Dat was omdat iedereen vorig jaar bij de HEMA stond te hossen. Op Camping 4 was er meer dan genoeg te horen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:12 schreef Roberto_BOZ het volgende:
3, omdat we dat elk jaar doen. De sfeer was vorig jaar ver te zoeken, het was wel ontzettend rustig 's nachts.
Ik denl dat dat meer aan jou en/of het jaar ligt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:38 schreef Albert86 het volgende:
Normaal altijd op camping 2 gestaan en vorig jaar op camping 4. Camping 2 beviel me wel een stuk beter moet ik zeggenVeel meer sfeer.
Bij ons kwamen ze vorig jaar de muziek zelfs uitzetten, terwijl ik overduidelijk aan het klussen was.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Sfeer maak je zelf... als is het wel lastig met 30ers achter je die willen slapen als je de eigen huis en tuin tune op repeat aan het luisteren bent
Inmiddels ben ik zelf 30 maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat je op een festival gaat zeuren over muziek
Ben het met ke eens dat zeuren om muziek onzin is. Maar mijn God, zo'n tune op repeat, ik zou horrendol worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Sfeer maak je zelf... als is het wel lastig met 30ers achter je die willen slapen als je de eigen huis en tuin tune op repeat aan het luisteren bent
Inmiddels ben ik zelf 30 maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat je op een festival gaat zeuren over muziek
Heerlijk rustgevend juist. Doet me denken aan andere mensen die hard werken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Kan er idd mee te maken hebben dat ik de 3 jaren op camping 2 met een grote groep was en dat ene jaar op camping 4 nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denl dat dat meer aan jou en/of het jaar ligt.
Meerdere jaren tour de camping gedaan en 1 t/m 4 verschillen totaal niet qua sfeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |