SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah valt wel mee, ik ben meer tijd kwijt aan civiele techniek dan aan informaticaquote:Hoef bij informatica alleen maar op school komen om projecten in te leveren
![]()
![]()
Doe je twee studies?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, ik ben meer tijd kwijt aan civiele techniek dan aan informaticaHoef bij informatica alleen maar op school komen om projecten in te leveren
![]()
![]()
Tof, doe ik zelf ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nu het nog kan, straks heb ik die mogelijkheid niet.![]()
![]()
QFTWquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:49 schreef jna het volgende:
Wij Hagenezen zijn gewoon bijzonder![]()
Aggaboks!![]()
Nee dat komt omdat het grootste deel van Nederland niet de kans heeft gehad om te studeren of er geen zin hadquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Niceen dan klagen ze in 2de kamer dat studenten lui en laks zijn
En nu afgunstig zijn en jullie duur vinden terwijl ze niet beseffen dat goed opgeleide mensen Nederland helpen
Maja tokkies hebben de meeste stemmen![]()
![]()
Dragen jullie nog steeds matjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:49 schreef jna het volgende:
Wij Hagenezen zijn gewoon bijzonder![]()
Aggaboks!![]()
![]()
Sommigen wel jaquote:pas zag ik een soort Haagse Harry/Jersey shore/new kids/ big fat gipsy wedding combinatie ergens binnenkomen. Zo iemand die je normaal alleen op tv ziet
Jawel, je keek.![]()
In NL krijg je de kans om te studeren, als je er geen gebruik van maakt heb je jezelf er alleen maar mee op lange termijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat het grootste deel van Nederland niet de kans heeft gehad om te studerenDegene die geen zin hebben zijn lui en laks. Die denken dat alles vanzelf komt aanwaaien ipv ervoor hard te werken.quote:of er geen zin had.Dit is gewoon waarheid, hoef het niet eens tegen te sprekenquote:En nu afgunstig zijn en jullie duur vinden terwijl ze niet beseffen dat goed opgeleide mensen Nederland helpen
Maja tokkies hebben de meeste stemmen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Economie & Bedrijkfseconomie en (Fiscaal) Recht.
En jij? Studeer jij al?quote:![]()
Oke dan, goede reden om weer eens naar scheveningen te gaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:58 schreef jna het volgende:
[..]
Sommigen wel japas zag ik een soort Haagse Harry/Jersey shore/new kids/ big fat gipsy wedding combinatie ergens binnenkomen. Zo iemand die je normaal alleen op tv ziet
![]()
![]()
Als je voor de matjes komt zou ik even door duindorp lopen dan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oke dan, goede reden om weer eens naar scheveningen te gaanJawel, je keek.![]()
Als je uit gaat van de definitie van het woord dan wel ja.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Economie & Bedrijfseconomie en (Fiscaal) Recht.
En jij? Studeer jij al?
Krijg je ook extra stufi met 2 studies?If not now, then when.![]()
Nope, ¤96 per maandquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je uit gaat van de definitie van het woord dan wel ja.
Krijg je ook extra stufi met 2 studies?![]()
![]()
nope, is afhankelijk van inkomsten van ouders. Je hoeft collegegeld voor 2de studie niet te betalen:quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je uit gaat van de definitie van het woord dan wel ja.
Krijg je ook extra stufi met 2 studies?quote:-Je doet twee opleidingen naast elkaar en bent voor geen van beide opleidingen langstudeerder: Je betaalt dan alléén het wettelijk collegegeld aan je eerste opleiding. Voor de tweede opleiding ben je vrijgesteld van het betalen van collegegeld.![]()
¤ 384,- per maand omdat stief-vader (thuiswonend nog). Mad?quote:Dat is wel nice!quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
nope, is afhankelijk van inkomsten van ouders. Je hoeft collegegeld voor 2de studie niet te betalen:
[..]
Is het niet zwaar, want uiteindelijk doe je 2x zoveel.If not now, then when.![]()
Kom ik aankakken met mijn 12 euro meerquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
¤ 384,- per maand omdat stief-vader (thuiswonend nog). Mad?(moeder is 7 jaar geleden overleden en vader is 80 tot 100% arbeidsongeschikt)
Ik doe amper wat bij informatica, doe die studie met gemak. Komt ook alleen maar omdat ik vanaf mijn 7de interesse had in pc en alles wat ermee te maken had. Maar om er mijn beroep van te maken zie ik niet zitten. Maar een extra papiertje op zak kan geen kwaad.quote:[..]
Dat is wel nice!
Is het niet zwaar, want uiteindelijk doe je 2x zoveel.![]()
Ja bij mij ongeveer dezelfde situatie. Pa is allang overleden (nooit gekend ook) en mijn ma heeft dan een Nederlandse man gevonden (stief-vader) en mijn ma zit dan thuis. Hij telt niet mee als voogd dus dat is lekker cashen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kom ik aankakken met mijn 12 euro meer(moeder is 7 jaar geleden overleden en vader is 80 tot 100% arbeidsongeschikt)
[..]
Ik doe amper wat bij informatica, doe die studie met gemak. Komt ook alleen maar omdat ik vanaf mijn 7de interesse had in pc en alles wat ermee te maken had. Maar om er mijn beroep van te maken zie ik niet zitten. Maar een extra papiertje op zak kan geen kwaad.![]()
Doe je goed dan, een papiertje meer is niet slecht nee. Succes!If not now, then when.![]()
Is idd lekker cashen dan. Met huidige crisis wil ik graag meerdere opties hebben als ik klaar ben met studeren. Hoef nog alleen maar 1 semester stage te doen, ben dan klaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja bij mij ongeveer dezelfde situatie. Pa is allang overleden (nooit gekend ook) en mijn ma heeft dan een Nederlandse man gevonden (stief-vader) en mijn ma zit dan thuis. Hij telt niet mee als voogd dus dat is lekker cashen.![]()
Doe je goed dan, een papiertje meer is niet slecht nee. Succes!
ik duik mijn nest in, heb slecht geslapen sinds Le Mans afgelopen zaterdag live op TV was![]()
![]()
Slim bekeken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Is idd lekker cashen dan. Met huidige crisis wil ik graag meerdere opties hebben als ik klaar ben met studeren. Hoef nog alleen maar 1 semester stage te doen, ben dan klaar
ik duik mijn nest in, heb slecht geslapen sinds Le Mans afgelopen zaterdag live op TV was
Ook echt gewoon de Le Mans. Lekker 24u wakker.
Ja ik ga ook. Trusten Fiernandez.If not now, then when.![]()
wat is sos¿quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Cocaine, motherfucker.
En etha, was niet mijn schuldOver Cocaine gesproken: Remedy tegen Cocaineverslavingquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil zo'n bazenshirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenkort verkrijgbaar in de supermarkt naast de suiker dus![]()
![]()
Ideaal! Kan ik eindelijk aan de coke en daarna gewoon stoppen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Over Cocaine gesproken: Remedy tegen Cocaineverslaving
Binnenkort verkrijgbaar in de supermarkt naast de suiker dus![]()
Super!If not now, then when.![]()
sjtom weerI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Etha vertel me eens een ding, hoe kan Panzer in zo'n korte tijd zoooo breed worden.
Ik kwam net een foto tegen dat is echt niet goed
All good things are wild and free.![]()
Plaats foto danI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja veel werk voor op iphoneI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Topic staat nieteens in jouw myATquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Staat ergens in het bodybuilding topic..
![]()
Korte tijd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef tliciouz het volgende:
Etha vertel me eens een ding, hoe kan Panzer in zo'n korte tijd zoooo breed worden.
Die man heeft zich kapot getraind.If not now, then when.![]()
Nee want dan weet iedereen dat ik fap op hun foto's. Wat ook zo is maar nu doe ik het anoniem.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Topic staat nieteens in jouw myAT.
Echt hè, geef nou maar die link Tliquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:55 schreef jna het volgende:
Nu hebben we nog steeds die foto niet gezien.
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want dan weet iedereen dat ik fap op hun foto's. Wat ook zo is maar nu doe ik het anoniem.![]()
Nog meer tips om anoniem te fappen?![]()
![]()
Een pruik, plaksnor en bril opzetten voordat je begint.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
Nog meer tips om anoniem te fappen?Jawel, je keek.![]()
* Ishimaru noteertquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:59 schreef jna het volgende:
[..]
Een pruik, plaksnor en bril opzetten voordat je begint.![]()
Tli doelt op deze foto denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tli doelt op deze foto denk ik.Dat begint wel epische proporties aan te nemen ja, de tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Popeye
Mister "I have to peel my shirt off"![]()
Arnold Panzernegger![]()
![]()
Maar serieus, hij is niet ineens breed geworden. Hij is al bijna 2 jaar bezig denk ik zo en hij heeft er keihard voor gebuffeld. Geef die man een beetje credits.If not now, then when.![]()
Props, ik weet zelf hoe moeilijk het is voor een ecto om groter te worden. En dat bedoel ik niet beledigend, ik ben zelf ook ectomorphquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar serieus, hij is niet ineens breed geworden. Hij is al bijna 2 jaar bezig denk ik zo en hij heeft er keihard voor gebuffeld. Geef die man een beetje credits.![]()
![]()
Niks is moeilijk, alles is mogelijk. Gewoon doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Props, ik weet zelf hoe moeilijk het is voor een ecto om groter te worden. En dat bedoel ik niet beledigend, ik ben zelf ook ectomorphIf not now, then when.![]()
Over lichamen gesproken, deze. Ik wil het.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wauw, ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:13 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, taille/heup ratio is 1:3quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:13 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ranzig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hij was inderdaad vroegâh wel Dolf Jansen-ecto inderdaad.
[ afbeelding ]
Propz.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niks is moeilijk, alles is mogelijk. Gewoon doen.
Relatief gezien uiteraard. Ik spreek uit ervaring. Zelf op mijn 17e er ook mee bezig gehouden. Van 55 kilo naar 70 kilo pure spiermassa in een half jaar![]()
![]()
Owhhh snap!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:13 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Even anoniem fappenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:13 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Watquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Moeilijk is zo'n negatief woord.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Relatief gezien uiteraard. Ik spreek uit ervaring. Zelf op mijn 17e er ook mee bezig gehouden. Van 55 kilo naar 70 kilo pure spiermassa in een half jaarIf not now, then when.![]()
quote:quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dem genes. Daar kan je niet eens voor trainenquote:
55 kiloquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik woog 55 kilo toen ik 13 was ofzo man. Maar ik was dan ook al 1m85 op m'n 15e
.
Dat woog ik op m'n 10e ofzo.
![]()
En nu weeg je 90?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
55 kiloDat woog ik op m'n 10e ofzo.
If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koelie.
![]()
Hoeveel weeg je nu danquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of mag ik dat niet vragen![]()
![]()
oh snap.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
75quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je nu dan
Of mag ik dat niet vragen![]()
![]()
Meso.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:21 schreef Sinji het volgende:
Welk lichaamstype van nature is men hier?
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Massalaquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:21 schreef jna het volgende:
[..]
Jezus, die kost je kapitalen aan massala elke maand
Daar moet ik altijd van:![]()
![]()
Hehe helaas.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dem genes. Daar kan je niet eens voor trainen![]()
Alhoewel de benen en heupen er wel redelijk zijn. Alleen lang niet zo strak.
I'm a skinny fat niggaquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:21 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ].
![]()
![]()
Squatten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe helaas.Alhoewel de benen en heupen er wel redelijk zijn. Alleen lang niet zo strak.
Loop je er ook als een mongool bij, zoals hij?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I'm a skinny fat nigga.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Daar kan je wel wat aan doen natürlich.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe helaas.Alhoewel de benen en heupen er wel redelijk zijn. Alleen lang niet zo strak.
Gevaaaluk Gquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I'm a skinny fat nigga.
[ afbeelding ]![]()
Meso, al die skinny bitches toenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:21 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarom heeft die ecto een chinees hoofd?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:21 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Nee, alleen qua lichaamsbouw hebben we enige gelijkenissenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Loop je er ook als een mongool bij, zoals hij?.
Al is hij iets 'voller' (no homo).![]()
Dit ben ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I'm a skinny fat nigga.
[ afbeelding ]
Come at me brah.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja, maar die wilskracht om weer naar de sportschool te gaan is er de laatste tijd niet echt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar kan je wel wat aan doen natürlich.All good things are wild and free.![]()
Volgens mij kan je je als vrouw niet echt indelen op basis van die 3 foto's tho.Buiten sporten met mooi weerquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, maar die wilskracht om weer naar de sportschool te gaan is er de laatste tijd niet echt.
Bweheh. Valt me wel op dat veel aziaten dunner zijn. Ik zie niet vaak dikke Chinezen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom heeft die ecto een chinees hoofd?![]()
![]()
Dit is net zo belachelijk als jij die Kim K vergelijking vond:')quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, alleen qua lichaamsbouw hebben we enige gelijkenissen.
Al is hij iets 'voller' (no homo).![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
Volgens mij kan je je als vrouw niet echt indelen op basis van die 3 foto's tho.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Vrouwen hebben ook andere types. Dit is puur voor mannenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
Volgens mij kan je je als vrouw niet echt indelen op basis van die 3 foto's tho.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
Volgens mij kan je je als vrouw niet echt indelen op basis van die 3 foto's tho.![]()
![]()
Hoezo? Dat ik zo'n bouw heb is gewoon realistisch, jij komt OP GEEN MANIER in de buurt van Kim K.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is net zo belachelijk als jij die Kim K vergelijking vond:')![]()
De heupen welquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo? Dat ik zo'n bouw heb is gewoon realistisch, jij komt OP GEEN MANIER in de buurt van Kim K.![]()
![]()
Spannund, ik kom het meest overeen met Kim Kardashian.quote:
Come at me, dWc.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb de wimpers van Ronnie Coleman.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb de wimpers van Ronnie Coleman.
En de lippen van Jay Zquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb de wimpers van Ronnie Coleman.![]()
Die zijn kk lelijk.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou moet ik toch voor Kim K kiezen, sorry DWC.
Dít is Kim K. Lijkt één van jullie hierop?!![]()
Ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dít is Kim K. Lijkt één van jullie hierop?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hello ladies.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Als we op die foto's moeten kijken wel jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dít is Kim K. Lijkt één van jullie hierop?!Average en chubby zijn we niet, en ook geen planken. Come at us
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik.Kangaroo shaped mo'fuckaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hello ladies..
![]()
![]()
Titi wel denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dít is Kim K. Lijkt één van jullie hierop?!
Daarnaast ging het erover waar we het meest bij in de buurt kwamen op basis van bovenstaande foto's, en dat was bij die foto van Kim.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Waarom zo een misleidende foto?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dít is Kim K. Lijkt één van jullie hierop?!
![]()
Het ging om de vorm van al die foto's waar je uit kont kiezen droplul.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dít is Kim K. Lijkt één van jullie hierop?!All good things are wild and free.![]()
Mooie tattoo op zijn linkerarm.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas is hij eigenlijk ook.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:34 schreef tliciouz het volgende:
Oke waarom zei ik droplul tegen DWC, zo fout.![]()
![]()
Bazinquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:34 schreef tliciouz het volgende:
![]()
13 jarige Martin Luther Kingquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mooie tattoo op zijn linkerarm.![]()
Whehequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:34 schreef tliciouz het volgende:
Oke waarom zei ik droplul tegen DWC, zo fout.Jawel, je keek.![]()
Ja geintje man, rustig maar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het ging om de vorm van al die foto's waar je uit kont kiezen droplul.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:34 schreef tliciouz het volgende:
![]()
Tekentechnisch pareltje.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Thanks babequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Titi wel denk ik.
Daarnaast ging het erover waar we het meest bij in de buurt kwamen op basis van bovenstaande foto's, en dat was bij die foto van Kim.
Is het trekdrop?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja geintje man, rustig maar.
[..]
[ afbeelding ]Jawel, je keek.![]()
Die moeten we nog zienquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tli wel zo'n perfect kontje.
![]()
![]()
True. En nee Vas die krijgen jullie niet te zien.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tli wel zo'n perfect kontje.
Even wachten tot de foto's komen.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
True. En nee Vas die krijgen jullie niet te zien.
[ Bericht 6% gewijzigd door ThaTim op 20-06-2012 21:50:51 ]I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
![]()
Soort Brock Lesnar inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die rechtsonder z'n schouders hebben schouders.
Jawel, je keek.![]()
Ik ben obesefat.
Fijne avond nog, mijn duiveltjes.
Die hoor je aan het begin van Last Call.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Uberecto plus hard trainen plus 8000kcal per dag. Lichtinval en poses willen ook wel schijn wekken. Ben wel jelly op zn gens tho #endoincquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef tliciouz het volgende:
Mensen die 70 kg wegen
Deathlift or Die.![]()
SpotifyDe helft van de tracks die ik wil luisteren staan er niet tussen.
impossibruquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:19 schreef Juminelle het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik.Ik gaf een beetje over in mn mond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hello ladies.Deathlift or Die.![]()
Hoiquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dít is Kim K. Lijkt één van jullie hierop?!![]()
Muziek wat niet officieel is uitgebracht dus veelal via mixtapes etc heeft spotify niet. Wel alle mainstream shit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:19 schreef Juminelle het volgende:
Luister naar The Knux![]()
![]()
Al naar kubrick expo geweest,Jackie?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik merk het ja, en dat terwijl ik juist alleen maar mixtapes e.d. luisterquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Muziek wat niet officieel is uitgebracht dus veelal via mixtapes etc heeft spotify niet. Wel alle mainstream shit.
Luister naar The Knux![]()
Klinkt tof! Even meer van luisterenWhut, is dat nou Chuck Bass bij chubbyfat!? Wat is er met hem gebeurdquote:?
oh dacht paar dagen terugquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
Hij is toch pas vandaag geopend. Zag een stuk in 1vandaag.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
i didn't know they stacked up shit this highquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik zie het nu ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik merk het ja, en dat terwijl ik juist alleen maar mixtapes e.d. luister![]()
Klinkt tof! Even meer van luisteren
[..]
Whut, is dat nou Chuck Bass bij chubbyfat!? Wat is er met hem gebeurd?
Chuck
Of nou ja Ed.
VI Oranjequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Xcuz meh?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
i didn't know they stacked up shit this highDeathlift or Die.![]()
Ik weet zijn echte naam nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook.Chuck
Of nou ja Ed.
Maar zonde wel dit
Laatst alle seizoenen gekeken, fucking Heisenberg baas.quote:![]()
5/15 juli seizoen 5.
Ik ben nu ook bezig met alle seizoenen zodat ik helemaal bij ben als seizoen 5 begintquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laatst alle seizoenen gekeken, fucking Heisenberg baas.![]()
5/15 juli seizoen 5.
Alleen m'n scriptie vindt het niet zo tof
Jawel, je keek.![]()
Ik heb 'm even op pauze gezet omdat ik films aan het downloaden ben, en anders gaan die zo sloomquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb 'm even op pauze gezet omdat ik films aan het downloaden ben, en anders gaan die zo sloomU jelly op mijn nieuwsgroepen?
Heheh klopt, net zoals American Pie enzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo slecht maar je blijft er naar kijken![]()
![]()
al ns gezien?, echt een topfilmquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nope, eerste keer. Ik ga nu in bed liggen en 'm kijken. Goodnightquote:
beste van nolan, veel plezierquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nope, eerste keer. Ik ga nu in bed liggen en 'm kijken. GoodnightI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Heb nog een weekje vakantie, dus zit hier forever alone wijntjes te drinken en te fokken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:55 schreef junamii het volgende:
[..]
Gheheh. Wat houdt jou tot zo laat wakker dame?All good things are wild and free.![]()
Aahh. Doe ik ook wel eens hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb nog een weekje vakantie, dus zit hier forever alone wijntjes te drinken en te fokken.![]()
Trouwens, dat witte jurkje staat je echt prachtig. Zag je foto in dat LIF topic![]()
![]()
Dank je wel!quote:Op donderdag 21 juni 2012 03:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Aahh. Doe ik ook wel eens hoor![]()
Trouwens, dat witte jurkje staat je echt prachtig. Zag je foto in dat LIF topicBen er ook echt blij mee. Staat echt zo mooi als je wat bruiner bent. Past die van jou nu?
Een xs tli, een xsquote:Op donderdag 21 juni 2012 03:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je wel!Ben er ook echt blij mee. Staat echt zo mooi als je wat bruiner bent. Past die van jou nu?
Ik kan m'n lichaam erin kwijt zonder oorlogen te voeren om m'n heupen erin kwijt te kunnen of m'n borsten die plat gedrukt worden. Dit jurkje is gewoon perfect voor de zomer
![]()
![]()
Ja zei ik toch! Die xs zit bij mij ook echt perfect, en elke keer als ik hem aantrek sta ik er weer van te kijken hoe goed hij zitquote:Op donderdag 21 juni 2012 03:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Een xs tli, een xsIk kan m'n lichaam erin kwijt zonder oorlogen te voeren om m'n heupen erin kwijt te kunnen of m'n borsten die plat gedrukt worden. Dit jurkje is gewoon perfect voor de zomer
Hahah ja apart, had ik eigenlijk nooit verwacht maar hij past perfect.quote:Op donderdag 21 juni 2012 03:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zei ik toch! Die xs zit bij mij ook echt perfect, en elke keer als ik hem aantrek sta ik er weer van te kijken hoe goed hij zit
Heb nu zin om te shoppenZoek nog een jurkje voor een bruiloft. Jij toevallig ergens iets moois gezien?
![]()
![]()
Genieten natuurlijk van vandaagquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:04 schreef jna het volgende:
En wat gaan mijn multiculturele vrienden doen op deze langste dag van het jaar?![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:49 schreef jna het volgende:
Over genieten gesproken:
[ afbeelding ]
Balotelli![]()
![]()
Momenteel geniet ik eigenlijk niet. Net mensen met warm eten in de trein![]()
![]()
Wat hadden ze? Pasta Carbonara is wel een toppertje meestalquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:52 schreef junamii het volgende:
[..]![]()
Momenteel geniet ik eigenlijk niet. Net mensen met warm eten in de trein
Jawel, je keek.![]()
Pasta kom ik ook wel tegen jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:56 schreef jna het volgende:
[..]
Wat hadden ze? Pasta Carbonara is wel een toppertje meestalDeze twee hadden patat met mayo
![]()
![]()
Misschien moeten ze daar ook een speciale coupe voor maken bij de nsquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Pasta kom ik ook wel tegen jaDeze twee hadden patat met mayo
Jawel, je keek.![]()
Oh daar kan ik echt niet tegenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Pasta kom ik ook wel tegen jaDeze twee hadden patat met mayo
sowieso patat, maar als mensen het eten in de trein
![]()
Deathlift or Die.![]()
Wie reist er dan ook met de trein, proleetquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh daar kan ik echt niet tegensowieso patat, maar als mensen het eten in de trein
![]()
.
Is Balotelli gestoord ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:00 schreef jna het volgende:
Balotelli op diezelfde training
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topgozer.
![]()
y U even askquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie reist er dan ook met de trein, proleet.
Deathlift or Die.![]()
Zat gister in de tram, zat er idd iemand met een patatje mayo en ik kreeg er honger als een paard van.
![]()
Ik stomp ze altijd, dikzakken dat t zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zat gister in de tram, zat er idd iemand met een patatje mayo en ik kreeg er honger als een paard van.
Mensen met pasta van Julia's tho. Kwaliteits fastfood.Deathlift or Die.![]()
Inspelen op de hedendaagse ontwikkeling wat betreft gezonder eten. Pracht concept, dat Julia's. Mijn M-penis is zojuist flink gegroeid.quote:
Deathlift or Die.![]()
Een propositie gericht op het Apple en Starbucks volk, niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Inspelen op de hedendaagse ontwikkeling wat betreft gezonder eten. Pracht concept, dat Julia's. Mijn M-penis is zojuist flink toegenomen.
http://retail.nsstations.nl/formules/julia-s/onze-diensten
Wel een goede/geslaagde, dat moet ik ze nageven.
![]()
Neemt niet weg dat het een pracht concept is. Zouden meer fastfoodketens zo aan moeten pakken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een propositie gericht op het Apple en Starbucks volk, niks meer, niks minder.Deathlift or Die.![]()
Raar hoofd heeft ze.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die chick op de contact-pagina!
[ afbeelding ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Marqt is ook zo'n bazenconceptquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een pracht concept is. Zouden meer fastfoodketens zo aan moeten pakken.!
Beetje kippenhoofd ofzo inderdaadquote:. Maar ik vind mooie chicks met 'iets aparts' wel nice altijd
.
![]()
O hai.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Marqt is ook zo'n bazenconcept!
[..]
Beetje kippenhoofd ofzo inderdaad. Maar ik vind mooie chicks met 'iets aparts' wel nice altijd
.
Koolhydraten zijn per definitie ongezond.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Inspelen op de hedendaagse ontwikkeling wat betreft gezonder eten. Pracht concept, dat Julia's. Mijn M-penis is zojuist flink gegroeid.waarom sowquote:If not now, then when.![]()
'Perfecte' chicks zijn mooi en leuk en aardig, maar chicks met van die nietszeggende 'imperfecties' kan ik op slag verliefd op wordenquote:.
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Koolhydraten zijn per definitie ongezond.goeie
Deathlift or Die.![]()
Hoezo dan? Mijn kennis van voeding komt niet verder dan de menukaart, maar de 1e de beste zoekopdracht leert mij "Wie gezond eet haalt tussen de 40 en 70% van de energie uit koolhydraten."quote:?
![]()
Ik denk dat hij het over suikers heeft.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo dan? Mijn kennis van voeding komt niet verder dan de menukaart, maar de 1e de beste zoekopdracht leert mij "Wie gezond eet haalt tussen de 40 en 70% van de energie uit koolhydraten."?
en hij trollt. Koolhydraten zijn inderdaad je voornaamste energiebron.
Deathlift or Die.![]()
Eet alleen koolhydraten zonder training en iets, dikker zul je worden.quote:
stsrsrIf not now, then when.![]()
shemale met dr snorquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hehe idd lkr met se alle dokter Franke!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eet alleen koolhydraten zonder training en iets, dikker zul je worden.
stsrsrDeathlift or Die.![]()
waarom soooo, gwn testosteron shake toggquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hehe idd lkr met se alle dokter Franke!!!!If not now, then when.![]()
Op Amsterdam cs werken ook wel leuke chicksquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die chick op de contact-pagina!
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
quote:
Vond d'r een beetje lijken op Soundos, die presentatrice/actrice/comedian. Op haar heb ik een secret crush
.
![]()
Kannie in melk & kwark sitte koolhiedraatequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
waarom soooo, gwn testosteron shake toggDeathlift or Die.![]()
Really? Ook als ze gaat praten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond d'r een beetje lijken op Soundos, die presentatrice/actrice/comedian. Op haar heb ik een secret crush
.
Jawel, je keek.![]()
met deze man kan ik praten, hij snapt het.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'Perfecte' chicks zijn mooi en leuk en aardig, maar chicks met van die nietszeggende 'imperfecties' kan ik op slag verliefd op worden.
![]()
Maar jij geilt ook op dat ene wijf. Hoe heet ze.. Die van het songfestival?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beetje kippenhoofd ofzo inderdaad. Maar ik vind mooie chicks met 'iets aparts' wel nice altijd
.
![]()
![]()
Sieneke?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar jij geilt ook op dat ene wijf. Hoe heet ze.. Die van het songfestival?Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar jij geilt ook op dat ene wijf. Hoe heet ze.. Die van het songfestival?
Zij? Zei dat ze er soms wel doable uitzag, alleen d'r ogen leken rond te zweven in d'r oogkas. Klopt wat ik zeg dan toch, mooie chicks met iets aparts vind ik nice
. Alleen op sommige foto's ziet zij d'r dan weer niet uit helaas
.
![]()
Word, ik heb dat met Leona Lewisquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij? Zei dat ze er soms wel doable uitzag, alleen d'r ogen leken rond te zweven in d'r oogkas. Klopt wat ik zeg dan toch, mooie chicks met iets aparts vind ik nice
.
![]()
![]()
![]()
Wtf is er imperfect aan leona lewis dan? vertel het mequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Word, ik heb dat met Leona Lewis![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Got my other bitch fucking with my other bitch, fucking all night nigga we ain't celibate.
Kusjes voor dWc.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Die neus is net zo groot als die van mij brahquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf is er imperfect aan leona lewis dan? vertel het me![]()
Ogen te hoog, te ver uit elkaar. Te grote neus. Rare mond.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf is er imperfect aan leona lewis dan? vertel het me
Would not hit.Deathlift or Die.![]()
Op het songfestival zelf waren die ogen extreem erg inderdaad. Voor de rest vind ik dr ook wel doable hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Jawel, je keek.![]()
HBB Leona Lewis vergelijken met die lelijke Turken/Marokkanen van dWc![]()
![]()
.
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die neus is net zo groot als die van mij brah
Ben blij met mijn kleine neus.![]()
Haha, in theorie ben ik wel met hem eensquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:35 schreef krioro het volgende:
HBB Leona Lewis vergelijken met die lelijke Turken/Marokkanen van dWc![]()
![]()
.
Hoe gaat het trouwens habibi![]()
![]()
Ja ik ook op zich, alleen zijn kleine imperfecties wat anders dan een lelijk hoofd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha, in theorie ben ik wel met hem eensGoed, disregarding everything, acquiring contest shape.quote:Hoe gaat het trouwens habibi
Kook je nog veel nu je weer zo'n druk leven hebt? Ik mis de pics een beetje.
Over koken gesproken, wat zijn die groene 'pannekoekjes' in jouw fobo?
Creatine helptquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik ook op zich, alleen zijn kleine imperfecties wat anders dan een lelijk hoofd.
[..]
Goed, disregarding everything, acquiring contest shape.
Kook je nog veel nu je weer zo'n druk leven hebt? Ik mis de pics een beetje.
Ik ga toevallig zo koken voor een andere habibi
Maar staat een beetje raar als ik daar allemaal picca's van ga schieten![]()
![]()
Het is Indo-food. ben die ingewikkelde naam ff kwijt. Ik hou het je tegoed, moet nu boosdschappen doen. Cheers y'all!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:45 schreef Juminelle het volgende:
Over koken gesproken, wat zijn die groene 'pannekoekjes' in jouw fobo?
![]()
Dat nummer is gewoon KAOLO lekker voor in de club, klaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:32 schreef Juminelle het volgende:
Got my other bitch fucking with my other bitch, fucking all night nigga we ain't celibate.
Kusjes voor dWc.. Wel de remix met Fabolous en Young Jeezy
.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:33 schreef jna het volgende:
Voor de rest vind ik dr ook wel doable hoor.![]()
![]()
Zijn dat die dingen met kokos? Dat at ik jaren geleden weleens, ik was het bestaan daarvan vergeten. Die waren echtquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is Indo-food. ben die ingewikkelde naam ff kwijt. Ik hou het je tegoed, moet nu boosdschappen doen. Cheers y'all!Was ook geen bash hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat nummer is gewoon KAOLO lekker voor in de club, klaar. Wel de remix met Fabolous en Young Jeezy
.
Een gast in Portugal draaide die telkens, maar we hadden een jong Brits stel met een zoontje van een jaar of 7/8 als buren. Hoor ik opeens dat jongetje vanuit hun tuin meezingen "I got yo grandma on my dick."
Toen hebben we maar weer mijn muziek opgezet.
Kinderen laten verdrinken, kinderen vuige taal aanleren.. Blijf uit de buurt van mijn hypothetische kinderen Jumi.
Hierdoor moet ik opeens denken aan iets wat ik ook al jaren niet heb gegeten. Het waren een soort koeken gemaakt van kokos en ze waren roze. Ook te koop in Surinaamse eetzaakjes vaak. Iemand die weet wat ik bedoel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zijn dat die dingen met kokos? Dat at ik jaren geleden weleens, ik was het bestaan daarvan vergeten. Die waren echtJawel, je keek.![]()
Echt koeken of cakejes?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:00 schreef jna het volgende:
[..]
Hierdoor moet ik opeens denken aan iets wat ik ook al jaren niet heb gegeten. Het waren een soort koeken gemaakt van kokos en ze waren roze. Ook te koop in Surinaamse eetzaakjes vaak. Iemand die weet wat ik bedoel?Twijfelen aan mijn moederlijke skillsquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:53 schreef krioro het volgende:
Kinderen laten verdrinken, kinderen vuige taal aanleren.. Blijf uit de buurt van mijn hypothetische kinderen Jumi.
Nee geen cakejes. Ik ga ff op wat kooksites zoeken, want nu wil ik het weten ookquote:
Jawel, je keek.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:02 schreef jna het volgende:
[..]
Nee geen cakejes. Ik ga ff op wat kooksites zoeken, want nu wil ik het weten ook
Bedoel je deze?![]()
![]()
JA!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je deze?
Hoe heten die dingen?Jawel, je keek.![]()
M'n ma zegt dat het gewoon '(Surinaamse) kokoskoekjes' heet, op die site worden ze ook kokoskoekjes genoemdquote:.
![]()
Oh, ik was op zoek naar 1 of andere moeilijke naamquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n ma zegt dat het gewoon '(Surinaamse) kokoskoekjes' heet, op die site worden ze ook kokoskoekjes genoemd.
Jawel, je keek.![]()
Kue Dadar Gulung heten die groene pannekoeken blijkbaar, trouwensquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is Indo-food. ben die ingewikkelde naam ff kwijt. Ik hou het je tegoed, moet nu boosdschappen doen. Cheers y'all!.
https://www.google.nl/sea(...)fjT_2bNYmD8gOe4JjVDg![]()
Ja, die bedoelde ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kue Dadar Gulung heten die groene pannekoeken blijkbaar, trouwens.
https://www.google.nl/sea(...)fjT_2bNYmD8gOe4JjVDgZiek lekker, moet ik binnenkort eens gaan maken.
Beter maak je me een bord lemperquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ikZiek lekker, moet ik binnenkort eens gaan maken.
.
![]()
Als ik aangenomen wordt bij de VU kom ik je lemper brengen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter maak je me een bord lemper.
Die pannenkoekjes zijn inderdaad ook zoiets wat ik al zo lang niet heb gegeten dat ik het was vergeten
Jawel, je keek.![]()
Quote in drievoud uitgeprint, gefotografeerd en opgeslagen als .html bestandquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als ik aangenomen wordt bij de VU kom ik je lemper brengen..
quote:.
![]()
Oh ik dacht even dat het je beeldscherm was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit, Xbox 360 op Xbox Live. Wel gewoon foto van m'n TV gemaakt met m'n BB.
Deathlift or Die.![]()
KKNERDquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Één van die nieuwe downloadable levels van MW3 is zo fucking mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik ga echt hard in dat level, zo potje doen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]All good things are wild and free.![]()
Deze dame.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga echt hard in dat level, zo potje doen?
Invite me maar when ready, kan wel elk moment gaan essenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga echt hard in dat level, zo potje doen?.
![]()
Ja ik ben nu aan het eten, stuur jij maar invite als je klaar bent. Wil je zwoele stem horenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Invite me maar when ready, kan wel elk moment gaan essen.
hehe.
MW3 is lelijk vergeleken met BF3quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: