Dure Chinees heb je dan, had net de lokale prijs speciaal opgezocht... en over speciaal gesproken, dat is die bami niet , Bami Goreng Speciaal is ¤7,50 maar dan krijg je er wel een kwart kip en saté bij.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Dat is minsten 5 euro. En die is 's nachts niet open.
at ik tot een half jaar terug, maar toch niet echt lekker. Ik word vaak ergens anders wakker en ben ook niet heel vaak thuis.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:33 schreef MaximusTG het volgende:
Hoe kan je 2 weken met een half brood doen??
Roggebrood zou je ook nog kunnen proberen.
ik heb een gasflesquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:56 schreef Compoantje het volgende:
Maar ff iets anders: kun je niet beter iets kopen wat je niet op hoeft te warmen?
Want als de Apocalypse nadert, heb je ook geen gasfornuizen en stroom meer.
van dat Duitse zuurdesembrood misschien?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:29 schreef borbit het volgende:
Weet er iemand ook een goed te bewaren brood variant? Ik gebruik nu Knäckebröd. Maar iets wat meer op brood lijkt zou chiller zijn. Ik doe zo'n 2 weken met een half brood. En ik bewaar het liever niet in de vriezer omdat het nog weleens "verdwijnt". (studentenhuis)
Oja, dan zou het kunnen. Dan zou je die rare apocalypse motorbendes ook nog in de fik kunnen steken als ze je willen neerschieten.quote:
zuurdesembrood is echt heel vies.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:06 schreef Ole het volgende:
[..]
van dat Duitse zuurdesembrood misschien?
ik vind soep geen eten, meer een soort drinken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:12 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Oja, dan zou het kunnen. Dan zou je die rare apocalypse motorbendes ook nog in de fik kunnen steken als ze je willen neerschieten.
Maar ff weer ontopic:
Je zou ook nog stevige soep kunnen kopen.
Dat is ook altijd lekker.
je moet er van houdenquote:
Je kunt het water afgieten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:00 schreef borbit het volgende:
[..]
ja heb ik meestal ook wel maar dat blijft toch een soort soep. Dit leek me meer voor de stevige trek.
Dit, precies die kun je beter gelijk in de pot flikkeren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:42 schreef Nozem. het volgende:
Nee, dat merk is echt te smerig voor woorden.
O ik eet best vaak kant en klaar, maak dingen wel te nassen met kruiden en sausjes en het is me ook al snel goed, sommige zijn tegenwoordig trouwens ook prima te doen. Maar die bami uit blik is echt, echt niet te vreten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:21 schreef Xetran het volgende:
zoveel slechter kan dat toch niet zijn als die kant en klare bami dingen? ik ga het eens kopen
Met genoeg chilisaus smaakt alles prima.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:17 schreef Adames het volgende:
Is dat Kung-Fu bami? Dat spul is geniaal als je geen smaakpapillen meer over hebt
Ken jij Cracotte? Zit in een grote pak van Lu..Kun je in de keukenkast bewaren is erg lekker. ik doe meestal kaas op..Lekker knapperig is cracotte.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:23 schreef borbit het volgende:
oke ik vind het vies. Iemand nog ideeën voor het houdbare brood?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |