quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ariana GrandeAmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefdheid is voor de dommen
wat bedoel jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Post jij ook wel eens gewoon, normaal?
Psst: pro-tip: veel jongens gaan er niet dat teringeind reizenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zal ik eerst afscheid van jou moeten nemen.
Oke doei.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zal ik eerst afscheid van jou moeten nemen.
Snuf weet dat ik grappen maak.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Psst: pro-tip: veel jongens gaan er niet dat teringeind reizen
Nee, meisje-waarmee-ik-net-babbeldequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, meisje-waarmee-ik-net-babbeldeLeuk gesprek gehad ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nee, meisje-waarmee-ik-net-babbeldeHOE NAM ZE AFSCHEID DAT IS VAN ESSENTIEEL BELANGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
[..]
Nee, meisje-waarmee-ik-net-babbeldeWas het dat ene onbereikbare meisje of een andere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks bijzonders, ze leek wel geinteresseerd. Al weet ik niet in hoe verre dat gemeend was en waarom ze haar interesse zou overdrijven.quote:
Je ziet zo echt geen reet Faye.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
desbetreffende broek, maar de mijne is donkerblauw.
rpiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je ziet zo echt geen reet Faye.
edit: die was niet zo bedoeld maar laat 'm mooi staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |