Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Miranda of Caceres oid?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog goedkope, échte verbeteringen?
Salvio > Navas en ? > Rami denk ik zelf aan.
Ik vind Reyes fijner dan Navas, maar navas is zeker een rechtspoot?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog goedkope, échte verbeteringen?
Salvio > Navas en ? > Rami denk ik zelf aan.
Klopt. Moet even zien hoe dat loopt met Messi en Jara als koppers.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind Reyes fijner dan Navas, maar navas is zeker een rechtspoot?
IBRAquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:12 schreef Rijst het volgende:
Ik hoop echt niet op een MOTM Rooney.
Gerrard zou wel terecht zijn.Misschien wordt de oranje MOTM dan nog betaalbaar
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Rijst, die 50k is mijn team ongeveer. Met nog wat spelers op de TP kom ik op 120k
Handelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Hoe kom je in een keer aan zoveel coins?
Van jou gekregenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Handelen.
Hij heeft een brons voor 25 en eentje voor 65 verkocht.
Het zat me allemaal erg mee vandaagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Hoe kom je in een keer aan zoveel coins?
Oww,dan is het wel logischquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Handelen.
Hij heeft een brons voor 25 en eentje voor 65 verkocht.
Ik wil wel weer een keer, hopelijk zijn er dan genoeg die willenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Oww,dan is het wel logisch
Off: Morgen clubs? kan de hele middag.
Ik werk de hele week van 7:00 tot 18:00.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik wil wel weer een keer, hopelijk zijn er dan genoeg die willen
Nee bronze voor 25K en 65K. Van iemand gekregen dus logisch dat hij nu >100K heeftquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Logisch? GJE die dikke winst maakt?
haha, nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik werk de hele week van 7:00 tot 18:00.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:31 schreef Euroteller het volgende:
@rijst
Kun je mijn naam misschien tussen de PS3'ers bij de OP zetten?
jij had zeker over 1.5quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:31 schreef BDIL het volgende:
Pauper TTWat een pauper ploeg dat Engeland, tegen iedereen fucking verdedigend spelen en hopen op een miezerig counter... Zo zie je maar weer ook dat scheidsrechters het ''grote'' ploegen meer gunnen dan andere zoals gister ook is gebleken.
Hopelijk kan Rijst/Omni, of beide dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee bronze voor 25K en 65K. Van iemand gekregen dus logisch dat hij nu >100K heeft![]()
Morgen clubs?Na 19:00?
Frankrijk - Spanje wordt wel leuk hoop ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:31 schreef BDIL het volgende:
Pauper TTWat een pauper ploeg dat Engeland, tegen iedereen fucking verdedigend spelen en hopen op een miezerig counter... Zo zie je maar weer ook dat scheidsrechters het ''grote'' ploegen meer gunnen dan andere zoals gister ook is gebleken.
En de rest dan Toefjes enzo. 2weken terug hadden we te veel man en nu kunnen we niet spelen omdat we te weinig man hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
Hopelijk kan Rijst/Omni, of beide dan.
Nee, maar het is gewoon dikke bullshit wat hier gebeurt. Gister durfde de scheids de bal niet op de stip te leggen tegen Spanje. Alle overtredingen waren maar oke bevonden, vandaag een duidelijk doelpunt dat wordt afgekeurd en meteen gele kaart trekken bij een overtreding op de Engelse.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij had zeker over 1.5
[..]
Hopelijk kan Rijst/Omni, of beide dan.
Eerst even een tijdje meeposten, zo houden we de OP alleen gevuld met vaste gastenquote:
doe ik tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst even een tijdje meeposten, zo houden we de OP alleen gevuld met vaste gasten
true, echt zo jammer dat die 1-1 niet gewoon telde.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon dikke bullshit wat hier gebeurt. Gister durfde de scheids de bal niet op de stip te leggen tegen Spanje. Alle overtredingen waren maar oke bevonden, vandaag een duidelijk doelpunt dat wordt afgekeurd en meteen gele kaart trekken bij een overtreding op de Engelse.
iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En de rest dan Toefjes enzo. 2weken terug hadden we te veel man en nu kunnen we niet spelen omdat we te weinig man hebben
ik post hier al best lang mee hahahquote:
Kijk even wie ik quotequote:
Ja maar ik sta ook niet in de OPquote:
Volgend jaar zit hij in Futquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
Wilhelmsson MOTM. Die gast speelt echt goed.
Je snapt het denk ik nietquote:
zet er maar wat opquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:38 schreef BDIL het volgende:
Iemand die mij 10k kan lenen ? Je krijgt het terug voor vrijdag
Ex-alecht hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
Wilhelmsson MOTM. Die gast speelt echt goed.
Klasse, stijl en eergevoel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ikke ook niet, waarom wil je er zo graag in staan?
quote:
Dacht dat je ging stoppen met FUTquote:
Ja verveling ook al heb ik morgen een tentamenquote:
Probeer je iets duidelijk te makenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil Messi nú testen. Nu heb ik tijd. Maar geen coins om de rest van mijn team af te maken.
alles in mn teams gestoken nu srry anders wel wat voorgeschoten voor jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil Messi nú testen. Nu heb ik tijd. Maar geen coins om de rest van mijn team af te maken.
Ja, maar dat is jammer van de chemistry.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Probeer je iets duidelijk te maken
Gooi er anders gewoon 10 random bronze om.
Dat bedoelde ik niet hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alles in mn teams gestoken nu srry anders wel wat voorgeschoten voor je
Blijkbaar nietquote:
Heb liever een balansquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verdedigend wel, alleen minder pace. Net wat je belangrijker vindt achterin.
dus je hebt liever geen balans, maar gewoon pace.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb liever een balans
Als ze eenmaal langs een trage verdediging zijn, ben je al klaar in principe
Daarom heb ik Pepe naast hemquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb liever een balans
Als ze eenmaal langs een trage verdediging zijn, ben je al klaar in principe
Hmm ja, maar is Pepe niet beduidend sneller dan Luiz?quote:
75 om 79quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja, maar is Pepe niet beduidend sneller dan Luiz?
en dan pak je de laagste bin maar, je hebt immers toch zo veel geld. And so on en voor je het weet is je 120k verdampt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hmm, morgen dan eens Terry proberen denk ik. Zoveel keuzes als je geld hebt
Of handelen en nog meer geld hebben en dan de helft besteden aan een team en met de andere helft weer handelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hmm, morgen dan eens Terry proberen denk ik. Zoveel keuzes als je geld hebt
Ik maak altijd winst door gebruikte spelers voor meer dan de aankoopsprijs te verkopenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Of handelen en nog meer geld hebben en dan de helft besteden aan een team en met de andere helft weer handelen
Unlimited monay!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Of handelen en nog meer geld hebben en dan de helft besteden aan een team en met de andere helft weer handelen
Als je die spelers koopt om mee te spelen en later voor meer te verkopen, waarom verkoop je ze dan niet meteen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik maak altijd winst door gebruikte spelers voor meer dan de aankoopsprijs te verkopenMaar ook richten op een beetje handel idd..
Zat ik ook net aan te denken jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als je die spelers koopt om mee te spelen en later voor meer te verkopen, waarom verkoop je ze dan niet meteen?
Alsje blijft zitten heb je volgend jaar Sjirk. Mag ik nu wat van jouw motivatie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Gezocht: Motivatie.
Is een beetje versleten en oud, waarschijnlijk weggelopen.
Wie o wie kan mij helpen?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Gezocht: Motivatie.
Is een beetje versleten en oud, waarschijnlijk weggelopen.
Wie o wie kan mij helpen?
ik blijf niet zitten maar het is zo veel en ik wil gewoon niks doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsje blijft zitten heb je volgend jaar Sjirk. Mag ik nu wat van jouw motivatie?
als je toch niet blijft zitten hoef je het ook niet te doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik blijf niet zitten maar het is zo veel en ik wil gewoon niks doen![]()
ik heb geen motivatie meer voor je sorry
Ik doe het morgenochtend welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik blijf niet zitten maar het is zo veel en ik wil gewoon niks doen![]()
ik heb geen motivatie meer voor je sorry
jawel want het is voor examencijfer enzo dus best belangrijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als je toch niet blijft zitten hoef je het ook niet te doen.
IF Vela op CAM?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
Laat los het kraken!
[ afbeelding ]
Never mind!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hups. Aan je werk.
Kan iemand mij helpen aan een CF - ST kaartje?Ik heb nog maar 4k en je krijgt 't morgen terug.
Daar gaan we dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
Laat los het kraken!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef Rijst het volgende:
Hallo, ik ben te lui om even te kijken of er al een nieuwe MOTM is dus wil iemand alsjeblieft even kijken of die al aangekondigd is?
Is hijop vakantie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Heerlijk rustige dag wel zo zonder Vandermar
Het is te hopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef Thorb het volgende:
Vanochtend nog wel met zijn vriend Vandermer. Misschien doet hij eens iets nuttigs
Die blijven voor altijd staanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om verkochte items te verwijderen in de Web app ?
helaas, is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om verkochte items te verwijderen in de Web app ?
Item aanklikken, even naar Watch List gaan en weer naar je TP.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef Roypsv het volgende:
3 springen en dan aan je duim likkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef Roypsv het volgende:
Aan klikken -> watchlist -> trade pilequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef Roypsv het volgende:
m'n keeperquote:
thnx!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Item aanklikken, even naar Watch List gaan en weer naar je TP.
nee hij geeft aan dat me trade pile vol zit maar alles is verkocht. ze zijn dus allemaal groen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:40 schreef Thorb het volgende:
Volgens mij bedoelt hij dat hij een plakkertje heeft op de TP of niet
Anders inderdaad dubbelklikken en dan een ander item listen/naar store ofzo gaan.
Oke dan begreep ik je verkeerdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:40 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee hij geeft aan dat me trade pile vol zit maar alles is verkocht. ze zijn dus allemaal groen.
Amos is nog wel wat waard.. ik heb er nog 1 in 4-3-3 voor 1.7k verkocht. Ik had trouwens nog een Yakubu 4-1-2-1-2 en een Diogo (BraSilver) 4-1-2-1-2 in een bronze pack, ik krijg best veel silvers in bronze packs vandaag.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
m'n keepernee man die zijn geen fuck waard volgens mij, bronze keepers.
Is moeilijk te zeggen:P sommige schoten gaan er bij een keeper van 99 ook in. En in de finale speel ik altijd meer gespannenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Okee, nu begin ik boos te worden. 3-4 verloren in de finale van de Duitser. hij 5 schoten op doel, 4 goals. De rest wel gewonnen met mijn elftal dit toernooi.
Vorig toernooi 5-1 verloren. 5 schoten op doel.
Dus de logische vraag: Kan iemand mij vertellen of TOTY Buffon beter is dan Stekelenburg?
Wat voor team heb je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Okee, nu begin ik boos te worden. 3-4 verloren in de finale van de Duitser. hij 5 schoten op doel, 4 goals. De rest wel gewonnen met mijn elftal dit toernooi.
Dus de logische vraag: Kan iemand mij vertellen of TOTY Buffon beter is dan Stekelenburg?
Wat is clubbenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat voor team heb je?
Kan je morgen middag clubs?
Ik moet morgen om 16:00 beginnen met werken helaasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat voor team heb je?
Kan je morgen middag clubs?
Ik word soms ook niet goed ervan als mijn tegenstander alles erin schiet terwijl ik veel beter ben en ik krijg de bal er niet in. En ik speelde vandaag 3x achter elkaar tegen Hart (1x de TOTY) dus dat maakt het niet makkelijker om te scoren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Ibracadabra dus.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 23:50:26One could say this player is a bit..."magical". #iMOTM #FUT reageer retweet
Denk dat TOTY Buffon wel goed zal zijn, vind de NIF al goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 16:00 beginnen met werken helaas![]()
Elftal 3-5-2:
Steek
IF Silva- SIF Chiellini -IF Ogbonna
SIF Marchisio - Cambiasso
Maicon (RM) Natale (CAM) Elia (LM)
Ibrahimovic - SIF Miccoli
quote:
Nog een keer de iMOTM zou ik niet erg vinden, maar Rijst welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er morgen wel een TOTW is en wie daar dan in zitten. Ik weet niet welke competities nog is gespeeld (behalve de MLS en de Liga do Brasil) maar ik denk dat ze alleen EK spelers gaan doen.
In het begon vond ik 352 super fijn spelen, maar na 2 weken. Verloor ik alleen nog maar. Ik was via de flanken kwetsbaar. en L1+Driehoekje van de tegenstanders lukte altijd. Dus ben ik weer terug gegaan naar 4321quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 16:00 beginnen met werken helaas![]()
Elftal 3-5-2:
Steek
IF Silva- SIF Chiellini -IF Ogbonna
SIF Marchisio - Cambiasso
Maicon (RM) Natale (CAM) Elia (LM)
Ibrahimovic - SIF Miccoli
Ze zeiden dat er deze week wel TOTW zou zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er morgen wel een TOTW is en wie daar dan in zitten. Ik weet niet welke competities nog is gespeeld (behalve de MLS en de Liga do Brasil) maar ik denk dat ze alleen EK spelers gaan doen.
Overigens alleen Argentinie en Brazilie (Finland ook maar niet in FUT) Azie misschien nog (Korea?)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |