Hierdoor moet ik opeens denken aan iets wat ik ook al jaren niet heb gegeten. Het waren een soort koeken gemaakt van kokos en ze waren roze. Ook te koop in Surinaamse eetzaakjes vaak. Iemand die weet wat ik bedoel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zijn dat die dingen met kokos? Dat at ik jaren geleden weleens, ik was het bestaan daarvan vergeten. Die waren echt
Echt koeken of cakejes?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:00 schreef jna het volgende:
[..]
Hierdoor moet ik opeens denken aan iets wat ik ook al jaren niet heb gegeten. Het waren een soort koeken gemaakt van kokos en ze waren roze. Ook te koop in Surinaamse eetzaakjes vaak. Iemand die weet wat ik bedoel?
Twijfelen aan mijn moederlijke skillsquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:53 schreef krioro het volgende:
Kinderen laten verdrinken, kinderen vuige taal aanleren.. Blijf uit de buurt van mijn hypothetische kinderen Jumi.
Nee geen cakejes. Ik ga ff op wat kooksites zoeken, want nu wil ik het weten ookquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:02 schreef jna het volgende:
[..]
Nee geen cakejes. Ik ga ff op wat kooksites zoeken, want nu wil ik het weten ook
JA!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je deze?
M'n ma zegt dat het gewoon '(Surinaamse) kokoskoekjes' heet, op die site worden ze ook kokoskoekjes genoemdquote:
Oh, ik was op zoek naar 1 of andere moeilijke naamquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n ma zegt dat het gewoon '(Surinaamse) kokoskoekjes' heet, op die site worden ze ook kokoskoekjes genoemd.
Kue Dadar Gulung heten die groene pannekoeken blijkbaar, trouwensquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is Indo-food. ben die ingewikkelde naam ff kwijt. Ik hou het je tegoed, moet nu boosdschappen doen. Cheers y'all!
Ja, die bedoelde ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kue Dadar Gulung heten die groene pannekoeken blijkbaar, trouwens.
https://www.google.nl/sea(...)fjT_2bNYmD8gOe4JjVDg
Beter maak je me een bord lemperquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ikZiek lekker, moet ik binnenkort eens gaan maken.
Als ik aangenomen wordt bij de VU kom ik je lemper brengen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter maak je me een bord lemper.
Quote in drievoud uitgeprint, gefotografeerd en opgeslagen als .html bestandquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als ik aangenomen wordt bij de VU kom ik je lemper brengen.
quote:
.
Oh ik dacht even dat het je beeldscherm was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit, Xbox 360 op Xbox Live. Wel gewoon foto van m'n TV gemaakt met m'n BB.
KKNERDquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Één van die nieuwe downloadable levels van MW3 is zo fucking mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga echt hard in dat level, zo potje doen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Één van die nieuwe downloadable levels van MW3 is zo fucking mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze dame.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga echt hard in dat level, zo potje doen?
Invite me maar when ready, kan wel elk moment gaan essenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga echt hard in dat level, zo potje doen?
Ja ik ben nu aan het eten, stuur jij maar invite als je klaar bent. Wil je zwoele stem horenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Invite me maar when ready, kan wel elk moment gaan essen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |