Kloden opzeker. Maar ja, we gaan het zien. Rogers was eerst een fantastisch talent, maar nooit helemaal uitgekomen. Doodzonde. Had potentieël om de Tour te winnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:54 schreef JimKro het volgende:
Ik twijfel nu tussen Kloden en Rogers. Beide als outsider voor het klassement en ze kunnen allebei ook tijdrijden. Van wie verwachten jullie het meest?
ik geef gesink best kans hoog te eindigen, maar ik zie hem geen punten maken voor mij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:35 schreef Ferdii het volgende:
Waarom gaat niemand voor gesink?
Hij heeft het toch vest aardig gedaan in Zwitserland? Ook zijn tijdrit was redelijk goed daar
De kans dat hij weer door het ijs zakt met een lul smoes te groot?
sterkte!quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:45 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga me hier maar even in verdiepen.. net relatie verbroken dus kan toch niet slapen
Ik had hem best willen nemen, maar ik had al vier sterren in de vorm van Evans, Wiggins, Cavendish en Sagan. De goede klassementsrenners zijn redelijk in overvloed, maar de goede sprinters niet, dus daarom werd Greipel dus mijn laatste ster.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:35 schreef Ferdii het volgende:
Waarom gaat niemand voor gesink?
Hij heeft het toch vest aardig gedaan in Zwitserland? Ook zijn tijdrit was redelijk goed daar
De kans dat hij weer door het ijs zakt met een lul smoes te groot?
Is Vino dan misschien nog een beter optie dan kloden of rogers?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:18 schreef MarnixB het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei thuis laten. Bij Kloden verwacht ik dat de sleet erop zit en Rogers zal echt geen eigen kansen krijgen met Froome en Wiggins in zijn team. Rogers verwacht ik wel nog in de tijdritten, maar dan nog zou ik een rijder kiezen die kan tijdrijden en een klassement kan en mag rijden: Brajkovic bijvoorbeeld.
Eisel, Vande Velde en Danielson?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:28 schreef Timez het volgende:
Ik twijfel tussen Froome en Rolland?
Nee, nee. Ik heb meer twijfels. Ik heb nog zes plekken vrij voor de volgende renners; Eisel, Mechov, Leipheimer, Brajkovic, Vande Velde, Froome, Rolland, Danielson en Bozic.
Welke zouden jullie laten afvallen?
Eisel, Danielson en Bozic?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:28 schreef Timez het volgende:
Ik twijfel tussen Froome en Rolland?
Nee, nee. Ik heb meer twijfels. Ik heb nog zes plekken vrij voor de volgende renners; Eisel, Mechov, Leipheimer, Brajkovic, Vande Velde, Froome, Rolland, Danielson en Bozic.
Welke zouden jullie laten afvallen?
Jij bent niet de enige die deze strategie toepast. Ik heb ook geen Nederlander in mijn selectie zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gekozen voor 0 Nederlanders en ook geen een uit een Nederlands team, want als die winnen ben ik sowieso tevreden, en als er nu een buitenlander wint (uit mijn selectie) ben ik daar ook happy over.
(wat een strategie, ja ik weet het)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |