abonnement Unibet Coolblue
pi_113117149
quote:
Klacht is niet meer te vinden.
Ура для россии
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:57:25 #127
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113117497
quote:
Klacht BP: Te weinig terug, betaling
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over BP
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden BP
Lezers van deze klacht: 1504

Ik heb dinsdag 28 december lpg getankt bij de bp in lelystad.Larsedreef.
Ik betaalde met een briefje van 10 en een muntstuk van 2 euro. Ik kreeg voor 11 euro terug van de man achter de balie. Ik zei: ik heb u 12 euro gegeven, hij zei: oja klopt kan gebeuren en krijg kreeg dus nog 1 euro. Opgelost zou je denken.
Krijg ik direct daarna een sneer dat ik wel wat vriedelijker mocht zijn!!!!!!!!!!!
Ik zei: pardon, nee niets zegt ie, ik dacht dat je nog wat zei, zei ik, nee niets de volgende klant graag.
Ik ben weggelopen, maar was stomverbaasd.
Gewenste oplossing

Dat hij een cursus krijgt klantvriendelijkheid. En zijn excusus aanbiedt.
Het is al opgelost maar toch nog even zeiken. :')
Hallon!
pi_113117561
quote:
Ik wil U graag laten weten dat ik en vele moeders met mij op het schoolplein genoeg hebben van de acties van de AH. We hebben nu te maken met een zeer lelijke actie van plastic. (vast te goedkoop gemaakt in China) Gelukkig vinden mijn kinderen deze actie niet mooi maar graag meld ik dat wij in tijden van acties graag naar de supermarkt gaan die op dat moment geen actie kent of de Jumbo want die heeft gelukkig nooit een actie:-) Ik weet dat het U lukt om vele mensen gek te maken met een actie voor hun kinderen maar de maat lijkt vol. Vriendelijke groeten Margot R
Gewenste oplossing

Minder of geen acties. De punten voor de Efteling zijn weg en de plastic zakjes liggen al weer klaar....
Weer eentje die denkt dat die site je echt gaat helpen, tjonge jonge.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 13:41:01 ]
pi_113117869
quote:
Klacht Groupon.nl: KLACHT OEVR KLACHT.NL(niet kunnen verzilveren van groupon voucher ivm faillisement)
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Groupon.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Groupon.nl
Lezers van deze klacht: 79

Jammer dat KLACHT.NL alleen maar een doorgeefluik is, en na het doorgeven van de klacht, dezelfde klacht als opgelost registreerd. MENSEN STEEK HIER GEEN TIJD IN WANT HET LOST NIETS OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U KUNT BETER NAAR KASSA.NL GAAN. BIJ VOLDOENDE KLACHTEN OVER EEN BEDRIJF WILLEN ZIJ NOG WEL EENS TOT ACTIE OVERGAAN.
Ik heb in oktober 2011 3 vouchers gekocht van Groupon voor het afdrukken van 3 fullcolor fotodoeken bij aapart grafisch centrum. Ik heb tot 3x toe foto bestanden ingestuurd en kreeg iedere keer de melding dat de bestanden niet goed waren. De vierde poging begin dit jaar vond ik het faillisement van Aapart op internet. Direct gereclameerd bij Groupon. Netjes bericht gehad dat de klacht in behandeling was en dat het wel even zou kunnen duren. Vorige week maar weer eens een mail gestuurd en krijg nu geen reactie meer.
Gewenste oplossing

Geld terug zou wel werken.
Deze sjonnie ziet iets in...
:')
pi_113117879
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Weer eentje die denkt dat die site je echt gaat helpen, tjonge jonge.
DAN GA JE TOCH NIET NAAR DE ALBERT HEIJN??? ?!?!?!?!? Jezus, hoe simpel kan het zijn :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:03:45 #131
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113117958
quote:
Klacht Texaco: mededeling
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Texaco
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Texaco
Lezers van deze klacht: 1073
Omschrijving klacht

Ik heb afgelopen maandagochtend 19 april, zoals gewoonlijk elke ochtend, cappuccino gehaald uit de koffieautomaat, bij Texaco Velder aan de Rijksweg A2 (west) bij Liempde. (de automaat die evenwijdig aan de kassa staat) Onderweg opgedronken en gelijk last van misselijkheid en vreselijke maagkrampen. Later thuis ernstige vergiftigingsverschijnselen, uitval van spieren en zelfs anafylactische shock.
Daar ik die dag verder niks anders genuttigd heb, staat voorop dat de oorzaak ligt bij de cappuccino. Volgens de huisarts ligt de oorzaak waarschijnlijk bij de melk, of daar waar de melk doorheen stroomt.
Gewenste oplossing

Ik wil dit niet zozeer over laten komen als een klacht maar meer als mededeling, ik neem aan dat ik niet de enige zal zijn die deze reactie zal hebben gehad. Buiten t feit dat ik volgens mijn arts geluk heb dat ik het na kan vertellen, vindt ik t zeer belangrijk dat zulks nooit meer mag gebeuren. Graag ontvang ik van u enige reactie.
Arsenicum ipv koffie gepakt, vergissen is menselijk toch? :D
Hallon!
pi_113117983
quote:
Ik rij op de ring haarlem richting Beverwijk. De maximum snelheid is daar 70 km/pu.
Ik rij exact 70 op de linker baan en op de rechter rijstrook rijden ook auto’s.
Zit er opeens een politieauro achter mij te bumper kleven. Op nog geen 2 meter achter mij. (naar mijn schatting. ) Geen zwaailichten , geen lichtsignalen dus ik blijf 70 rijden en kijk of ik naar rechts kan. Op een gegeven moment kan dat wel , hij haalt mij in en kijkt kwaad naar binnen bij mij. Waar gaat dit over.
Gewenste oplossing

Geen idee .
:D
Ура для россии
pi_113118308
quote:
De politie heeft mij bedreigt in een brief daarin stond dat ze me zouden martelen die brief heb ik op de tafel gelaten ik zou hier een klacht over indienen later op de dag werd werd ik gearresteerd omdat ze dachten dat ik verdachte was van vernieling ze hebben in de tijd dat ik in de cel zat met me sleutels die brief gepakt
Gewenste oplossing

volgens de wet handelen verantwoordelijke vervolgen
Ура для россии
pi_113118314
quote:
Klacht Politie: Politie breek in mijn huis en neemt dreig brief mee

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Politie
Lezers van deze klacht: 112
De politie heeft mij bedreigt in een brief daarin stond dat ze me zouden martelen die brief heb ik op de tafel gelaten ik zou hier een klacht over indienen later op de dag werd werd ik gearresteerd omdat ze dachten dat ik verdachte was van vernieling ze hebben in de tijd dat ik in de cel zat met me sleutels die brief gepakt

Gewenste oplossing
volgens de wet handelen verantwoordelijke vervolgen
:D
pi_113118365
Lol, precies dezelfde :P Nog maar een politieklacht dan

quote:
Klacht Politie: Politie doet stiekem inbraak en plaats verborgen apparatuur en maakt fotos

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Politie
Lezers van deze klacht: 117
Politie heeft in 3 huizen van mij stiekem ingebroken met handschoenen ze hebben fotos gemaakt aan me meterkast gezeten afluister apparateur geplaats , cameras opgehangen aan me laptop/pc gezeten internet modem allemaal omgebouwd vervolgens zijn ze vertrokken. Ik heb hier beelden van en hun apparatuur en getuigen verklaringen. Dit mag niet dit is een grote misdaad. Wie kan ik wel vertrouwen? en terrecht met me klacht met bewijs.

Gewenste oplossing
Verandwoordelijke en die hebben meegewerkt celstraf geven voor het overtreden van de wet.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:10:55 #136
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113118531
quote:
Klacht Politie: Politie doet stiekem inbraak en plaats verborgen apparatuur en maakt fotos
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Politie
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Politie
Lezers van deze klacht: 117

Politie heeft in 3 huizen van mij stiekem ingebroken met handschoenen ze hebben foto’s gemaakt aan me meterkast gezeten afluister apparateur geplaats , camera’s opgehangen aan me laptop/pc gezeten internet modem allemaal omgebouwd vervolgens zijn ze vertrokken. Ik heb hier beelden van en hun apparatuur en getuigen verklaringen. Dit mag niet dit is een grote misdaad. Wie kan ik wel vertrouwen? en terrecht met me klacht met bewijs.
Gewenste oplossing

Verandwoordelijke en die hebben meegewerkt celstraf geven voor het overtreden van de wet.
In mijn leven gebeuren niet zulke spannende dingen, heb ook geen drie huizen. ;(
Hallon!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:11:47 #137
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113118596
mensen posten presies zelfde klachtr

Gewenste oplossing:

moet ophouden ontslach enzo


quote:
mijn dochters mail adres wordt misbruikt door iemand die reserveringen doet via haar mail adres.
dit is al verscheidene keren gebeurd.
op 8 juni en op 15 juni.
haar mail adres is ....@live.nl
dit is voor mijn dochter en voor de gedupeerden heel vervelend.
Gewenste oplossing

het zou heel leuk zijn als wij wisten wie hier achter zit zodat wij die persoon kunnen aanspreken op zijn/haar zieke gedrag. tevens zou het mooi zijn wanneer haar mail adres verwijdert word.
Dus gooi dat email adres ook maar even op deze site. :|W

[ Bericht 40% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 13:51:38 ]
Hallon!
pi_113118846
quote:
Klacht Defensie: Klacht niet opgelost! Het lijkt erop dat defensie de Integriteit van haar betrokkenen niet goed bewaakt. (vriendjespolitiek?) .

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Defensie
Lezers van deze klacht: 238
Hartelijk dank voor de reactie op ons schrijven.
Trials of war criminals before the Nuremberg militarytribunals under Control Council Law nr 10:181-2.unal I 1947. Washington,D.C.: US Government Printing Office; 1949.

http://www.ntvg.nl/public(...)iddel/volledig/print

Melding mogelijk grove integriteitsschending. Het lijkt erop dat defensie de Integriteit van haar betrokkenen niet goed bewaakt. (vriendjespolitiek?) .

Ik verzoek defensie management mijn melding op klacht.nl onderzoekt.Defensie heeft 26 klachten op klacht.nl en geen klacht wordt door defensie opgelost .

Wordt er onderzoek gedaan naar verzoekster
Wordt er een observationeel onderzoek gedaan zonder ons toestemming?

De dood van mijn vader op 2009
Was er onderzoek verricht op haar overleden ouder (2000t/m 2009)?
Was het een observationeel onderzoek dat heeft geleidt tot pysh en fysiologisch bedreigingen,testen, onverantwoord immoreel ongewenst gedrag tegen mijn vader en zijn gezin?

Trials of war criminals before the Nuremberg militarytribunals under Control Council Law nr 10:181-2.unal I 1947. Washington,D.C.: US Government Printing Office; 1949.

http://www.ntvg.nl/public(...)iddel/volledig/print

—————————————–

Als defensie mag je ongewenst gedrag niet tolereren Wordt er onverantwoord immoreel waan gedrag gemeld dan moet defensie beginnen heldere normen te stellen,. ‘Duidelijk laten merken dat defensie het gedrag niet tolereert, helpt al veel. ‘Zorg voor een open cultuur en transparantie, zodat problemen makkelijk worden besproken. Geef zelf als organisatie het goede voorbeeld. Een goed middel is het aanstellen van een vertrouwenspersoon, aan wie de burger,het slachtoffer problemen kan rapporteren. verzoekster wil graag tot oplossing komen betreft het ongewenst gedrag.Wij verwachten van u met spoed een positief reactie en deze dagen een gesprek voeren.

Verzoekster citeerd: heeft de berokkenen niet het besef teweeggebracht dat het belangrijk is om als onderzoeker zelf na te denken over ethische aspecten van onderzoek?

Integriteitsschending
Het lijkt erop dat defensie de Integriteit van haar betrokkenen niet goed bewaakt. (vriendjespolitiek)?

klacht tegen Defensie betrokkenen: Nog geen reactie ontvangen van defensie?

.Verzoekster heeft een verzoek ingediend : Verzoekster:((passief) verzet moet gerespecteerd worden, in de zin van Stopzetting van het onderzoek!.wordt van verzoekster familiale situatie geprofiteerd door middel het onderzoek zal naar verwachting nieuwe en belangrijke inzichten opleveren?

Ons wens
is dat al misstanden verdwijnen door een nieuw begin met positieve instelling en veel respect naar elkaar in het jaar 2012. en deze feest dagen vol met harmonie en vreugde mogen meevieren zonder haat en frees. Binnen 48 u moet onzekerheid weggehaald worden bij verzoekster en haar gezin.Net als betrokkenen heeft dit gezin OOK EENS fijn feest dagen te mogen meemaken zonder verdriet, onzekerheid…

Het ongewenste gedrag
van defensie betrokkenen heeft een groot schade aangericht en impact op ons gehad.(ons baan,privacy en vrede inbreuk). er is sprake van integriteitsschending.

Want de menselijke waardigheid is onschendbaar.
Zij moet worden geëerbiedigd en beschermd.

WAARDIGHEID
Artikel 1 Menselijke waardigheid De menselijke waardigheid is onschendbaar. Zij moet worden geëerbiedigd en beschermd
. Artikel 2 Recht op leven 1. Eenieder heeft recht op leven. 2. Niemand wordt tot de doodstraf veroordeeld of terechtgesteld
. Artikel 3 Recht op menselijke integriteit 1. Eenieder heeft recht op lichamelijke en geestelijke integriteit. 2. In het kader van de geneeskunde en de biologie moeten met name worden nageleefd: . de vrije en geïnformeerde toestemming van de betrokkene, volgens de bij de wet bepaalde regels, . het verbod van eugenetische praktijken, met name die welke selectie van personen tot doel hebben, . het verbod om het menselijk lichaam en bestanddelen daarvan als zodanig als bron van financieel voordeel aan te wenden
, Artikel 4 Verbod van folteringen en van onmenselijke of vernederende behandelingen of bestraffingen Niemand mag worden onderworpen aan folteringen of aan onmenselijke of vernederende behandelingen of bestraffingen.

Zie link: http://www.europarl.europa.eu/charter/pdf/text_nl.pdf

klacht niet behandelt
Defensie betrokkenen nog NHIC het management team heeft klacht van betrokkenen niet behandelt!. behalve NWO medewerker Mevr.k.snijders@nwo.nl/ tel: 0703440929 heeft ons telefonisch bevestigd dat onderzoek uitgevoerd wordt met toestemming van deelnemers. zie reactie op de link: http://www.klacht.nl/defe(...)evoel-geven-aan-dit/

Klacht onderzoek:
Wie gaat de klacht onderzoeken voor de betrokkenen? Er is geen toestemming gegeven door verzoekster tot onderzoek.

Stopzetting van het onderzoek
Verzoekster:((passief) verzet moet gerespecteerd worden, in de zin van Stopzetting van het onderzoek!.wordt van verzoekster familiale situatie geprofiteerd door middel het onderzoek zal naar verwachting nieuwe en belangrijke inzichten opleveren?

Vertantwoord en Moreel
Ik benadruk : Onderzoek verantwoord en moreel!.

Defensie betrokkenen
staat defensie en berokkenen tot een oplossing?

Ethhische Commissies
Wat is de reactie van Ethische Commissie ?

NHIC het management team
wat is de reactie van NHIC vertegenwoordigers?

Het management team
Wat is de reactie van het management team (regie)?

NWO
Wat is de reactie van NWO?

Aan verschillende universiteiten zijn zogenaamde Ethisch Commissies (ECP) in het leven geroepen (bijvoorbeeld bij de UM, RUG en UU).
De ECP beoordeelt of een onderzoeksprotocol moet worden goedgekeurd door de MEC, alvorens het onderzoek kan worden uitgevoerd.

http://www.klacht.nl/defe(...)-een-goed-oplossing/

http://www.klacht.nl/defe(...)t-nog-niet-opgelost/

http://www.klacht.nl/defe(...)evoel-geven-aan-dit/

http://www.klacht.nl/defe(...)tegriteitsschending/

——————————–

Gewenste oplossing
Graag uw reactie a.s.p!. Ik benadruk onderzoek dan wel verantwoord en moreel!. Trials of war criminals before the Nuremberg militarytribunals under Control Council Law nr 10:181-2.unal I 1947. Washington,D.C.: US Government Printing Office; 1949.http://www.ntvg.nl/public(...)iddel/volledig/print Gewenste oplossingVerzoek:voor de kerstdagen al misstanden onzekerheid weghalen bij verzoekster. Verzoekster:((passief) verzet moet gerespecteerd worden, in de zin van stopzetting van het onderzoek!. Defensie heeft 26 klachten op klacht.nl . Defensie betrokkenen heeft totaal 26 klachten niet onderzocht nog behandelt.Verzoekster : Om is zeker van te zijn dat klacht snel opgelost wordt nog steeds benaderd wil worden door een concurrent van Defensie . Methoden onderzoek wordt onderschat. het heeft de familie geshokt de rust is er niet .een groot impact op op de familie. Privacy Inbreuk: (observationeel onderzoek) Mag de ambtenaar dan wel de inbreuk op de persoonlijke levenssfeer en de lichamelijke integriteit van betrokkenen schenden? ons vraag is duidelijk en helder!. Is defensie en betrokkenen bereid een onderzoek te doen en eventueel een goed oplossing,Pardon,Compensatie toe komen?\\\"Het programma Hersenen & Cognitie – maatschappelijke innovatie in gezondheidszorg, educatie en veiligheid opereert onder het bredere Nationaal Initiatief Hersenen & Cognitie (NIHC), een nationaal regieorgaan dat onder leiding staat van een Raad van Toezicht met vertegenwoordigers uit onderwijs, zorg, justitie, wetenschap en bedrijfsleven. Het programma wordt aangestuurd door een managementteam en ondersteund door het bureau (hier link naar contact maken) van het Regieorgaan.Het managementteam bestaande uit de directie van het Regieorgaan en de pijlercoördinatoren van de drie pijlers.\\\\\\\" Mamagementteam de regie heeft over onderzoek informatie over dit programma kunt u contact opnemen met: ManagementteamProf. dr. J.L. Kenemans, wetenschappelijke directeur NIHC Dr. R.R. van Kessel-Hagesteijn, directeur bedrijfsvoering NIHC Prof. dr. N. Ramsey, pijlercoördinator Gezondheid Prof. dr. J. Jolles, pijlercoördinator Leren Prof. dr. F. Leeuw, pijlercoördinator Veiligheid Raad van Toezicht Drs. W.J. Deetman, Raad van State, voorzitter Prof. dr. E.H.L. Aarts, Philips Research Prof. dr. J.M. Bensing, Nederlands Instituut voor Onderzoek van de Gezondheidszorg Prof. dr. P. Hagoort, Donders Institute Radboud Universiteit Nijmegen Prof. dr. W. Raub, Maatschappijwetenschappen Universiteit Utrecht Dr. T.B.P.M. Tjin-A-Tsoi, Nederlands Forensisch Instituut Prof. dr. P.J. Werkhoven, TNO Defensie en VeiligheidDe ECP bestaat uit de volgende leden: Dr. Diane Pecher (voorzitter) Dr. Jorg Huijding Dr. Katrien van MeelNwo-NHIC-Managementteam (regie) Mw. drs. Wendy van Thiel (secretaris) tel.: +31 (0)70 344 09 03 e-mail: w.vanthiel@nwo.nl Mw. Claudia Modder (secretaresse) tel.: +31 (0)70 344 08 34 fax: +31 (0)70 383 28 41 e-mail: c.modder@nwo.nl----------------------------- Begin jaren negentig (toen pas!) is de Nederlandse wetgever aan de slag gegaan met een nationale wet. Resultaat is de in 1999 in werking getreden Wet Medisch-wetenschappelijk Onderzoek met mensen (WMO). Deze wet is van toepassing op ‘medisch-wetenschappelijk onderzoek waarvan deel uitmaakt het onderwerpen van personen aan handelingen of het opleggen aan personen van een bepaalde gedragswijze’ (art. 1, lid 1, sub b). Wat dat precies is, is vervolgens onduidelijk gebleven. Een extreem standpunt is dat van de Centrale Commissie Mensgebonden Onderzoek (CCMO), inhoudend dat zelfs het ‘urenlang invullen van persoonlijkheidsvragenlijsten’ gedefinieerd moet worden als medisch-wetenschappelijk onderzoek. De WMO is van belang voor psychologisch onderzoekers, omdat onderzoek dat onder de wet ressorteert, vóór uitvoering moet worden getoetst door een Medisch-Ethische Toetsings Commissie (MEC). Het verrichten van medisch-wetenschappelijk onderzoek zonder dergelijke toestemming is strafbaar. Daarnaast heeft de invoering van de WMO bij academisch psychologen het besef teweeggebracht dat het belangrijk is om als onderzoeker zelf na te denken over ethische aspecten van onderzoek. Aan verschillende universiteiten zijn zogenaamde Ethisch Commissies Psychologie (ECP) in het leven geroepen (bijvoorbeeld bij de UM, RUG en UU). De ECP beoordeelt of een onderzoeksprotocol moet worden goedgekeurd door de MEC, alvorens het onderzoek kan worden uitgevoerd.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:15:24 #139
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_113118854
quote:
Klacht POPSTARS: autistisch

die kale van de jury van popstars kan zijn naam effe niet heeft een rare opmerking gemaakt kwa het meisje met gitaat dat ze als ze de ogen dicht houd net zo goed voor autistische kinderen ken houden ik vind dat niet zo netjes van hem heb een zwagertje die autistisch is en vind dit niet kunnen kwa de mensen die autistisch zijn ik hoop dat u dit bericht wel serieus neemt5 met vriendelijk groet d.janssen

Gewenste oplossing
DAT ER WAT MEEGEDAAN MAG WORDEN EN HET LIEFS OP DE TV DAT DIE DAT ZEGT TIJDENS EEN UITZENDING VOOR DE MENSEN DIE AUTISTISCH ZIJN
Hij typt in ieder geval als een autist. :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:25:33 #140
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113119576
quote:
Wij hebben net op bij de burger king op het station in Breda eten besteld Niet daar opgegeten maar in laten pakken om het elders op te eten, en wat blijkt nou?de twisters niet afgebakken zijn , smaken naar vis en de broodjes van de hamburgers oud en bardroog ze vallen van ellende uit elkaar terwijl we eten, en de service is ook al lauwloenen en zeer arrogant , Sluiten die tent aub.
We hebben er jaren goed gegeten maar sinds er marokkanen instaan is het helemaal niks meer vies en goor en zo zien ze er zelf ook uit.. Update…. er werd mij zelfs gevraagd of wij ook die gore smerigheid tussen de richels van de toonbank hadden gezien? (heb je die haren wel eens op de toon bank gezien tussen die richels) nou dat zegt toch genoeg he?
Gewenste oplossing

Sluiten of andere mensen die wél met liefde hun klanten tevreden willen stellen.
lauwloenen? Wat is deze? :')
Hallon!
pi_113119691
Mensen die klagen over de voedselbank... ;(

quote:
Klacht Voedselbank: Troep bij voedsel bank Arnhem

Veel producten zijn bij uitrijken voedselpaket al ver over de datum heen.
Het lijkt dat de aanbieders zo van hun zooi afkomen.
Veel produten zijn vaak meer dan een maand over de THT heen.
Mensen die het al moeilijk hebben worden zo op gezadeld met troep hier koopt niemand wat voor.
Gewenste oplossing

Kijk aub bij het samen stellen paketten naar de THT zo kun je voor komen dat er straks mensen erg ziek worden. Als dit zo doorgaat moeten wij en ik bedoel die gebruik maken van de voedsel bank mmar eens de keurings dienst van waren in schakelen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:28:50 #142
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_113119774
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:27 schreef Nepthys het volgende:
Mensen die klagen over de voedselbank... ;(

[..]

Zulke verwende nesten zouden per direct naar Darfur gedeporteerd moeten worden.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:34:43 #143
302853 themole
graaft totaal door.
pi_113120105
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:27 schreef Nepthys het volgende:
Mensen die klagen over de voedselbank... ;(

[..]

:')
Ondankbare hond.
Niet altijd serieus
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:36:01 #144
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113120180
quote:
Klacht Burger King: Beloofde kwaliteit niet terug te vinden.
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Burger King
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Burger King
Lezers van deze klacht: 468

Vol verwachting gingen ik en een goede vriend naar de Burger King.
Uit onze eerdere ervaringen met de Amerikaanse cuisine waren hoge verwachtingen geschapen. Zonder reservering, dat dan wel, zijn wij naar het restaurant gegaan.
Tot onze grote verbazing was er geen gastheer aanwezig die ons naar onze tafel wees. Na het zien van een lange rij hadden we weer hoop!
Vol goede moed sloten wij ons aan bij de overige wachtenden.
Toen wij eenmaal onze gastheer bereikt hadden bleek dit tot onze grote verbazing geen gastheer te zijn, maar een ober. Kennelijk werd er van ons verwacht dat wij onze bestelling bij hem opgaven. Lichtelijk in paniek deden wij dit terwijl wij nog niet goed het menu bekeken hadden.
Om dat alsnog te doen vroegen wij naar het menu. De ober, die overigens niet goed Nederlands sprak, bracht ons meteen ¤10,40 in rekening. Wederom werden wij hoopvol, omdat zo’n prijs voor het inkijken van het menu een goed vooruitzicht gaf. Onze ober verdween in de keuken die, gek genoeg, vol zat met, naar wat ik kon zien, onderbetaalde buitenlandse werknemers.
Tot overmaat van ramp werden wij ook nog eens lastig gevallen door 3 krolse dames. Ze begonnen te kletsen over wat wij besteld hadden, hoe lang het ging duren, wat we gedaan hadden, wat zij gingen bestellen etc. Het was overduidelijk dat zij dit etablissement zagen als een goedkope ontmoetingsplaats. Op dit moment kregen wij ons eten. We vroegen alleen om het menu en kregen meteen de meest walgelijke ‘burgers’ en ‘verdraaide frietjes’. Als kers op de taart werd er van ons verwacht dat wij het zélf gingen dragen én ook een eigen tafel gingen zoeken. Snel liepen wij weg om van die aftandse dames weg te komen.
Om het restaurant toch nog een kans te geven begonnen wij aan onze maaltijden. De groenten waren niet vers, het brood was niet zelfgemaakt evenals de mayonaise. Zout, peper en olie waren zowel op de tafel als op de burger een gemis.
Van zo’n hoog aangeschreven restaurant als de Burger King met, als ik mij niet vergis, 1 Michelin ster is dit regelrechte misleiding van de consument. Als ik terugdenk snap ik wel waarom wij eerst moesten betalen en daarna pas mochten eten. Elk weldenkend mens zou namelijk niet betalen na zo’n wansmakelijke maaltijd.
Gewenste oplossing

Ik zou graag mijn ¤10,40 terug willen hebben mét een handgeschreven excuus van meneer Burger King. Ook wil ik dat er vanaf nu ook de service wordt gegeven die geadverteerd wordt en die men kan verwachten van een restaurant met een Michelin ster.
Deze is wel redelijk geniaal geef ik toe. :') _O-
Hallon!
pi_113120272
quote:
Klacht McDonalds: punaise in patat
mijn zoontje van 8 vond in zijn happymeal een punaise bij mc.donalds hoogvliet. wij zaten in de auto omdat we door de mc-drive heen waren gereden. wij zijn naar binnen gegaan en hebben om de bedrijfsleider gevraagd. het meisje aan wie ik dat vroeg zei dat zij de bedrijfsleidster was. het enige wat ze zei was sorry. toen kwam er een andere dame aan tegen wie zij vertelde dat we een punaise in de patat hadden gevonden. de reactie van die dame was:”ja dat hoort er niet in, onze excuses hiervoor” wij konden eigenlijk wel weer gaan en deden dat ook. in de auto besloot ik toch weer terug te gaan omdat ik dit eigenlijk wel heeeeeeel erg laconieke reactie vond. ik heb toen weer naar de 2e dame gevraagd die duidelijk hoger in rang was. nadat ze uiteindelijk (na mij even te hebben laten wachten) toch terugkwam heb ik haar duidelijk gemaakt dat ik hun reactie beneden alle peil vond. zij gaf dit toe en zei dat dit door de schrik gekomen was. zij vond ook dat ze mijn zoon eigenlijk een ijsje aan had moeten bieden. mijn reactie daarop was dat als je in amerika een beker koffie over je heen laat vallen,je een miljoenenschade uitgekeerd krijgt omdat er niet op de bekertjes stond dat het heet was(wat elke idioot zelf kan begrijpen)ze hem niet af kon schepen met een sorry of een ijsje. toen zei ik dat ze in ieder geval een gratis happymeal aan hem had kunnen aanbieden. waarop de dame zei dat ze geen gratis menu’s meer mochten geven en dat ze nogmaals haar excuses aan wilde bieden. ik heb toen gezegd dat ik hier niet akkoord mee ging en dat ik mijn telnr achter wilde laten.dit vond ze wel raar maar als ik dat wilde dan zou ze dat doen. ik vertelde haar toen dat als mijn zoon die punaise niet gezien had en dus opgegeten fad ze een veel groter probleem gehad zouden hebben en dat ik er dus op stond dat een hoge pief mij zou bellen. dit alles gebeurde 30-11-2010 en vandaag 2-12-10 kreeg ik een brief van mc.donalds met daarin hun excuses over de punaise en bijgevoegd een business card waarbij je dus15 % korting krijgt bij elke bestelling voor een jaar lang. let wel!!!deze is dus alleen geldig bij mac.donalds hoogvliet. wat heb ik daar nou aan. alsof ik altijd alleen maar daar naar mcdonalds ga. waarom niet gewoon een kaart die geldig is bij alle mc.donalds??? ik zit vaak genoeg op de weg en de hele zomer op de camping maar daar kunnen we hem dus niet gebruiken. wat een kolder. en dat voor een miljoenen bedrijf als mcdonalds. soms zou ik willen dat ik in amerika woonde….dan hadden ze een veeeel groter probleem gehad
Gewenste oplossing

geen idee maar alles beter dan dit
:D :')
pi_113120444
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:37 schreef Nepthys het volgende:

[..]

:D :')
whehhe wat een zeiksnor :')
pi_113120495
Gelukkig maar dat we niet in Amerika leven, anders hadden al deze idioten al miljardenclaims ingediend. Nee, daar worden we beter van.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:41:29 #148
351860 WH141
E = MC²
pi_113120573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef Sautor het volgende:

[..]

:|W
_O- :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:42:26 #149
302853 themole
graaft totaal door.
pi_113120643
Deze persoon heeft veel problemen met het babybedje en Corendon blijft niks doen
quote:
Op zaterdag 2 juni 2012 gingen we vliegen. De auto afgeleverd, prima werk. Op naar het vliegveld. De man die ons bracht was erg kribbig ( oude man, kon wel beter) dus je had gelijk een leuke (ahum) sfeer om te vliegen. Bij de incheck balie hebben we ruim anderhalf uur gestaan, drie balies open voor drie vluchten. Super geregeld, maar niet heus en dat met twee kleine kinderen erbij.
Door de enorme vertraging was het hollen om naar gate te gaan. De dame bij de balie zei een klein stukje, nou weet niet ze met een klein stukje bedoelde maar gate D18 was een behoorlijk stuk met twee kleintjes. Gelukkig onze buggy’s gewoon bij ons.
In vliegtuig zelf was het geen probleem en waren ze erg kindvriendelijk.
Bij de bestemming gelijk gevraagd naar het babybedje, aangezien ik al bijna 10 keer thuis had gemaild maar geen reactie had gehad. Nee, dat was geen probleem dat kwam allemaal goed maar eigenlijk niemand ( dat zeiden ze ook) kon ons er antwoord op geven maar joh, het zou goed komen.
Bij hotel, erg laat toch geen babybed. Komt goed zeiden ze gelijk…
Dus de nacht brak geslapen met een meisje van 8 maanden in je bed.
Volgende ochtend gelijk gevraagd, komt goed, bij terugkomst staat hij op de hotelkamer. Ook yunus na de bijeenkomst gevraagd, nee hij zou het regelen. “s avonds weer gebeld. Hij koppelt ook niet terug, erg raar?Hij ging weer bellen. Bij de receptie zeiden ze weer ja komt goed. Dus weer nacht brak geslapen met een meisje. Erg leuke vakantie tot nu toe maar niet heus.
Zeker als onze verwachting was, was immers toegezegd dat er een babybed was dat het kleine meisje gewoon veilig zou slapen in haar eigen babybedje en niet dat wij er continu bij moeten zitten zodat ze niet van het bed afvalt. En wij ws. op het balkon konden zitten zodat de meisjes konden slapen.
Volgende dag, kakkerlakken. De receptie dacht dat het niet waar was, dus nadat we op een levende kakkerlak stonden die weggebracht, en gelijk weer naar babybed gevraagd. Daar gaven ze nu aan dat het een fout van Corendon is en die heeft niet aangegeven dat we een babybed nodig hadden. Alleen maar een extra bed omdat we daar voor hebben betaald en niet voor babybed.Dus we zouden hem ook niet krijgen. Yunus gebeld…hij zou weer bellen.
De daarop volgende dag om 5 uur hebben wij de medewerkers naar de kamer laten komen om onze 5 levende huisdieren op te ruimen, zodat we geen dingen verzonden en ze zagen dat we ze hadden. We kregen eindelijk een andere kamer aangeboden. Pas om 1 uur ‘s middags werd er gebeld dat we dan als we het wouden binnen 5 minuten met koffers en al bij receptie moesten staan. De kamer was nog niet eens klaar, baby moest wakker gemaakt worden etc.. ontzettend leuke ervaring zo.
Maar wat een mooie kamer, maar geen babybed.
Ondertussen al diverse malen met Yunus gebeld. Hij zou weer bellen en ohja je mocht niet boos tegen hem doen hij deed ook zijn best. Maar op komen dagen? Terugkoppelen? Zeggen dat ze in Nederland op de hoogte zijn? Op alles NEE!
Toen we bij de recptie klaagden kwam Yunus zijn collega(een engels sprekende) en die gaf toe dat hij Yunus op zijn kop had gegeven dat hij niet goed had gehandeld.
Ook omdat Yunus ons de weg wel wijsde waar we zelf een bed konden kopen en dat niet regelde.
Corendon in Nederland gebeld en die gaven aan niets te kunnen doen. Nou rond uit belachelijk!Wij waren afhankelijk van Yunus.
Toen er een andere Nl kwam die ook klachten had gehad en die de directeurwist en dat hij er was kon er ineens in stel en sprong ( na flinke hete discussie aangezien meisje op haar hoofd van het bed was gevallen) ‘s avonds om half twaalf er een babybedje staan. We moesten maar blij zijn dat ze haar nek niet had gebroken en nu genoegen nemen met het bed en de kamer.
Volgende ochtend stond er ineens een tweede bedje. Ons bedje moest worden omgewisseld worden omdat hij nodig was terwijl hij de hele dag en volgende dag op de hal heeft gestaan?
En toen waren we het zat! geen vertrouwen meer in Yunus, geen vertrouwen meer in de hotelmedewerkers, geen vertrouwen in Corendon. We zijn gewoon heel vaak van het kastje naar de muur gestuurd.
Toen we voor de zoveelste keer klaagde kwam Yunus wel. We wouden naar huis. Maar dat ging geld kosten. Dinsdag hoorden we niets van iemand. Ook na tig keer gebeld te hebben kregen we geen gehoor. Geen respons. Volgende dag waren we het zat en toen was hij na heel wat protest in het hotel. Wat kon hij dan aanbieden? Een ander hotel? Prima, dan kregen we dat.
Mits met een balkon aub, een babybed etc.
Nou prima moesten weer binnen half uur klaar staan.
Ook niet van ga daar eerst kijken? Ging hij met je mee? Nee, de mensen van het vorig hotel brachten ons naar Lapeythos. zomaar ergens neergedropt, moesten zelf de receptie zoeken. Bij de receptie wisten ze niets van ons af. Weer Yunus bellen. Ronduit belachelijk. Hadden wel iets meer klantvriendelijkheid verwacht. Dat hij op zijn minst ons zou opwachten. Ons zou begeleiden? Maar je moet jezelf maar bedruipen.
En als je meneer op zijn gedrag aanspreekt heb je het gedaan.
ga het melden zegt hij… nou doe je best.
Dit hotel moesten we ook nemen…want onze eigen kamer was binnen een half uur weggegeven.
Nooit geweten dat je zo snel alles moet accepteren.
Corendon gebeld..klantenservice belt ons na verhaal te horen terug. Mevrouw zelf was in hotel geweest en zei dat we mooie grote kamer hadden. Nou daar zijn de meningen over verdeeld. En ook dat we een kleine reissom hadden dus dat we maar beter daar konden blijven en eigenlijk niet zo veel op hulp konden rekenen.
Want tja, we hadden een upgrade gehad en tja..zo veel konden ze ook niet bieden met zon kleine reissom.
???? wil je klanten houden dan doe je naar onze mening iets meer en beter je best.
En ja Yunus had ons dossier doorgesproken na Nederland dus achter de schermen was heel veel gedaan.
Inlichten van je klanten? Waar was dat? Zodat men weet dat je serieus word genomen?
Tevens dat het niet slim was dat we terug naar huis wouden, ivm de kosten.
Mogen we dat zelf niet beslissen? En mogen we dat niet claimen?
Zijn we nu top behandeld? Of waren en zijn we maar een nummer?
Ohja ze vertelde ook dat ze ons mobiel had gebeld, naar nummer wat thuis ligt na aanleiding van onze fax.
Bij de receptie van Ada Beach zeiden ze dat fax was geannuleerd, dus wij wisten niet beter dat er geen fax doorgegaan was.
En dan nog, moet je dat altijd 24 uur bereikbaar zijn op je mobiel? Je bent op vakantie?
Konden ze niet terugfaxen naar Ada beach? Bericht achterlaten op hotelkamer? je proberen op de hotelkamer te bellen?
En tevens, als goed is bellen ze ons terug, ze hoopten zo snel mogelijk was het antwoord maar ja ze sloten we om 18.00 uur ivm werktijden???
Erg klantvriendelijk allemaal.
Op vakantie zijn wij een medewerker van D-reizen tegen gekomen en vertelde dat een babybed referentie is. Maar dat iedereen hem vast kan boeken voor 27 euro en dat jullie het ons dat moeten aanbieden, maar dat in al die 10 jaar dat zij werkte het nooit heeft gedaan bij klanten omdat ze dit probleem nog nooit heeft gehad.
Normaal hebben alle klanten met een baby op vakantie een babybed op de kamer staan.
Ook sneu dat er zo veel bombarie ontstaat en dat wij een rotvakantie hebben om een babybed.
Na heel wat gebel van Yunus naar hotels, 5 sterren 350 euro bij tellen, maar geen balkon, daarna 4 hotel, honderd euro bij tellen etc… zaten we daar maar en zaten we daarmaar ( van half 4-6 uur en wisten dat we evt. meekonden met vliegtuig. Na alle commotie en slecht behandeld te zijn door Corendon, YUNUS en Ada beach medewerkers hebben we zelf maar besloten om naar huis te gaan aangezien onze vakantie toch al naar de haaien was.En we geen zin hadden om nog langer te wachten todat het vliegtuig was vertrokken.Hij kon ons geen tijd aangeven wanneer hij iets had geregeld.
Het reisburo hierzo , waar een medewerker al 25 jaar werkt heeft ook nog nooit een probleem gehad met een babybed. Die laat ook de mensen niet betalen omdat ze altijd een babybed hebben in het desbetreffende hotel ook als is het als preferentie. En tevens Corendon had gezegd voor boeking dat het geen probleem was. Maar ook dat zij nooit meer met Corendon hun klanten laten boeken of zelf willen boeken.
Dat ons verhaal al het zoveelste verhaal is.
Wat een simpel en leuke vakantie had moeten zijn met twee wensen: kleine meisje veilig slapen in haar eigen bedje, en wij op balkon lekker gezellig kletsen tot de meisjes slapen in voor ons uitgepakt als de meest rottigste vakantie die wij ooit hebben gehad.
Wij hadden niet kunnen bedenken dat wij continu als onze baby slaapt wij op het bed moesten blijven zitten om haar veilig te laten slapen en dat ze bij ons in bed moest liggen. Dat je dan zelf niet kunt slapen en omloopt van de slaap.Dat je niet kunt genieten van je vakantie.Dat je maar blij moet zijn als meisje van bed afvalt dat ze niet haar nek heeft gebroken, maar dat meisje wel de hele dag heel suf was, niet haar zelf was en vervolgens ook de hele dag maar op de hotelkamer zijn gebleven. Dat noemen jullie vakantie?Maar blijkbaar hebben wij absurte wensen?
Terugreis, de desbetreffende hostess was alleen op de hoogte van een gezin met baby. Wij waren de enige in de bus. Dus? Zo moesten we zelf op zoek naar haar omdat we geen tickets hadden en gelukkig anderen dit hadden gehoord.
Verders wist mevrouw nergens van af en dacht dat we terug gingen wegens sterfgeval. Was een ander stel wat terugging. In vliegtuig waren de stewardessen minder kindvriendelijk zekers als kinderen brullen vanwege slaap, bij technisch probleem moesten we maar zo snel mogelijk het vliegtuig uit. Maar wel de volle lampen aanhouden in vliegtuig. Is nacht dus kinderen willen slapen. Anderen ook. Dus licht uit? Houd je ze zoet mogelijk de mensen/kinderen?
Bij aankomst in Amsterdam konden wij met twee slaperige kinderen op de arm lopen naar de bagage. Daar waren onze buggy’s ook bij ingegooit. Niets bij het uitstappen van vliegtuig klaarstaan. Ook niet even gezegd, zelf maar naar vragen waar onze buggy’s zijn. Ook niet aangegeven waar we ze dan konden vinden. Met veel toeval de buggy’s bij vak 16 gevonden.
We vonden het ook ronduit schandalig dat oude mensen met een rollator hierdoor ook aan hun lot werden overgelaten.
Wat een maatschappij! Naar ons idee kan er heel veel verbeterd worden.

oh en wat ook zo slecht is we kregen 6 juni nogmaals onze tickets voor vertrek van 2 juni per mail gestuurd en onze parkingbrief. Raar

Gewenste oplossing
GELD TERUG! De resterende dagen kostten ons nog 300 euro.. De omboekingkosten kostten ons 480 euro.. De parkingkosten, nog resterende 3 dagen geld terug. Al met al heeft deze vakantie ons voor 3 dagen vakantie ( maar rotte dagen) ons 1500 euro gekost.
Totdat ze ontploft:

quote:
wat triest wat sneu…maar volgens mij leert Corendon er niet van.
Als je een onderwerp in behandeling neemt dan zet je het poppetje op in behandeling.
Als je de mensen een oplossing aanbied, de mensen opbeld met een oplossing, de mensen mailt…en dan gaan de mensen er mee accoord dan zet je het poppetje op opgelost.
DOE JE NIETS>>>EN WIL JE TOCH ALS BEDRIJF GOED OVERKOMEN ZOASL DE GEHELE VAKANTIE MAAR NIETS DOET!!! DAN Zet je zoals CORENDON het poppetje op opgelost maar in werkelijkheid is er NIETS dan ook NIETS opgelost en dat is zo jammer.
IK ZIE ALS KLAGENDE TOCH ECHT GRAAG EEN OPLOSSING VOOR ONZE BELABBERDE VAKANTIE!!!!!!

Gewenste oplossing
GELD terug of een MEGA maar dan OOK MEGA superluxe vakantie opnieuw aangeboden en betaald door CORENDON!
Niet altijd serieus
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:49:09 #150
302853 themole
graaft totaal door.
pi_113121056
Oh god bokt is ook actief op klacht.nl

quote:
Ik ben nu een aantal keer op pad gegaan met mijn paard over de openbare weg en ben toen een aantal keer auto’s tegengekomen van rijscholen. Wat mij toen opviel dat de algemene regel om paarden te passeren volledig aan de laars werd gelapt door de rijscholen. Van alle lesauto’s die ik ben tegengekomen is er geen 1 afgeremd er waren er zelfs een aantal die optrokken tijdens het passeren van mijn paard. Dit is zeer gevaarlijk en hoe moeten de lesklanten leren met paarden in het verkeer om te gaan als zij niet eens worden gecorrigeerd tijdens het examen/lessen. Ik als ruiter duik gelijk de berm in maar op een aantal polder wegen is dit onmogelijk en dan met een te hoge snelheid of optrekkend passeren kan tot zeer onveilige situaties leiden voor beide partijen.

Oplossing
Ik zou graag willen zien dat er rekening gehouden wordt met paarden in het verkeer en onveilige situaties zo veel mogelijk worden gemeden. Bij het passeren van paarden dient afgeremd te worden.
CBR sectie is ook leuk
quote:
Vanmiddag heb ik mijn eerste praktijkexamen achter de rug van dezelfde man van wie ik ook mijn module 3 toets had, hiervoor was ik gezakt, waar hij volledig gelijk in had. Deze keer ben ik het echt totaal niet eens met deze man. Ik heb 6 meter afstand ongeveer, rijd 40 km/h en de auto’s voor mij remmen. Wat doe ik? Ik laat mijn gas los en wil mijn rechterbeen optillen om te gaan remmen. Een milliseconde was hij me voor, ingreep! Ik had nog genoeg tijd, en mijn been bungelde al in de lucht. Bij een tramovergang was ik netjes gestopt, hij zegt: Links, ik laat heel langzaam me koppeling opkomen dus ik rol een beetje naar voren en ineens beginnen de belletjes weer te rinkelen voor een tram. Dus wederom trapt hij direct op de rem. Ik had geen enkele kans om nog te remmen, hij was me weer nét voor. En dan nog eens beweren dat ik niet bewust kijk, klinkt naar redenen zoeken om mij te laten zakken. Terwijl deze meneer mij nog complimenten gaf tijdens het rijden én mijn bijzondere verrichtingen.

Oplossing
In principe zou ik een ongeldigheidsverklaring willen, maar dat zal ongetwijfeld niet lukken. Ik sta open voor andere oplossingen.

Die examinator remt niet zomaar hoor. :')
Niet altijd serieus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')