Och arme.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:15 schreef Kersjes het volgende:
De schraalheid zit dan meestal elders... Maar misschien kan ik het me gewoon niet herinneren, is ook alweer zo lang geleden
Kan je mooi zo ff een mc flurry halen met de peuter.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:20 schreef Estrys het volgende:
Welk seksleven?
Maar goed. Dacht ik dat het weer zo'n dag zou worden? Peuter ligt alweer twee uur op de bank te slapen en ik heb ook even een dutje gedaan
Er zit geen Mac in de stad hier. Enquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan je mooi zo ff een mc flurry halen met de peuter.
Dat blauwe??quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er zit geen Mac in de stad hier. En
peuter wil liever smurfenijs van de Italiaan![]()
Ja en zoet dat het is. Geef mij maar stracciatella. deze Italiaanse ijssalon hier in de stad is echt zo goed! Was bij de smaakpolitie en hij werd er ook heel vrolijk van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat blauwe??
In frankrijk heb je ook dat roze ijs in de smaak van die chemische kauwgum... Omg... Mijn zwak.
Wanneer ben je thuis?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:40 schreef Sorbootje het volgende:
Ik maak gewoon lekker zelf schepijsLang leve de ijsmachine
Ach, meneer en ik hebben er allebei niet zo'n behoefte aan als ik zwanger benquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:18 schreef Skoap het volgende:
Bij mij de zwangerschap ookIk hoop echt dat ik mijn zin weer eens terug kan vinden
Mijn man doet er gelukkig helemaal niet moeilijk over, maar ik baal wel van mezelf. Heb alleen maar zin om klef tegen elkaar aan te liggen, maar verder niks.
Als het kind beweegt ga ik al door de grond van de pijnquote:
Je hoeft toch niet te rollebollen? Gewoon bukken en meneer laten duwen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:59 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Als het kind beweegt ga ik al door de grond van de pijnlaat staan nog een potje rollebollen in bed... neuh, bedankt.. komt wel weer
Niet zo miepen... Bevallen doet ook zeer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Uhuh, en dat doet vast niet zeer met die verklevingen die op spanning staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |