quote:
Op woensdag 20 juni 2012 12:48 schreef kciR het volgende:The Good, The Bad & The Queen - 2007
Sigur Rós - 2008
(de eerste jaren dat ik ging heb ik echt zoveel moois gemist omdat ik toen nog een groentje was en niet veel kende.. Had bijvoorbeeld heel graag Belle & Sebastian willen zien in 2005)
Yeah!!!! The Good, the bad and the Queen
Echt het mooiste optreden die ik ooit heb gezien... ik had tranen in mijn ogen, zo mooi vond ik het.
En die dames van het strijkorkestje, die maakten het helemaal af (voor het oog).
En verder was er natuurlijk twee of drie jaar later nog Kyteman's hiphoporchestra (die gelukkig wel wat meer in huis hadden dan alleen hiphop... )
Maar goed, ik blijf doorgaans alleen op het terrein waar de Alfa en Grolsch staan, en die kleinere tent die nog net op het andere veld staat.
Bij de dance kom ik zelden, alleen bij Junky XL ben ik er even geweest en Noisya (vanwege de connectie met het poppodium waar ik werk, die ze hebben).
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.