nja, andersom evengoed hoor. dat je geen appeltaart mag om de kaneel die erin zit, sauna wat miskramen en vroeggeboortes zou veroorzaken. tegenstrijdige onderzoeken: http://www.nu.nl/wetensch(...)schadelijk-kind.html en een heleboel onwetenheid.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef Kersjes het volgende:
Maar je hoort ook zulke rare dingen soms. En vk's die het (zogenaamd) allemaal maar prima zouden vinden.
Rode biefstuk eten omdat je ijzer zo laag is, maximaal 5 sigaretten per dag, af en toe een wijntje ter ontspanning... En dit heb ik allemaal gehoord van vrouwen die de afgelopen 3 jaar zwanger zijn geweest!
geen zeep is gelukkig het bestequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:23 schreef Sorbootje het volgende:
Maar om het nog even ingewikkelder te maken ben ik mijn hele leven al allergisch voor zeep
Hihi ja nou en of!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou nou Sorbo, je doet wel alles voor de aandacht hè?
IEUW! Stukjes M&M's overal tussen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk dat een mcFlurry erop smeren helpt.
Kan ook snikkels zijn...quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:10 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
IEUW! Stukjes M&M's overal tussen.
Nog nooit schraal geneukt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:13 schreef Kersjes het volgende:
Ik heb nog nooit een uitgedroogde eikel gezien Ophelia, er zit dus wel wat in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |