Zaterdag 2 feestjes en geen cadeautjes. Nog geen idee hoe ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrijdag feestje, zaterdag feestje, zondag dood.
Sleep all day!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrijdag feestje, zaterdag feestje, zondag dood.
Op Stratum jonge!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaloers! Ik ga donderdagavond waarschijnlijk nachtwerk hebben aan die toets.
Zaterdag was vooral níet vanwege verjaardag, dus ook geen cadeautjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zaterdag 2 feestjes en geen cadeautjes. Nog geen idee hoe ik dat ga doen.
Scheelt wel!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zaterdag was vooral níet vanwege verjaardag, dus ook geen cadeautjes.
Ook al 30?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Mss het volgende:
Ohja, mijn vriend is zaterdag jarig. Goeden tip!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Mss het volgende:
Ohja, mijn vriend is zaterdag jarig. Goeden tip!
Het enige wat ik mee zou nemen is drank geloof ik. Maar daar staat nog wel een fles van in de kast.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Scheelt wel!
Ik heb heel geen tijd of geld om cadeautjes te zoeken.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
lekker slapen meisjes ik ga op bed
Oudje.quote:
Lijkt me ook weer niet zo handig, zelf zijn ze binnen no time klaar en tegelijk inzetten gaat ook niet, want ongetwijfeld té homofoob.quote:
Ja maar denk eens aan die afgezakte broeken halverwege den kont en die bontkraagjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me ook weer niet zo handig, zelf zijn ze binnen no time klaar en tegelijk inzetten gaat ook niet, want ongetwijfeld té homofoob.
Ieuw.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar denk eens aan die afgezakte broeken halverwege den kont en die bontkraagjes
Ik kan er niet eens over grappen.quote:
En mij geeneens uitnodigen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Diconnected het volgende:
Zo, facebook event gemaakt voor mah birthday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En mij geeneens uitnodigen.
Heb nu al 26 mensen uitgenodigd, dus kijk even hoeveel er wel en niet komen maar anders ben je welkom hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb nu al 26 mensen uitgenodigd, dus kijk even hoeveel er wel en niet komen maar anders ben je welkom hoor
Omnomnom*kuch*nomnom.quote:
Ik ga morgen avocado's inslaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omnomnom*kuch*nomnom.
Jammer dat ze zo droog zijn altijd.
Nog nooit gehad eigenlijk.quote:
Succes met de zoektocht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef Mss het volgende:
Fietsenprobleem met mijn vriend besproken. We gaan binnenkort langs fietsenmakers in de hoop er een mooie stevige tweedehands tegen te komen!
Omnomnom guacamoleeeequote:
Oh dat is wel fijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef Mss het volgende:
Fietsenprobleem met mijn vriend besproken. We gaan binnenkort langs fietsenmakers in de hoop er een mooie stevige tweedehands tegen te komen!
quote:
Maar wat moet ik doen met zo'n ding?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijnhopelijlk kun je wat vinden
[..]is zulk goddelijk voedsel man
Hoop dat het lukt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef Mss het volgende:
Eton! Met peper en zoutquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wat moet ik doen met zo'n ding?
Geen bier, check.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:51 schreef Mss het volgende:
Ik hoop het ook. Een student zonder fiets is nog erger als een student zonder bier.
Door midden snijden, pit eruit jassen, groene spul eruit lepelen, beetje peper en zout er op doen en dan nommen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wat moet ik doen met zo'n ding?
De broodcombi klinkt als een goeie. Kijken of ik er morgen aan denk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Door midden snijden, pit eruit jassen, groene spul eruit lepelen, beetje peper en zout er op doen en dan nommen.Of stukjes op een boterham doen met kaas en tomaat
Op het groene spul dan? Ik ben in de war.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Door midden snijden, pit eruit jassen, groene spul eruit lepelen, beetje peper en zout er op doen en dan nommen.Of stukjes op een boterham doen met kaas en tomaat
Ik gok van wel ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op het groene spul dan? Ik ben in de war.
Ah, hendigen tip!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef Diconnected het volgende:
Oh en een rijpe avocado is een zwarte vrij zachte avocadogeen groene nemen, die zijn nog niet rijp genoeg
Dat dacht ik ook. Maar ik durf dan nooit zo goed op m'n eigen redenering te vertrouwen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Schil en pit lijken me niet echt eetbaar.
Jepquote:
Morning!quote:
Goooeeedquote:
Is de rugpijn helemaal weg?quote:
Ik ga toch naar jou toe!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wat ga je doen dan???
Rugpijn is voor 80% over, ben er nog niet helemaal maar het gaat nog steeds beter
Heb je gelijk inquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik lees volgend weekend altijd als komend weekend
wat vind je er lastig aan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom heeft niemand gezegd dat single zijn zo ingewikkeld is?
Ik had mn status op fb veranderd en ik dacht eigenlijk dat dat verborgen zou zijn, maar schijnbaar ziet iedereen het gewoonquote:
He bah dat is zeker lastigquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had mn status op fb veranderd en ik dacht eigenlijk dat dat verborgen zou zijn, maar schijnbaar ziet iedereen het gewoon
Ik heb nu al een paar keer privéberichtjes gehad van gezamenlijke vrienden van Nico en mij, dat ze me we zien zitten. En dat zijn dan zegmaar betere vrienden van hem dan van mijmaar ik wil binnen de vriendengroep niks awkward maken ofzo door ze keihard en bot af te wijzen.
Ja dat is wel een goeie! Dank je!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
He bah dat is zeker lastig
Mss kun je het antwoord in het midden laten en zeggen dat je het niet echt netjes vindt dat ze zulke berichtjes sturen terwijl het net uit is met 1 van hun vrienden?
En nu ben ik getrouwd en kan ik niet meer van mijn vent afquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga je ook privÊ berichtjes sturen want il heb je ook altijd hot gevonden maarja je was bezet
naja, dat is dus net 1 van de handelingen die nog erg moeizaam gaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En nu ben ik getrouwd en kan ik niet meer van mijn vent afIk wil ook ruilen voor een unf
En goeiemorgenSkjoe: Klinkt goed! Straks kun je weer alles; dansen; zuipen; springen; kruipen; alles
Owjah en secksen want je bent nog niet getrouwd
![]()
dit soort dingen hou je toch wel hoor, zelfs als je al een jaar single bent en mensen er opeens achterkomen dat je niet meer in relatie zit ..quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had mn status op fb veranderd en ik dacht eigenlijk dat dat verborgen zou zijn, maar schijnbaar ziet iedereen het gewoon
Ik heb nu al een paar keer privéberichtjes gehad van gezamenlijke vrienden van Nico en mij, dat ze me we zien zitten. En dat zijn dan zegmaar betere vrienden van hem dan van mijmaar ik wil binnen de vriendengroep niks awkward maken ofzo door ze keihard en bot af te wijzen.
omg.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar vreesde ik voorquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, dat is dus net 1 van de handelingen die nog erg moeizaam gaan!!!
Die durft niet want is bang dat ie me stuk maakt. Heerlijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar vreesde ik voorMoet bb zich maar in secksy bochten wringen
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En nu ben ik getrouwd en kan ik niet meer van mijn vent afIk wil ook ruilen voor een unf
En goeiemorgenSkjoe: Klinkt goed! Straks kun je weer alles; dansen; zuipen; springen; kruipen; alles
Owjah en secksen want je bent nog niet getrouwd
![]()
Ja, ik heb nu maar gezegd dat ik voorlopig niet zit te wachten op een nieuwe relatiequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit soort dingen hou je toch wel hoor, zelfs als je al een jaar single bent en mensen er opeens achterkomen dat je niet meer in relatie zit ..
gewoon zeggen dat je geen interesse hebt om af te spreken
Ik ben altijd bang dat ze dan boos worden enzulksquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou ze overigens WEL keihard en bot afwijzen. Tenzij je ze zelf ook wel wil doen.
Pain is in the gamequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die durft niet want is bang dat ie me stuk maakt. Heerlijk
zij maken Jou boos! Niet zo passief hequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik heb nu maar gezegd dat ik voorlopig niet zit te wachten op een nieuwe relatie
[..]
Ik ben altijd bang dat ze dan boos worden enzulks
Thehehequote:Oeeeh! Tietenvoelparty? Ik wil ook tietenvoelen etc.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahaha... cif vraagt of wij volgend weekend iets gepland hebben.. Dus ik geef aan dat die meet dan is.
Krijg ik terug:
[..]
Thehehe
Zo waar dit jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zij maken Jou boos! Niet zo passief he
Hand over haar mond en doorgaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Andere pain ja. Niet de oh jee, ik LAN niet meer bewegen want mijn rug is kapot pain.
welken site wasdda?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jurkje en topje geshopped waar ren haar diplomauitreiking jurk had
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Andere pain ja. Niet de oh jee, ik LAN niet meer bewegen want mijn rug is kapot pain.
pahahaha wat een schetig derpjequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
kittens zijn altijd redelijk derp ja
[ afbeelding ]
eigenlijk zijn ze de eerste paar weken gewoon ronduit lillekquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:44 schreef Loqi het volgende:
zeker britjes, die kijken altijd ZO scheef als ze mini zijn
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:48 schreef Loqi het volgende:
eigenlijk wel ja![]()
maar niet zo lelijk als:
[ afbeelding ]
Perzische kittens![]()
die onderkinnen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nog beter is de kruising tussen Brit en Pers
[ afbeelding ]
Die derpen als volwassene gewoon door
omfgquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
het is net een mongoloide Eny
meh, die plopoogjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
okee nu piste ik bijna in mijn broek
[ afbeelding ]
Die zijn engquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
okee nu piste ik bijna in mijn broek
[ afbeelding ]
Ik ga vrijdag in de winkel kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jurkje en topje geshopped waar ren haar diplomauitreiking jurk had
moet je niet beginnen met sparen voor als je op jezelf gaat>?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb schoenen gefaald bij van arendonk
Pics!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb schoenen gefaald bij van arendonk
Dat kan ik niet betalen als ik 6 maanden 300 euro collegegeld moet betalen ook niet als ik ga werken dusquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moet je niet beginnen met sparen voor als je op jezelf gaat>?
dan is t alsnog slim om te gaan sparen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan ik niet betalen als ik 6 maanden 300 euro collegegeld moet betalen ook niet als ik ga werken dus
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
woohoo a.s. vrijdag eindelijk weer een sollicitatie
dan nog is het keislim om te sparen schattiequote:Op woensdag 20 juni 2012 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan ik niet betalen als ik 6 maanden 300 euro collegegeld moet betalen ook niet als ik ga werken dus
yay!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Dat! Schoenenquote:
Nice !quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Sparen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan nog is het keislim om te sparen schattie
Moet kunnenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sparen.
En dat van degene die vanavond een cameraatje gaat kopen en over een week op vakantie gaat.
wat voor camera?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sparen.
En dat van degene die vanavond een cameraatje gaat kopen en over een week op vakantie gaat.
Een klein, simpel dingetje voor op vakantie enzo. Ga even kijken met m'n vader vanavond.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet kunnenMet je welverdiende postgeld
![]()
Ik heb mijn eerste paar al 7 jaar en ze zijn nog steeds goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat! SchoenenIk wil nieuwe converses kopen
Mijnen zijn kapoet en ze lopen toch wel erg handig....
[..]
Nice !Hopelijk gaat ie goed
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daarna knip op slot, de ¤4800 heeft me bang gemaakt.(De wetenschap dat dat maximaal de helft gaat zijn, helpt niet.
)
Ik heb de mijne een 2.5 jaar maar bij mij komen de 'rondjes' bij de veters losquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste paar al 7 jaar en ze zijn nog steeds goedEigenlijk zou ik wel eens lage willen, maar dan weet ik niet in welke kleur.
Nu heb ik lage Jack Purcells maar die draag ik ook niet
Damnquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daarna knip op slot, de ¤4800 heeft me bang gemaakt.(De wetenschap dat dat maximaal de helft gaat zijn, helpt niet.
)
Langstudeerboete inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
DamnIs dit inclusief langstudeerboete of waarom is het zo hoog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
Omdat gij een slekte autist zijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Stil jij, die mail had ik ook al succesvol genegeerd.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
Omdat shopverslaafd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ah, zullen mijn ouders leuk vinden, die hebben ook niets gehoord nog.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
Oeh ik kreeg gister de brief van de belasting, wat ik laatste had gekregen was over 2010 en nu kreeg ik de brief van over 2011, en dat is in de ¤500,-
Ik zat helemaal hyper van oeeeeh wat ga ik met de geld doen, money, money, money!!!Maar ik denk dat ik ook maar ga sparen. Alleen jammer dat ik geen doel heb
Oh en mijn ouders hebben nog helemaal niets gehoord van de belasting, ook zoiets raars
quote:
Das kutquote:
Ik had Kink gepostquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:39 schreef megamandy het volgende:
[..]die kleur wat jij toen poste vond ik zo mooi. Was dat teal? Met die rubberachtige finish
Ik spaar ook doelloos, dat doel komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
Oeh ik kreeg gister de brief van de belasting, wat ik laatste had gekregen was over 2010 en nu kreeg ik de brief van over 2011, en dat is in de ¤500,-
Ik zat helemaal hyper van oeeeeh wat ga ik met de geld doen, money, money, money!!!Maar ik denk dat ik ook maar ga sparen. Alleen jammer dat ik geen doel heb
Oh en mijn ouders hebben nog helemaal niets gehoord van de belasting, ook zoiets raars
Sparen hoeft niet altijd met een doel te zijn toch? Ik stort ook altijd geld naar mijn spaarrekening, mocht ik het dan een keer nodig hebben dan hoef ik niet gelijk krom te liggenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
Ja maar ik ben normaal iemand van geld, uitgeven. Geen geld, pech gehadquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sparen hoeft niet altijd met een doel te zijn toch? Ik stort ook altijd geld naar mijn spaarrekening, mocht ik het dan een keer nodig hebben dan hoef ik niet gelijk krom te liggenIk heb in mijn studietijd veel gespaard zodat als ik mijn eigen huis had ik veel nieuwe dingetjes kon kopen
Ja hier pcies zoquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sparen hoeft niet altijd met een doel te zijn toch? Ik stort ook altijd geld naar mijn spaarrekening, mocht ik het dan een keer nodig hebben dan hoef ik niet gelijk krom te liggenIk heb in mijn studietijd veel gespaard zodat als ik mijn eigen huis had ik veel nieuwe dingetjes kon kopen
Ja maar als je op jezelf gaat kost het een hoop, als je nu steeds beetje spaart is dat wel handig hoor!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ik ben normaal iemand van geld, uitgeven. Geen geld, pech gehad
Maar ik denk dat ik maar ga sparen voor als ik op mezelf wil gaan. Ookal zal dat nog wel een aantal jaar duren.
Ja ik kon met de verhuizing ook lekker veel dingen kopen die ik wouquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hier pcies zoIk kocht vroeger echt praktisch niks
Was heel zuinig met mn geld... Maar heb er wel voordeel mee gehad toen we huis kochten en gingen inrichten
Pff, dat is ergquote:
Volle spaarrekening is handig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa pwetty meubeltjes endezulks en niet moeilijk moeten doen met 2dehands spullen oidquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar als je op jezelf gaat kost het een hoop, als je nu steeds beetje spaart is dat wel handig hoor!
[..]
Ja ik kon met de verhuizing ook lekker veel dingen kopen die ik wou
Ja, als ik het vooraf had geweten had ik het ook anders aangepakt hoor. Maarja, ik hoorde het op een moment dat ik niet meer kon stoppen. Daarom is het ook zo lullig dat het met terugwerkende kracht gebeurt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pff, dat is ergVoor jou dan. Ik dacht erover om dit jaar dan een opleiding te gaan doen om dan toch weer te stoppen zodat ik niet een jaar stil zit, maar 3000 euro is zo veel.
Ik ga voor ouwe zooi.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa pwetty meubeltjes endezulks en niet moeilijk moeten doen met 2dehands spullen oid![]()
Dat terugwerkende kracht is gewoon het kutte aan die regeling.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, als ik het vooraf had geweten had ik het ook anders aangepakt hoor. Maarja, ik hoorde het op een moment dat ik niet meer kon stoppen. Daarom is het ook zo lullig dat het met terugwerkende kracht gebeurt.
Oeh eiken is wel pwetty.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga voor ouwe zooi.
Zus wil nieuw gaan aanschaffen en daar staan aardig wat oude meubels van m'n ouders nog, maar eiken.
Ja, het kutte is dat ze het natuurlijk met terugwerkende kracht hebben ingevoerd, en dan ben je snel de lulquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, als ik het vooraf had geweten had ik het ook anders aangepakt hoor. Maarja, ik hoorde het op een moment dat ik niet meer kon stoppen. Daarom is het ook zo lullig dat het met terugwerkende kracht gebeurt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef RenRen- het volgende:
Illamasqua, y u free shipping.
Sharana, y u tell me
Ik ook, heb nu ook een tafel op mijn kamer staan die vroeger nog in de woonkamer heeft gestaan en een oude kapstok en nog vanalles.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga voor ouwe zooi.
Zus wil nieuw gaan aanschaffen en daar staan aardig wat oude meubels van m'n ouders nog, maar eiken.
Nee, ik snap het helemaal hoor! Als ik er de spaarrekening voor had, kocht ik ook liever nieuw.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh eiken is wel pwetty.
Ik bedoel er niet mee te zeggen dat 2de hands spulletjes slecht zijn.. Ik bedoel... Toen we moesten wachten op onze meubels; kregen we een mooie kecke gele bank van familie en ikea tafeltjes en op zich was dat best fijn.... Maar ik had al heuuuuullll lang een set bij goossens gezien en het was toch fijn dat we gewoon het geld er voor hadden om het aan te schaffen
Jamaar, toch alleen vanaf Ŗ45? Of ben ik zo scheelquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef RenRen- het volgende:
Illamasqua, y u free shipping.
Sharana, y u tell me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nee, klopt wat je zegt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar, toch alleen vanaf Ŗ45? Of ben ik zo scheel
quote:
Ik ben al halverwegequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar, toch alleen vanaf Ŗ45? Of ben ik zo scheel
Dat gaat ook vrij vlot daar.quote:
Ja, I know, komt goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Is kut..
Trouwens lin... ik heb nog steeds je brush e.d. liggen van de trouw![]()
Ik neem het volgende week wel mee
ik denk niet dat ik echt ga bestellenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je er net niet aankomt weet ik wel 1 lakje
Goed voor de portemonnee wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik echt ga bestellenDat is mijn ding geworden de laatste tijd, mandje vullen en snel wegklikken
!!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik echt ga bestellenDat is mijn ding geworden de laatste tijd, mandje vullen en snel wegklikken
!!
Misschien moet ik dat ook maar eens lerenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
!!
Die ik nu ergens anders kan spenderenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kijk door dit weg te klikken heb ik zoveel euro bespaard
Da's gewoon kut.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:55 schreef Mss het volgende:
Mja, dat vind ik ook een beetje het kutte aan mijn situatie. Ik sta nergens ingeschreven, dus ik kom na mijn studie ook niet in aanmerking voor sociale huur. Inschrijven heeft nu geen zin meer.
Ik kan niet sparen omdat ik geen stufi meer krijg. Ik heb 2 jaar langstudeerdersboete. Ik ben bang dat ik na mijn studie nog jarenlang op een studentenhok moet gaan zitten omdat ik iets groters niet kan betalen. Daar maak ik me best veel zorgen om om eerlijk te zijn.
Waarom heeft inschrijven geen zin meer? Zolang je niet inschrijft weet je zeker dat je geen jaren opbouwt..quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:55 schreef Mss het volgende:
Mja, dat vind ik ook een beetje het kutte aan mijn situatie. Ik sta nergens ingeschreven, dus ik kom na mijn studie ook niet in aanmerking voor sociale huur. Inschrijven heeft nu geen zin meer.
Ik kan niet sparen omdat ik geen stufi meer krijg. Ik heb 2 jaar langstudeerdersboete. Ik ben bang dat ik na mijn studie nog jarenlang op een studentenhok moet gaan zitten omdat ik iets groters niet kan betalen. Daar maak ik me best veel zorgen om om eerlijk te zijn.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen....quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:55 schreef Mss het volgende:
Buy ALL the things @ Sephora and visit ALL the thingsquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:55 schreef RenRen- het volgende:
nou ja, het idee dat ik meer geld wil voor Parijs helpt ook wel
Je moet je sowieso wel inschrijven, gewoon voor het geval dat je toch ergens ertussen komt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:55 schreef Mss het volgende:
Ook zoiets moois, dat formulier is ner-gens te vinden op de sitequote:Geen studiefinanciering meer?
Heb je geen recht (meer) op studiefinanciering? En ben je langstudeerder? Dan kun je de verhoging van je collegegeld lenen bij DUO. (Het collegegeld zelf dus niet). Deze lening is alleen mogelijk tussen 1 september 2012 en 1 september 2014; het is een overgangsregeling voor de studiejaren 2012-2013 en 2013-2014. Om van deze regeling gebruik te kunnen maken, moet je in het verleden wel (minimaal één maand) studiefinanciering hebben ontvangen. Je kunt deze lening nu nog niet aanvragen. Vanaf juni 2012 is het aanvraagformulier beschikbaar op onze site.
Overal is het rampzalig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom heeft inschrijven geen zin meer? Zolang je niet inschrijft weet je zeker dat je geen jaren opbouwt..
En buiten Amsterdam kijken, daar schijnt het rampzalig te zijn
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook zoiets moois, dat formulier is ner-gens te vinden op de site![]()
Dit huis heeft me vier jaar gekost.. Maar ik ken ook mensen die binnen 1,5 jaar een huis hadden. Ligt heel erg aan de regio en de wijk..quote:
Doe een gok zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:58 schreef Mss het volgende:
Ja, ik zou ook niet weten in welke regio ik me zou moeten inschrijven, want ik weet niet waar ik na mijn studie ga werken.
Toen ik gestopt was werd ik opeens gebeld door Fontys waar ik was het nieuwe schooljaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel, het is niet alsof ik nu al m'n geld heb uitgegevenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan nog is het keislim om te sparen schattie
Oh, dat zeker wel. Maar dan is het wel handig om een idee te hebben waar je heen wilt. Voor mij is het momenteel redelijk simpel, de wachttijden hier vallen mee, ik sta al ingeschreven en mogelijk werk is goed te doen met auto. Maar da's niet voor iedereen zo natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit huis heeft me vier jaar gekost.. Maar ik ken ook mensen die binnen 1,5 jaar een huis hadden. Ligt heel erg aan de regio en de wijk..
Ja, echt... en I needz those 3000 ekkiesquote:
En termijnen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt... en I needz those 3000 ekkies
Mijn collegegeld voor komend jaar heb ik zo goed als bij elkaar, die 3000 ekkies niet
Eindhoven is gratis, in Maastricht moet je volgens mij ¤30,- betalen en dan ben je overal ingeschreven. Maar daar heb ik mij nog niet verder in verdiept.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe een gok zou ik zeggen. Inschrijven hier in de regio kost een tientje per jaar..
Goeden instelling man, duoquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik gestopt was werd ik opeens gebeld door Fontys waar ik was het nieuwe schooljaarDus ik vertelde dat ik mij had uitgeschreven, ja ze hadden bewijs nodig. Maar dat was weg op de site van DUO.
Heb ik DUO gebeld en toen zeiden ze dat ik dan maar gewoon een printscreen moest maken van de pagina zonder inschrijving en dat ik dat moest doorsturen.
Jaquote:
Eum... je bedoelt die link die er net onder staat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het is echt een kaksysteem daar...quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jakreeg vorige week ook een mail dat er iets veranderd zou zijn op mijn pagina. Terwijl de Open Universiteit helemaal niet met DUO werkt.
Maar om in te loggen moest ik mijn digid gebruiken en dat ben ik weer kwijt
Datquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:02 schreef Lindytje het volgende:
En ik heb toch al een studieschuld waar je U tegen zegt, dus dan kunnen die 3000 er ook nog wel bij
Lol, Lin faalt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eum... je bedoelt die link die er net onder staat?![]()
![]()
http://duo.nl/Images/Aanv(...)12234_tcm7-33321.pdf
dan krijg je nog geen langstudeerboetequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pff, dat is ergVoor jou dan. Ik dacht erover om dit jaar dan een opleiding te gaan doen om dan toch weer te stoppen zodat ik niet een jaar stil zit, maar 3000 euro is zo veel.
Nee, maar je moet moet moet alles nominaal doen dan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan krijg je nog geen langstudeerboete
Wat is deze???quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eum... je bedoelt die link die er net onder staat?![]()
![]()
http://duo.nl/Images/Aanv(...)12234_tcm7-33321.pdf
als we met z'n vieren gaan, gaat de bench opgeklapt achterin en MOETEN ze op schoot.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ah, Fiets, nu je er toch bent.
De bench van de Kavia's, hoe zie je dat voor je in de auto? Gaan die op een stoel in de bench, of achterin? Of gaat de bench achterin en de Kavia's op schoot?
(ivm hoeveel zitplaatsen er beschikbaar zijn)
Jep, deze is alleen voor de sneue gevallen als Lindy en ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:07 schreef Mss het volgende:
Maar ik kan komend jaar nog lenen, dus dan moet ik die 3000 euro volgens mij gewoon bijlenen bij mijn reguliere lening.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als we met z'n vieren gaan, gaat de bench opgeklapt achterin en MOETEN ze op schoot.
passen er 5 mensen in?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Want zowel Mir als Auievaar hebben een optie genomen, dan kunnen ze als ze willen allebei mee
Ik ben het jaar erop net zo sneuquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, deze is alleen voor de sneue gevallen als Lindy en ik.
jep....quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:07 schreef Mss het volgende:
Maar ik kan komend jaar nog lenen, dus dan moet ik die 3000 euro volgens mij gewoon bijlenen bij mijn reguliere lening.
Jep, ken er nog een.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben het jaar erop net zo sneu. Ik moet mijn laatste jaar voltijd studeren en ik kan dan niet meer lenen. Goeie vraag ook hoe ik dat aan ga pakken. Echt, als ik dit allemaal geweten had
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, deze is alleen voor de sneue gevallen als Lindy en ik.
Ik kan vanaf volgend jaar ook niet meer lenen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben het jaar erop net zo sneu. Ik moet mijn laatste jaar voltijd studeren en ik kan dan niet meer lenen. Goeie vraag ook hoe ik dat aan ga pakken. Echt, als ik dit allemaal geweten had
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarom heb ik al een vakje uitgezocht waarbij ik maar één dag naar de VU hoef. Kan ik de auto pakken, want goedkoper dan OV en de rest van de week kan ik werken.
Alweer een nieuwe spellingquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Want zowel Mir als Auievaar hebben een optie genomen, dan kunnen ze als ze willen allebei mee
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:11 schreef Mss het volgende:
Nu was ik denk ik ook niet gelukkig geworden als ik mijn vorige opleiding had afgemaakt, maarja. Soms zou ik mijn leven een aantal jaar willen terugspoelen.
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Lenen weg, OV weg, alles weg./moeder Smit-modus
quote:
Zondag/maandag scriptie, dinsdag VU (vakje + scriptie), woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag werk.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan eventueel zaterdagavond werken voor een zakcentje.
Meh, als het moet, dan moet het maar.quote:
JAA En veel souveniersquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buy ALL the things @ Sephora and visit ALL the things
studie > stop > studie 5 jaar doen TAH 3000 euro boetequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan krijg je nog geen langstudeerboete
Zoiets ja, het gaat bij mij in vijf termijnen ook. Maar aangezien ik toch ook wel heel graag een eigen huisje wil -> hoe meer geld, hoe beter.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:17 schreef Lindytje het volgende:
Maar met 4 dagen werk houd je toch wel een zakcentje over? Collegegeld zal dan per maand rond de 500 liggen..?
Wat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ondertussen krijgt Masja krijgt even een tafel van 700 euro kado
Die kak-termijnen....quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets ja, het gaat bij mij in vijf termijnen ook. Maar aangezien ik toch ook wel heel graag een eigen huisje wil -> hoe meer geld, hoe beter.
Het is wat er staat voor de studie +1 he, dat verschilt dus per opleiding.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JAA En veel souveniersEn verjaardagskado voor Fietso
[..]
studie > stop > studie 5 jaar doen TAH 3000 euro boete
960 euro jonguh.quote:
quote:
twitter:Manicuretafel twitterde op woensdag 20-06-2012 om 13:27:19@maschaa Wij stellen graag een beauty/manicuretafel voor je beschikbaar! Voor alle modellen: http://t.co/Ka5AnwQ4 http://t.co/kbPN4rI9 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |