Daar ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:31 schreef HilaryBanks het volgende:
Zo'n uurtje geleden zat ik RTL Boulevard
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:33 schreef Waaghals het volgende:
sommige vrouwen vallen op geld
sommige vrouwen vallen niet op geld
sommige vrouwen vallen op gespierde mannen
sommige vrouwen vallen niet op gespierde mannen
sommige vrouwen vallen op vrouwen
sommige vrouwen vallen niet op vrouwen.
....etc.
Ha. nou dat denk ik niet, want Badr ziet er niet uit. Maar juistja, ik wil Estelle ook niet al te veel credit geven hoor, ze is een leuke ''cougar'' maar verder niks bijzonders - ze heeft wel 'n leuke baby daddy.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zonder geld en status had Badr ook Estelle kunnen krijgen. Tis dat ze 33 is maar anders had ze ook in zo'n vuilniszakken Nickelson jas gelopen
Verder zijn vrouwen genetisch ingesteld om voor mannen met aanzien te gaan
Sorry, dat ik mijn tijd niet zoals jou 24/7 aan dit forum besteed.quote:
rtl boulevard... homo of vrouw?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry, dat ik mijn tijd niet zoals jou 24/7 aan dit forum besteed.
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:33 schreef Waaghals het volgende:
sommige vrouwen vallen op geld
sommige vrouwen vallen niet op geld
sommige vrouwen vallen op gespierde mannen
sommige vrouwen vallen niet op gespierde mannen
sommige vrouwen vallen op vrouwen
sommige vrouwen vallen niet op vrouwen.
....etc.
Vrouw, en FYI er zijn genoeg mannen die RTL boulevard kijken en gewoon straight zijn. ''Entertainment'' weet je wel?quote:
Je bewijst het tegendeel anders niet, genelaal.quote:
geloof je dat zelfquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Vrouw, en FYI er zijn genoeg mannen die RTL boulevard kijken en gewoon straight zijn. ''Entertainment'' weet je wel?
Roddels heet dat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Vrouw, en FYI er zijn genoeg mannen die RTL boulevard kijken en gewoon straight zijn. ''Entertainment'' weet je wel?
Noem het maar zoals je wilt. En ja roddels vallen onder ''entertainment'' . Heb ik ergens dat RTL boulevard als nieuws moet worden gezien? Maak je geen zorgen, ik volg het NOS ook zo af en toe en ben erg op de hoogte van alles wat er op de wereld gebeurt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Roddels heet dat.
Voor het nieuws heb je andere sites.
NOS is nou ook niet zo geweldig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:53 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Noem het maar zoals je wilt. En ja roddels vallen onder ''entertainment'' . Heb ik ergens dat RTL boulevard als nieuws moet worden gezien? Maak je geen zorgen, ik volg het NOS ook zo af en toe en ben erg op de hoogte van alles wat er op de wereld gebeurt.
Beschouw deze post als niet verzonden. Had de OP niet gelezen. Excuses aan CommisarisMissionaris is wel op zijn plaats voor mijn oliedomme reactie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:56 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Dus Marokkanen moet rijk en bekend alvorens het normaal gevonden wordt dat een Nederlandse dame op een Marokkaan valt?
Ts
Wat lul jij nou.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:56 schreef Jellereppe het volgende:
Als het maar geld heeft, dan trekt het vrouwen aan. Geld heeft het dezelfde effect op vrouwen, als stront op vliegen.
Nope. Zeg ik niet, maar ik garandeer je dat als hij niet bekend was mevrouw Daphne 10x beter had nagedacht voordat ze zwanger raakte. Believe me! ;-)quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:56 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Dus Marokkanen moeten rijk en bekend zijn alvorens het normaal gevonden wordt dat een Nederlandse dame op een Marokkaan valt?
Ts
Ik vroeg mij slechts af wat voor onzin jij nou aan het verspreiden was en ik verkoos jouw eigen woorden omdat ze er precies bij passen. Wat jij verder in missionaris doet dat zal mij een worst wezenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo niet origineel.Ik en missionaris hebben een soort affectie, dat snap jij niet.
Ts is een homoseksuele racist.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:31 schreef HilaryBanks het volgende:
Zo'n uurtje geleden zat ik RTL Boulevard te kijken.
Estelle had haar pijlen gelijk gericht op Badr Hari. Een bekende bokser in Nederland, van Marokkaanse afkomst.
Zouden haar ouders het nog steeds goed vinden dat ze wat had met een Marokkaanse jongen die NIET rijk én beroemd was..
Ja, ik ga de OP even nader bekijken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ts is een homoseksuele racist.
[..]
Neehoor. TS is een woman, strictly.. naja dat hoef ik niet eens voor je af te makenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ts is een homoseksuele racist.
[..]
Want alle Marokkanen en Turken zijn kut en vervelend, niet waar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:02 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Neehoor. TS is een woman, strictly.. naja dat hoef ik niet eens voor je af te makenIk wijs iedereen gewoon op de feiten.
Nope. Totaal niet, als je mij zou kennen zou je ook weten dat ik nooit zo'n uitspraak zou doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:03 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Want alle Marokkanen en Turken zijn kut en vervelend, niet waar?
Rapster, ja. Familie van Gregory van der Wiel, die doet dat namelijk ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:04 schreef Kansenjongere het volgende:
Is TS rapper of is er een andere reden waarom ze in elke zin enkele Engelse woorden meent te moeten gebruiken?
Stick 2 the topic, PLS! We hebben het hier niet over wie ik wel of niet ben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:07 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Maar... Jij bent Hilary Banks
Je mist me point. Geeft niet hoor, voel je niet speciaal je bent al de zoveelste.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:07 schreef Jellereppe het volgende:
Tja, wat moet je hierop zeggen. Het is erg voor zijn vriendin, maar hij zal haar wel bijstaan in de opvoeding. En geld zal het probleem ook niet zijn. Het enige dat Daphne en Badr Hari moeten doen is goede afspraken maken over alimentatie en wanneer het kind bij d'r vader/moeder is.
En waarom zou ze de man niet leuk vinden. Marokkaan of niet.
Laten we zeggen dat ze hem op een gunstig moment in dr leven heeft getroffen.. + hij is ouder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:07 schreef Jellereppe het volgende:
Tja, wat moet je hierop zeggen. Het is erg voor zijn vriendin, maar hij zal haar wel bijstaan in de opvoeding. En geld zal het probleem ook niet zijn. Het enige dat Daphne en Badr Hari moeten doen is goede afspraken maken over alimentatie en wanneer het kind bij d'r vader/moeder is.
En waarom zou Estelle de man niet leuk vinden. Marokkaan of niet. Ruud Gullit is ook niet echt arm, of wel?
Voor Daphne is het erg. Verder lig ik er niet wakker van.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:08 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Je mist me point. Geeft niet hoor, voel je niet speciaal je bent al de zoveelste.
BLIJKBAAR HEEFT NIEMAND IN DIT TOPIC VAN GOLDDIGGERS GEHOORD! SNEUUU
Aan het eind van deze maand, zal zij zien wat er op haar bankrekening is bijgeschreven én geloof me daar slaapt ze geen nacht minder om.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor Daphne is het erg. Verder lig ik er niet wakker van.
Krijgen ze, maar niet met mijquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:10 schreef DeRakker. het volgende:
Voor lelijke mannen is geld en macht de geschenken om aan een vrouw te komen.
Geef deze mannen ook een kans.
Klopt. Het was onzin. Ik was namelijk aan het baggeren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vroeg mij slechts af wat voor onzin jij nou aan het verspreiden was en ik verkoos jouw eigen woorden omdat ze er precies bij passen. Wat jij verder in missionaris doet dat zal mij een worst wezen
Klopt. Gelukkig maakt het kind niet bewust mee dat ze uit elkaar gaan. Daar is het namelijk te jong voor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:11 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Aan het eind van deze maand, zal zij zien wat er op haar bankrekening is bijgeschreven én geloof me daar slaapt ze geen nacht minder om.Dat kind van haar en Badr heeft eronder te lijden, arme ziel.
En jij denkt niet dat als dat kind later opgroeit het nog enig effect op hem/haar zal hebben?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig maakt het kind niet bewust mee dat ze uit elkaar gaan. Daar is het namelijk te jong voor.
Het zal minder effect hebben, dan als de ouders uit elkaar gaan als het kind 7 jaar is. Maar ik zal de zaak niet goed praten, het is vervelend. Voor Daphne en het kind.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:18 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat als dat kind later opgroeit het nog enig effect op hem/haar zal hebben?
''hey mam, waarom zijn jij en papa eigenlijk uit elkaar gegaan?''
daphne : ''ja goh, dat weet ik zelf ook eigenlijk ook niet, ik las het ergens in de krant''
UH, HALLO?
Ben blij dat je je dat realiseert. Ik duik me bed in. Trusten iedereenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het zal minder effect hebben, dan als de ouders uit elkaar gaan als het kind 7 jaar is. Maar ik zal de zaak niet goed praten, het is vervelend. Voor Daphne en het kind.
Nee, RTL boulevard kijken is inderdaad een stuk nuttiger.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry, dat ik mijn tijd niet zoals jou 24/7 aan dit forum besteed.
Jij snapt 'm!quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, RTL boulevard kijken is inderdaad een stuk nuttiger.
Deze zinquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:31 schreef HilaryBanks het volgende:
Zo'n uurtje geleden zat ik RTL Boulevard te kijken. 'Hot & Happening' was de scheiding tussen Ruud Gullit en Estelle.. binnenkort zijn ex-vrouw. Ze zouden al 'n tijdje geleden hun divorce bekend gemaakt hebben, en Estelle had haar pijlen gelijk gericht op Badr Hari. Een bekende bokser in Nederland, van Marokkaanse afkomst. Het probleem met deze Badr Hari is dus dat meneer zijn ex-vriendin heeft bezwangerd, en het vervolgens niet nodig vindt om aan haar te laten weten dat hij nu met Estelle is. Hij heeft een babytje van 5 weken dus. Oké volgen jullie me nog.
Haaaa funny, en toch heb je mensen die na verhaaltjes afdwalenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze zin
Dat lijkt mij een retorische vraag ts, het is nou niet bepaald kwantumfysica wat jij aan het uitleggen bent.![]()
Wát?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:51 schreef amenth het volgende:
sowieso telt geld als k met me bempie voor bij rij is dat al 3 ippas als ik wil maar bij de echte moet je goede taki kunnen zetten
Mattie denk dat Gulmez met z'n A4 wel minimaal 4 ippas krygt bij de mac of no?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:51 schreef amenth het volgende:
sowieso telt geld als k met me bempie voor bij rij is dat al 3 ippas als ik wil maar bij de echte moet je goede taki kunnen zetten
Uit je youtube linkquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:51 schreef amenth het volgende:
Snik...quote:ok ok rauwe shit maar gaan we ook nog een keer wat doen voor alle andere die strugelen?
of alleen hosselen voor jezelf en onderling ruzie maken. die poor on poor shit. mis hier die a.p.o.c. shit. fok de popo maar wat doe je om ze te ondermijnen.
ik weet t is makkelijk praten maar give it a thought.
ik doe ook mn dingetjes hier en daar maar een deel van mn opbrengst gebruik ik om mensen zonder papieren mee te steunen.
in mijn ogen is dat die gangster shit die echt kankerhard niet te stoppen bro!
swahsven 1 maand geleden 7
life eend all sunshine kan je wel minachtend doen nr zn reactiequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uit je youtube link
[..]
Snik...
trollolollquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:33 schreef amenth het volgende:
[..]
life eend all sunshine kan je wel minachtend doen nr zn reactie
hahaha life eendquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:33 schreef amenth het volgende:
[..]
life eend all sunshine kan je wel minachtend doen nr zn reactie
Dat zit wel goed bij mij , idd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
vies geforceerde engels er door heen gelul ..bah
Ik vind het vies. Ben jij ook zo 1 btw uit de OP?quote:
Ik vind jou ook vies. Vraag je nu of ik een golddigger ben?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het vies. Ben jij ook zo 1 btw uit de OP?
Ja dat vraag ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:48 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ik vind jou ook vies. Vraag je nu of ik een golddigger ben?
Het is mooi meegenomen als iemand, een jongen/man, dus geld heeft. Tuurlijk. Maar daar draait het niet alleen maar om bij mij en ik zou al helemaal niet een relatie met iemand aangaan vanwege zijn fame & money. That's a no no!quote:
Dat vind ik dan weer goed gezegd. Al geloof ik het niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:52 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Het is mooi meegenomen als iemand, een jongen/man, dus geld heeft. Tuurlijk. Maar daar draait het niet alleen maar om bij mij en ik zou al helemaal niet een relatie met iemand aangaan vanwege zijn fame & money. That's a no no!
