Zaterdag 2 feestjes en geen cadeautjes. Nog geen idee hoe ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrijdag feestje, zaterdag feestje, zondag dood.
Sleep all day!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrijdag feestje, zaterdag feestje, zondag dood.
Op Stratum jonge!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaloers! Ik ga donderdagavond waarschijnlijk nachtwerk hebben aan die toets.
Zaterdag was vooral níet vanwege verjaardag, dus ook geen cadeautjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zaterdag 2 feestjes en geen cadeautjes. Nog geen idee hoe ik dat ga doen.
Scheelt wel!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zaterdag was vooral níet vanwege verjaardag, dus ook geen cadeautjes.
Ook al 30?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Mss het volgende:
Ohja, mijn vriend is zaterdag jarig. Goeden tip!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Mss het volgende:
Ohja, mijn vriend is zaterdag jarig. Goeden tip!
Het enige wat ik mee zou nemen is drank geloof ik. Maar daar staat nog wel een fles van in de kast.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Scheelt wel!
Ik heb heel geen tijd of geld om cadeautjes te zoeken.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
lekker slapen meisjes ik ga op bed
Oudje.quote:
Lijkt me ook weer niet zo handig, zelf zijn ze binnen no time klaar en tegelijk inzetten gaat ook niet, want ongetwijfeld té homofoob.quote:
Ja maar denk eens aan die afgezakte broeken halverwege den kont en die bontkraagjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me ook weer niet zo handig, zelf zijn ze binnen no time klaar en tegelijk inzetten gaat ook niet, want ongetwijfeld té homofoob.
Ieuw.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar denk eens aan die afgezakte broeken halverwege den kont en die bontkraagjes
Ik kan er niet eens over grappen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |