Als-ie het niet doet, is aan jou de keus om juridische bijstand te zoeken. En als er geen geschillencommissie is, kost dat al snel veel meer dan het waard is. En dat weet de verkoper ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:25 schreef rookworst4 het volgende:
Nu is dus ook de vraag. Als ik geld terug eis heeft hij dan nog wat te zeggen over hoeveel ik terug krijg?
De naam heeft er wel gestaan, heeft dus niks met "niet durven" te maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef Inlognaam het volgende:
En dan nog niet de naam durven noemen ook van deze toko ook.. als er iets is dat deze winkelier verdient dan is het wel een faillissement.
Mwah, als die naming & shiming topic in de vorm van een recensie gaat en gefundeerd is...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Mwoa...een naming & shamingtopic wordt daar ook gewoon gesloten.(en terecht)
Alsof die verkoper geld teruggeef als T42 en Rookworst nu al dood worden gezwegen. De buit is al binnen nu er betaald is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:39 schreef Meike26 het volgende:
Iedereen gelijk een grote mond, stoer hoor, maar als een verkoper zo star en eigenwijs is, heb je alleen jezelf er mee als je hem tegen gaat werken. Rustig/kalm blijven, beetje begrip voor hem tonen op zakelijk niveau en niet gelijk z'n naam ten schande brengen, dat maakt jouw positie als consument alleen maar zwakker + grotere kans dat je je gelijk niet haalt.
Dus verstandig van TS en Rookworst 4 om het zo aan te pakken. Succes er mee en hopelijk kan je binnenkort weer rijden. Mijn vriend heeft zelf de Monster Mut van Traxxs en heeft vorige week zijn oude Tamiya Buggy (ca 30 jaar oud) opgehaald bij zijn broer. Ik heb hem na wat modificaties weer rijdend gekregen en Rookworst is dus niet enige V met intresse in RC auto's(al vind ik het klooien aan de auto's misschien wel leuker dan het rijden zelf),
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |