SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
een hoop vunzigheid.. en lurkers die wat durven posten...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:29 schreef JK1982 het volgende:
Da's hard gegaan hier.. heb ik nog wat gemist?
Dit topic moet 24/7 worden bewaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
een hoop vunzigheid.. en lurkers die wat durven posten...
echt he....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit topic moet 24/7 worden bewaakt.
niks boeiendsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:29 schreef JK1982 het volgende:
Da's hard gegaan hier.. heb ik nog wat gemist?
Ah, duidelijk..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
een hoop vunzigheid.. en lurkers die wat durven posten...
Hmmz, ging wel hard voor dat het niet boeiend was, hahaha!quote:
verkocht bedoel jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, duidelijk..
[..]
Hmmz, ging wel hard voor dat het niet boeiend was, hahaha!
Heb net het Corsaatje gekocht voor ¤ 475,=. Ben blij dat ik eraf ben
Ja, ik ben de viezigheid zelve natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja...Maar gelukkig ben jij er nu
Ja, had eigenlijk 500 gezegd, maar toen begonnen die gasten weer te zeiken uiteraard.. Lagertje dit, en de tank was leeg, blablabla.. Hup, weg met dat ding!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
verkocht bedoel je
maar ik las het super hoor, eindelijken toch iets meer dan die 300
Nou beter toch, je kan er maar van af zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, had eigenlijk 500 gezegd, maar toen begonnen die gasten weer te zeiken uiteraard.. Lagertje dit, en de tank was leeg, blablabla.. Hup, weg met dat ding!
Spannendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef El_Thijs het volgende:
Halleekes
Eerste vacature voor een functioneel beheerder is in mijn box beland. Eens kijken wat het is
Nogal, Functioneel Beheerder bij de RvA (Raad van Accreditatie). Eens goed doorlezen wat ze willen en wat ik kan verwachten.quote:
Daaromquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik ben de viezigheid zelve natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |