Zaterdag 2 feestjes en geen cadeautjes. Nog geen idee hoe ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrijdag feestje, zaterdag feestje, zondag dood.
Sleep all day!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrijdag feestje, zaterdag feestje, zondag dood.
Op Stratum jonge!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaloers! Ik ga donderdagavond waarschijnlijk nachtwerk hebben aan die toets.
Zaterdag was vooral níet vanwege verjaardag, dus ook geen cadeautjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zaterdag 2 feestjes en geen cadeautjes. Nog geen idee hoe ik dat ga doen.
Scheelt wel!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zaterdag was vooral níet vanwege verjaardag, dus ook geen cadeautjes.
Ook al 30?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Mss het volgende:
Ohja, mijn vriend is zaterdag jarig. Goeden tip!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Mss het volgende:
Ohja, mijn vriend is zaterdag jarig. Goeden tip!
Het enige wat ik mee zou nemen is drank geloof ik. Maar daar staat nog wel een fles van in de kast.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Scheelt wel!
Ik heb heel geen tijd of geld om cadeautjes te zoeken.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
lekker slapen meisjes ik ga op bed
Oudje.quote:
Lijkt me ook weer niet zo handig, zelf zijn ze binnen no time klaar en tegelijk inzetten gaat ook niet, want ongetwijfeld té homofoob.quote:
Ja maar denk eens aan die afgezakte broeken halverwege den kont en die bontkraagjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me ook weer niet zo handig, zelf zijn ze binnen no time klaar en tegelijk inzetten gaat ook niet, want ongetwijfeld té homofoob.
Ieuw.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar denk eens aan die afgezakte broeken halverwege den kont en die bontkraagjes
Ik kan er niet eens over grappen.quote:
En mij geeneens uitnodigen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Diconnected het volgende:
Zo, facebook event gemaakt voor mah birthday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En mij geeneens uitnodigen.
Heb nu al 26 mensen uitgenodigd, dus kijk even hoeveel er wel en niet komen maar anders ben je welkom hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb nu al 26 mensen uitgenodigd, dus kijk even hoeveel er wel en niet komen maar anders ben je welkom hoor
Omnomnom*kuch*nomnom.quote:
Ik ga morgen avocado's inslaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omnomnom*kuch*nomnom.
Jammer dat ze zo droog zijn altijd.
Nog nooit gehad eigenlijk.quote:
Succes met de zoektocht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef Mss het volgende:
Fietsenprobleem met mijn vriend besproken. We gaan binnenkort langs fietsenmakers in de hoop er een mooie stevige tweedehands tegen te komen!
Omnomnom guacamoleeeequote:
Oh dat is wel fijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef Mss het volgende:
Fietsenprobleem met mijn vriend besproken. We gaan binnenkort langs fietsenmakers in de hoop er een mooie stevige tweedehands tegen te komen!
quote:
Maar wat moet ik doen met zo'n ding?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijnhopelijlk kun je wat vinden
[..]is zulk goddelijk voedsel man
Hoop dat het lukt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef Mss het volgende:
Eton! Met peper en zoutquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wat moet ik doen met zo'n ding?
Geen bier, check.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:51 schreef Mss het volgende:
Ik hoop het ook. Een student zonder fiets is nog erger als een student zonder bier.
Door midden snijden, pit eruit jassen, groene spul eruit lepelen, beetje peper en zout er op doen en dan nommen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wat moet ik doen met zo'n ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |