over een maandje zit ik in Spa Therme , veel mooierquote:
Gaan gratis condooms daar denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:43 schreef leeell het volgende:
[..]
over een maandje zit ik in Spa Therme , veel mooier
Veel plezier babsiequote:
alles herkend. Mag ik nu in de geheime club?quote:
we houden toch nog van je. omdat. fok. en jij . chick.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:04 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb autistisch gedaan. IB lief dagboek.
Fijn. om. te. horen. FTG2012.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we houden toch nog van je. omdat. fok. en jij . chick.
Frikandellen rauw eten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is deze leipe tjikkie aan het doen dang
Geen tijd om hem te wassen gehad en alles. D: Mn moeder wil niet alleen een trui wassen ook.quote:
Het is erg wennen Bobje.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen tijd om hem te wassen gehad en alles.
Begrijpelijk. Maar wel leuke collega's en uit te houden werk?quote:
Jawel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar wel leuke collega's en uit te houden werk?
Na een tijdje hou je het makkelijk vol johquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel.En ehmm ik vind het best vermoeiend, de hele dag staan enzo. Gelukkig werk ik nu 6 uur ipv 8 uur achter elkaar. boh.
Heb ik ook altijd als ik haar ziequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
Klinkie is een heerlijke vrouw ik zag haar vandaag en nu kriebels overal ik zweef en bijna thuis gr gr
Sorry, zal straks wat stiller je kamer binnen komen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Altijd leuk om wakker gemaakt te worden, god de tering zeg bah bahbahhhhhrrrrt
gepost vanuit een uitzending in het kurhausquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:33 schreef Renesite het volgende:
Wat doet leeelll hier? Is heul geen LaPo
quote:
ik wil welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:26 schreef Renesite het volgende:
Wie komt mij nog even een uurtje vergezelen in bed? Sexe maakt even niet uit
veel plezier Janneman.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:24 schreef JanPiraat het volgende:
weekendje Ardennen gaat van start yeahhh buddy
[ afbeelding ]
Dankjequote:
stuur je een ansichtkaart omggg ik ga je missen babequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dankjewordt een dolle boel met opa en oma haha. Ik mag van opa een slokje bier soms als oma niet kijkt dus misschien word ik wel helemaal dronken ofzeuh xD over 20 minuutjes zijn ze hier dus ik ga hangen
fijne weekend jullie
![]()
is dat ook de enige leegte?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan is de man die de leegte in mn leven opvult.
quote:
smakelijk welquote:
;________________________________________;quote:
een autisme simulator spelenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ben net geragequit uit Minecrift. Lach me maar uit..
Ze weten dat hun vriendinnen hen zitten te stalkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toen ik hem na vieren sprak waren ze nog steeds in Nederland en zou het nog twee uur duren ofzo voor ze op plaats van bestemming zouden komenen alle mobieltjes die als gps dienden gingen een voor een dood
nonsensquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze weten dat hun vriendinnen hen zitten te stalkenslimme boys
kom je nog naar het transferium? ik wachtquote:
oh en wij dan?quote:
mag ik dan ook Beach hebben zo nu en dan?quote:
*Proest*quote:
Maagdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:04 schreef 2Happy4U het volgende:
pas maar op beach, ik gebruik geen glijmiddel
gaat best wel kut (hehe woordgrapjen) zonder glijmiddelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
jij ook al?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Find a girl settle downnnn lalalala look at meee im old but im happyyyy
ik wil jouw leegte weleens vullenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |