Als de ander dat weet en er mee om kan gaan is dat geen probleemquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel ervaring mee en kan slecht mensen inschatten. sowieso vind ik relaties (ook vriendschappelijke) lastiger dan de meeste anderen (tenzij ik mensen al langer ken, dan gaat het steeds meer vanzelf)
Dat is nu iemand in zijn waarde laten, jammer genoeg zijn er veel mensen die dat niet doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de ander dat weet en er mee om kan gaan is dat geen probleem
Ik heb ervaren dat de ander liever niet er mee omgaat. Ik werd altijd na korte tijd gedumptquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de ander dat weet en er mee om kan gaan is dat geen probleem
Ditquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is nu iemand in zijn waarde laten, jammer genoeg zijn er veel mensen die dat niet doen.
ik maak hier op uit dat jij nu draken van kinderen hebt en daar in mee groeid?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je in iedere fase meegroeit, baby is vermoeiend als ze veel huilen maar wonder boven wonder kun je daar tegen, en nu zijn het draken vooral tegen elkaar maar ook daar leer je mee omgaan.
je bent nog lang niet dood, dus tijd zat. Geen paniek!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zover is het bij mij nooit gekomen
Nou dit waren geen kinderen meer, wel meervoudig gehandicapten. Je komt van alles tegen zoals met latex handschoentjes aan poep uit reten vissen, snikkels van volwassen kerels wassen (dat is als man toch een beetje.... mjah....) en meer van zulks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]ja bijzonder he die kinderen... zo vrij en eerlijk en puur... als ze je lief vinden knuffelen ze je, moeten ze je niet roggelen ze je in je gezicht...
wete precies waar je aan toe bent
Ik ben ook door schade en schande wijs (nou ja wijzer dan ervoor) gewordenquote:
Het is niet echt paniek, het is gewoon hoe ik dingen ervaren heb gekkie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je bent nog lang niet dood, dus tijd zat. Geen paniek!
Ja duhhhhquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik maak hier op uit dat jij nu draken van kinderen hebt en daar in mee groeid?
[..]
je bent nog lang niet dood, dus tijd zat. Geen paniek!
t gata goed hequote:
dat had ik die ene dag al in het pretpark, zaten ook hoop leeftijden tussen, geweldigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou dit waren geen kinderen meer, wel meervoudig gehandicapten. Je komt van alles tegen zoals met latex handschoentjes aan poep uit reten vissen, snikkels van volwassen kerels wassen (dat is als man toch een beetje.... mjah....) en meer van zulks.
Maar ze zijn inderdaad heel recht door zee en onbevangen, ze nemen ze zoals je bent, of niet.
Toffe week was dat
Op mijn WA natuurlijk. Op FOK! is dat ver te zoekenquote:
Als gevoel er bij komt kijken in een relatie is dat niet altijd even makkelijk. Vergt veel geduld etc. En dat hebben de meeste mensen niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is nu iemand in zijn waarde laten, jammer genoeg zijn er veel mensen die dat niet doen.
Ach bij mij is het nog nooit zo ver gekomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ervaren dat de ander liever niet er mee omgaat. Ik werd altijd na korte tijd gedumpt
Ik ook. Bovendien klinkt dit meer als een soort dwang of zo, wat nooit goed is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook door schade en schande wijs (nou ja wijzer dan ervoor) geworden
Nu heb ik een hele fijne groep mensen om me heen, niks is verplicht maar we staan wel klaar voor elkaar indien nodig, ik kan slecht omgaan met verplichtingen als in je moet komen anders...
Mwoah, goed, goed.quote:
* charmed_angel checkt WAquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mijn WA natuurlijk. Op FOK! is dat ver te zoeken
Is ook zo, maar als je respect hebt voor elkaars mening dan kom je er welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als gevoel er bij komt kijken in een relatie is dat niet altijd even makkelijk. Vergt veel geduld etc. En dat hebben de meeste mensen niet.
[..]
Ach bij mij is het nog nooit zo ver gekomen.
Dat gaat wel heel ver hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel checkt WA![]()
Ow wacht...... Dateding is klaar
Zeker wetenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook. Bovendien klinkt dit meer als een soort dwang of zo, wat nooit goed is.
Ik heb ondertussen ook goeie mensen om me heen verzameld
Die moet je vasthouden
Je hebt er van kunnen leren, op naar de volgende!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is niet echt paniek, het is gewoon hoe ik dingen ervaren heb gekkie.
Blijkbaar kwam ik steeds bij de verkeerde terecht of zo.
is een ilussiequote:
Ik denk dat je kinders in de pubertijd zitten? Soms volwassen gedrag, en soms geen volwassen gedrag. Ies met mee groeienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duhhhh
Ik ben moeder draak, wat denk jij nou?
Inderdaad, toch blijft het moeilijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook zo, maar als je respect hebt voor elkaars mening dan kom je er wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |