"Alle hendjes aan dek"?quote:
Of gooi er op zijn minst wat wodka in.quote:
Kijk, iemand met smaak.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gooi er op zijn minst wat wodka in.
zwaai es efkes mi oew hendjesquote:
Smootsiesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb alleen maar smoothies op vandaag en ice tea
Dank u zeer.quote:
Long island ice tea?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb alleen maar smoothies op vandaag en ice tea
Je wilt geen vlabbertjes in je drankje?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:57 schreef Renesite het volgende:
Al houd ik meer van gemixte vruchtensapjes omdat ik een hekel heb aan heul veul vliesjes en vlabbertjes in mijn drankje
Ik had vooral appel kaneel smoeziesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:57 schreef Renesite het volgende:
Al houd ik meer van gemixte vruchtensapjes omdat ik een hekel heb aan heul veul vliesjes en vlabbertjes in mijn drankje
Niet eens een verdwaald pitje?quote:
Aightquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had vooral appel kaneel smoezies![]()
Die waren zonder flubbertjes!
Doritoooooquote:Op zondag 24 juni 2012 00:08 schreef Greys het volgende:
En cake met slagroom
En van die driehoekige oranje chipsdingen (hoe heten ze nou?) met gesmolten kaas
En patatjes
Maar verder was het een heel gezonde dag!
Met smoezies!
Groetjes aan je weegschaal!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 00:08 schreef Greys het volgende:
En cake met slagroom
En van die driehoekige oranje chipsdingen (hoe heten ze nou?) met gesmolten kaas
En patatjes
Maar verder was het een heel gezonde dag!
Met smoezies!
The show must go ooooonquote:Op zondag 24 juni 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, 15 september is nog ver weg.
Godzijdank.
Ik ben 2 kilooo afgevallen sinds mijn behaardag.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, 15 september is nog ver weg.
Godzijdank.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |