Klaar nog niet echt maar wel even tijd voor mijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel checkt WA![]()
Ow wacht...... Dateding is klaar
Je bent in de war met vriendschap!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt er van kunnen leren, op naar de volgende!
[..]
is een ilussie
[..]
Ik denk dat je kinders in de pubertijd zitten? Soms volwassen gedrag, en soms geen volwassen gedrag. Ies met mee groeien
Dat kan wel waar zijn, maar daar heb ik natuurlijk niks aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach bij mij is het nog nooit zo ver gekomen.
ja wtf wat is deze, doe nog eens in je DM kijken en kom dan maar terug! En verranderd je bovenstaande tekst!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mijn WA natuurlijk. Op FOK! is dat ver te zoeken
Oudste nog net niet, maar ik hou mijn hart vastquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt er van kunnen leren, op naar de volgende!
[..]
is een ilussie
[..]
Ik denk dat je kinders in de pubertijd zitten? Soms volwassen gedrag, en soms geen volwassen gedrag. Ies met mee groeien
Dat zal ik nooit ontkennen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, toch blijft het moeilijk.
Fijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klaar nog niet echt maar wel even tijd voor mij
eensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klaar nog niet echt maar wel even tijd voor mij
[..]
Je bent in de war met vriendschap!
Ja wat is het nou? Illusie of niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja wtf wat is deze, doe nog eens in je DM kijken en kom dan maar terug! En verranderd je bovenstaande tekst!
Hij is toch bestempeld als van de lijn gehaald en dus geen goal!quote:
ja gelukkig welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is toch bestempeld als van de lijn gehaald en dus geen goal!
Ik zit met hetzelfde probleem als jou.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan wel waar zijn, maar daar heb ik natuurlijk niks aan.
Het is of je tevreden bent met je leven zoals het is of niet. Sommigen willen helemaal geen relatie.
Ik wel, maar heb ervaren dat ik nog wel het 1 en ander te leren heb.
Tis een beetje kip/ei probleem: Ik heb meer ervaring nodig om een succesvbolle relatie te hebben, maar ik heb een succesvolle relatie nodig om die ervaring op te bouwen.
daar heb je een punt.quote:
Ik denk dat iedereen dat wel heeftquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleem als jou.
De Engelsen hebben gewoon vet mazzelquote:
Ja maar Engeland heeft ook veel kansen hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Engelsen hebben gewoon vet mazzel
waar ben jij nou mee eens dan?quote:
ja how how how jij eens meisje! Niet opeens bijdehand gaan lopen doen he!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? Illusie of niet?
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar Engeland heeft ook veel kansen hoor
JeetjeZit soms op het puntje van mijn stoel bank
Niks bijdehand! Je lult je eigen vast schat! En goed ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar ben jij nou mee eens dan?
[..]
ja how how how jij eens meisje! Niet opeens bijdehand gaan lopen doen he!
Ja maar de ene relatie is ook de andere niet, en iedere interactie is anders, dus ik weet sowieso niet of je ervaring met relaties kunt gebruiken in je volgende, ik doel meer op het feit dat geen enkele relatie zekerheid heeft.quote:
zit je op de leuning dan? Want daar zit een puntje. Anders zit je op het randje!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar Engeland heeft ook veel kansen hoor
JeetjeZit soms op het puntje van mijn stoel bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |