Als die mensen in Indonesië gaan eten worden ze ze ziek omdat hun maag en darmen niks gewend zijn, ook zullen ze alles veel te pittig vinden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Xenorium het volgende:
Iedereen die de rommel uit blik wel te nassen vindt moet eens in zijn leven naar een echt Indonesisch restaurant gaan, in NL of in Indonesië zelf. Gewoon om te weten wat je eigenlijk mist.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Xenorium het volgende:
Best triest dat mensen straks gaan denken dat authentieke nasi goreng en bami goreng smaken zoals die rotzooi uit blik.
Die kan zijn charme hebben ja.quote:Dan heb je hier nog een paar piepo's die zeggen dat het best te nassen is met vieze kipsate uit de diepvries.
Tja, als je iets vies in blik stopt komt het er ook vies uit, als je iets lekkers in blik stopt kan het er onder omstandigheden ook weer lekker uitkomen. Ik kan me best voorstellen dat er ooit iemand fatsoenlijke nasi in blik gaat stoppenquote:Lekker zo de Indonesische keuken verkracht. Iedereen die de rommel uit blik wel te nassen vindt moet eens in zijn leven naar een echt Indonesisch restaurant gaan, in NL of in Indonesië zelf. Gewoon om te weten wat je eigenlijk mist.
Gewoon een must. Als je daarna weer aan zo een blik begint, weet ik zeker dat je de eerste hap uitspuugt en dan het blik zo in de kliko kiepert.
.Guilty pleasuresquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:56 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot het keldertje
In ieder geval oneindig veel beter dan die kung fu meuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:57 schreef Specularium het volgende:
Ik vond die hachee van Struik wel ok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |