Goed he?quote:
Je ne comprend pas aussiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed he?![]()
Ik begrijp nog steeds niet waarom ik voor Frans zo'n laag cijfer haalde.
He, maar die versta ik ook!quote:
je voudrais une metre de bierre avec un biftecquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
He, maar die versta ik ook!![]()
De twee zinnetjes die ik in mijn hoofd gestampt heb voor wanneer ik weer eens oog in oog sta met een fransman.
"Je ne comprend pas. Je ne parle pas Francais."
Meestal lachen ze dan en babbelen vrolijk verder in het Frans.![]()
Wiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
Haiiiiiiiiiii!![]()
Vandaag lekker daggie sauna weer gedaan!
Weer tien jaar jonger. Nog even en ze laten me niet meer binnen wegens te jong![]()
![]()
Oh en Rene Romkes (van esctoday) is bij Sharon Kips wezen lobbyen en ze heeft ja gezegd, dat ze naar het Eurovisie zou willen met een goed lied...
Hierin versta ik: "ik wil graag een meter bier en zo iets:"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
je voudrais une metre de bierre avec un biftec
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de posts zie ik weinig van, behalve een toilet waar blijkbaar iets verkeerds bij werd gezegd.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hierin versta ik: "ik wil graag een meter bier en zo iets:"Een biefstukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de posts zie ik weinig van, behalve een toilet waar blijkbaar iets verkeerds bij werd gezegd.
Maar die buik is ook wel sappig![]()
Oh.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een biefstuk
Maar die buik is ook wel sappig
Daarom ben ik er ook heel erg voor dat mensen met hun eigen lied komen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
Echt een heel goede zangeres, maar dan zal je zien dat ze haar zo'n ballad a la Pearl geven ofzo![]()
Ja en dat heeft Sharon kennelijk niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook heel erg voor dat mensen met hun eigen lied komen.
Mag best voor ze geschreven worden, maar dan wel door de mensen waar ze normaal ook mee werken, zodat het iets is waar ze zich in thuis voelen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dat heeft Sharon kennelijk niet.
Die zei dat ze best mee wil doen, 'maar dan wel met een goed lied'.
Ja, maar dan wel een 'open' open inschrijving.quote:En Rene Romkes wil daar John Ewbank voor gaan lobbyen.
Ik heb liever gewoon een open inschrijving weer
Mag ze best aan meedoen uiteraard!
"Alle hendjes aan dek"?quote:
Of gooi er op zijn minst wat wodka in.quote:
Kijk, iemand met smaak.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gooi er op zijn minst wat wodka in.
zwaai es efkes mi oew hendjesquote:
Smootsiesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb alleen maar smoothies op vandaag en ice tea
Dank u zeer.quote:
Long island ice tea?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb alleen maar smoothies op vandaag en ice tea
Je wilt geen vlabbertjes in je drankje?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:57 schreef Renesite het volgende:
Al houd ik meer van gemixte vruchtensapjes omdat ik een hekel heb aan heul veul vliesjes en vlabbertjes in mijn drankje
Ik had vooral appel kaneel smoeziesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:57 schreef Renesite het volgende:
Al houd ik meer van gemixte vruchtensapjes omdat ik een hekel heb aan heul veul vliesjes en vlabbertjes in mijn drankje
Niet eens een verdwaald pitje?quote:
Aightquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had vooral appel kaneel smoezies![]()
Die waren zonder flubbertjes!
Doritoooooquote:Op zondag 24 juni 2012 00:08 schreef Greys het volgende:
En cake met slagroom
En van die driehoekige oranje chipsdingen (hoe heten ze nou?) met gesmolten kaas
En patatjes
Maar verder was het een heel gezonde dag!
Met smoezies!
Groetjes aan je weegschaal!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 00:08 schreef Greys het volgende:
En cake met slagroom
En van die driehoekige oranje chipsdingen (hoe heten ze nou?) met gesmolten kaas
En patatjes
Maar verder was het een heel gezonde dag!
Met smoezies!
The show must go ooooonquote:Op zondag 24 juni 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, 15 september is nog ver weg.
Godzijdank.
Ik ben 2 kilooo afgevallen sinds mijn behaardag.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, 15 september is nog ver weg.
Godzijdank.
quote:
Ik zit nu op 18 jaquote:Op zondag 24 juni 2012 00:23 schreef Renesite het volgende:
Je bent in ieder geval 10 jaar jonger. Dus 18?
Dammit, je was al zo'n skinny biatch in je Delfts blauwe kleedjequote:Op zondag 24 juni 2012 00:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben 2 kilooo afgevallen sinds mijn behaardag.
Ik heb de greatest hits van Queen aanstaan, jaquote:
quote:
Jaa!quote:Op zondag 24 juni 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
Roozjee als ie een keer in de buurt is ofzo weer gaan we dan samen?
Ik ben een jaar of twee geleden twee avonden achter elkaar geweest.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jaa!![]()
Hij was nog niet zo lang geleden in Leiden, maar toen was ik te laat om nog kaarten te krijgen.![]()
3 keer, kan ik me best voorstellen.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of twee geleden twee avonden achter elkaar geweest.
Of drie
Eén avond met Maes en mijn ouders.
En de tweede (en volgens mij zelfs derde) avond met FranklinWant die is er ook helemaal weg van.
quote:Op zondag 24 juni 2012 01:04 schreef Greys het volgende:
Dat wordt onze missie dan, om daar verandering in te brengen!
December!quote:Op zondag 24 juni 2012 01:09 schreef Greys het volgende:
http://www.hermanvanveen.(...)ymniztk1mji4ma2.aspx
Psies!quote:Op zondag 24 juni 2012 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
December!![]()
Dat duurt niet eens meer zo lang
Prima!quote:Op zondag 24 juni 2012 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies!
Ik ga morgen eens kijken of er nog een beetje kaarten zijn op die data, kee?
Ik boek nog niets, maar dan kunnen we effe overleggen van de week of we kaarten bestellen!
Oy! Ik wil meequote:Op zondag 24 juni 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
Roozjee als ie een keer in de buurt is ofzo weer gaan we dan samen?
Nou vooruit, omdat je het zo vriendelijk vraagt!quote:
Takketrollieeeeeeeeeequote:Op zondag 24 juni 2012 02:04 schreef Takaiki het volgende:
Moet ik nog even melden dat ik ook voor de ¤ 12,50 ga?
Ik trol niequote:Op zondag 24 juni 2012 02:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Takketrollieeeeeeeeee
En aangepast in de OP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |