abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2012 @ 18:18:21 #261
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113152977
Mja soms is het CBR ook echt een vreselijke instelling maar 't merendeel van de mensen op klacht.nl komen met de meest onredelijke klachten en eisen. :')

quote:
Klacht Acer: laptop
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Acer
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Acer
Lezers van deze klacht: 188

geachte
mijne laptop ging voor de eerste keer binnen op 13/01/2012 HAD GEEN WINDOWS meer en ik kreeg hem terug met een kapot scherm. Nu op 27/02/2012 terug binnen en kreeg hem terug met opstartmerk parkardbell terwijl ik een acer heb. hij is twee uren terug gegaan en daarna is hij terug begonnen met foutmeldingen enzo.
ik heb deze laptop maar van eind september 2011 en heb hem nog niet veel kunnen gebruiken.
ik heb ook zelf veel moeten bellen terwijl dat het geld kost om hem te laten komen halen, dat duurde meer dan 6 weken.
mijn vraag is wat er nu met ga gebeuren, want het is al bezig van 21 december.
Gewenste oplossing

een nieuwe laptop of men geld terug
Laptop ff langs brengen of opsturen was geen optie? :')

quote:
Klacht Acer: ipad werkt niet naar toebehoren.
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Acer
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Acer
Lezers van deze klacht: 582

Acer kan geen deftige producten maken.
wanneer ik 2 maanden geleden mijn ipad heb gekocht bij Saturn, werkte hij de eerste dag al niet.
wanneer ik mijn ipad wouw aanleggen kreeg ik alleen het startpagina andoird waardoor hij verder niets meer deed, wanneer ik heb hem terug gebracht om te reparen, kreeg ik hem terug ik kon niet eindelijk mijn ipad gebruiken , maar dan was er WEER een probleem, internet werkt niet.
wanneer ik hem dan WEER heb laten repareren & ik hem terug gekregen heb kan ik uiteindelijk nog ALTIJD NIET op interneyt, ik krijg de hele tijd de melding android.google. reageert niet meer, ik ben zeker niet tevreden van acer. ik raad u aan niet bij acer een tablet te kopen.
Gewenste oplossing

wanneer ik een nieuwe kan krijgen.
:')

[ Bericht 49% gewijzigd door BlueMage op 20-06-2012 18:31:04 ]
Hallon!
pi_113153466
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het heel Amerikaans en dat is geen goede ontwikkeling.
huh, ik vind het juist het tegenovergestelde van Amerika. Daar kijkt men niet meteen naar de overheid of een instantie als het even tegenzit in het leven.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113153669
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]

:')
wat een druif _O- _O- _O-

Ik vraag me dan af of de klager wel een wireless accesspoint heeft of dat ze denkt dat dat ding zo werkt?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113153968
quote:
Klacht Apple: Klacht aankoop ipad
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Apple
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Apple
Lezers van deze klacht: 1168

Klacht aankoop ipad
Ik heb afgelopen zaterdag middag 3 dagen geleden d.d. 26 februari 2011 een Ipad gekocht voor de normale advies prijs in de ICentreXL winkel te uitgeest met de veronderstelling dat er nog voorlopig geen nieuw model uitkomt. Ik heb voor de zekerheid nog aan de verkoper gevraagd wanneer de verwachting is dat de Ipad 2 uitkomt en die melde naar mij dat Apple de modellen na een jaar vervangen door een nieuw model dat zal medio juni/juli zijn. Daarbij zijn ook de prijzen aanzienlijk verlaagd wat ik erg vreemd vind. Graag zou ik een passende oplossing hiervoor vragen. Ik vind dit als klant dan ook misleidend.
Gewenste oplossing

Terug namen van Ipad voor IPad 2 of geld terug gaven i.v.m. met prijs verlaging.
Eerst betalen en daarna je geld terug willen om je het te duur vindt. :') Zo werkt het dus niet.

quote:
Klacht Apple: ipad zaterdag gekocht
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Apple
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Apple
Lezers van deze klacht: 1220

Zaterdag iPad 16 gb bij icenter in Haarlem gekocht, expliciet gevraagd wat slim zou zijn, werd me niks verteld.
Nu zag ik op Amerikaanse website staan:
The Apple Store endeavors to offer you competitive prices on current Apple products and selected Sale and Apple Certified Reconditioned products. Your total order price will include the price of the product (on the day of shipping) plus any applicable sales tax and shipping charges. Apple reserves the right to change prices for products displayed at the Apple Store at any time.

Should Apple reduce its price on any shipped product within 14 calendar days of shipment, you may contact Apple Store Customer Service at 1-800-676-2775 to request a refund or credit of the difference between the price you were charged and the current selling price. To receive the refund or credit you must contact Apple within 14 calendar days of the price change.
Return to Top
Gewenste oplossing

Er zijn verschillende prettige oplossingen:
- verschil inderdaad terugkrijgen ¤120,=
of
- ipad inruilen voor de 16GB 3G (deze kost nu net zoveel als ik voor de 16GB betaald heb.
Deze snapt er ook niets van. :') Hij heeft het toch in de winkel gekocht en niet op internet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 18:43:04 ]
  woensdag 20 juni 2012 @ 18:43:33 #265
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113154006
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:35 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

wat een druif _O- _O- _O-

Ik vraag me dan af of de klager wel een wireless accesspoint heeft of dat ze denkt dat dat ding zo werkt?
Denk dat ze denkt dat alles automagisch gaat :') en ze zal ook echt niet zelf wat aan de instellingen veranderd hebben. :')

quote:
Beste bemiddelaar,

Na een jaar gebruik te hebben gemaakt van mijn ACer, valt die sinds een maand of twee telkens uit. In het begin dacht ik dat het aan de ventilatorsysteem lag, maar nader onderzoek blijkt mijn hypothese te kloppen. Het is een vervelende kwestie, want door dit mankement kan ik niet fatsoenlijk werken aan mijn projecten. Bovendien heb ik mijn laptop niet verzekerd, dus ik kan het niet vrijblijvend het probleem verhelpen.
Gewenste oplossing

Het zou ideaal zijn als mijn laptop geheel gratis of tegen een zeer lage prijs gerepareerd kan worden. Voor veel centen mag je toch een correcte werking van het apparaat verwachten
Tsja geen verzekering afsluiten en dan toch willen dat het gerepareerd wordt. :')
Hallon!
pi_113154016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
huh, ik vind het juist het tegenovergestelde van Amerika. Daar kijkt men niet meteen naar de overheid of een instantie als het even tegenzit in het leven.
De schuld buiten jezelf leggen vind ik juist wel heel Amerikaans!
MacDonalds aanklagen omdat je te dik bent geworden, de stad aanklagen omdat je struikelde over een losliggende stoeptegel etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113154368
Ik vraag me werkelijk af hoe mensen het voor elkaar krijgen te zakken voor hun rijbewijs. Ik had hem in 1 keer :)
  woensdag 20 juni 2012 @ 18:57:34 #268
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113154573
quote:
Klacht Electrolux: vreselijk geluid
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Electrolux
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Electrolux
Lezers van deze klacht: 176

Er is bij mij een monteur van elektrolux geweest
Let wel 1 minuut het enigste wat hij zij is
ik kan er niets mee dit hoort zo
Terwijl hij het probleem nog niet eens heeft waar genomen
Ik zij nog ik heb het opgenomen op mijn telefoon
Maar weer was het antwoord ik kan er niets mee
Ik blijf zeggen dat mijn koel/vriescombinatie niet in orde is
Hij maakt zo een vreselijk geluid
Je zou hem eigenlijk in een winkel moeten zetten
Dan weet ik zeker dat er geen 1 meer van wordt verkocht
Gewenste oplossing

Dat er of serieus iets aan wordt gedaan Of een andere koelvriescombinatie Of zet hem terug bij de dealer in de showroom
Oplossing van het bedrijf

Het apparaat van de klant wordt omgeruild voor een nieuw exemplaar. Wij hopen dat hiermee het probleem is opgelost.
Bij Electrolux werkt dit gezeik ook nog. :o
Hallon!
pi_113154890
quote:
Suggestie Rabobank: geld rabobank
Suggestie
Suggestie voor Rabobank
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Rabobank
Lezers van deze suggestie: 99

beste mensen van de rabobank
ik krijg op de eerste vande maand altijd 60 euro
en ook heb ik 52 euro nog te goed samen 112 en meer te goed
zou op 1-04 gestort moeten zijn maar er is niks gestort hoe komt dat gr petra de p mail p@gmail,com


[ Bericht 1% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:09:00 ]
pi_113156104
quote:
Klacht facebook: Beleid richtlijnen Faceboek privacywetgeving
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over facebook
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden facebook
Lezers van deze klacht: 9

Ik wil een formele klacht indienen bij facebook, de beleidsafdeling/ontwerpers. Ik kreeg vanmorgen een lijstje met gezamenlijke vrienden (meer dan 8 gemeenschappelijke vrienden). Ik neem aan dat dit vriendschapssuggesties zijn waarom krijg je anders zo een lijstje? Nietsvermoedend klik ik op een aantal mensen die mij bekend voorkomen (meer dan 8 gemeenschappelijke vrienden dus zeker GEEN VREEMDEN). Nu direct geblokkeerd voor 7 dagen om berichten te plaatsen bij anderen. Het moet niet gekker worden, volgens mij bent u helemaal doorgeslagen. Zonder enig onderzoek wordt je als misbruiker/stalker etc betiteld.

Ik vraag me af of dit ook wettelijk is toegestaan, blokkade en stempel misbruik zonder enig onderzoek. Het is ronduit beledigend. Ik zag dat andere mensen op een forum hetzelfde hebben meegemaakt en sommige van hen zelfs al een formele klacht hebben ingediend. Privacy waarborgen goede zaak maar dit is totale onzin. Mensen blokkeren zonder goede reden enne.. doe die vriendschapssuggesties dan ook niet… Of is het beleid soms dat u zoveel mogelijk mensen wilt blokkeren omdat de server het niet aankan of iets dergelijks…? Ik wil dit ook in de media aankaarten (nieuwsbladen en televisie). Ik ben zelf beleidsadviseur bij de overheid maar had dit nooit kunnen bedenken. Voor je zoiets doet moet je toch eerst goed analyseren wat de gevolgen zijn (risico’s in kaart brengen). Net kan nu zijn dat mensen voor de lol anderen rapporteren terwijl deze mensen helemaal niets verkeerd hebben gedaan. Maar onderhavige kwestie is het toppunt.
Gewenste oplossing

Suur geen vriendschapssuggesties wanneer het zulke gevolgen hebt, dit is toch totale onzin. Willens en wetens mensen bestempelen als misbruiker maar dit zelf in de kaart spelen door dit onzinnge beleid! Dit beleid intrekken!!
Oh ze komen je wel bekend voor dus je voegt ze maar toe? Vrienden tekort? Terecht dat Facebook mensen tijdelijk van vriendschapsverzoeken blokt als ze iedereen toevoegen.
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:03:57 #271
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_113157404
quote:
Klacht Randjes van de kisschje die mijn vrouw Anneke van Rijn bakt
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Kisschje
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden
Lezers van deze klacht: 134

Mijn vrouw bakt elke dinsdag een kisschje, dan weer met prij of dan weer met andere groenten maar dat makt geen hol uit voor de klacht maar eris altijd een lekker krokkant korst aan maar nu weer niet ik weet ook niet hoe zei het verklood heeft en ik kan niks zeggen want dan roept zei dat ik het zelf maar moet doen als ik het beter kan maar ik wil het trug zoals vorige week!!!!!!!
Gewenste oplossing

Dat jullie mijn vrouw een mail sturen a@hotmail.com en zegge dat het terug met goeie korst eraan mot zijn
bedankt armand


[ Bericht 2% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:09:20 ]
pi_113157488
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:03 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Lol hij heeft een vrouw van 14 of 15 jr
pi_113157723
wat een mongolen leven er toch, ongelofelijk :')
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:11:01 #274
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_113157735
Mooi dat die lui allemaal dure woorden verkeerd gebruiken _O-
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_113160506
Als dat geen troll is :') iemand die klaagt dat zijn vrouw niet goed kookt en dat ze Daarover gemaild moet worden :D _O-
pi_113161055
quote:
Klacht McDonalds: te koude ijsjes
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over McDonalds
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 38

mijn vrouw en ondergetekende, hebben op 19/6 2012 ieder een
ijsje gekocht(MC FLURRY) Het ijs was zo koud en vooral
waterig.ik heb dit gemeld bij chef, die heeft toen de ijs
machine ingesteld maar wij kregen geen nieuwe of het geld
terug.
Gewenste oplossing

dit laat ik aan u over.
Ijs moet toch koud zijn? En hoe kouder hoe wateriger klopt toch niet? =S
pi_113161842
Volgens mij wordt er nu gewoon gespammd daar ;(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:44:32 #278
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113162489
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:43 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Tsja geen verzekering afsluiten en dan toch willen dat het gerepareerd wordt. :')
na 1 jaar heb je gewoon garantie hoor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_113163503
Mensen die klagen omdat ze een magazine niet hebben ontvangen. :')

Bel gewoon even de uitgever en het is opgelost.
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:58:32 #280
377256 NineteenOFour
Silence was here!
pi_113166799
em wat doe je dan als je klacht door de ene klachtensite niet goed wordt opgelost?
juist dan die je een klacht over de klachtensite in op een andere klachtensite :')
quote:
Enige tijd geleden heb ik een klacht gemeld bij QQLQ
Er werd onmiddellijk gebeld en beloofd dat KPN in dit geval mij zou bellen en QQLQ zou de zaak in de gaten houden.
Heet is echt dus Kukeleku hoor. Geen van beide partijen heeft mij gebeld en heb ik de zaak toch zelf proberen op te lossen.
Slechte zaak
Gewenste oplossing

Geen
Sometimes noise is just your mind.
  woensdag 20 juni 2012 @ 23:11:26 #281
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113167761
quote:
Klacht Bauknecht: Geen reactie van Bauwknecht
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Bauknecht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Bauknecht
Lezers van deze klacht: 59

ik heb nu 3-4 jaar een bauwknecht oven, prima apparaat echter laat de AntiFingerprint laag van de RVS oven los. nu zit er lucht AntiFingerprint laag, en is niet een echt mooi gezicht . Het gaat om type bmze 6205/IN, machine alleen met een vochtige doek schoon gemaakt en geen agresieve middelen.

Deze vraag 2* gesteld op de site van de bauwknecht info_nl@whirlpool.com

Ze reageren gewoon weg niet!!!!
Gewenste oplossing

Nog niet aangeboden 14 dagen verder
Misschien even de naam van het merk goed spellen? :')

quote:
Klacht Delta: niet bezorgen van het weekblad
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Delta
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Delta
Lezers van deze klacht: 590

ik heb al ruim 2 maanden geen weekblad delta meer gezien, slordig
Gewenste oplossing

Ik vertrouw erop dat eea zsm in orde gemaakt zal worden.
Oplossing van het bedrijf

Waarschijnlijk een vergissing. Wij zijn een energielevrancier en geen weekblad uitgever. Klager geadviseerd om zijn/haar klacht bij de correcte partij in te dienen.
Droge reactie ook van dat bedrijf. :D

[ Bericht 29% gewijzigd door BlueMage op 20-06-2012 23:22:04 ]
Hallon!
pi_113168254
Het is bauknecht toch?
  woensdag 20 juni 2012 @ 23:22:26 #283
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113168530
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 23:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het is bauknecht toch?
U gaat door naar de volgende ronde! :P

quote:
Hallo:

Wegens priveproblemen (zit ook in de wettelijke schuldsanering), heb ik achterstanden opgelopen bij Nuon.)
Nu heb ik nog twee termijnen openstaan,nu krijg ik een dreigbrief dat men via de rechter probeerd, mijn Stadsverwarming te beeindigen!!!!

Al meerdere keeren, emails verstuurd zowel online formulier als gewone email naar administratie.

Daar ik geen duure 0900 wil bellen, mail ik alleen nog,
ook heb ik geen inzicht in mijn verbruik,en is maandtermijn vels te hoog (allenstaande E 137.985!!)

Ook kan ik niet online in mn verbruik inzien!!
Vorig jaar had ik zelfde klachten, wel tel.
contact gehad onvriendelijke medewerkers ect.
Mn klacht werd (vorlopig opgelosst…..)
Gewenste oplossing

Graag wil ik dat Iemand van Nuon via email of schriftelijk niet per telefoonmn klachten serieus gaat oplossen,verwacht van Nuon:-Betaalregeleing 2/3 termijnen -de te hoge incasso kosten afhaalt -inzicht in mn verbruik via verbruiksmanager -mn verbruik gaat bekijken/onderzoeken want mn maandtermijn is veels te hoog!!!!Tevens een verzoek dat vortaan medewerkers reageren op emails&schriftelijke briefen!!MVG Reinhard
Stel je toch eens voor dat je gewoon betaalt voor geleverde diensten! :o :') Tevens 137.985 Euro/m is wel wat veel van het goeie jah, dan hang je toch gelijk aan de telefoon als ze je zulke bedragen willen laten betalen? :')

[ Bericht 30% gewijzigd door BlueMage op 20-06-2012 23:29:15 ]
Hallon!
pi_113168813
quote:
Klacht Albert Heijn: Wilt u zegels?
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 6

De zogenaamde ‘gratis’ zegeltjes.
Na aankoop bleek dat er 6 euro aan zegeltjes was opgegaan.
Niets gratis dus en de term ‘koopzegels’ werden niet verteld nor staat dit ergens.
We leven in een crisis en elke cent die ik bespaar is er één.
Gewenste oplossing

Die lekkere popcorn in het assortiment houden.
Goede oplossing voor het probleem. :')


Deze troll heeft er wel moeite in gestoken:

quote:
Klacht Albert Heijn: Monopolie verlengde openingstijden AH veroorzaakt faillissement kleine nachtelijke overwegend Turkse ondernemer waardoor ik s morgens zonder rookwaren zit.
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 13

Geachte heren, dames en ander gespuis,

Ondanks dat ik meerdere aspecten van de Albert Heijn monopolistisch en klachtwaardig vind zal ik mij in deze beperken tot iets wat mij al langer opvalt maar zeer recent ook persoonlijk geraakt heeft.

Vroeger moest ik van mijn moeder s avonds bij terugkomst van het buitenspelen wel eens een kleine boodschap doen. Niet bij de Albert Heijn, die was immers om 18.00 uur gesloten, maar bij nachtwinkel Jaffar. Deze was iets duurder dan de Albert Heijn, maar bekende ze later, mijn moeder voelde zich wel meer op haar gemak bij de persoonlijke klantgerichte behandeling die winkeleigenaar Hassan had. Hassan kende iedereen in de buurt en was daarmee de definitie van het begrip maatschappelijke controle. Hassan was geen psycholoog, maar had mensenkennis. Zodoende kon Hassan lezen of er iets mis was met mensen. Ook was Hassan geen roddelaar, maar als er dan iemand was met problemen meldde Hassan dit bij de juiste persoon.
Hassan zijn vrouw, Sophia, stond overigens ook vaak in de winkel. Zij was een zeer vriendelijke vrouw altijd goedlachs en behulpzaam, haar hoofddoek en zeer gebrekkige Nederlands waren nog geen probleem, er is door de ,voor het merendeel blanke, huisvrouwen menig kop thee met Sophia zonder gedronken. Zonder ook maar een zinnig woord te wisselen, dit was geen probleem.

Niet alleen was Hassan een goede man, ook zijn winkel was van alle markten thuis. In zijn beperkte winkelruimte had Jaffar zo een beetje hetzelfde assortiment als de AHXL, zonder dat er ooit iets niet aanwezig was. Was het er niet dan belde Hassan de dag erna: Komt oe het ophalen of moet iek even brengen?.
Hassan was een groot gemeenschappelijk goed.
Nu zijn wij op een bepaald moment verhuisd. Ondanks dat vroeger nog veel terugging om met vrienden rond te hangen en een pizza bij Jaffar te halen verwaterd het contact en was ik er een poos niet geweest toen ik er achter kwam dat Jaffar niet meer is en dat van Hassan en Sophia geen spoor meer te bekennen is, zoals ook de avondwinkels Bara, Yildriz e.a. gewoon weg zijn. Wel zijn er overal AHs, AHXLs, en AHtogos.

Inmiddels ben ik uit het ouderlijk huis vertrokken en genoot ik bij mijn nieuwe woning van de aanwezigheid van
Turkse supermarkt/ nachtwinkel Mo. Mo is jonger dan Hassan en heeft een kleiner assortiment, er was zeker ruimte voor verbetering maar ik wel eenzelfde functie voor in de toekomst.
Totdat de Albert Heijn in februari ging verbouwen en daarmee uitbreiden, wat er ook op neer kwam dat de openingstijden werden verruimt van 20.00 to 22.00 uur.
Helaas voor Mo waren het net deze 2 uurtjes waar hij het van moest hebben. Mensen moesten wel naar hem of ze moesten een kwartier rijden naar de eerstvolgende AH, een vervelende weg met veel irritante stoplichten.
Mo kan simpelweg niet concurreren tegen zoveel overmacht, de AH heeft een mooiere ligging, betere parkeergelegenheid, een groter, veelal goedkoper assortiment en bij wat drukte een snellere (niet betere) klantenbehandeling. Ook Turkse supermarkt/ nachtwinkel Mo is niet meer.

Nu ben ik een mens en ben ik er daarmee altijd voor mijn eigen belang, het zou mij dan ook aan mijn reet roesten wat er gebeurd met de kleine nachtelijke overwegend Turkse ondernemer. Ook ik doe mijn boodschappen tussen 20.00 en 22.00 uur bij de AH vanwege bovengenoemde redenen.
Mijn klacht is echter dat de eerstvolgende gelegenheid om na 22.00 uur mijn blauwe Gauloises te kopen een BP is die ik pas na een kleine 12 minuten snelweg tegenkom. Gezien de Albert Heijn de kleine nachtelijke overwegend Turkse ondernemer heeft weggeconcurreerd, zelf ook niet 24 uur open is en Albert Heijn ook nog eens een monopolie lijkt te hebben op het zelf bepalen van de openingstijden is er, wanneer ik geen auto beschikbaar heb, s ochtends voor mij geen mogelijkheid om te poepen als een baas met een blauwe Gauloise in me bek.

Samenvatting klacht: Al 12 jaar rokend poepen, en niet kunnen als je niks te roken hebt.

Gelieve een oplossing te vinden voor mijn probleem.
Met vriendelijke groeten


[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 23:31:09 ]
  woensdag 20 juni 2012 @ 23:33:16 #285
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113169194
quote:
Klacht Pixmania: dtehrh
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Pixmania
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Pixmania
Lezers van deze klacht: 98

fdgehffghthfbfb
Gewenste oplossing

dfhbthththethetrhre
Oplossing van het bedrijf

De klacht van de klant staat niet omschreven. De klant heeft contact met ons call center opgenomen omtrent de bestelling. De klant is per mail benaderd.
Wtf? :')
Hallon!
pi_113170783
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 23:33 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Wtf? :')
Op zo'n bericht serieus reageren als bedrijf zijnde is echt enorm kansloos ook :').
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113170884
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 23:33 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Wtf? :')
Ik ga solliciteren bij Pixmania, ik wil dit soort antwoorden kunnen geven _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113171664
quote:
Klacht: heineken music hall ongeschikt voor concerten
De hal is qua zitplaatsen ongeschikt om een concert te kunnen waarnemen. Ik ben 1.90 m lang, maar met de stoelen pal voor je gevuld met een persoon die ongeveer dezelfde lengte heeft,kun je slechts een schijntje waarnemen van het concert. helaas weinig doordachte opstelling van stoelen en zeker niet het geld waard wat er voor wordt gevraagd.
Gewenste oplossing

Geld retour.
:')
It's not too late to change your hikikomori ways!
  donderdag 21 juni 2012 @ 00:20:59 #289
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113171784
quote:
Klacht Marskramer: Marskramer
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Marskramer
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Marskramer
Lezers van deze klacht: 118

Waar is de Marskramer in Almere stad gebleven
Gewenste oplossing

Ik zou het fijn vinden als er weer een Marskramer in Almere stad is
Oplossing van het bedrijf

Gelukkig kan de klant nog winkelen in onze webshop www.marskramer.nl.
Goeie oplossing van dat bedrijf. :D Ik wil ook wel m'n geld verdienen als "klachtoplosser". :D

quote:
Goedemiddag ,,

ik heb een klacht over maskramer Tiel !
Vandaag is de Reclame folder uit gekomen dus ik dacht ik ga om 13:00 snel naar de maskramer Tiel
om de vlaggertjes te halen ,, ik zoeken zoeken niks dan maar vragen
zegt ze ja ze lagen vorige week al in de winkel !
Maar het is toch niks voor niks een folder !
ook nog eens een saggerijnig iemand zonder werk kleding ofzo!
als je weet dat het snel verkoop doe je dit niet vind heel onklant vriendelijk mensen uit lienden enz komen er ook voor*
en ik rij ook voor niks !

hoop dat dit serieus wordt genomen !

mvg samantha van rosmalen
Gewenste oplossing

Dat ik deze week nog de vlaggertjes krijgt ! heb ze 5x nodig !
Oplossing van het bedrijf

Klant heeft de vlaggentjes alsnog op kunnen halen in de winkel in Tiel
Dit verdient wel een vlaggetje! :')
Hallon!
pi_113172761
quote:
Klacht Veolia: LEVENSGEVAARLIJKE DODEMANSRIT QUA RIJGEDRAG CHAFFEUR STADSBUS NR.57 VEOLIA OP 21 JUNI 2012 OMSTREEKS 0.02 UUR Klacht: Nieuwe klachtNieuwe klachtKlacht over Veolia Reageren als bedrijf? Klacht Melden Veolia Lezers van deze klacht: 2 HEDEN AVOND REED IK VAN SINT GEERTUID NAAR MHEER EN ZAG HOE EEN STDASBUS LEVENSGEVAARLIJK CAPRIOLEN UITHAALDEN OM ZOGENAAMD MAKKELIJK OP SNELHEID TE BLIJVEN…. IK REED ERACHTER EN VAN VERBAZIN VIEL MIJN MOND OPEN…. IK BEN IN HET VERLEDEN VAKER MET HET OPENBAAR VERVOER GEGAAN EN VOND DIT WEL COMFORTABEL… IK HEB MIJ GEZWOREN NOOIT MEER MET HET OPENBAAR VERVOER TE GAAN WANT DEZE PSYCHOPATISCHE CAPRIOLEN ZIJN ONBESTAANBAAR VOOR MIJ!! BELACHELIJK OM MET EEN STADSBUS VAN ENKELE TONNEN GEWICHT ZO ALS SPORTWAGEN TE GEBRUIKEN… DOOR STEEDS OP DE VERKEERDE WEGHELFT TE RIJDEN!!!!!!!!!!! IK HEB TOTAAL GEEN VERTROUWEN MEER IN HET OPENBAAR VERVOER! IK BEN MIJ KAPOT VERSCHROKKEN!! DIT HAD DODELIJKE VELE DODELIJKE SLACHTOFFERS KUNNEN KOSTEN.. (ZEKER NIET OVERDREVEN) MEIJS SCHAEPKENS VAN RIEMPSTGewenste oplossing ????Snelheid Vriendelijkheid Oplossing
  donderdag 21 juni 2012 @ 01:04:32 #291
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113173506
quote:
De gemeente Rotterdam heeft mij niet op tijd een uitkering verstrekt (moest eerst 9 maanden daarvoor knokken, om mijn recht te krijgen) en zo ben ik alles verloren wat ik in mijn leven heb opgebouwd. Schade, inboedel kwijt en 3 miljoen Euro. Hier staat tegenover dat de gemeente 100 Euro rentevergoeding heeft betaald voor hun onrechtmatige daad. En zo kom je dan bij de kredietbank terecht, omdat de gemeente verder niet in staat is om echte verbeteringen te realiseren.

Zo waren wij als gezin met 3 kleine kinderen al bijna het huis uitgezet en wachten wij nu al bijna 3 jaar, dat de kredietbank ons helpt. Inmiddels hebben we zo’n 20 verschillende contactpersonen gehad en niemand schrijft het plan van aanpak.

Maar er zijn er nog vele andere klachten. Om een paar op te noemen:
- vaste lasten worden niet betaald
- ze bellen niet terug
- ze zeggen zo, maar doen wat anders
- sinds donderdag wachten wij nu op ons leefgeld en kunnen de verantwoordelijke niet bereiken.
- vaste laten worden dubbel betaald
- omdat de kredietbank niet betaald moeten we dan ook nog incassokosten betalen van het beetje geld wat we hebben.
- aan deurwaarders wordt gezegd, dat er gen traject komt en tegen ons wordt gezegd dat het doorgaat naar WSNP

De manier van werken maakt mensen dus nog meer kapot en daarvoor moet nu een oplossing komen.
Gewenste oplossing

Snelle en adequate hulp
Nu eindelijk plan van aanpak schrijven en ook direct doen. Wachttijd van 2 jaar is onacceptabel.
Iemand die snapt waar die 3 miljoen opeens vandaan komt? :')
Hallon!
pi_113182985
Ezel:
quote:
Klacht Calatus B.V.: editie enigma. Klacht: Nieuwe klachtNieuwe klachtKlacht over Calatus B.V. Reageren als bedrijf? Klacht Melden Calatus B.V. Lezers van deze klacht: 3 wij hebben helemaal geen abonnement van calatus genomen..wij moeten elk dubbeltje omkeren..en kunnen amper leven van onze aow…soms denk ik dat ik beter meteen in mijn kist kan gaan liggen..ik wordt hier zo verdrietig van..55,jaar hard gewerkt, en ik heb nog niks..Gewenste oplossing dat ik niks kan betalen.. en helemaal geen abonnement..ik heb het gewoon niet..en mij niet meer lastig valt over aanmaaningen...ik krijg hier hartkloppingen van.
pi_113189179
quote:
Klacht Vodafone: Beltegoed verdwijnt

Ik ben nu in 2 dagen zomaar goed 20 euro beltegoed kwijt, volgens mij door nr 5588
Gewenste oplossing

Deze mensen of firma moet opgepakt worden dit is gewoon diefstal. En ik wil graag mijn beltegoed terug want hier heb ik niet om gevraagt. Anders ben ik genoodzaakt om een nieuwe prepaid kaart te kopen met nieuw nummer en andere provider.
Bij een boel mensen schijnt het beltegoed tegenwoordig pootjes te krijgen en weg te lopen

En er beginnen steeds meer berichten te komen over FOK. Vreemd hoor :')
quote:
halo,

ik ben lit van het fok! forum en me zoontje wesley van 4 leest soms ook met me mee als ik daar sgrijf. nou goed op zig is dat niet so erg maar nu zie ik dat ze daar alemaal HOND schrijve in de plaats van HONT en dat is natuurlik hardstike fout. ook zeggen ze alemaal FRIET in de plaats van PATAT en dat is natuurlek ook hardstike fout.

ik vind het helemaal niet erg maar mijn zoontje die wesley heet is ook dislexies en als hij dat leest snapt hij het helemaal niet meer en wort hij nog dislexieser.
Gewenste oplossing

dat iedereen op fok! forum gewon normaal nederlands moet sgrijven omdat wesley anders nog dislexieser wort. anders moeten ze maar een auto verandering op het forum zetten dat je vanzelf de goede spelling krijgt als je het intypt. en het is al niet leuk voor me zoontje want hij is dislexies en autisties en heeft adhd en een traag werkende schildklier en een hoge bloed druk en hoofdpijn en kinkhoest en hij heeft de waterpokken nog niet gehad. ps: ik vind yvonne wel lief
en

quote:
Klacht Fok Forum: de Fok Forum doen raar

hallo,

ik Heb enkele klachten gedaan op deze web site, maar ik zie op de Fok Forum (forum.fok.nl) dat de mensen ons uit lachen en ook namen van ons publiseren, en lachen om klachten

ik vindt dit zeer vervelent
Gewenste oplossing

dat fok deze berichten verwijdert

Als je iets post, zorg dan wel dat het echt leuk is. :(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113189889
Eigenlijk is het beter om maar helemaal geen nepberichten te plaatsen. Ze zijn op klacht.nl al leuk genoeg van zichzelf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113190382
quote:
Klacht Klacht.nl: klacht

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 111
kan niet op u site komen! kunt u mij een gedegen op lossing geven aan gezien ik niet alleen sta om een oplossing te vinden. met mijn vriendelijke groet.

Gewenste oplossing
om mij en anderen zoo snel als maar kan een juiste oplossing/opsomming aan te bieden.
pi_113190675
quote:
waarom is baron bier niet meer te krijgen bij c 1000?
nu kan ik net zo goed weer naar de albert hein gaan voor mn boodschappen, want dat vervangende bier is niet te zuipen.
Gewenste oplossing

gewoon weer baron in de schappen
Recht so! _O_
  donderdag 21 juni 2012 @ 15:31:46 #297
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_113191067
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:43 schreef BlueMage het volgende:
Tsja geen verzekering afsluiten en dan toch willen dat het gerepareerd wordt. :')
Valt toch gewoon onder garantie?
  donderdag 21 juni 2012 @ 16:23:09 #298
302853 themole
graaft totaal door.
pi_113193366
Baron bier :')
Niet altijd serieus
pi_113195847
Wat nou, zijn minder klachten over dan Grolsch :P

quote:
Hallo,

Wij hebben 4 kratten bier gekocht, 3 kratten waren oké.
Maar een krat is echt niet te drinken, het bier is dood en stinkt ook nog eens, dus niet te drinken.
Natuurlijk meteen naar de houdbaarheidsdatum gekeken maar het bier is nog goed tot 12 juli 2012..
Gewenste oplossing

Wij willen graag de krat vergoed hebben of dat wij de krat om kunnen ruilen bij de supermarkt.Misschien kunnen jullie ons een nieuwe krat sturen maar dat zal wel niet gaan??Of een papiertje dat wij de krat zonder te betalen om kunnen ruilen..
pi_113195965
Nieuw topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')