Whehe, gewoon lekker gaan winkelen rond 12uquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Je hebt het nou gehoord" m.a.w ; bek dicht ik ben er om 12u.
Dafuq.
Ja wie niet!quote:
quote:
Langskomen. Want "ze komen HEEEEEEEEELEMAAAAAAAAL" uit drenthe. En van 12:00 tot (god zij met mij) een uur of 19 heeft wel nut, maar een heel uur later absoluut niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lekker dan
Maar wat zou dan 'geen zin meer hebben'?
Ik ben er ook echt om 12u niet. Deur op de klem want pa heeft een sleutel. De groeten. 13u, niet eerder. Liefst 16uquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, gewoon lekker gaan winkelen rond 12u
Whehe, nou ik snap het wel op zich, ze zal ook wel lang in de auto zitten, maar toch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
Die TT
[..]
[..]
Langskomen. Want "ze komen HEEEEEEEEELEMAAAAAAAAL" uit drenthe. En van 12:00 tot (god zij met mij) een uur of 19 heeft wel nut, maar een heel uur later absoluut niet.
En ik heb er zo geen zin in. Ze ZEIKT echt ALTIJDIk krijg er nu al bier neigingen van als ik er aan denk
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh.
Ik heb niet eens verteld over het vaderdagfiasco van zondag hier.
Mn broertje en ik zijn na een uur weggegaan, zo erg was het
Dat is niet vervelend.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
Die TT
[..]
Ik krijg er nu al bier neigingen van als ik er aan denk
Zijn je oordoppen al binnenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
Die TT
[..]
[..]
Langskomen. Want "ze komen HEEEEEEEEELEMAAAAAAAAL" uit drenthe. En van 12:00 tot (god zij met mij) een uur of 19 heeft wel nut, maar een heel uur later absoluut niet.
En ik heb er zo geen zin in. Ze ZEIKT echt ALTIJDIk krijg er nu al bier neigingen van als ik er aan denk
Lang in de auto? 2uquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, nou ik snap het wel op zich, ze zal ook wel lang in de auto zitten, maar toch.
Drinkt ze ook bier op een kratje?
Kan niet wachten!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh.
nee????quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh.
Mn moeder sloeg echt he-le-maal door.quote:
Waarom sloeg ze door?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder sloeg echt he-le-maal door.
Echt compleet.
Tegen mn broertje dit keer hoor maar uiteindelijk kregen we ze allemaal om de oren.
Het was zo erg dat ik opstond en zei dat ik ging en dat ze zat te krijsen JIJ GAAT NERGENS HEEN JIJ BLIJFT HIERRRRRRRRRRR.
Toen was ik echt zo weg dus
Wat was er nou weer danquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt compleet.
Tegen mn broertje dit keer hoor maar uiteindelijk kregen we ze allemaal om de oren.
Het was zo erg dat ik opstond en zei dat ik ging en dat ze zat te krijsen JIJ GAAT NERGENS HEEN JIJ BLIJFT HIERRRRRRRRRRR.
Waarom was ze zo aan het bokken dan? Of kreeg ze niet genoeg aandacht?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |