Mwoah, ben blij dat kleding bestaat, dat wel. Maar het is geen obsessie voor mequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:58 schreef Tamashii het volgende:
Ja, beter dan kleding zeker. Echt weer een man!
Voor mij anders ook niet. En ben je dan rechts?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ben blij dat kleding bestaat, dat wel. Maar het is geen obsessie voor me
Poe, goede vraag. Ik vind het bijzonder lastig een keuze te maken, kan beide kanten verdedigen. Links en rechts hebben allebei voor- en nadelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor mij anders ook niet. En ben je dan rechts?
Ah, daar ga ik je ook wel in overhalen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Poe, goede vraag. Ik vind het bijzonder lastig een keuze te maken, kan beide kanten verdedigen. Links en rechts hebben allebei voor- en nadelen
Succesquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah, daar ga ik je ook wel in overhalen.
Ik wil Guitarist als persoonlijke mod.quote:
Wil jij mijn persoonlijke mod zijn dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil Guitarist als persoonlijke mod.
Niet met zo'n PI!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil jij mijn persoonlijke mod zijn dan?
Is goed, dan wordt dit mijn standaard PI.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Echt een vrouw he, daar moeilijk over doen
Wat denk jij dat de politiek NIET voor je doet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:52 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat denk je dat de politiek voor je doet dan?
Mij niet linksom of rechtsom hard naaien.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat denk jij dat de politiek NIET voor je doet?
Van alles. Cultuur, onderwijs, banen, economie.... Moet ik doorgaan? Natuurlijk is er nu een zakkenwasserij daar in de 2e kamer. Maar hee, ook dat moet een keer voorkomen. Des te beter als er weer een goed kabinet komt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:52 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat denk je dat de politiek voor je doet dan?
Zoals het er nu naar uit ziet wordt het een 4 of 5 partijen kabinet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:43 schreef Tamashii het volgende:
Van alles. Cultuur, onderwijs, banen, economie.... Moet ik doorgaan? Natuurlijk is er nu een zakkenwasserij daar in de 2e kamer. Maar hee, ook dat moet een keer voorkomen. Des te beter als er weer een goed kabinet komt.
Gewoon recht toe recht aan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:57 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mij niet linksom of rechtsom hard naaien.
Ik denk dat het wel meevalt. Hoop wel op links-midden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet wordt het een 4 of 5 partijen kabinet.
Dan wordt het weer het poldermodel en krijgen we een net niet coalitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |