Daar ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:31 schreef HilaryBanks het volgende:
Zo'n uurtje geleden zat ik RTL Boulevard
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:33 schreef Waaghals het volgende:
sommige vrouwen vallen op geld
sommige vrouwen vallen niet op geld
sommige vrouwen vallen op gespierde mannen
sommige vrouwen vallen niet op gespierde mannen
sommige vrouwen vallen op vrouwen
sommige vrouwen vallen niet op vrouwen.
....etc.
Ha. nou dat denk ik niet, want Badr ziet er niet uit. Maar juistja, ik wil Estelle ook niet al te veel credit geven hoor, ze is een leuke ''cougar'' maar verder niks bijzonders - ze heeft wel 'n leuke baby daddy.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zonder geld en status had Badr ook Estelle kunnen krijgen. Tis dat ze 33 is maar anders had ze ook in zo'n vuilniszakken Nickelson jas gelopen
Verder zijn vrouwen genetisch ingesteld om voor mannen met aanzien te gaan
Sorry, dat ik mijn tijd niet zoals jou 24/7 aan dit forum besteed.quote:
rtl boulevard... homo of vrouw?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry, dat ik mijn tijd niet zoals jou 24/7 aan dit forum besteed.
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:33 schreef Waaghals het volgende:
sommige vrouwen vallen op geld
sommige vrouwen vallen niet op geld
sommige vrouwen vallen op gespierde mannen
sommige vrouwen vallen niet op gespierde mannen
sommige vrouwen vallen op vrouwen
sommige vrouwen vallen niet op vrouwen.
....etc.
Vrouw, en FYI er zijn genoeg mannen die RTL boulevard kijken en gewoon straight zijn. ''Entertainment'' weet je wel?quote:
Je bewijst het tegendeel anders niet, genelaal.quote:
geloof je dat zelfquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Vrouw, en FYI er zijn genoeg mannen die RTL boulevard kijken en gewoon straight zijn. ''Entertainment'' weet je wel?
Roddels heet dat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Vrouw, en FYI er zijn genoeg mannen die RTL boulevard kijken en gewoon straight zijn. ''Entertainment'' weet je wel?
Noem het maar zoals je wilt. En ja roddels vallen onder ''entertainment'' . Heb ik ergens dat RTL boulevard als nieuws moet worden gezien? Maak je geen zorgen, ik volg het NOS ook zo af en toe en ben erg op de hoogte van alles wat er op de wereld gebeurt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Roddels heet dat.
Voor het nieuws heb je andere sites.
NOS is nou ook niet zo geweldig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:53 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Noem het maar zoals je wilt. En ja roddels vallen onder ''entertainment'' . Heb ik ergens dat RTL boulevard als nieuws moet worden gezien? Maak je geen zorgen, ik volg het NOS ook zo af en toe en ben erg op de hoogte van alles wat er op de wereld gebeurt.
Beschouw deze post als niet verzonden. Had de OP niet gelezen. Excuses aan CommisarisMissionaris is wel op zijn plaats voor mijn oliedomme reactie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:56 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Dus Marokkanen moet rijk en bekend alvorens het normaal gevonden wordt dat een Nederlandse dame op een Marokkaan valt?
Ts
Wat lul jij nou.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:56 schreef Jellereppe het volgende:
Als het maar geld heeft, dan trekt het vrouwen aan. Geld heeft het dezelfde effect op vrouwen, als stront op vliegen.
Nope. Zeg ik niet, maar ik garandeer je dat als hij niet bekend was mevrouw Daphne 10x beter had nagedacht voordat ze zwanger raakte. Believe me! ;-)quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:56 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Dus Marokkanen moeten rijk en bekend zijn alvorens het normaal gevonden wordt dat een Nederlandse dame op een Marokkaan valt?
Ts
Ik vroeg mij slechts af wat voor onzin jij nou aan het verspreiden was en ik verkoos jouw eigen woorden omdat ze er precies bij passen. Wat jij verder in missionaris doet dat zal mij een worst wezenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo niet origineel.Ik en missionaris hebben een soort affectie, dat snap jij niet.
Ts is een homoseksuele racist.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:31 schreef HilaryBanks het volgende:
Zo'n uurtje geleden zat ik RTL Boulevard te kijken.
Estelle had haar pijlen gelijk gericht op Badr Hari. Een bekende bokser in Nederland, van Marokkaanse afkomst.
Zouden haar ouders het nog steeds goed vinden dat ze wat had met een Marokkaanse jongen die NIET rijk én beroemd was..
Ja, ik ga de OP even nader bekijken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ts is een homoseksuele racist.
[..]
Neehoor. TS is een woman, strictly.. naja dat hoef ik niet eens voor je af te makenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ts is een homoseksuele racist.
[..]
Want alle Marokkanen en Turken zijn kut en vervelend, niet waar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:02 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Neehoor. TS is een woman, strictly.. naja dat hoef ik niet eens voor je af te makenIk wijs iedereen gewoon op de feiten.
Nope. Totaal niet, als je mij zou kennen zou je ook weten dat ik nooit zo'n uitspraak zou doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:03 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Want alle Marokkanen en Turken zijn kut en vervelend, niet waar?
Rapster, ja. Familie van Gregory van der Wiel, die doet dat namelijk ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:04 schreef Kansenjongere het volgende:
Is TS rapper of is er een andere reden waarom ze in elke zin enkele Engelse woorden meent te moeten gebruiken?
Stick 2 the topic, PLS! We hebben het hier niet over wie ik wel of niet ben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:07 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Maar... Jij bent Hilary Banks
Je mist me point. Geeft niet hoor, voel je niet speciaal je bent al de zoveelste.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:07 schreef Jellereppe het volgende:
Tja, wat moet je hierop zeggen. Het is erg voor zijn vriendin, maar hij zal haar wel bijstaan in de opvoeding. En geld zal het probleem ook niet zijn. Het enige dat Daphne en Badr Hari moeten doen is goede afspraken maken over alimentatie en wanneer het kind bij d'r vader/moeder is.
En waarom zou ze de man niet leuk vinden. Marokkaan of niet.
Laten we zeggen dat ze hem op een gunstig moment in dr leven heeft getroffen.. + hij is ouder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:07 schreef Jellereppe het volgende:
Tja, wat moet je hierop zeggen. Het is erg voor zijn vriendin, maar hij zal haar wel bijstaan in de opvoeding. En geld zal het probleem ook niet zijn. Het enige dat Daphne en Badr Hari moeten doen is goede afspraken maken over alimentatie en wanneer het kind bij d'r vader/moeder is.
En waarom zou Estelle de man niet leuk vinden. Marokkaan of niet. Ruud Gullit is ook niet echt arm, of wel?
Voor Daphne is het erg. Verder lig ik er niet wakker van.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:08 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Je mist me point. Geeft niet hoor, voel je niet speciaal je bent al de zoveelste.
BLIJKBAAR HEEFT NIEMAND IN DIT TOPIC VAN GOLDDIGGERS GEHOORD! SNEUUU
Aan het eind van deze maand, zal zij zien wat er op haar bankrekening is bijgeschreven én geloof me daar slaapt ze geen nacht minder om.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor Daphne is het erg. Verder lig ik er niet wakker van.
Krijgen ze, maar niet met mijquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:10 schreef DeRakker. het volgende:
Voor lelijke mannen is geld en macht de geschenken om aan een vrouw te komen.
Geef deze mannen ook een kans.
Klopt. Het was onzin. Ik was namelijk aan het baggeren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vroeg mij slechts af wat voor onzin jij nou aan het verspreiden was en ik verkoos jouw eigen woorden omdat ze er precies bij passen. Wat jij verder in missionaris doet dat zal mij een worst wezen
Klopt. Gelukkig maakt het kind niet bewust mee dat ze uit elkaar gaan. Daar is het namelijk te jong voor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:11 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Aan het eind van deze maand, zal zij zien wat er op haar bankrekening is bijgeschreven én geloof me daar slaapt ze geen nacht minder om.Dat kind van haar en Badr heeft eronder te lijden, arme ziel.
En jij denkt niet dat als dat kind later opgroeit het nog enig effect op hem/haar zal hebben?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig maakt het kind niet bewust mee dat ze uit elkaar gaan. Daar is het namelijk te jong voor.
Het zal minder effect hebben, dan als de ouders uit elkaar gaan als het kind 7 jaar is. Maar ik zal de zaak niet goed praten, het is vervelend. Voor Daphne en het kind.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:18 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat als dat kind later opgroeit het nog enig effect op hem/haar zal hebben?
''hey mam, waarom zijn jij en papa eigenlijk uit elkaar gegaan?''
daphne : ''ja goh, dat weet ik zelf ook eigenlijk ook niet, ik las het ergens in de krant''
UH, HALLO?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |