abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113253849
En bedankt!

Ik kan me eigen goed verweren maar als die kerel dat ding in elkaar zet en zegt zoo dat kost zoveel en ik zeg hee maar wacht is even dat is niet de bedoeling en hij zegt t is dit of ik haal alles eruit en dan loopt die nog niet. Ik heb toen gezegt dat die zijn spulle der uit kon halen en mag houden maar dat weigerde die nog te doen en toen hoefde ik nog maar de helft te betalen was ik t nog niet meeens maarja wat kun je stond daar alleen met hem in de winkel hij had mn auto.

Dus heb uiteindelijk de helft betaalt ik ben nog terug geweest toen t wel druk was toen omdat me trekstarter weigerde maar ookal is t druk hij negeert je compleet hij zei tegen een andere klant zelfs dat die niet op mij moest leten dus onnozelheid en niet kunnen verweren is voor jou makkelijk gezegt als je er niet bij bent..
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:02:11 #32
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_113254626
Dat is het ook, maar geen haar in mn hoofd zou eraan denken om te betalen voor iets dat nog geen kwartier gewerkt heeft zoals het zou moeten doen.

En dan nog niet de naam durven noemen ook van deze toko ook.. als er iets is dat deze winkelier verdient dan is het wel een faillissement.
Ook hoi !
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:06:08 #33
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_113254886
Bij de OP dacht ik nog dat het om een vaag Chinees merk zou gaan, maar bij Kyosho mag je wel wat verwachten. Kun je niet een keer contact opnemen met de importeur als de winkel niet bepaald mee wil werken?
Don't let my username fool you...
pi_113257863
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef Inlognaam het volgende:
En dan nog niet de naam durven noemen ook van deze toko ook.. als er iets is dat deze winkelier verdient dan is het wel een faillissement.
De naam heeft er wel gestaan, heeft dus niks met "niet durven" te maken.

Je zou ook iets minder opruierig kunnen doen, dit heeft nog maar weinig met juridisch advies te maken. Wat TS moet doen is de verkoper schriftelijk (aangetekend) ingebreke stellen, niet WGR verlagen tot een tokkie-subforum.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_113258720
De naam van de winkel hoef ik niet (meer) in het topic terugvinden.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:17:57 #36
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_113258967
Ik zie nu pas inderdaad dat de naam gecensureerd is door Five_Horizons...
Maar goed, topic aanmaken in Reviews & Productbeoordelingen dus om 1- Five_Horizons blij te maken en 2- je medefans van RC auto's te waarschuwen.

Verder, ja, kun je wel stennis gaan schoppen maar ik vrees dat dat weinig uitmaakt. Dr is betaald, dat moet je dan terug zien te vorderen van 'm want gezien zn reactie verwacht ik niet dat ie dat zomaar teruggeeft als je het vriendelijk vraagt. Dus: naar de rechtbank stappen...
Ook hoi !
pi_113259091
Mwoa...een naming & shamingtopic wordt daar ook gewoon gesloten.(en terecht)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:24:05 #38
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_113259303
Is het die zaak in Eindhoven? Oef, had ik em wel hoger zitten. Aan de andere kant verklaart het wel de drie opgeblazen regulatoren toen ik jaren terug aanrommelde met RC :P .
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:24:27 #39
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_113259324
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Mwoa...een naming & shamingtopic wordt daar ook gewoon gesloten.(en terecht)
Mwah, als die naming & shiming topic in de vorm van een recensie gaat en gefundeerd is...

[ Bericht 8% gewijzigd door Inlognaam op 22-06-2012 23:33:35 ]
Ook hoi !
pi_113260098
Iedereen gelijk een grote mond, stoer hoor, maar als een verkoper zo star en eigenwijs is, heb je alleen jezelf er mee als je hem tegen gaat werken. Rustig/kalm blijven, beetje begrip voor hem tonen op zakelijk niveau en niet gelijk z'n naam ten schande brengen, dat maakt jouw positie als consument alleen maar zwakker + grotere kans dat je je gelijk niet haalt.

Dus verstandig van TS en Rookworst 4 om het zo aan te pakken. Succes er mee en hopelijk kan je binnenkort weer rijden. Mijn vriend heeft zelf de Monster Mut van Traxxs en heeft vorige week zijn oude Tamiya Buggy (ca 30 jaar oud) opgehaald bij zijn broer. Ik heb hem na wat modificaties weer rijdend gekregen en Rookworst is dus niet enige V met intresse in RC auto's ;) (al vind ik het klooien aan de auto's misschien wel leuker dan het rijden zelf),
pi_113260252
Wat een prutswinkel.

Niet in de laatste plaats als het gaat om consumentenrecht.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:15:25 #42
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_113261946
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:39 schreef Meike26 het volgende:
Iedereen gelijk een grote mond, stoer hoor, maar als een verkoper zo star en eigenwijs is, heb je alleen jezelf er mee als je hem tegen gaat werken. Rustig/kalm blijven, beetje begrip voor hem tonen op zakelijk niveau en niet gelijk z'n naam ten schande brengen, dat maakt jouw positie als consument alleen maar zwakker + grotere kans dat je je gelijk niet haalt.

Dus verstandig van TS en Rookworst 4 om het zo aan te pakken. Succes er mee en hopelijk kan je binnenkort weer rijden. Mijn vriend heeft zelf de Monster Mut van Traxxs en heeft vorige week zijn oude Tamiya Buggy (ca 30 jaar oud) opgehaald bij zijn broer. Ik heb hem na wat modificaties weer rijdend gekregen en Rookworst is dus niet enige V met intresse in RC auto's ;) (al vind ik het klooien aan de auto's misschien wel leuker dan het rijden zelf),
Alsof die verkoper geld teruggeef als T42 en Rookworst nu al dood worden gezwegen. De buit is al binnen nu er betaald is.

Verder zie ik niet in wat de positie van de consument zwakker maakt. De wet is duidelijk.
Ook hoi !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')