SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting, charmed_angel en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das geen paal, das een traptrede.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die rechter heeft een flinke paal tussen haar benenBaby darling doll face honey![]()
Dat is zn handquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou het weghalen voor je een ban krijgt voor dat scrotumBaby darling doll face honey![]()
Je zegt wel dat anderen zeiken, maar hou er dan zelf ook over opquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef Typisch het volgende:
Heeuh pics posten! Is dit dan geen bagger?In dat geval:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jawel, lenigheidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je naar zijn arm kijkt links
Baby darling doll face honey![]()
Nee, het is een serieuze vraag. Ik weet niet zo goed wat de term bagger hier op FOK! betekend.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zegt wel dat anderen zeiken, maar hou er dan zelf ook over op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef Typisch het volgende:
Heeuh pics posten! Is dit dan geen bagger?In dat geval:
[ afbeelding ]![]()
![]()
http://radio49.nl/playing.php Doet het hier niet, meer mensen die daar last van hebben?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
nope geen last van.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:21 schreef Rafeiro het volgende:
http://radio49.nl/playing.php Doet het hier niet, meer mensen die daar last van hebben?
had ik maar zulke photoshop skills![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
Du!
Ow... en ik heb hem niet aangevraagd.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Zo slotavond van het darten, maar ik heb geen zin, QQ.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:25 schreef Karzai het volgende:
Dromenvangertje ik zie je hier veel te vaak, gaat het wel goed met je??
![]()
Bestaan er ook rode kaarten in het darten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
Zo slotavond van het darten, maar ik heb geen zin, QQ.![]()
Dan ga je niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
Zo slotavond van het darten, maar ik heb geen zin, QQ.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
and your heart starts to wonder where on this earth i could beI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik spot een raakbaar hert.quote:Verliefdheid is voor de dommen![]()
HA! Ze vindt roken sexy is het toch nog ergens goed voor.
Behalve kanker.Verliefdheid is voor de dommen![]()
NIET VOOR DV.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er komt wel louter onzin uit ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vind haar leuker als ze d'r mond dichthoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zodra ze begon te zingen hield ik het niet meerquote:![]()
![]()
Ze heeft wel een lief stemmetje maar toch irriteer ik me er lichtelijk aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vind haar leuker als ze d'r mond dichthoud.Verliefdheid is voor de dommen![]()
dat wordt moeilijk beffenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vind haar leuker als ze d'r mond dichthoud.![]()
Ik vind haar echt bloedgeil en dat komt door haar wenkbrauwenquote:
En ze gebruikt HEMA-tandenpoetsmiddel.Beter onethisch dan oneetbaar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: