quote:De wegrit in London is slechts zes dagen na afloop van de Tour de France. Op de vraag of Cavendish de drieweekse door Frankrijk gaat uitrijden reageert hij kwiek: “Hè, het is wel dé Tour! Ik ga door tot in Parijs.”
Denk het niet. Eventueel in het echte hooggebergte een keertje maar daar zal toch eerder Rojas, Valverde, Costa of Kiryenka zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:18 schreef Mr_Scofield het volgende:
nee maar toch zal vaak voorin in de etappes zitten...
Ik heb ook een aantal keren lopen sleutelen aan mijn formatie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:22 schreef Mr_Scofield het volgende:
okee nahhh heb alleen bozic nog erin gezet voor taaramae en vind het wel goed zo.. je kan uren blijven veranderen.. heb er genoeg van haha
Hesjedal gaat niet veel uitrichten in het klassement omdat hij al een Giro heeft gereden. Ik denk dat hij een ritje gaat uitkiezen. Misschien kan je die vervangen door bijvoorbeeld een Taaramae, een Rolland of iemand anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mijn rijtje:
Sprinters: Cavendish Kittel, Sagan, Duque, Rojas
Tijdrijders: T. Martin, Cancellara
Klassement: Wiggins*, Evans, Leipheimer, S. Sanchez, Menchov, Hesjedal, Leipheimer, Valverde
Klimmers: Elmiger, Vanendert, Mollema, Poels
Aanvallers: Gilbert, Hoogerland
*is kopman
Schiet u maar raak
Elke dag tot 1 uur voor de etappequote:
Ik zou ze allebei thuis laten. Bij Kloden verwacht ik dat de sleet erop zit en Rogers zal echt geen eigen kansen krijgen met Froome en Wiggins in zijn team. Rogers verwacht ik wel nog in de tijdritten, maar dan nog zou ik een rijder kiezen die kan tijdrijden en een klassement kan en mag rijden: Brajkovic bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:54 schreef JimKro het volgende:
Ik twijfel nu tussen Kloden en Rogers. Beide als outsider voor het klassement en ze kunnen allebei ook tijdrijden. Van wie verwachten jullie het meest?
Heeft er wel een luchtje van, maar ja, zolang niet betrapt is het toch min of meer prima?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:07 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Gewoon dopinggevalletje. Kan niet tijdrijden dus zal geen top 5 rijden.
Hehe, klinkt zo bekend.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:22 schreef Mr_Scofield het volgende:
okee nahhh heb alleen bozic nog erin gezet voor taaramae en vind het wel goed zo.. je kan uren blijven veranderen.. heb er genoeg van haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |