Dan moet je vader een keer beseffen dat hij geen 14 meer is. Ik heb het zelf sinds mijn 17e niet meer gebruikt iig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:05 schreef Wesley92 het volgende:
Zelfs mijn vader gebruikt nog deodorant van Axe en die is 54.
Ik kijk liever naar Axe reclame's dan naar de zoveelste ultimate-dry-inlegkruisjes of everlasting-lashesquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:30 schreef alors het volgende:
Sowieso het feit dat je daarmee meebetaalt aan die belachelijke reclames van ze.
Dat heb je inderdaad goed. Ik volg de opleiding tot accountmanager.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef rapelsen het volgende:
Axe is voor kinderen van 13-16 jaar. Het ruikt ook niet lekker.
Als ik het goed heb wil jij account manager worden? Ik hoop niet dat je dan nog Axe op doet iig.
+1 en mijn vriend is 31quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:28 schreef Fera het volgende:
Mijn vriend gebruikt Axe, zowel de douchegel als deodorant, niets mis mee. Zolang je niet teveel gebruikt, that is. Niet elke Axe geur is lekker, sommige zijn iets té. Maar over het algemeen ruikt het wel lekker fris.
quote:
Ik las 'glitterdeo'quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:27 schreef mtchel112 het volgende:
Axe werkt totaal niet bij mij, gebruik nu gilette deo die gelukkig wel werkt.
Axe shampoo vind ik wel fijn en verder niks van axe.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:28 schreef Fera het volgende:
Mijn vriend gebruikt Axe, zowel de douchegel als deodorant, niets mis mee. Zolang je niet teveel gebruikt, that is. Niet elke Axe geur is lekker, sommige zijn iets té. Maar over het algemeen ruikt het wel lekker fris.
Dit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:28 schreef Fera het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:22 schreef Skv het volgende:
[..]Dan heb je wel een epische vriend aan de haak geslagen.
hahahaha de vriend van sylvana werkt in het circus
Liever Old Spice dan die puberreclames van axequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Axe reclame's dan naar de zoveelste ultimate-dry-inlegkruisjes of everlasting-lashes
Ik denk ook dat Axe een undercover operatie is van de overheid wat ingezet gaat worden in de derde wereldoorlog.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:49 schreef Metalfreak het volgende:
Er is helemaal niks mis mee, maar op de een of andere manier is het op Fok! stoer om te roepen hoe kut het wel niet is, kansloos gedrag
En inmiddels zijn er 34355 verschillende geuren, maar Axe in het algemeen wordt hier afgemaakt alsof het gifgas uit WO2 is...
En vergeet niet de geur... De marketing van Axe is niks mis mee!quote:Op maandag 25 juni 2012 12:26 schreef Zith het volgende:
Het is allemaal van unilever (Axe, rexona, etc).. Het enige verschil is de marketing.
Inderdaad, maar aan dit topic te zien worden de meeste mensen toch wel erg beïnvloed door de reclame... Gek overigens dat ik deze reacties in het echte leven nooit tegenkom, alleen hier op Fok!.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:26 schreef Zith het volgende:
Het is allemaal van unilever (Axe, rexona, etc).. Het enige verschil is de marketing.
Ja, en het design en de samenstelling en de geur en de prijs en de werking. Verder is het exact hetzelfde.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:26 schreef Zith het volgende:
Niet waar, het zijn andere producten die ook nog eens op andere doelgroepen mikken.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:26 schreef Zith het volgende:
Altijd zo'n kansloos argument vind ik dat. 'Ja maar het komt uit dezelfde fabriek hoor, dus je kan net zo goed de goedkope pindakaas kopen'. Alsof dat ook maar iets zegt over de kwaliteit van de 2 producten.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
Niet waar, het zijn andere producten die ook nog eens op andere doelgroepen mikken.
Want volgens jouw redenatie zou een lamborghini dus vergelijkbaar moeten zijn met een pauper golfje.
Mensen maken bij de geur van axe nou eenmaal een associatie met pubers. En da's voor niet-pubers niet positief.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef Tjik het volgende:
Sowieso om bepaalde merken in een bepaalde doelgroep te duwen en daar naar te leven![]()
Ieder het zijne hoor
Definiëer "de geur van Axe" eens. Welke van de 523 geuren bedoel je?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen maken bij de geur van axe nou eenmaal een associatie met pubers. En da's voor niet-pubers niet positief.
Nee, ik ook niet, zie ook mijn eerdere post. Buiten Fok! heb ik die hetze tegen het merk Axe ook nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:07 schreef Tjik het volgende:
Ik heb er anders nog nooit van gehoordJa, de reclames gezien. Maar ik denk dan niet meteen per se aan pubers.
Old Spice goed vinden ruikenquote:
Ik heb het wel vaker gehoord hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef Metalfreak het volgende:
Nee, ik ook niet, zie ook mijn eerdere post. Buiten Fok! heb ik die hetze tegen het merk Axe ook nog nooit meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |