abonnement Unibet Coolblue
pi_113859440
Volgende vlakke etappe gewoon met de gehele team tot km 2,9 voorin rijden.
pi_113859632
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:39 schreef hekelaan451 het volgende:
Volgende vlakke etappe gewoon met de gehele team tot km 2,9 voorin rijden.
Zoals iedereen wil, daar heb je een aardig brede weg voor nodig. Daarnaast is het daar een beetje te laat voor.
pi_113859647
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:39 schreef hekelaan451 het volgende:
Volgende vlakke etappe gewoon met de gehele team tot km 2,9 voorin rijden.
Je bent nergens veilig. En het feit dat iedereen vooraan wil zitten zorgt juist voor valpartijen. Maar goed, als ze achteraan rijden en er ontstaan waaiers krijg je hier weer gezeik dat ze vooraan hadden moeten zitten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:47:55 #279
11102 knep
Mountainfreak
pi_113859746
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gesink leek het te moeten laten lopen in die bocht waarin hij de buitenbocht nam en op een gaatje kwam te zitten. Kost hem nog eens 1.20 extra.
Hij had toch een verkeerde fiets? Met zijn lengte is dat extra ruk.
pi_113859781
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef knep het volgende:

[..]

Hij had toch een verkeerde fiets? Met zijn lengte is dat extra ruk.
Fiets van LL Sanchez inderdaad.
pi_113859868


Duidelijk te zien hier dat Gesink is gefinished.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_113860028
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gesink leek het te moeten laten lopen in die bocht waarin hij de buitenbocht nam en op een gaatje kwam te zitten. Kost hem nog eens 1.20 extra.
Op de fiets van Sanchez.

edit: spuit 11
pi_113860205
Klopt, dat wist ik toen nog niet. Zit niet mee.
pi_113860750
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:

[..]

Je bent nergens veilig. En het feit dat iedereen vooraan wil zitten zorgt juist voor valpartijen. Maar goed, als ze achteraan rijden en er ontstaan waaiers krijg je hier weer gezeik dat ze vooraan hadden moeten zitten.
Goed dat er tenminste iemand tegen die kansloze stroom aan Rabo-bashers ingaat. Het slaat inderdaad nergens op. En veel mensen weer van Gesink dit en dat.

Weet je wat het ook is. Als Gesink nou zelf al die valpartijen veroorzaakt dan kan ik er nog voor een groot deel in meekomen, maar nu is dat niet zo. Eerste valpartij van de dag gaat Greipel vlak voor zijn op zijn bek en in de tweede valpartij gaat er ook iemand voor Gesink op zijn muil. Dan kan je gewoon niet anders concluderen dan dat het brute pech is. Niet iedereen kan op elk moment van de etappe, op elk moment in de koers vooraan zitten. En het is niet dat ze zich nooit laten zien vooraan in het peloton. Helemaal niets zelfs. Ik heb ze vandaag ook weer tientallen keren op de eerste rijen van het peloton gezien. En dan net op het kut moment, die niemand ziet aankomen, want zo'n plek is er 100x in het parcours, zit je er net achter. Shit happens helaas, maar mooi kut is het wel.
pi_113860849
Behoudens de standaard kuttrolls, vind ik het gezeik op Gesink wel meevallen btw. Iedereen baalt vooral, wat logisch is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_113860866
Hopelijk is ie nog enigszins fit, met een mooie etappe overwinning kan ie toch een groot deel van z'n Tour redden. Al bekend of ie iets mankeert buiten de schaafwonden ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 18:22:28 #287
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_113860883
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:17 schreef TheArt het volgende:
Niet iedereen kan op elk moment van de etappe, op elk moment in de koers vooraan zitten. En het is niet dat ze zich nooit laten zien vooraan in het peloton. Helemaal niets zelfs. Ik heb ze vandaag ook weer tientallen keren op de eerste rijen van het peloton gezien.
En toch heb ik er geen moment aan getwijfeld dat bijvoorbeeld Wiggins, Evans en VDB vooraan zouden zitten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_113861083
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En toch heb ik er geen moment aan getwijfeld dat bijvoorbeeld Wiggins, Evans en VDB vooraan zouden zitten.
Maar die hebben ook niet 1 knecht om 3 kopmannen van voren te houden, maar pakweg 8 knechten om 1 kopman van voren te houden.
pi_113861102
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En toch heb ik er geen moment aan getwijfeld dat bijvoorbeeld Wiggins, Evans en VDB vooraan zouden zitten.
Puur toeval natuurlijk.
- verwijderd door admin -
pi_113861144
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En toch heb ik er geen moment aan getwijfeld dat bijvoorbeeld Wiggins, Evans en VDB vooraan zouden zitten.
Evans twijfelde ik ook niet aan, maar die heeft 8 man om hem elke dag voorin te houden. Dat hebben ze bij Rabo niet. VDB of Wiggo hadden er ook zomaar bij kunnen liggen. Wiggo heeft ook een heel deel van de etappe niet voorin gereden. Gebeurt het op zo'n moment, is hij misschien ook de lul.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 18:32:40 #291
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_113861177
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En toch heb ik er geen moment aan getwijfeld dat bijvoorbeeld Wiggins, Evans en VDB vooraan zouden zitten.
Ik snap dat je daar geen moment aan getwijfeld hebt. Evans zit namelijk zelden of nooit bij zo'n val. En bij beide renners zie je dat de trein hen voorin houdt tot de 3km. Waarbij ze de sprinters niet blij maken.

Maar gisteren zat Wiggins wel gewoon bij de val en kon Gesink gewoon doorrijden, Mollema werd zelfs 11e. Dus zo simpel is het allemaal niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 18:33:31 #292
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_113861201
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:31 schreef TheArt het volgende:

[..]

Evans twijfelde ik ook niet aan, maar die heeft 8 man om hem elke dag voorin te houden. Dat hebben ze bij Rabo niet. VDB of Wiggo hadden er ook zomaar bij kunnen liggen. Wiggo heeft ook een heel deel van de etappe niet voorin gereden. Gebeurt het op zo'n moment, is hij misschien ook de lul.
Wiggo viel eergisteren, maar toen was het net binnen de 3km, terwijl die voorin zat. Dus het is gewoon mazzel hebben.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_113861386
*O* w/ c_/
pi_113861440
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 6 juli 2012 @ 18:42:46 #295
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_113861461
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef Redefine het volgende:
Dus zo simpel is het allemaal niet.
Je kan je kansen verbeteren. Laat dit 10 keer gebeuren en Evans zal er ook wel eens bij liggen. Gesink ligt er waarschijnlijk een keer of 4 bij. Je kan een Gesink omringen zoals Evans en dat ook terugbrengen tot 1 keer van de 10. Het is een keuze.

Ik lees hier echt al jaren en jaren en jaren en jaren over ongelooflijke pech. Dat houdt ook wel eens op.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_113864095
Wat een sukkel is het toch.
pi_113864287
Toch hard gevallen. Dan valt het me nog mee dat hij niks gebroken heeft.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 6 juli 2012 @ 19:56:36 #298
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_113864289
Ga gewoon achterin het peloton rijden. Dan verlies je misschien tijd maar dan lig je er in ieder geval niet bij.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_113864387
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef BlaZ het volgende:
Ga gewoon achterin het peloton rijden. Dan verlies je misschien tijd maar dan lig je er in ieder geval niet bij.
Nee dat heeft zin. Dan maakt hij ook nooit kans op een goed klassement. Daarnaast gaan al die Gesink- en Rabobashers dan nog meer klagen dat ze alleen maar achterin zitten en nooit zitten op te letten en dat er geen pit in die ploeg zit. Zijn instant-reacties :') :') :')
pi_113864397
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een sukkel is het toch.
:')

Klote dit. Wat SoK zegt klopt tot op zekere hoogte wel, je kan er ook voor kiezen als ploeg om een renner beter te beschermen / omringen. Niet alles is 'pech', maar grotendeels toch wel. :)

Nu ja, herstellen en strijden voor een rit, come on Robert! ^O^
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')