Hari zijn ex is zwanger van hem, niet Estellequote:Op woensdag 20 juni 2012 13:30 schreef HilaryBanks het volgende:
Voor alle interested peeps: Estelle schijnt zwanger te zijn van meneertje Hari . Go guuuuuuurl, over 'n paar maanden lees je in de krant dat hij jou ook weer heeft ingeruild voor iemand anders. HA
Nee, jij moet ze beter lezen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hari zijn ex is zwanger van hem, niet Estelleje leest je roddeltjes niet goed.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:01 schreef Piye het volgende:
Vraagbaaktopic en ja het is toch de genetische aanleg van vrouwen om voor het alfamannetje te gaan dus ja geld en status maakt mannen wel aantrekkelijker. Overigens denk ik dat hier geen enkele uitzondering op mogelijk is. Een man kan best aantrekkelijk zijn zonder geld en status, maar iedere vrouw zou hem aantrekkelijker vinden met geld en status.
Als dat echt zo is, zou ik hard moeten huilen als het mij genoeg boeidequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:02 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Nee, jij moet ze beter lezen!Hari zijn ex is allang bevallen, hun babytje is 5 weken. Estelle schijnt nu, op dit moment, zwanger te zijn.
Volgens haar verklaring, wist ze toch echt van niks af. Apart hé, hoe dat mogelijk isquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:12 schreef Maikuuul het volgende:
Dat soort berichten altijdachterlijke roddels.
En nu denken mensen echt "OMG!!!! DE PERS WIST EERDER DAT ESTELLE MET BADR HAD DAN BADR ZIJN EIGEN VRIENDIN DAPHNE !!!!!"
Alsof die Daphne niet wist dat het uit was voordat het in de pers kwammensen die dat soort onzin van roddelblaadjes geloven
![]()
![]()
Nee ik geloof ook niet dat jij daar de uitzondering op bent. Dat soort dingen gaan onderbewust. Misschien dat je inderdaad liever geen relatie hebt met iemand die veel geld heeft, maar dat betekent nog niet dat je hartje er niet sneller van gaat kloppen. Er zijn ook mannen die liever geen relatie willen met iemand die heel mooi is om dezelfde redenen die jij noemt, maar dat betekent niet dat ze niet op ze vallen.quote:
Mensen die zich hier druk om blijven maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:12 schreef Maikuuul het volgende:
mensen die dat soort onzin van roddelblaadjes geloven![]()
![]()
Dit dus. En dat heeft met evolutie te maken. Vrouwen zijn onbewust op zoek naar mannen die het beste nageslacht kunnen leveren (vaak de wat ruigere types) maar ook mannen die waarschijnlijk garant staan voor een goede verzorging van het gezin. In de oertijd leefde dit sterk en was dat duidelijk zichtbaar (waarschijnlijk) maar de mens is in biologisch opzicht niet veranderd en dus zijn deze gevoelens nog steeds aanwezig. Mannen met geld zijn succesvol; dus - waarschijnlijk - goede genen en ze hebben liquide middelen om voor het gezin te zorgen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee ik geloof ook niet dat jij daar de uitzondering op bent. Dat soort dingen gaan onderbewust. Misschien dat je inderdaad liever geen relatie hebt met iemand die veel geld heeft, maar dat betekent nog niet dat je hartje er niet sneller van gaat kloppen. Er zijn ook mannen die liever geen relatie willen met iemand die heel mooi is om dezelfde redenen die jij noemt, maar dat betekent niet dat ze niet op ze vallen.
Nee, dan zijn ze niet hetero.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Mijn hartje is nog nooit sneller gaan kloppen van een rijke man of iemand met veel status.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee ik geloof ook niet dat jij daar de uitzondering op bent. Dat soort dingen gaan onderbewust. Misschien dat je inderdaad liever geen relatie hebt met iemand die veel geld heeft, maar dat betekent nog niet dat je hartje er niet sneller van gaat kloppen. Er zijn ook mannen die liever geen relatie willen met iemand die heel mooi is om dezelfde redenen die jij noemt, maar dat betekent niet dat ze niet op ze vallen.
Dat gaat onbewust. Laat ik zo stellen want jij denkt in extremen. Een 'zesje' verandert met veel geld ongemerkt in een 6.5 of misschien een 7.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mijn hartje is nog nooit sneller gaan kloppen van een rijke man of iemand met veel status.
Dit dus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit dus. En dat heeft met evolutie te maken. Vrouwen zijn onbewust op zoek naar mannen die het beste nageslacht kunnen leveren (vaak de wat ruigere types) maar ook mannen die waarschijnlijk garant staan voor een goede verzorging van het gezin. In de oertijd leefde dit sterk en was dat duidelijk zichtbaar (waarschijnlijk) maar de mens is in biologisch opzicht niet veranderd en dus zijn deze gevoelens nog steeds aanwezig. Mannen met geld zijn succesvol; dus - waarschijnlijk - goede genen en ze hebben liquide middelen om voor het gezin te zorgen.
Dit gaat allemaal onbewust.
Door een wetenschap die zich baseert op het sociale gestel in onze samenleving, wil niet zeggen dat het zo IS.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat gaat onbewust. Laat ik zo stellen want jij denkt in extremen. Een 'zesje' verandert met veel geld ongemerkt in een 6.5 of misschien een 7.
Zo werkt dat, dat is wetenschappelijk bewezen - meer betrekking op mijn vorige post dit zinnetje. Zo steekt de mens in elkaar.
Dat wetenschappelijke is meer van toepassing op mijn eerdere post, wat de user boven jouw quote. Nou ja, wellicht dat er uitzonderingen zijn maar ik hecht toch altijd veel waarde aan wetenschappelijke onderzoeksresultaten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:59 schreef Loppe het volgende:
[..]
Door een wetenschap die zich baseert op het sociale gestel in onze samenleving, wil niet zeggen dat het zo IS.
Bij mij gaan er juist punten af bij een man met status/geld. Dat heb ik ook met te gespierde mannen. tja.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat gaat onbewust. Laat ik zo stellen want jij denkt in extremen. Een 'zesje' verandert met veel geld ongemerkt in een 6.5 of misschien een 7.
Zo werkt dat, dat is wetenschappelijk bewezen - meer betrekking op mijn vorige post dit zinnetje. Zo steekt de mens in elkaar.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:00 schreef rosepetals het volgende:
Ik zou juist minder gauw met een rijke man willen daten puur omdat ik denk dat die man minder betrouwbaar isEerder vreemdgaan, meer vrouwen kunnen krijgen ect. Arroganter misschien.
Aha. Ik begrijp ineens waarom jij dit zegt. Bij jou werkt het juist averechts een man met geld staat juist niet garant voor betrouwbaarheid en dergelijke. Past in dezelfde theorie alleen dan omgekeerd. Ja, ik snap het en gezien jouw argumentatie is dat dus ook mogelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bij mij gaan er juist punten af bij een man met status/geld. Dat heb ik ook met te gespierde mannen. tja.
Vrouwen willen een man met een stabiele financiële situatie waar ze veilig kindertjes kunnen baren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Knap. Erg knap. Het tóch nog voor elkaar krijgen dat het de schuld is van de manquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:07 schreef Mishu het volgende:
Mannen die alleen maar een knappe vrouw willen en daarvoor willen betalen in de vorm van een goede baan
Het is toch waar, als de man er niet open voor staat gebeurt het ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Knap. Erg knap. Het tóch nog voor elkaar krijgen dat het de schuld is van de man
Dat soort vrouwen zijn kauolo smerig.
Met jou kan ik praten!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is toch waar, als de man er niet open voor staat gebeurt het ook niet.
Stiekem kiezen die mannen er zelf voor dat ze genaaid willen worden. Het is gewoon part of the deal.
Ik domme doos met wijde kut, jij man met geld. Totdat de shit de van hit.
Je hebt wel gelijk, helaas.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is toch waar, als de man er niet open voor staat gebeurt het ook niet.
Stiekem kiezen die mannen er zelf voor dat ze genaaid willen worden. Het is gewoon part of the deal.
Ik domme doos met wijde kut, jij man met geld. Totdat de shit de van hit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |